|
|
craven
|
|
|
quote: Lukte niet echt he, maar hij ging er wel voor.... |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
wat een slechte wedstrijd weer gvd |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
stelletje prutsers zijn het |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote: zelfs ado den haag doet het beter............. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat bedoel ik,hij was gewoon redelijk goed vond ik... de 2-0 was indirect wel zijn schuld maar fer en Bahia deden er toen ook niet veel aan.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ga je eigen ff qouten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 17:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] dat bedoel ik,hij was gewoon redelijk goed vond ik... de 2-0 was indirect wel zijn schuld maar fer en Bahia deden er toen ook niet veel aan.. is telkens een ander de in de fout gaat is gewoon een ploeg. slechtse in 50 jaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Dijk keepte goed overigens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zekers ondanks het verlies partijtje zie ik na vandaag mogelijkheden.. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote: dat we de 10e plaats behouden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Opa doet het beter dan kleuter Mulder. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
zal ik eerlijk zijn dit is het slechtste elftal aller tijden vroeger was het mogelijk om tussentijds een paar gerichte aankopen te doen maar nu is er geen geld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's óók de middenmoot, niet verkeerd voor een groep in de groei. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
topclub in verval als we 10e plaats ok vinden, triest |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee vent, dat heet realisme en dat verval is al 5 jaar bezig. Wel erbij blijven he. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Ach dit elftal doet in potentie niet onder voor groningen, kaasdorp, hoerenveen, de ratten e.d. Een beetje realisme is wel op zijn plaats maar plaatsen 4 tot 7 moet toch gewoon mogelijk zijn en minimaal je doelstelling met dit materiaal. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: Denk dat we echt wel hoger gaan eindigen maar kom op onszelf moed en lichtpunten inpraten..... alleen als die er echt zijn!!
En dat was vandaag volgens mij Castaignos,met afstand!!
Als die snavels wilden liepen ze uit naar 4/5-0 zijn nooit onder de indruk geweest!! De Cler had absoluut geen grip op SOAresz,Fer heeft nog geen enkele belangrijke wedstrijd het verschil gemaakt maar is wel onze grootse lopende geldzak op het veld op dit moment en reserve aanvoerder ,Vlaar heb je pech mee vandaag maar de vorm van vorig seizoen heeft hij nog niet Als je dan jongens als el Ahmadi zulke dingen ziet doen tegen 020 en je komt uberhaupt zo de kleedkamer uit....
maar hoger als de 10 plek op zeker met Castaignos,Martins Indi,Cabral,van Haren etc de hele nl competitie is er natuurlijk op achteruit gegaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 17:31 schreef Sander12345 het volgende:zal ik eerlijk zijn dit is het slechtste elftal aller tijden vroeger was het mogelijk om tussentijds een paar gerichte aankopen te doen maar nu is er geen geld Sterf Toch eens af kutventje..
Ook deze knakker zal wel weer een Obiku productie zijn. of zn mongole broertje. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Ik blijf de wissel Smolov-Schaken onbegrijpelijk vinden. Eerste helft lieten wij voor de kneuzen de linkerkant open(Wijnaldum bleef veels te veel aan onze linkerkant en had meer moeten "zwerven") maar er kwam tot de laatste 5 minuten eerste helft 0 gevaar van af. 2e helft Schaken vast op rechts en zo'n beetje alle aanvallen van het schorriemorrie gingen over die flank. Die man komt zo veel te kort, ziet Mario dat nou echt niet. Zelfs Slory was beter... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 17:43 schreef Stylzz het volgende:[..] Sterf Toch eens af kutventje.. Ook deze knakker zal wel weer een Obiku productie zijn. of zn mongole broertje. Je haalt de woorden uit mijn mond! |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
we kunnen net zo goed de europa cup niet halen dus maakt niet uit welke plaats we staan aan het einde van het seizoen.we liggen toch de eerste ronde eruit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tel tot 5 en rot op. En ga daarna aan zelfbevrediging doen buiten dit Forum. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Nou daar is hier anders ook wel een aardig topic voor... |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 17:54 schreef Sander12345 het volgende:we kunnen net zo goed de europa cup niet halen dus maakt niet uit welke plaats we staan aan het einde van het seizoen.we liggen toch de eerste ronde eruit. waarheid als een koe |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Volgende keer even op je andere account inloggen.. Je quote nu jezelf. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Wat waren FER EN EN DRAMADI BAGGER! |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
haha di been
eindelijk castagnois in de basis en gaat die 4-4-2 spelen pffff
blijf dan 4-3-3 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Jij bent gewoon een sukkel qua inzet was dit de beste klassieker sinds jaren |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 17:54 schreef Sander12345 het volgende:we kunnen net zo goed de europa cup niet halen dus maakt niet uit welke plaats we staan aan het einde van het seizoen.we liggen toch de eerste ronde eruit. Kan jij je pc gewoon niet lekker in de fik steken lul.
