BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mogen we mario ook een keer afrekenen op zijn uitspraken?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 03 september 2010 - 13:01   quote  deeplink  
Allereerst heb ik niets tegen Mario op zich maar stoor me wel enorm aan zijn uitspraken de laatste tijd. Eerst over de aankopen(spits na de trainingskamp) , daarna de Cler en nu de domste uitspraak ooit! over 2 a 3 jaar doen wij weer mee om de prijzen. Ieder nuchter supporter kan toch wel indenken dat dit weer uitspraken zijn om de achterban rustig te houden.
Een advies voor mario; leef van dag tot dag en doe niet zo van die gekke uitspraken!! ambities hebben is mooi maar ben wel realistisch..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2010 - 13:02   quote  deeplink  
Ok, over 2a3 jaar hebben we t er nog een keer over.
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 03 september 2010 - 13:07   quote  deeplink  
is goed! dan praten we over het seizoen 2013-2014. Kijk even naar de aflopende contracten. Dan hebben we alleen nog maar Cisse onder contract staan de rest is of gratis de deur uitgelopen of hebben getekend bij een middenmoter in spanje of engeland.
plannetje
 plannetje - vrijdag 03 september 2010 - 13:07   quote  deeplink  
jij mag hem afrekenen op ze uitspraken hoor..
sevillana
 sevillana - vrijdag 03 september 2010 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 13:07 schreef El Jardinero het volgende:
is goed! dan praten we over het seizoen 2013-2014. Kijk even naar de aflopende contracten. Dan hebben we alleen nog maar Cisse onder contract staan de rest is of gratis de deur uitgelopen of hebben getekend bij een middenmoter in spanje of engeland.
tip: vraag een onderhoud aan in het maasgebouw . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Trouwe hond
 Trouwe hond - vrijdag 03 september 2010 - 13:18   quote  deeplink  
Weer geen handige uitspraak van Mario. Beenhakker geeft een paar dagen geleden aan dat bijna alle contracten met onze talenten eind van het seizoen of het seizoen daarop aflopen. Als deze jongens niet verlengen door wat voor reden dan ook, dan beur je a, geen geld en b, zijn de talenten weg. Mario loopt mijn inziens weer op de zaken vooruit. Ik bewonder zijn positieviteit, maar laten eerst deze jongens maar eens bijtekenen.
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 03 september 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 13:18 schreef Trouwe hond het volgende:
Weer geen handige uitspraak van Mario. Beenhakker geeft een paar dagen geleden aan dat bijna alle contracten met onze talenten eind van het seizoen of het seizoen daarop aflopen. Als deze jongens niet verlengen door wat voor reden dan ook, dan beur je a, geen geld en b, zijn de talenten weg. Mario loopt mijn inziens weer op de zaken vooruit. Ik bewonder zijn positieviteit, maar laten eerst deze jongens maar eens bijtekenen.
juist!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 03 september 2010 - 13:31   quote  deeplink  
Waarom? Hij mag toch ook wel dromen? Dat dromen bedrog zijn, komt hij dan wel achter... en laten we hopen dat hij gelijk krijgt, waarom niet? Stel dat je deze groep redelijk bij elkaar kunt houden...[vul de rest zelf maar in...]
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 03 september 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 13:31 schreef Arie.Klooster het volgende:
Waarom? Hij mag toch ook wel dromen? Dat dromen bedrog zijn, komt hij dan wel achter... en laten we hopen dat hij gelijk krijgt, waarom niet? Stel dat je deze groep redelijk bij elkaar kunt houden...[vul de rest zelf maar in...]
Arie dat schreef ik ook al, ambities hebben is niets verkeerds mee! maar om deze groep bijelkaar te kunnen houden heb je geld nodig....
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 03 september 2010 - 13:38   quote  deeplink  
nee, dit rotterdams troetelkind is heilig, daar mag je geen kritiek op uiten!
craven
 craven - vrijdag 03 september 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 13:18 schreef Trouwe hond het volgende:
Weer geen handige uitspraak van Mario. Beenhakker geeft een paar dagen geleden aan dat bijna alle contracten met onze talenten eind van het seizoen of het seizoen daarop aflopen. Als deze jongens niet verlengen door wat voor reden dan ook, dan beur je a, geen geld en b, zijn de talenten weg. Mario loopt mijn inziens weer op de zaken vooruit. Ik bewonder zijn positieviteit, maar laten eerst deze jongens maar eens bijtekenen.
Volgens mij is beenhakker daar nu druk mee bezig, dus dat is afwachten...
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 03 september 2010 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 13:42 schreef craven het volgende:

[..]

Volgens mij is beenhakker daar nu druk mee bezig, dus dat is afwachten...
Sorry maar in Leo heb ik niet zoveel vertrouwen!
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 03 september 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Hij moet nog een hoop leren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2010 - 13:49   quote  deeplink  
ja Beenhakker is nog jong he.
craven
 craven - vrijdag 03 september 2010 - 13:56   quote  deeplink  
hahahhaha
moa
 moa - vrijdag 03 september 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 13:01 schreef El Jardinero het volgende:
en nu de domste uitspraak ooit! over 2 a 3 jaar doen wij weer mee om de prijzen.
En waarom niet dan?

We hebben een geweldige lichting jeugd, waarvan enkelen over 2-3 jaar waarschijnlijk zelfs goed genoeg zullen zijn voor Oranje. Het verlengen en opwaarderen van deze jeugd contracten zal ook echt wel lukken.

Zie bijvoorbeeld naar de achterhoede : Cler Bahia Vlaar De Vrij (Schaduw: Leerdam Martins Indi Schenkeveld Fernandez), hou je dat bij elkaar dan hoef je niet eens te scouten naar nieuwe verdedigers omdat je al een top verdediging uit eigen jeugd hebt.

In de voorhoede met Wijnaldum, Cabral, Castaignos, Bruins, Cisse, Biseswar en onze winter aankoop geldt min of meer hetzelfde. Ik denk dat deze nu nog zeer jonge selectie wel degelijk om de Nederlandse prijzen zal strijden als we dit bij elkaar kunnen houden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 03 september 2010 - 15:18   quote  deeplink  
Kijk moa snapt 't wel... Natuurlijk zullen er wel een paar gaan lopen, maar er zit natuurlijk nog wel wat aan te komen (kijk maar eens naar die jongens bij Excelsior) èn tegen die tijd mogen we weer de spelersmarkt op, want dan mogen we wel weer geld lenen of wat dan ook. Dus hou je deze groep enigszins bij elkaar, verkoop er een paar goed (bijvoorbeeld Fer voor een miljoen of acht) en het zonnetje breekt door. Dat zou maar zo over een jaar of twee, drie kunnen zijn... POSITIEF BLIJVEN!
3036
 3036 - vrijdag 03 september 2010 - 15:19   quote  deeplink  
Aangezien Beenhakker er niet in is geslaagd een spits naar de kuip te halen, kan die zich mooi richten op contracten verlengen en een spits in de winterstop naar de kuip te halen indien het nodig is.
Ik geef Beenhakker een half jaar de tijd anders mag die van mij weg
Milo
 Milo - vrijdag 03 september 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 15:19 schreef 3036 het volgende:
Aangezien Beenhakker er niet in is geslaagd een spits naar de kuip te halen, kan die zich mooi richten op contracten verlengen en een spits in de winterstop naar de kuip te halen indien het nodig is.
Ik geef Beenhakker een half jaar de tijd anders mag die van mij weg
gaat beenhakker niet lukken!
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 03 september 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 15:18 schreef Arie.Klooster het volgende:
Kijk moa snapt 't wel... Natuurlijk zullen er wel een paar gaan lopen, maar er zit natuurlijk nog wel wat aan te komen (kijk maar eens naar die jongens bij Excelsior) èn tegen die tijd mogen we weer de spelersmarkt op, want dan mogen we wel weer geld lenen of wat dan ook. Dus hou je deze groep enigszins bij elkaar, verkoop er een paar goed (bijvoorbeeld Fer voor een miljoen of acht) en het zonnetje breekt door. Dat zou maar zo over een jaar of twee, drie kunnen zijn... POSITIEF BLIJVEN!
Je zal er zeker twee moeten verkopen. acht miljoen krijg je niet voor fer. Als er een club 5 biedt zal Fey hem gewoon laten gaan. Wellicht met doorverkoopclausule of wat dan ook. Maar acht miljoen voor een talent die nog niet constant presteert en nauwelijks internationale ervaring heeft is te veel naar mijn mening.

De jeugdspelers hebben talent. Maar Oranje? Nog een lange weg te gaan. En jongens als Wijnaldum Fer Cisse El Ahmadi etc spelen over drie jaar niet meer bij Feyenoord denk ik. Willen dateen nieuwe uitdaging etc etc.

Contracten verlengen wordt wellicght ook nog lastig. Fey wil niet meer dan 500k per jaar betalen en staan onder curatele. Dus de salariskosten gaan dan weer omhoog. Mag dat van de KNVB etc.??? Is nog niet zo makkelijk als gedacht.
sevillana
 sevillana - vrijdag 03 september 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 13:38 schreef Feijenoord1908 het volgende:
nee, dit rotterdams troetelkind is heilig, daar mag je geen kritiek op uiten!
http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/509627/2010/09/03/Been-Dit-is-mijn-club-hier-ga-ik-niet-zomaar-weg.dhtml
KKL
 KKL - vrijdag 03 september 2010 - 16:02   quote  deeplink  
ZONDER HOOP GEEN LEVEN!
Morpheus
 Morpheus - vrijdag 03 september 2010 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 14:36 schreef moa het volgende:

[..]

En waarom niet dan?

We hebben een geweldige lichting jeugd, waarvan enkelen over 2-3 jaar waarschijnlijk zelfs goed genoeg zullen zijn voor Oranje. Het verlengen en opwaarderen van deze jeugd contracten zal ook echt wel lukken.

