|
|
Aaaaight
|
|
|
0-4.. wie gaat er naast vlaar spelen?? bahia geblesseerd, indi geschorst..?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De Vrij naast Vlaar en Leerdam op rechts!! Vind ik wel een solide midden gelukkig. Leerdam zal alleen langs alle kanten door die Cavianeuker voorbij gelopen worden!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 13 september 2010 - 14:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:De Vrij naast Vlaar en Leerdam op rechts!! Vind ik wel een solide midden gelukkig. Leerdam zal alleen langs alle kanten door die Cavianeuker voorbij gelopen worden!! El Ahmadi keer dan terug op de plek waar Leerdam afgelopen zondag speelde, lijkt me dan het meest logisch.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Uiteraard en dan maar hopen dat hij na twee jaar wakker is geworden!! Met een enkele uitzondering daar gelaten! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 13 september 2010 - 14:21 schreef MMM het volgende:[..] El Ahmadi keer dan terug op de plek waar Leerdam afgelopen zondag speelde, lijkt me dan het meest logisch.. weet je niet.
Mario kan ook voor Mokotjo kiezen.
Hangt helemaal af hoe El Drami zich deze week opstelt op de training en daarbuiten. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
André Bahia en Luigi Bruins lijken niet al te veel blijvende schade te hebben overgehouden aan hun tegen NAC opgelopen blessures. Bahia moest uitvallen met knieklachten, terwijl Bruins na een fikse botsing met NAC-verdediger Horvath naar de kant moest met een kneuzing op de heup. Het is de verwachting dat de Braziliaanse verdediger woensdag alweer kan aansluiten bij de groepstraining, terwijl Bruins donderdag of vrijdag weer inzetbaar zou moeten zijn. Hun inzetbaarheid tegen Ajax lijkt daarmee niet in het geding
Bron:Feyenoord.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 september 2010 door feyenoord-rotterdam -- |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
en ik maar hopen bruins kwijt te zijn komt tie gewoon terug met hem gaan we dood tegen 020 |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op maandag 13 september 2010 - 16:09 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:en ik maar hopen bruins kwijt te zijn komt tie gewoon terug met hem gaan we dood tegen 020 Nou toen Bruins uit viel zat er helemaal geen idee meer achter dus wees blij.... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ik vond Bruins ook zeer sterk spelen . |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
iig beter dan Wijnaldum.
terwijl Wijnaldum veel dreigender was op de linksbuiten plaats. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ach!! .....WE GAAN ERAAN OLE OLE!!!!!! Wat er ook gebeurt,altijd blijven..............!!!!!!! |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
2-0 voor ons,ondanks de druk omdanks de pijn,ondanks dat niemand het denkt,ondanks dat ik beter zou moeten weten
vrije trap Vlaar en Wijnaldum die profiteert van een foutje van die k*t belg die de druk niet kan handelen,C'mon Feyenoord!!Make us Proud!! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Een walk-over voor ajax.. 0-3 Maar dat hoop ik natuurlijk niet, maar als je de teams nu tegen over elkaar afspiegeld...
Als alles zou meezitten en de Kuip weer gaat kolken dan krijgen we misschien net zo'n wedstrijd als vorig jaar, niet echt al te best maar toch 1-1 + een heel wat kansen van feyenoord die na die 1-1 toen volgde. Als we zulke kansen nu gewoon er in prikken kunnen we winnen. Maar dat lijkt voor als nog een Utopie.
Maar ik hoop dat ik zoooo ongelijk heb.. Tering!! FEYENOORD!! kom op nou een keer laat ons weer trots zijn |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Wat is er met die 1-5 gebeurd? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 13 september 2010 - 16:01 schreef KKL het volgende:[..] weet je niet. Mario kan ook voor Mokotjo kiezen. Hangt helemaal af hoe El Drami zich deze week opstelt op de training en daarbuiten. Mokotjo heeft nog nooit de kans gekregen, dus verwacht dat ook deze keer niet.