Ik ben trots op onze jongens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat Roda speelde goed zeg tegen PSV, gaat moeilijk worden woensdag. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Eens, hadden de winst wel verdiend... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: klein beetje tnt schakelen aan het enter knopje.. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Als je de eerste 20 minuten 2e helft weg zou laten zouden we een gelijk spelletje verdiend hebben, meer ook niet. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 20:07 schreef sterski010 het volgende:[..] Als je de eerste 20 minuten 2e helft weg zou laten zouden we een gelijk spelletje verdiend hebben, meer ook niet. wat een flauwekul |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat rijmt op paardelul.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 20:07 schreef sterski010 het volgende:[..] Als je de eerste 20 minuten 2e helft weg zou laten zouden we een gelijk spelletje verdiend hebben, meer ook niet. Als we die tering blom weg zouden laten hadden we gewoon gewonnen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 20:07 schreef sterski010 het volgende:[..] Als je de eerste 20 minuten 2e helft weg zou laten zouden we een gelijk spelletje verdiend hebben, meer ook niet. Als we die tering blom weg zouden laten hadden we gewoon gewonnen. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
als ajax e.d had gemaakt hadden we gelijkgespeelt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mis. Was gewoon 433 met smolov op rechts |
|
|
|
|
RW
|
|
|
Het is een grof schandaal dat we de laatste jaren niet meer van Ajax winnen en elke keer weer verliezen. De 8-2 van toen is ooit één keer met 4-1 gerevancheerd maar daarna nooit meer eenzelfde uitslag of meer in feyenoords voordeel.Juist dan zou je er toch op gebrand moeten zijn om ajax keihard terug te pakken. Onbegrijpelijk toch gewoon dat je tot de dag van vandaag niet in staat bent om eens een grote pak slag uit te delen aan ajax. Met Kuyt en Kalou indertijd had je een goede kans om dat te doen. Maar het bleef toen slechts bij kleine overwinningen van 2-1 of 3-2 en daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Betreurenswaardig gewoon om je kapot te schamen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 20:48 schreef RW het volgende:Het is een grof schandaal dat we de laatste jaren niet meer van Ajax winnen en elke keer weer verliezen. De 8-2 van toen is ooit één keer met 4-1 gerevancheerd maar daarna nooit meer eenzelfde uitslag of meer in feyenoords voordeel.Juist dan zou je er toch op gebrand moeten zijn om ajax keihard terug te pakken. Onbegrijpelijk toch gewoon dat je tot de dag van vandaag niet in staat bent om eens een grote pak slag uit te delen aan ajax. Met Kuyt en Kalou indertijd had je een goede kans om dat te doen. Maar het bleef toen slechts bij kleine overwinningen van 2-1 of 3-2 en daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Betreurenswaardig gewoon om je kapot te schamen. Dus jij wordt 1x per jaar wakker om wat te roepen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha idd zeg rond de klassiekers worden er aantal opeens wakker.. Zo hebben we tegenwoordig ook zondagsposters die 1 x in de week ff komen buurten... |
|
|
|
|
RW
|
|
|
Nee hoor hotjumper 1x per jaar lijkt mij wat weinig niet! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Kunnen die Coenjo en die Sander 1t/m5 niet eerst eens zorgen dat ze een keer een wedstrijd live zien en verder hun muil houden? Je ziet ze nooit hier en als er een wedstrijd gespeeld wordt zitten ze ineens de hele tijd te typen. Stelletje sukkels kunnen alleen maar azijn zeiken en verder niks. Ga lekker naar je neuzen vriendjes stelletje nep succes supporters. Zo dat moest ik even kwijt. On topic: ik was erg trots vandaag, veel inzet geen respect voor de tegenstander en hoe er met Sullemans werd omgegaan bij die treiter wissel: een dikke pluim!! Dat wil ik vaker zien. En dat jagen net na de 2-1 ook!! Fantastisch was dat, joden raakten meteen van de kook. Ik zeg vaker doen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 21:10 schreef Pietje1 het volgende:Kunnen die Coenjo en die Sander 1t/m5 niet eerst eens zorgen dat ze een keer een wedstrijd live zien en verder hun muil houden? Je ziet ze nooit hier en als er een wedstrijd gespeeld wordt zitten ze ineens de hele tijd te typen. Stelletje sukkels kunnen alleen maar azijn zeiken en verder niks. Ga lekker naar je neuzen vriendjes stelletje nep succes supporters. Zo dat moest ik even kwijt. On topic: ik was erg trots vandaag, veel inzet geen respect voor de tegenstander en hoe er met Sullemans werd omgegaan bij die treiter wissel: een dikke pluim!! Dat wil ik vaker zien. En dat jagen net na de 2-1 ook!! Fantastisch was dat, joden raakten meteen van de kook. Ik zeg vaker doen! Precies |
|
|
|