|
|
Sander12345
|
|
|
dit elftal is het niet maar dat wist ik al elke week blijkt dat weer en hopen helpt niet. Het zijn ook jongetjes en geen kerels die in het veld staan........ Maar we hoeven ons niet te schamen om van een europese topploeg te verliezen !!! |
|
|
|
|
Fred Loret
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 13:59 schreef henkie1969 het volgende:je kan niet zeggen dat ze er niets voor doen....als ze zo iedere week zouden spelen zouden we meer punten hebben gehaald...en soms heb je ook even het geluk nodig. ondanks de achterstand gewoon trots op dit feyenoord. trots op dit feyenoord?? laat me niet lachen!!! wat een waardeloos inspiratieloos feyenoord! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 14:08 schreef coenjo het volgende:[..] trots op dit feyenoord?? laat me niet lachen!!! wat een waardeloos inspiratieloos feyenoord! jij kan het waarschijnlijk veel beter |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
nog leuk...laatste 10 minuten....kan nog steeds.... :) |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
Real madrid- Ajax ---Ajax weggespeelt Feyenoord-Ajax ----Feyenoord weggespeelt Waar staat Feyenoord dan ? Degradatiekandidaat ??? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
waarom nou de beste speler er uit halen.... |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ik verdien geen 7 ton per jaar.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: dat heeft er niets mee te maken, waarom staan zij wel in het veld en jij niet? omdat zij toch een heel stuk beter zijn dan jij |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 14:14 schreef henkie1969 het volgende:[..] dat heeft er niets mee te maken, waarom staan zij wel in het veld en jij niet? omdat zij toch een heel stuk beter zijn dan jij omdat ik geen profvoetballer ben EZEL.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: maar feyenoord scoort tenminste tegen de tegenstander :) |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
en toch blijft ie het wel...je kan mijn bericht weghalen...maar als hij mij mag uitschelden, dan doe ik het ook terug... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
maar goed....kan nog steeds.... 2-2 ?? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
jammer....2 keer buitenspel (terecht) + 1 goal is toch 3 keer gescoord |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
we wisten toch van tevoren dat we kansloos waren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 2e buitenspel was twijfelachtig. De herhaling bij eredivisie live stond te laat stil, toen was de bal al los van de voet. |
|
|
|
|
chester
|
|
|
ik heb de knvb toch maar een mail gestuurd en gevraagd waarom alweer die blom want die andere mogen de ene hands naar de ander maken zonder kaart altijd het zelfde of niet soms gr |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 14:30 schreef Stylzz het volgende:[..] 2e buitenspel was twijfelachtig. De herhaling bij eredivisie live stond te laat stil, toen was de bal al los van de voet. nee was terecht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Piep piep piep piep Blom! Piep Blom.. Piep Bloooohoooom. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote: inderdaad opstropen die mouwen, vroeger werd er gewonnen door inzet.... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
We hadden echt niet hoeven te verliezen. Die zwakke fase in het begin 2e helft doet je de das om. Toen raakte die neuzen ook nog 2 x de paal en kwamen we goed weg. Voor de rest een goed Feyenoord gezien... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: heey, de zon schijnt! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ONGELOOFLIJK TROTS OP MN KLUPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote: na regen komt zonneschijn dus er is nog hoop |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
quote: absoluut, vondt ik ook al zo vreemd. De bal was al zeker een halve meter van zijn voet toen ze beeld stil zetten. ongeveer net zo ver als castaignos weg was... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
schoot em er lekker in he hahahaha |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
markw3
|
|
|
ja dat is wel hoopgevend! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Door de inzet, strijd en passie! 020 heeft veeeeeeeeeel meer kwaliteit als wij maar wij waren vandaag de betere!!!!!!!!!!!!!! FEYENOORD ROTTERDAM!!!!!! TÉTÉTÉTÉTÉ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Omdat we dat altijd zijn. Omdat we zeker niet slecht gevoetbald hebben Omdat 020 gewoon beter is dan ons op dit moment en t dus een prima resultaat is. Donderdag gewoon zelfde basis opstellen |
|
|
|
|
wim 1234
|
|
|
ajax terecht gewonnen...feyenoord mag tegen degradatie gaan voetballen....ga zo door mario |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En hoe had jij t beter gedaan? Wie had je opgesteld? Welk systeem?
Mario valt niets te verwijten. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Vond niet dat we kansloos waren. Door elke keer achteruit voetballen te weinig druk gegven. Dit gebeurde wel nar de 1-2. Van de wiel had op zeker zijn 2e gele kaart moeten krijgen en dan had ik het nog willen zien. Jammer dat ze niet de hele wedstrijd gespeeld hebben zoals de laatste pak hem beet 20 min gespeeld hebben.
El achamdi heb niks te zoeken als verdedigende middenvelder. Ik zeg op nummer 10. Leerdam naast fer. Leerdam heb lekker lopen buffelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 september 2010 door remco1978 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: wie ben jij dan wel? |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
@ craven, volgens mij gewoon sander1234, ook al zo'n azijnzeiker!! |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
7 punten uit 6 we kunnen kampioenschap wel vergeten |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 14:42 schreef Quiroz het volgende:[..] Door de inzet, strijd en passie! 020 heeft veeeeeeeeeel meer kwaliteit als wij maar wij waren vandaag de betere!!!!!!!!!!!!!! FEYENOORD ROTTERDAM!!!!!! TÉTÉTÉTÉTÉ strijd en passie heb ik niet gezien vandaag! het laatste kwartier kwamen ze er pas achter dat we 2-0 achter stonden.. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
quote: NEE!!! nou neem je mijn droom ook nog af... je hebt de laatste paar weken echt niets nuttigs te melden he!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 14:54 schreef markw3 het volgende:[..] NEE!!! nou neem je mijn droom ook nog af... je hebt de laatste paar weken echt niets nuttigs te melden he!! nog nooit... |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
El Ahmadi is een idioot, 2 keer zo dom op eigen helft je bal verspelen binnen 1 minuut. Klootzak
Fer, hou het maar bij knuffelen met je maatje Anita.. Je hebt er weer helemaal niets van gebakken.
En Mario.. Smolov, gooi hem op 10 of stel hem niet op.. Je pleurt hem nu overal maar neer, heeft geen zin.
Laatste 15 minuten pas gevoetbald, pech met 2 afgekeurde goals om over die kut joden maar te zwijgen. vd wiel verdiende zijn 2e gele kaart met dat akkefietje met Wijnaldum, sulejmani verdiende rood met die slaande beweging naar Bahia.. En maar tijdrekken die stink neuzen..
Uitblinkers: De Cler, Bruins en Castaignos.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
feyenoord had bijna de klasse van real madrid.. T was de eerste in goed te zien! De rest van de wedstrijd ging het nivo steeds meer naar beneden.. Toch raar feyenoord zou winnen omdat ajax zo af ging tegen real madrid.. Misschien als feyenoord tegen real madrid dat het 7-0 had geworden dan? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|