|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee denk dat boyan vandaag niet gerimd is dus een beetje chaggo |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
vroeger hadden we daar een liedje op; we gaan je kont open splijten |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 01:18 schreef boyan19 het volgende:dit bedoel ik nou met jullie lijers deze meneer heeft een mening en is nieuwsgierig of er mensen zijn die zijn mening delen en daar is een forum voor!!!!!!!!!! nee mensen hier denken omdat ze hier langer komen dat headliner van hun is jullie zijn allemaal nep allemaal flikkers!!! als jij nou niet weet wat daar gebeurd is hou dan lekker je mond joh met je allemaal flikkers narr ga een inzameling houden voor die kroeg samen met raket daaaaag |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Boyan19, stuur me even een berichtje, krijg je een tongzoen van me! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 01:18 schreef boyan19 het volgende:dit bedoel ik nou met jullie lijers deze meneer heeft een mening en is nieuwsgierig of er mensen zijn die zijn mening delen en daar is een forum voor!!!!!!!!!! nee mensen hier denken omdat ze hier langer komen dat headliner van hun is jullie zijn allemaal nep allemaal flikkers!!! Daarom dat je hier soms komt kijken. Je denkt dat we allemaal flikkers zijn!! Denk dat je dan toch echt bij de gaykrant ofzo moet zijn! Alhoewel er op deze site een forum zit waar ze volgens mij ook allemaal homo zijn. Probeer het daar eens! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 01:18 schreef boyan19 het volgende:dit bedoel ik nou met jullie lijers deze meneer heeft een mening en is nieuwsgierig of er mensen zijn die zijn mening delen en daar is een forum voor!!!!!!!!!! nee mensen hier denken omdat ze hier langer komen dat headliner van hun is jullie zijn allemaal nep allemaal flikkers!!! Oh |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je nep bent én flikker bén je dus hetero. Leerzame dag... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
rellen Boyan dus eigenlijk..? |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 01:18 schreef boyan19 het volgende:dit bedoel ik nou met jullie lijers deze meneer heeft een mening en is nieuwsgierig of er mensen zijn die zijn mening delen en daar is een forum voor!!!!!!!!!! nee mensen hier denken omdat ze hier langer komen dat headliner van hun is jullie zijn allemaal nep allemaal flikkers!!! Boyan 19 Vriend!! Ik ben blij dat je het voor me op neemt.Ik trok het niet meer met die rot jongens hier op dit forum.Bedankt. Ps:Wel een kaartje sturen hoor!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 september 2010 door raket -- |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 09:05 schreef kale co het volgende:[..] als jij nou niet weet wat daar gebeurd is hou dan lekker je mond joh met je allemaal flikkers narr ga een inzameling houden voor die kroeg samen met raket daaaaag Inzameling??Ja goed idee.Gaan we ook doen bedankt hier is het rekening nummer 97884265 raket |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk