|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik vind het 1 x per jaar te vaak |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 20:53 schreef Leon FR1908 het volgende:hahahahaha idd zeg rond de klassiekers worden er aantal opeens wakker.. Zo hebben we tegenwoordig ook zondagsposters die 1 x in de week ff komen buurten... ja om weer even te kankeren over weer een kut wedstrijd |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: InternetForum-Non-GloryHunter dat je er bent... |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote: vroeger speeldde feyenoord altijd om de bovenste plaatsen het is moeilijk te accepteren dat het al een paar jaar zo klote gaat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij doet niet anders. Flikker je gal in je eigen omgeving, wordt eentonig hier. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
dat positieve denken van jouw is alleen gebaseerd op hoop maar dar is niet voldoende |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: In je broek zeker omdat je alleen maar onzin plaatst...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Realisme heet dat, moet ik 't blijven schrijven?! En als er bij jou iets groeit dan zal dat wel je azijnzeik zijn. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 21:34 schreef FR-Henk het volgende:[..] Realisme heet dat, moet ik 't blijven schrijven?! En als er bij jou iets groeit dan zal dat wel je azijnzeik zijn. you realisme is gebaseerd op gebakken lucht |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
wat zitten hier een hoop sukkels die niet willen inzien dat de huidige selectie niet over voldoende/juiste kwaliteiten beschikt. elke week zitten ze de poppetjes te verplaatsen maar het helpt geen flikker. een week speelt die goed en dan weer totaal niet. is een soepzooitje ondertussen verspelen we punt na punt |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dat Been niet met Schaken begon noem ik een blunder 1e klas. Mario is een twijfelaar geworden, terwijl hij dat bij Excelsior en Nec niet was! Dat moet te maken hebben met de druk die er in Rotterdam-Zuid aanwezig en juist tegen die druk moet een trainer op dit moment bij Feyenoord bestand zijn. Been moet eens vasthouden aan een vaste formatie en overtuigd zijn van hetgeen wat ie doet! Ten alle tijden met flanken en nooit 4-4-2! De beste 11 zijn; Mulder, Vlaar, Fer, de Vrij, de Cler, Wijnaldum, El Ahmadi, Bruins, Schaken, Cabral en Cissé ( Tomasson ). Deze basiself en eraan vasthouden en NIET VERANDEREN! |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 21:48 schreef alibabba het volgende:Dat Been niet met Schaken begon noem ik een blunder 1e klas. Mario is een twijfelaar geworden, terwijl hij dat bij Excelsior en Nec niet was! Dat moet te maken hebben met de druk die er in Rotterdam-Zuid aanwezig en juist tegen die druk moet een trainer op dit moment bij Feyenoord bestand zijn. Been moet eens vasthouden aan een vaste formatie en overtuigd zijn van hetgeen wat ie doet! Ten alle tijden met flanken en nooit 4-4-2! De beste 11 zijn; Mulder, Vlaar, Fer, de Vrij, de Cler, Wijnaldum, El Ahmadi, Bruins, Schaken, Cabral en Cissé ( Tomasson ). Deze basiself en eraan vasthouden en NIET VERANDEREN! die ben moet ook opflikkeren, twijfelaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 21:48 schreef alibabba het volgende:Dat Been niet met Schaken begon noem ik een blunder 1e klas. Mario is een twijfelaar geworden, terwijl hij dat bij Excelsior en Nec niet was! Dat moet te maken hebben met de druk die er in Rotterdam-Zuid aanwezig en juist tegen die druk moet een trainer op dit moment bij Feyenoord bestand zijn. Been moet eens vasthouden aan een vaste formatie en overtuigd zijn van hetgeen wat ie doet! Ten alle tijden met flanken en nooit 4-4-2! De beste 11 zijn; Mulder, Vlaar, Fer, de Vrij, de Cler, Wijnaldum, El Ahmadi, Bruins, Schaken, Cabral en Cissé ( Tomasson ). Deze basiself en eraan vasthouden en NIET VERANDEREN! Het ging al beter vandaag,Castaignos voor Cissè... |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
