BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (19-09-2010 12:30): 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 20 september 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 00:03 schreef Sander12345 het volgende:
droom maar lekker henk dat je met feyenoord op de coolsingel staat........
sorry!! foutje!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 september 2010 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 20 september 2010 - 16:12   quote  deeplink  
Nu tot de orde van de dag. Ik heb niets anders dan lof. Ook wel genoeg minpunten gezien maar over het geheel, totaal niet ontevreden! Eindelijk die 4-4-2 formatie en naar mijn mening heeft dat zijn vruchten afgeworpen. Alleen de wissel van Smolov snapte ik weer totaal niet. El Ahmadi ook direct terug sturen naar de woestijn!! voor de rest niet ontevreden met als grootste lichtpunt Castaignos!! Laat die vent nu eens staan!
MMM
 MMM - maandag 20 september 2010 - 18:51   quote  deeplink  

Die beuk van Bruins bij 12.34, zo hoort het! Vond hem één van de weinige die niet over zich heen liet lopen en de confrontatie zocht met die neuzen als ze naar de scheids liepen. En hij speelde redelijk tot goed.

Vasthouden!

Mooi ook die Bahia.. Die sulejmani wil nog een knuffel geven ofzo en gelijk weg beuken die handel, oprotten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 september 2010 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 oktober 2016 - 18:42   quote  deeplink  
Grappig die verschillen van toen en nu

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (19-09-2010 12:30): 1-2

0.0121421