Als je El Ahmadi opstelt weet hij echt wel waar het om gaat zondag. Trainingen interesseren me sowieso vrij weinig. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik ook maar dat vindt ik al vanaf start competitie. Is begonnen met een hele andere instelling en die bevalt me wel. Even wennen om Luigi overal te zien op het veld , maar hij probeert er alles aan te doen. Laksigheid heb ik hem dit seizoen (nog) niet op kunnen betrappen. Dat was vorig seizoen wel anders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 september 2010 - 19:41 schreef MMM het volgende:[..] Mokotjo heeft nog nooit de kans gekregen, dus verwacht dat ook deze keer niet. Als je El Ahmadi opstelt weet hij echt wel waar het om gaat zondag. Trainingen interesseren me sowieso vrij weinig. Mee eens,al denk ik dat zondag het niks uitmaakt wie er op gesteld worden!! |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
hopen dat die real verdedigers een paar van ajax neerhalen en gebleseerd zijn lekker voor ons |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Gewoon vrijuit spelen, geen stress,we zijn de underdog en dat kan wel eens goed uitpakken. Als ze maar gelijk vanaf minuut één vol gas geven..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 september 2010 door vries60 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laten we hopen dat Cabral mag beginnen. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: +1, de man in vorm, dat ziet iedereen behalve Mario. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die zal wel weer met Schaken beginnen.. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Zal anita niet echt wakker van liggen.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat verwacht ik ook niet moet ik zeggen.. Achja, we zien het wel zondag. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: schaken ook niet van anita. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik zag net Kevin Blom een toto-formulier kopen.. Kutzooi! waarom weer die beunhaas |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: dat word weer oppassen in de luchtduels |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Bruins is iemand die de lijnen uit kan zetten en de steekpass kan geven. Zijn inzet is gewoon zijn zwakke punt maar overzicht hebben we hard nodig! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zit even lekker op de bank Twente - Inter te kijken. Dat Inter word bij vlagen zoek getikt. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Achja, waar is de tijd gebleven dat wij zulke wedstrijden speelden. Die keer dat Mauricio Aros de beste linksback die we hebben gehad.. gewoon tegen Inter mocht spelen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doet wel pijn hoor, de tijd dat wij de Champions League tune mochten horen in de Kuip is alweer zolang geleden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2010 - 21:42 schreef MMM het volgende:Doet wel pijn hoor, de tijd dat wij de Champions League tune mochten horen in de Kuip is alweer zolang geleden.. daarom is het belangerijk dat ze heel ver komen,hoe rot het ook is... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Twente mag van mij wel doorkomen, heb echt genoten de eerste helft. Die neuzen mogen van mij morgen met 5-0 op hun bek gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2010 - 21:44 schreef MMM het volgende:[..] Twente mag van mij wel doorkomen, heb echt genoten de eerste helft. Die neuzen mogen van mij morgen met 5-0 op hun bek gaan. Nee maar wel de halve finale verliezen van Twente!! |
|
|
|
|
raymond1908
|
|
|
Om half 1 spelen is het altijd slecht met Feyenoord |
|
|
|
|
willian
|
|
|
ik zeg toch echt dat we gaan winnen. heb een raar gevoel voor zondag. en z hebben echt iets goed te maken. ik weet zeker, dat we winnen, met 2-0. want 020 moet eerst naar spanje, en als ze een goeie dreun krijgen, weten wij genoeg, mischin nog blessuure bij iemand van 020 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Bij 020 hoef je er maar voor 1 bang te zijn en die doet in Spanje niet mee!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zitten gvd toch niet met zn allen die t**ring joden te kijken he. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nee ik leg al op bed, ( heb vanavond geen tv rechten ) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee hoor,maar ik ga ff 3 kwartier naar de plee ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Spaanse Joden tegen Joodse Joden... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 1 jodenzooi zeg maar :P Als ze zo zondag nou eens spelen dat gloort er hoop aan de horizon.. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: spelen we eerst uit of thuis? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik heb gewoon gekeken hoor, net zoals gisteren en morgen.. Zijn helemaal weggespeeld die neuzen, als Real wat beter was omgegaan met de kansen was het 7-0.. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: volgens mij 15 november thuis??? |
|
|
|