zal nooit beter gaan met deze selectie |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik neem aan dat je Been bedoelt? Hij moet niet opflikkeren, maar een man als v.Hanegem naast zich nemen! Die Vlemmings is eerder een blok aan het ( Mario ) been dan dat ie iets toevoegt. Hij brengt de twijfel, terwijl De Kromme een impuls kan geven! De Kromme met Been en Beenhakker zorgt voor hetgeen wat Feyenoord weer terug kan brengen waar het hoort! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja dat vat t wel kort en bondig samen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Die Cissé heeft 3,5 miljoen gekost en in deze tijden voor Feyenoord moet je hopen dat ie het tot aan het eind van het seizoen goed doet, waardoor je hem voor een schappelijke prijs kunt verkopen. Dan is Castaignos aan de beurt! |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 21:55 schreef alibabba het volgende:[..] Ik neem aan dat je Been bedoelt? Hij moet niet opflikkeren, maar een man als v.Hanegem naast zich nemen! Die Vlemmings is eerder een blok aan het ( Mario ) been dan dat ie iets toevoegt. Hij brengt de twijfel, terwijl De Kromme een impuls kan geven! De Kromme met Been en Beenhakker zorgt voor hetgeen wat Feyenoord weer terug kan brengen waar het hoort! alle spelers zijn ook een blok................... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 21:58 schreef alibabba het volgende:[..] Die Cissé heeft 3,5 miljoen gekost en in deze tijden voor Feyenoord moet je hopen dat ie het tot aan het eind van het seizoen goed doet, waardoor je hem voor een schappelijke prijs kunt verkopen. Dan is Castaignos aan de beurt! Nee die heeft zijn kansen gehad,hij kan wel geld gekost hebben maar als hij niet presteerd leverd tie ook niks op...Geef dan maar speeltijd aan een jochie die daar beter van word.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 21:48 schreef alibabba het volgende:Dat Been niet met Schaken begon noem ik een blunder 1e klas. Mario is een twijfelaar geworden, terwijl hij dat bij Excelsior en Nec niet was! Dat moet te maken hebben met de druk die er in Rotterdam-Zuid aanwezig en juist tegen die druk moet een trainer op dit moment bij Feyenoord bestand zijn. Been moet eens vasthouden aan een vaste formatie en overtuigd zijn van hetgeen wat ie doet! Ten alle tijden met flanken en nooit 4-4-2! De beste 11 zijn; Mulder, Vlaar, Fer, de Vrij, de Cler, Wijnaldum, El Ahmadi, Bruins, Schaken, Cabral en Cissé ( Tomasson ). Deze basiself en eraan vasthouden en NIET VERANDEREN! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 21:43 schreef Sander12345 het volgende:wat zitten hier een hoop sukkels die niet willen inzien dat de huidige selectie niet over voldoende/juiste kwaliteiten beschikt. elke week zitten ze de poppetjes te verplaatsen maar het helpt geen flikker. een week speelt die goed en dan weer totaal niet. is een soepzooitje ondertussen verspelen we punt na punt Wat zit er hier 1 sukkel die denkt dat je met 0 euro kampioen van Nederland kan worden. Joh, koop een tafelvoetbalbak en ga je fantasie botvieren |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hetgeen wat de supporters niet realiseren maken Been KRANKZINNIG. Krankzinnigheid die v.Hanegem tot aan zijn dood kan voorkomen onder het legioen. Eerst 2 stappen terug om er vervolgens, dankzij de Kromme, 4 vooruit te doen! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wat zit er hier 1 sukkel die denkt dat je met 0 euro kampioen van Nederland kan worden. Joh, koop een tafelvoetbalbak en ga je fantasie botvieren dat heb ik niet eens gezegd wie is hier nu de.......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij van het begin tot het eind! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: jij leest andere posters best wel slecht, he. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:04 schreef alibabba het volgende:[..] Hetgeen wat de supporters niet realiseren maken Been KRANKZINNIG. Krankzinnigheid die v.Hanegem tot aan zijn dood kan voorkomen onder het legioen. Eerst 2 stappen terug om er vervolgens, dankzij de Kromme, 4 vooruit te doen! dit is de oplossing |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schaken kan er helemaal niets van. Wedstrijd tegen NAC gezien? Die wedstrijd zegt alles.. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote: hij is niet de enigste er zijn er nog vel meer die niets kunnen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik heb vandaag al met al ondanks de nederlaag toch een redelijk Feyenoord gezien, ik hoop alleen wel dat Cabral de volgende wedstrijd ook mag starten net als Luc. ik zie het wel zitten om hem samen met Luc in de aanvalslinie te laten spelen, maar dan dus in het zgn. 4-4-2 systeem. denk dat het wel eens verrassend kan uitpakken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:13 schreef sevillana het volgende:ik heb vandaag al met al ondanks de nederlaag toch een redelijk Feyenoord gezien, ik hoop alleen wel dat Cabral de volgende wedstrijd ook mag starten net als Luc. ik zie het wel zitten om hem samen met Luc in de aanvalslinie te laten spelen, maar dan dus in het zgn. 4-4-2 systeem. denk dat het wel eens verrassend kan uitpakken. mee eens... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Oplossing??? Als ie 4 stappen vooruit is hebben we allang een nieuw stadion. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk dat jij beter op 't 020 forum je posts kan plaatsen, hier heb je weinig zinnigs toe te voegen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee die heeft zijn kansen gehad,hij kan wel geld gekost hebben maar als hij niet presteerd leverd tie ook niks op...Geef dan maar speeltijd aan een jochie die daar beter van word.. Die 3,5 miljoen zijn nu weggegooid geld en als je hem nu niet opstelt 100%! Been wilde hem hebben, dus zijn vertrouwen aan hem destijds moet je hem tot aan het eind van het seizoen gunnen. Wat heeft Feyenoord daarmee te verliezen? Hem opstellen als spits heeft nu alleen maar voordelen. Gaat het niet goed eindig je tussen je tussen plaats 9 en 7, gaat het wel goed tussen 7 en 5 en de kans op een verkoop van Cissé! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: fijn, ben ik in ieder geval niet de enige die er zo over denkt. thx Leon! |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:13 schreef sevillana het volgende:ik heb vandaag al met al ondanks de nederlaag toch een redelijk Feyenoord gezien, ik hoop alleen wel dat Cabral de volgende wedstrijd ook mag starten net als Luc. ik zie het wel zitten om hem samen met Luc in de aanvalslinie te laten spelen, maar dan dus in het zgn. 4-4-2 systeem. denk dat het wel eens verrassend kan uitpakken. wat jij denkt is nog geen garantie dat het daadwerkelijk beter gaat |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:15 schreef alibabba het volgende:[..] Die 3,5 miljoen zijn nu weggegooid geld en als je hem nu niet opstelt 100%! Been wilde hem hebben, dus zijn vertrouwen aan hem destijds moet je hem tot aan het eind van het seizoen gunnen. Wat heeft Feyenoord daarmee te verliezen? Hem opstellen als spits heeft nu alleen maar voordelen. Gaat het niet goed eindig je tussen je tussen plaats 9 en 7, gaat het wel goed tussen 7 en 5 en de kans op een verkoop van Cissé! niks te verliezen, hij is net zo slecht als de rest |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk jij überhaupt wel? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:13 schreef sevillana het volgende:ik heb vandaag al met al ondanks de nederlaag toch een redelijk Feyenoord gezien, ik hoop alleen wel dat Cabral de volgende wedstrijd ook mag starten net als Luc. ik zie het wel zitten om hem samen met Luc in de aanvalslinie te laten spelen, maar dan dus in het zgn. 4-4-2 systeem. denk dat het wel eens verrassend kan uitpakken. Een redelijk Feyenoord? Het is maar net hoe je er naar kijkt! Ik vond het namelijk lachwekkend en wanneer Ajax het vizier op scherp had gehad, was het eerder 0-5 geworden dan 1-2! Het 4-4-2 systeem is absoluut niet aan Feyenoord besteed. Het niet opstellen van Schaken was een blunder 1e klas, want het enigste middel om Ajax te bestrijden werd nu uit het spel gehaald! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:15 schreef alibabba het volgende:[..] Die 3,5 miljoen zijn nu weggegooid geld en als je hem nu niet opstelt 100%! Been wilde hem hebben, dus zijn vertrouwen aan hem destijds moet je hem tot aan het eind van het seizoen gunnen. Wat heeft Feyenoord daarmee te verliezen? Hem opstellen als spits heeft nu alleen maar voordelen. Gaat het niet goed eindig je tussen je tussen plaats 9 en 7, gaat het wel goed tussen 7 en 5 en de kans op een verkoop van Cissé! 3.5 miljoen weggegooid, heb die aankoop nooit begrepen. Wilde hem nog even de kans geven maar ik vind het niks. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:20 schreef alibabba het volgende:[..] Een redelijk Feyenoord? Het is maar net hoe je er naar kijkt! Ik vond het namelijk lachwekkend en wanneer Ajax het vizier op scherp had gehad, was het eerder 0-5 geworden dan 1-2! Het 4-4-2 systeem is absoluut niet aan Feyenoord besteed. Het niet opstellen van Schaken was een blunder 1e klas, want het enigste middel om Ajax te bestrijden werd nu uit het spel gehaald! Gast, kijk eens naar nac - Feyenoord. Die fantastische Schaken van je kwam er geen 1 keer langs en heeft geen 1 keer een goede voorzet gegeven. Hij kan er helemaal niks van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:20 schreef MMM het volgende:[..] Gast, kijk eens naar nac - Feyenoord. Die fantastische Schaken van je kwam er geen 1 keer langs en heeft geen 1 keer een goede voorzet gegeven. Hij kan er helemaal niks van. maakt niet uit ze zijn allemaal middelmaat |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Die pot heb ik gezien ja, maar hij zorgt wel voor constante dreiging. Een dreiging die je vandaag absoluut niet gezien hebt in de 1e helft! Schaken moet gekoesterd worden, want ik heb hem veelal in Venlo gezien en hij is absoluut Feyenoord waardig. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:20 schreef MMM het volgende:[..] Gast, kijk eens naar nac - Feyenoord. Die fantastische Schaken van je kwam er geen 1 keer langs en heeft geen 1 keer een goede voorzet gegeven. Hij kan er helemaal niks van. precies, was vorig seizoen een "wereldspeler" bij VVV !!! waar hebben we het eigenlijk over? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:22 schreef alibabba het volgende:[..] Die pot heb ik gezien ja, maar hij zorgt wel voor constante dreiging. Een dreiging die je vandaag absoluut niet gezien hebt in de 1e helft! Schaken moet gekoesterd worden, want ik heb hem veelal in Venlo gezien en hij is absoluut Feyenoord waardig. Ik wil echt niet vervelend doen.. Maar welke dreiging? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:20 schreef MMM het volgende:[..] Gast, kijk eens naar nac - Feyenoord. Die fantastische Schaken van je kwam er geen 1 keer langs en heeft geen 1 keer een goede voorzet gegeven. Hij kan er helemaal niks van. Hij kwam er niet veel langs nee, maar heeft wel de intentie! Als je hem het vertrouwen blijft geven word ie steeds beter en dan heb je een win-win-situatie, hij kwam tenslotte transfervrij. Het publiek moet hem koesteren, want bij hem afvallen word Feyenoord eerder slechter dan beter! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Schaken = dramatisch slecht. Als je dat niet eens zie begrijp ik niet waarom je voetbal kijkt... |
|
|
|