Zie bijvoorbeeld naar de achterhoede : Cler Bahia Vlaar De Vrij (Schaduw: Leerdam Martins Indi Schenkeveld Fernandez), hou je dat bij elkaar dan hoef je niet eens te scouten naar nieuwe verdedigers omdat je al een top verdediging uit eigen jeugd hebt.

In de voorhoede met Wijnaldum, Cabral, Castaignos, Bruins, Cisse, Biseswar en onze winter aankoop geldt min of meer hetzelfde. Ik denk dat deze nu nog zeer jonge selectie wel degelijk om de Nederlandse prijzen zal strijden als we dit bij elkaar kunnen houden.
Als Feyenoord de spelersgroep de komende jaren bij elkaar kan houden heb je helemaal gelijk. Het probleem is alleen dat Feyenoord geen cent beschikbaar heeft om contracten op te waarderen. Als een speler zich straks gaat onderscheiden dan liggen er meteen kapers op de kust die weten dat Feyenoord het geld goed kan gebruiken en een redelijk bod niet kan en zal weigeren. Dat geld gaat vervolgens rechtstreeks het bekende financiële gat in.

Het is naar mijn mening dan ook niet realistisch te denken dat Feyenoord over 2 of 3 jaar weer om de prijzen gaat meedoen. Hoe wil je meedoen om de prijzen als jaarlijks de beste spelers zullen vertrekken?

Pas als Feyenoord het geld dat het ontvangt voor de verkoop van spelers weer direct kan investeren in de spelersgroep in plaats van het wegwerken van de schulden kan het weer meedoen om de prijzen. Dat zal nog wel wat langer gaan duren dan 2 a 3 jaar ben ik bang.
fredje
 fredje - vrijdag 03 september 2010 - 16:51   quote  deeplink  
Ik ben blij dat deze 2 gasten nu bij Feyenoord zitten.
Niemand is volmaakt. ze doen hun stinkende best stelletje ondankbare....
MMM
 MMM - vrijdag 03 september 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Dit is ook mijn club.
fredje
 fredje - vrijdag 03 september 2010 - 18:44   quote  deeplink  
Leo en Mario zijn DE huidige vertegenwoordigers van JE club
Beide heren hebben meer voor Feyenoord gedaan dan jouw inbreng voor jouw club.
Die gasten komen in een Feyenoord die theoretish falliet is.
Toch hebben we vorig seizoen de EL gehaald. Dat we er niks van hebben gebakken is een ander verhaal.
We doen mee in de eredivisie met een talenten elftal allemaal stuk voor stuk beloftes. Ondanks geen financien heeft Leo toch 2 spelers binnen kunnen halen.Been moet het doen zonder een Tomasson en Cisse.
Hij gaf het zelf aan.Waar je tegen genk een extra man wil inbrengen om druk te zetten voor een doelpunt moet je Cabral (16 jaar) inzetten. Met alle respect voor die jongen want die komt er wel.
Wat willen jullie eingelijk?
Allemaal die roepen Leo moet weg of Been moet weg,kom eerst met een BETER ALTERNATIEF.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 september 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 18:44 schreef fredje het volgende:
Leo en Mario zijn DE huidige vertegenwoordigers van JE club
Beide heren hebben meer voor Feyenoord gedaan dan jouw inbreng voor jouw club.
Die gasten komen in een Feyenoord die theoretish falliet is.
Toch hebben we vorig seizoen de EL gehaald. Dat we er niks van hebben gebakken is een ander verhaal.
We doen mee in de eredivisie met een talenten elftal allemaal stuk voor stuk beloftes. Ondanks geen financien heeft Leo toch 2 spelers binnen kunnen halen.Been moet het doen zonder een Tomasson en Cisse.
Hij gaf het zelf aan.Waar je tegen genk een extra man wil inbrengen om druk te zetten voor een doelpunt moet je Cabral (16 jaar) inzetten. Met alle respect voor die jongen want die komt er wel.
Wat willen jullie eingelijk?
Allemaal die roepen Leo moet weg of Been moet weg,kom eerst met een BETER ALTERNATIEF.
Is er niet, maar ja...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 september 2010 - 20:00   quote  deeplink  
Nee! Mario is God! Hij moet het doen er is geen acceptabele opvolger. (Oké Henk Fräser dan)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 20:00 schreef hotjumper het volgende:
Nee! Mario is God! Hij moet het doen er is geen acceptabele opvolger. (Oké Henk Fräser dan)
Gio...
Els
 Els - vrijdag 03 september 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 20:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gio...
Nog niet, eerst eens rustig z'n diploma halen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 september 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 20:41 schreef Els het volgende:

[..]

Nog niet, eerst eens rustig z'n diploma halen.
Precies en dan pas in het diepe.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Exact en zo lang heeft Mario cq Henk de tijd.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 september 2010 - 11:37   quote  deeplink  
niet alleen voor zijn uitspraken ook voor zijn soms onmogelijke keuzes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5994
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mogen we mario ook een keer afrekenen op zijn uitspraken?









0.0069830