|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Feyenoord - Ajax een terugblik |
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niemand verwacht het maar we pakken minimaal een punt....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Ga uit van het slechtste ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tering ik weet nu al hoe die dag gaat zijn.
Word weer een extra metoprololletje nemen die dag :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2-2 moet kunnen en Vertonghen uit het veld gestuurd, na 1 minuut graag. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: em suwaardeloos en elhammagieniet botsen zo hard dat ze bijde de wedstrijd moeten staken ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan die club na het streepje met een kleine letter of veranderd worden in 020? Staat akelig zo!
Ik zeg er nog niks over, ik wacht eerst nak - Feyenoord af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gewoon je eigen verdoven op Varkenoord.... Zo erg zelfs dat je de volgende dag er pas achter komt dat je met 5-0 op je klote heb gekregen!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zijn we Vertonghen vergeten eigenlijk? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee. Die zullen we wel even welkom heten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 20:28 schreef MMM het volgende:Kan die club na het streepje met een kleine letter of veranderd worden in 020? Staat akelig zo! Ik zeg er nog niks over, ik wacht eerst nak - Feyenoord af. Op verzoek veranderd ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 20:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gewoon je eigen verdoven op Varkenoord.... Zo erg zelfs dat je de volgende dag er pas achter komt dat je met 5-0 op je klote heb gekregen!! ja, maar de dag er na is eigenlijk t ergst.
Gelukkig sluit ons pand in amsterdom :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee die Belgische homo!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hopelijk heeft echt gras hier nog wat leuks voor over... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mogen we hier overigens ook weer in schelden zoals in de vorige Feyenoord - 020 topics, die 2/3 dagen later dan verwijderd werden..? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vertonghen! Vertongen! Vocht achter je longen.
Is weer eens wat anders dan hamassen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor de wedstrijd biertjes tellen,ps ik reis met jullie mee als jullie met de trein gaan :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: quiroz meld mij zojuist dat hij voor een 8-1 overwinning gaat.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
9-0 krijg ik net te horen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 21:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Voor de wedstrijd biertjes tellen,ps ik reis met jullie mee als jullie met de trein gaan :) Gezellig, verzamelen op 020 bijlmer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heeft die zandbakbewoner alweer een ban? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja tot dinsdag ofzo hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lijkt wel een combi hahaha Kan je niet gewoon smsen wanneer je ongeveer bij de Vennep langs rijd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis een gave... ik heb t ooit 1x geprobeerd. Niet gelukt.
Als we de 19e verliezen gaat t me lukken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vertel Stylzz wat is toen niet gelukt??
PS waar is vriend Jappie gebleven dan???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Om gebanned te worden haha.
Toen had k zo de p in na een wedstrijd. maar zelfs dat lukte niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jappie zal ook wel weer op de BANk zitten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je het hele jaar jezelf keurig gedraagt en je ga na een verlies beurtje tegen de rivaal een keertje uit je plaat??Nou dan zal het lullig zijn als je geband word!!!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ze zijn toch niet geband nav die 'briljante' post van die snavel? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Uiteraard,alhoewel Quiroz nu op zo`n 3 bannetjes per maand zit haha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, maar er zijn toch ook wel verzachtende omstandigheden geweest. Ik heb ook echt moeite moeten doen om niet te reageren, en ik ben toch wel het toonbeeld van zelfbeheersing ;-). Gewoon een uurtje in de hoek staan, maakt toch nog wel indruk op Quiroz? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 22:39 schreef Els het volgende:[..] Tja, maar er zijn toch ook wel verzachtende omstandigheden geweest. Ik heb ook echt moeite moeten doen om niet te reageren, en ik ben toch wel het toonbeeld van zelfbeheersing ;-). Gewoon een uurtje in de hoek staan, maakt toch nog wel indruk op Quiroz? Nee joh, alles onder de honderd stokslagen doet hem niks. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zou wel heel mooi zijn als we weer eens van die neuzen kunnen winnen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , we gaan het zien (of niet natuurlijk) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Lijkt wel een combi hahaha Kan je niet gewoon smsen wanneer je ongeveer bij de Vennep langs rijd? Kan met de auto langs komen:
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Mooie sterwielen man |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik zorg dat ik goed bezopen ben tijdens die wedstrijd, dan doet het niet zo pijn. Elk jaar heb ik weer nieuwe hoop en dan ga ik weer met een kutgevoel terug naar huis. Dat hele proces zet zich de volgende dag voort als ik naar mijn werk ga en het wordt er even door een neus verder ingepeperd. BAH |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
VERTONGEN MOET 90 MINUTEN UITGEFLOTEN WORDEN NET ALS DE REST VAN DE 020 SELECTIE! EEN WARM ONTHAAL! |
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
JDT KONING VAN DE KUIP SCHIET ER GEWOON 2 IN!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Het gaat spoken de 19de!!!!!! Bloed, zweet en tranen! Vooral VEEL BLOED!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 10:09 schreef el-loco het volgende:VERTONGEN MOET 90 MINUTEN UITGEFLOTEN WORDEN NET ALS DE REST VAN DE 020 SELECTIE! EEN WARM ONTHAAL! Ja maar hoe moet dat als we ook de Cler moeten uitfluiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
90mins fluiten dus..de tering |
|
|
|