|
|
Stylzz
|
|
|
Jan vertonghen je moeder pijpt patat! |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote: denk dat er niets anders op zit :-( |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 september 2010 - 17:14 schreef MMM het volgende:Feyenoord: Van Dijk; De Vrij, Vlaar, Bahia, De Cler; Leerdam, Bruins, Fer; Schaken, Smolov en Wijnaldum. En gewoon beginnen met Leerdam en Schaken haha, ongelooflijk.. Been heeft een plaat voor zijn kop.. Aan de andere kant geeft hij die gasten wel vertrouwen.. Het is ff afwachten of het beloond word.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
weg met die Been tijd voor een echte coach. een coach die de talenten beter maakt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En wat als tie wint zondag??? Lijkt mij sterk maar toch als tie wint?? |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Alsof die jonge talenten van nu, morgen meteen grote ervaren voetballers zijn...Kom op nou. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allemaal populistisch opportunistisch geneuzel hier van die anti been droeftoetertjes. Schop je Been eruit beginnen ze 5 weken lsater om t hoofd van de volgende te schreeuwen.
HUP MARIO HUP WIJ |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
ja weg met die Been met een uitstraling van een aardbei, sukkel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tóch een nederlaag zondag? Dan gvd wel met opgeheven hoofd en een nat veld van het Feyenoord-zweet. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 september 2010 - 18:40 schreef Stylzz het volgende:Allemaal populistisch opportunistisch geneuzel hier van die anti been droeftoetertjes. Schop je Been eruit beginnen ze 5 weken lsater om t hoofd van de volgende te schreeuwen. HUP MARIO HUP WIJ precies, . . volkomen mee eens! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zit jij wel op 't goede forum? heeft wel erg veel weg van neuzen trekjes, die reacties van jou! |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
die jonge talenten hebben een echt coach nodig toch geen Been die zelf nog.......... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nog . . . . . . . . . . . . . . ? |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: seizoen club competitie functie 2000/01 Feyenoord Eredivisie Assistent-trainer 2001/02 Feyenoord Eredivisie Assistent-trainer 2002/03 Feyenoord Eredivisie Assistent-trainer 2003/04 Feyenoord Eredivisie Assistent-trainer 2005/06 SBV Excelsior Eerste Divisie Hoofdtrainer 2006 Trinidad en Tobago Wereldkampioenschap Voetbal 2006 Assistent-bondscoach/analist 2006/07 NEC Eredivisie Hoofdtrainer 2007/08 NEC Eredivisie Hoofdtrainer 2008/09 NEC Eredivisie Hoofdtrainer 2009/2010 Feyenoord Eredivisie Hoofdtrainer 2010/2011 Feyenoord Eredivisie Hoofdtrainer
leerling . . . . . . . . . . . . . ??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeg Wijze Neus (Been-geintje) welke trainert zou dan wel niet in jou profieltje moeten passen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Haat moet van de tribune
Onsympathiek, jullie zijn echt onsympathiek! Oooonsympathiek
Melodie bloed zweet en tranen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Net even langs de training geweest, aan ons heeft het niet gelegen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gespuugd geschopt en geslagen? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
In dat topic dat me Feyenoord gevoel aan het minderen was meende ik dat, maar ik heb mezelf een enorme schop onder de kont gegeven!! WIJ ZIJN FEYENOORD, HET LEGIOEN! Hoe vaak heb ik wel niet gedacht dat als we zouden degraderen dat ik nog mijn club zou steunen? En dan dit! Dat was echter niet de reden dat dit gevoel weer HELEMAAL terug is! We worden helemaal geobserdeerd door het feit dat dit een kutseizoen word. HET KAN VERKEREN EN BOVENDIEN: WIJ ZIJN FEYENOORD! Bekend om haar trouw. Natuurlijk komen er weer gouden tijden want dat IS Feyenoord; magere kutjaren en dan ineens die VERSCHRIKKELIJKE OPLEVING!!!!!!!
Morgen: 3-2! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 september 2010 - 21:29 schreef Quiroz het volgende:In dat topic dat me Feyenoord gevoel aan het minderen was meende ik dat, maar ik heb mezelf een enorme schop onder de kont gegeven!! WIJ ZIJN FEYENOORD, HET LEGIOEN! Hoe vaak heb ik wel niet gedacht dat als we zouden degraderen dat ik nog mijn club zou steunen? En dan dit! Dat was echter niet de reden dat dit gevoel weer HELEMAAL terug is! We worden helemaal geobserdeerd door het feit dat dit een kutseizoen word. HET KAN VERKEREN EN BOVENDIEN: WIJ ZIJN FEYENOORD! Bekend om haar trouw. Natuurlijk komen er weer gouden tijden want dat IS Feyenoord; magere kutjaren en dan ineens die VERSCHRIKKELIJKE OPLEVING!!!!!!! Morgen: 3-2! zeker ze gaan er aan!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wat vind ik t ongelooflijk erg dat ik niet kan gaan!!!!!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Er zijn nog kaarten |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat vind ik ongelooflijk! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Basjah
|
|
|
Ik heb er zin in!
Redelijk wat negatieve mensen gezien hier, jammer! Kom op zeg, we gaan eindelijk weer een keer winnen en daar gaan wij voor zorgen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 00:21 schreef Basjah het volgende:Ik heb er zin in! Redelijk wat negatieve mensen gezien hier, jammer! Kom op zeg, we gaan eindelijk weer een keer winnen en daar gaan wij voor zorgen! 2-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sterski010