|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:29 schreef alibabba het volgende:[..] Hij kwam er niet veel langs nee, maar heeft wel de intentie! Als je hem het vertrouwen blijft geven word ie steeds beter en dan heb je een win-win-situatie, hij kwam tenslotte transfervrij. Het publiek moet hem koesteren, want bij hem afvallen word Feyenoord eerder slechter dan beter! Hij kwam er niet veel langs? Nee, hij kwam er helemaal niet langs.. Alleen de intentie dat ie erlangs gaat, daar heb je niks aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:22 schreef alibabba het volgende:[..] Die pot heb ik gezien ja, maar hij zorgt wel voor constante dreiging. Een dreiging die je vandaag absoluut niet gezien hebt in de 1e helft! Schaken moet gekoesterd worden, want ik heb hem veelal in Venlo gezien en hij is absoluut Feyenoord waardig. Nee ik ben het wel met jou eens wat betreft Schaken... Maar Feyenoord was niet echt slecht vandaag.. Je blijft alleen altijd hangen in een ja maar als syndrome |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:29 schreef alibabba het volgende:[..] Hij kwam er niet veel langs nee, maar heeft wel de intentie! Als je hem het vertrouwen blijft geven word ie steeds beter en dan heb je een win-win-situatie, hij kwam tenslotte transfervrij. Het publiek moet hem koesteren, want bij hem afvallen word Feyenoord eerder slechter dan beter! klinkt bemoedigend |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dreiging die je vandaag de 1e helft NOOIT zag! Ben eens tevreden met wat je hebt. Feyenoord is ziek, zwak en misselijk! Begrijp dat eens, maar Feyenoord is een geweldige club en komt er weer bovenop. Iets wat TIJD nodig heeft en dat ie iets wat het legioen maar niet schijnt te beseffen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Soms is het iets, soms niets met Schaken. En Fer was vandaag ook VVV-waardig. De Cler leek bijna Feyenoord-waardig. Maar dat zegt ook geen moer op dit moment. Volgende week weer andersom. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:33 schreef alibabba het volgende:[..] Dreiging die je vandaag de 1e helft NOOIT zag! Ben eens tevreden met wat je hebt. Feyenoord is ziek, zwak en misselijk! Begrijp dat eens, maar Feyenoord is een geweldige club en komt er weer bovenop. Iets wat TIJD nodig heeft en dat ie iets wat het legioen maar niet schijnt te beseffen! De 2e helft speelde die gigant van je maar daar kwam al HELEMAAL geen dreiging vanaf. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
als Feyenoord het de komende jaren van de jeugd moet hebben moeten die jeugdspelers nu al de nodige speeltijd krijgen, dus geen spelers die bij een club als VVV geen nieuw contract hebben getekend. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:33 schreef alibabba het volgende:[..] Dreiging die je vandaag de 1e helft NOOIT zag! Ben eens tevreden met wat je hebt. Feyenoord is ziek, zwak en misselijk! Begrijp dat eens, maar Feyenoord is een geweldige club en komt er weer bovenop. Iets wat TIJD nodig heeft en dat ie iets wat het legioen maar niet schijnt te beseffen! Ik weet niet hoor, maar volgens mij balde ze toch een stuk beter in de eerste helft dan de 2e...Schaken is gewoon een prutser, een soort Slory maar dan nog minder... |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:33 schreef FR-Henk het volgende:Soms is het iets, soms niets met Schaken. En Fer was vandaag ook VVV-waardig. De Cler leek bijna Feyenoord-waardig. Maar dat zegt ook geen moer op dit moment. Volgende week weer andersom. begin je nu te begrijpen dat het voor alle spelers geldt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: plekkie 10 is op dit moment Feyenoord waardig,kan je er niet mee leven PL EU RT DAN OP |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 21:43 schreef Sander12345 het volgende:wat zitten hier een hoop sukkels die niet willen inzien dat de huidige selectie niet over voldoende/juiste kwaliteiten beschikt. elke week zitten ze de poppetjes te verplaatsen maar het helpt geen flikker. een week speelt die goed en dan weer totaal niet. is een soepzooitje ondertussen verspelen we punt na punt bv. deze henkPR |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: doet me wel zeer, plekkie 10, maar blijf toch achter de club staan |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee