|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee ik ook niet. Zijn toch een beetje de joden van palestina he. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Toch niet bij mij voor de deur, dus boeit niet, kan rustig blijven zitten |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Nog niet gehad, wel een kapsalon....lekker hoor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hoe vaak als we het niet verwachten.................wonnen we..........................1-0 eigen doelpunt stekelenburg (op ze hooffie en hoppa)jack v G huilen en roepen wat een onterechte goal en ikke lachen |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Geen tactiek,geef die jongens de vrijheid en ouderwets erin kleunen en de kuip wordt één kolkende massa die de overwinning gaat vieren na het eindsignaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 440 paarden???mwah dan zijn we er zo... Vraag mij alleen af of jij een goeie BOB ben :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dan niet mierenneuker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weer een theekransje + slap gezwets |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hoe is het met de mieren? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Waar heb je die gestopt?? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Zijn je hersenen weer aan het schijten en boeren nu je vingers je wijsheden uit? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
We gaan ze keihard bij de keel pakken!!!!!! Niet meer loslaten die zooi, mes tussen de tanden, Legioen erachter!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Waarom staat ***x voluit (met hoofdletter(!!!!!!)) in de titel? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Omdat je dat zelf niet kan aanpassen? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Staat in het filmpje zelf wat ik niet geplaatst heb, dus niet!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Voorlopig doen er twee het alweer niet!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ja maar ik had het over dit topic:) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ja maar filmpjes zijn gekopieerd!! in die filmpjes kan je het niet aanpassen. Ook niet op youtube!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik snap niet dat deze filmpjes het ineens niet meer doen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 13:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ja maar filmpjes zijn gekopieerd!! in die filmpjes kan je het niet aanpassen. Ook niet op youtube!! had t over de titel van dit topic!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Heb ik niet geopend dus moet je niet aan mij vragen! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Volgens mij hebben die gasten hier gewoon standaard verschillende anti-020 nummertjes geblokkeerd maar ik ben helaas vindingrijk!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 13:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:Volgens mij hebben die gasten hier gewoon standaard verschillende anti-020 nummertjes geblokkeerd maar ik ben helaas vindingrijk!! grapjas...
we verwijderen wel achteraf filmpjes die niet door de beugel kunnen... |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: bloed zweet tranen is een joden nummer nl van andre harsens moet kotsen daarvan van dus.... gewoon mouwen opstropen en hopen op veel geluk.... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 14:25 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] bloed zweet tranen is een joden nummer nl van andre harsens moet kotsen daarvan van dus.... gewoon mouwen opstropen en hopen op veel geluk.... André Hazes was een Feyenoorder lul |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Totaal geen zin in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: ja me hol! omdat hij toevallig 1 keer een feyenoordshirt aan had naast van hanegem (die een vriend van hem was) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 14:31 schreef Xapter het volgende:[..] ja me hol! omdat hij toevallig 1 keer een feyenoordshirt aan had naast van hanegem (die een vriend van hem was) jonge ben jij stumper ofso, hij is jaren lid geweest van de Feyenoord Supportersvereniging, maar door dat afscheid in de aRENa is een verkeerd beeld van m ontstaan |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: andre harsens was gewoon een amsterdamse neukfout optiefen met dat katten gejank als je dat goed vind ben je gewoon zielig |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
Sander12345