ik ben het wel met jou eens wat betreft Schaken... Maar Feyenoord was niet echt slecht vandaag.. Je blijft alleen altijd hangen in een ja maar als syndrome Het is maar net hoe je Feyenoord kijkt. De 1e helft was lachwekkend en een oerdomme tactiek zonder vleugels. Anita was te pakken door Schaken en juist hem stel je niet op, maar wel Smolov die duidelijk tekort komt! |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:39 schreef alibabba het volgende:[..] Het is maar net hoe je Feyenoord kijkt. De 1e helft was lachwekkend en een oerdomme tactiek zonder vleugels. Anita was te pakken door Schaken en juist hem stel je niet op, maar wel Smolov die duidelijk tekort komt! nu weten we het wel........dat je schaken zijn broer bent |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 21:43 schreef Sander12345 het volgende:wat zitten hier een hoop sukkels die niet willen inzien dat de huidige selectie niet over voldoende/juiste kwaliteiten beschikt. elke week zitten ze de poppetjes te verplaatsen maar het helpt geen flikker. een week speelt die goed en dan weer totaal niet. is een soepzooitje ondertussen verspelen we punt na punt over sukkels gesproken, . . . . . . . . . . . op je eigen post quoten? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sandertje,
Jij begrijpt niet dat Feyenoord niks te kiezen heeft. Jij begrijpt niet dat veel van deze talenten al kampioen van Nederland zijn geweest. Jij begrijpt niet dat dit team alleen maar beter gaat worden. Jij begrijpt niet dat spelpatronen eigen maken tijd vergt. Jij begrijpt niet dat je voorzichtig met je kapitaal op het veld moet omspringen.
Jij begrijpt niet..............veel eigenlijk he.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 september 2010 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:33 schreef FR-Henk het volgende:Soms is het iets, soms niets met Schaken. En Fer was vandaag ook VVV-waardig. De Cler leek bijna Feyenoord-waardig. Maar dat zegt ook geen moer op dit moment. Volgende week weer andersom. Fer moet je centraal opstellen in de verdediging, Bahia ERUIT. Met Wijnaldum op Fers plaats word je als team sterker. Cabral links en Schaken rechts. Bruins als 10 en Cissé of Castaignios spits. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:35 schreef sterski010 het volgende:[..] Ik weet niet hoor, maar volgens mij balde ze toch een stuk beter in de eerste helft dan de 2e...Schaken is gewoon een prutser, een soort Slory maar dan nog minder... 1e helft was 6x niks! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:41 schreef alibabba het volgende:[..] Fer moet je centraal opstellen in de verdediging, Bahia ERUIT. Met Wijnaldum op Fers plaats word je als team sterker. Cabral links en Schaken rechts. Bruins als 10 en Cissé of Castaignios spits. Ik begin echt steeds meer aan je te twijfelen.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:20 schreef alibabba het volgende:[..] Een redelijk Feyenoord? Het is maar net hoe je er naar kijkt! Ik vond het namelijk lachwekkend en wanneer Ajax het vizier op scherp had gehad, was het eerder 0-5 geworden dan 1-2! Het 4-4-2 systeem is absoluut niet aan Feyenoord besteed. Het niet opstellen van Schaken was een blunder 1e klas, want het enigste middel om Ajax te bestrijden werd nu uit het spel gehaald! oh pardon, . . . wist niet dat jij er echt verstand van hebt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:39 schreef alibabba het volgende:[..] Het is maar net hoe je Feyenoord kijkt. De 1e helft was lachwekkend en een oerdomme tactiek zonder vleugels. Anita was te pakken door Schaken en juist hem stel je niet op, maar wel Smolov die duidelijk tekort komt! Als hij op z`n buitenspel positie had gelet stond het 1-0.. Een half metertje terug en hij had die bal ook binnen getikt.. Zonder Smolov had Vertonghen weer ruimte gehad.. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote: voel je eigen dan aangesproken.... |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:41 schreef FR-Henk het volgende:Sandertje, Jij begrijpt niet dat Feyenoord niks te kiezen heeft. Jij begrijpt niet dat veel van deze talenten al kampioen van Nederland zijn geweest. Jij begrijpt niet dat dit team alleen maar beter gaat worden. Jij begrijpt niet dat spelpatronen eigen maken tijd vergt. Jij begrijpt niet dat je voorzichtig met je kapitaal op het veld moet omspringen. Jij begrijpt niet..............veel eigenlijk he. help je het hopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:41 schreef alibabba het volgende:[..] Fer moet je centraal opstellen in de verdediging, Bahia ERUIT. Met Wijnaldum op Fers plaats word je als team sterker. Cabral links en Schaken rechts. Bruins als 10 en Cissé of Castaignios spits. Kan ik mee leven!!wis alleen de naam Cisse |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fer centraal achterin? Die gozer kan totaal niet dekken.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Wie wil je daar dan neerzetten? Het is de enigste optie toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Cabral links, Wijnaldum rechts. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Wel eens van Cabral gehoord? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik ben het wel een beetje eens met Ali eigenlijk.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: bewijst maar weer eens, over sukkels gesproken . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik echt totaal niet! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Voetbal is simpel. Ik zeg niet dat ik er verstand van heb:) |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote: wijndalem op 10 en flikker dan die bruins er maar uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die kan je er nu niet uitgooien. Was vandaag weer één van de betere. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat betreft Fer wel,heb zelf deze positie voor hem aangegeven... alibabba - zondag 19 september 2010 - 22:41 quote deeplink
Fer moet je centraal opstellen in de verdediging, Bahia ERUIT. Met Wijnaldum op Fers plaats word je als team sterker. Cabral links en Schaken rechts. Bruins als 10 en Cissé of Castaignios spits. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
wijndalem wil ook op 10 en bruins ook dus 1 van de 2 eruit |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Is te leren toch? Fer is sterk en heeft opbouwende kwaliteiten. Met name dat laatste is essentieel voor Feyenoord op dit moment, want het is zorg dat je de tegenstander van je goal afhoud! Het redmiddel is AANVALLEN en met buitenspelers, daar haal je de meeste punten mee! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Los van de poppetjes op de plaatsjes is de omschakeling soms bedroevend langzaam. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wat betreft Fer wel,heb zelf deze positie voor hem aangegeven... alibabba - zondag 19 september 2010 - 22:41 quote deeplink Fer moet je centraal opstellen in de verdediging, Bahia ERUIT. Met Wijnaldum op Fers plaats word je als team sterker. Cabral links en Schaken rechts. Bruins als 10 en Cissé of Castaignios spits. Fer kan echt niet dekken, toch één van de belangrijke dingen als cv |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Wijnaldum is geen flankspeler, maar een centrale! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dat zeg ik toch! Cabral links, Schaken rechts. Bruins 10, Fer centrale verdediger, Wijnaldum, El Ahmadi midden! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:50 schreef alibabba het volgende:[..] Is te leren toch? Fer is sterk en heeft opbouwende kwaliteiten. Met name dat laatste is essentieel voor Feyenoord op dit moment, want het is zorg dat je de tegenstander van je goal afhoud! Het redmiddel is AANVALLEN en met buitenspelers, daar haal je de meeste punten mee! Fer is delen van de wedstrijd gewoon afwezig. Da's in de verdediging dodelijk. Laat te vaak ook mannetje lopen. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote: daarom bruins of wijndalem op 10 de ander eruit, consequent |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou volgens zijn meisie wel... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha zag het ja in dat programma 'ons in de pc' ofzo? |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:52 schreef FR-Henk het volgende:[..] Fer is delen van de wedstrijd gewoon afwezig. Da's in de verdediging dodelijk. Laat te vaak ook mannetje lopen. weet niet wat ik van die fer moet denken heb het nooit niks gevonden net als die drenthe, fer gauw verkopen voor 14 miljoen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Bruins op 10 en Wijnaldum naast El Ahmadi? |
|
|
|