|
|
fredje
|
|
|
Valt mee gelukkig. Er zit potentie in de ploeg als Been tenminste lef toont door CABRAL op te nemen in de BASIS |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 15:23 schreef fredje het volgende:Valt mee gelukkig. Er zit potentie in de ploeg als Been tenminste lef toont door CABRAL op te nemen in de BASIS eens.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 15:23 schreef fredje het volgende:Valt mee gelukkig. Er zit potentie in de ploeg als Been tenminste lef toont door CABRAL op te nemen in de BASIS Heeft Been niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Castaignos de rest van t seizoen laten staan. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 15:06 schreef MMM het volgende:El Ahmadi is een idioot, 2 keer zo dom op eigen helft je bal verspelen binnen 1 minuut. Klootzak Fer, hou het maar bij knuffelen met je maatje Anita.. Je hebt er weer helemaal niets van gebakken. En Mario.. Smolov, gooi hem op 10 of stel hem niet op.. Je pleurt hem nu overal maar neer, heeft geen zin. Laatste 15 minuten pas gevoetbald, pech met 2 afgekeurde goals om over die kut joden maar te zwijgen. vd wiel verdiende zijn 2e gele kaart met dat akkefietje met Wijnaldum, sulejmani verdiende rood met die slaande beweging naar Bahia.. En maar tijdrekken die stink neuzen.. Uitblinkers: De Cler, Bruins en Castaignos. Vond gini ook aardig ballen en wat te denken van Leerdam? Ben het met je eens van el achmadi maar denk dat je hem niet als verdedigende middenvelder moet opstellen maar meer als nummer 10. Vond de spel hervattingen van Bruins erg tegenvallen. WTF dacht hij bijdie vrije schop net buiten de 16? Laat ik het lekker zelf proberen??? |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Jammer dat de laatste 15 minuten niet in het begin waren eindelijk zag ik vuur |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Wat me weer opviel vandaag waren de aanspeel punten voorin. Castaignos was regelmatig op de vleugel te vinden. Hij moet in de spits blijven. Waarom niet eens fer als verdedigende middenvelder met daarvoor als aanvallend el achmadi en gini of smolov |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 15:30 schreef remco1978 het volgende:[..] Vond gini ook aardig ballen en wat te denken van Leerdam? Ben het met je eens van el achmadi maar denk dat je hem niet als verdedigende middenvelder moet opstellen maar meer als nummer 10. Vond de spel hervattingen van Bruins erg tegenvallen. WTF dacht hij bijdie vrije schop net buiten de 16? Laat ik het lekker zelf proberen??? Het rendement van Wijnaldum is 0,0. Leerdam speelde op het middenveld wel aardig, rechtsback was het niet veel. El Ahmadi op '10'? Alsjeblieft niet, je hebt daar iemand nodig die een steekpass kan geven. El Ahmadi kan alleen maar lopen met de bal.
Bruins speelde niet verkeerd al had hij die laatste vrije trap gewoon voor de pot moeten gooien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
El Ahmadi heeft vandaag bij mij zn krediet verspeeld.
Die jongen is het volledig kwijt. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
uithuilen en opnieuw beginnen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik had hem er echt meteen weer uitgegooid na die 2 acties binnen 1 minuut. Ik wil Mokotjo daar nou wel eens zien. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
was niet slecht voor een middenmoter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat heb je goed gezien. Je gaat vooruit. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
Castaignos was vandaag echt het enige lichtpuntje,heerlijk om hem bezig te zien!!! vond Smolov 1e helft ook gewoon dreigend,veel bewegen!Cabral sterk ingevallen en Leerdam gewoon een voldoende maar voor de rest BAH BAH (Ja mischien bahia een voldoende omdat hij scoorde en regelmatig oorlog probeerde te maken,pakte de rest alleen niet op)
Maar verder pfff,de Cler veroorzaakt weer s een vrije trap met z'n "druistig"verdedigen,waar Fer gelukkig weer niet op de Jong zat te letten(heeft Lerra zn matties al getwitterd met de overwinning)srry voor deze persoonlijke frustratie maar hoe kan je met zo'n postuur en voorkomen elk persoonlijk duel verliezen?!?!en dan als uitsmijter zo uit de kleedkamer komen na de rust(1e kwartier 2 helft)terwijl je maar 0-1 achter staat,met als kers op de slagroom de actie van el ahmadi die 2 x binnen een minuut zonder medeverdediger in z'n rug op een meter of 17 niet weet wat hij doet!! |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
maar we misschien een paar killers die even de puntjes op de i zetten dit elftal herbergt te veel lievertjes en en geen echte........ |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Is ook zo maar je moet roeien met de riemen die je hebt. Denk dat je met 2 aanvallende middenvelders al meer stoot kracht hebt voorin en dus ook meer doelpunten krijgt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niks nieuws onder de zon, verlies zat erin. Voortgaan met deze gassies, patronen verbeteren, versterken. Er zit nog zoveel rek in dit team. Vanaf winterstop gaan we dat meer en meer zien. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
SCHAKEN AUB NOOIT MEER OPSTELLEN! Toen hij er in kwam liep het weer als vanouds voor geen meter meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 16:02 schreef sterski010 het volgende:SCHAKEN AUB NOOIT MEER OPSTELLEN! Toen hij er in kwam liep het weer als vanouds voor geen meter meer. nehhh.. dat kwam echt door de komst van onze vriend El Ahmadi en t verlies van Vlaar. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
we kopen elke keer de verkeerde speler voor veel geld: cisse, el almadi, greene, tiendal, landzaat, makaay, en de spits die ook naar psv ging. Wie bevalt wel ? alleen van Bronkhorst |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
El Ahmadi is de beste speler die we hebben Stylzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: in potentie. Maar t komt er niet meer uit Q. En Allah mag weten hoe dat komt. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Vanaf dat Schaken speelde ging alle opbouw over links bij de kneuzen...Dat zegt genoeg lijkt mij.Ik vind het echt helemaal niets die gast, Cabral is toch 10 x dat niveau? Onbegrijpelijk dat ze die 2 van VVV zo nodig moesten halen... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Iemand die een religie bespot mag van mij 10 jaar zijn of haar internteverbinding afgenomen worden... |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
quote: niet de juiste trainer |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 16:06 schreef Quiroz het volgende:[..] Iemand die een religie bespot mag van mij 10 jaar zijn of haar internteverbinding afgenomen worden... Hey bekende uitspraak... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 16:06 schreef Quiroz het volgende:[..] Iemand die een religie bespot mag van mij 10 jaar zijn of haar internteverbinding afgenomen worden... Das niet bespotten, maar God (de katholieke) weet het zeker niet! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zeg ik toch, Allah. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Doe die bomgordel af... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
allah is groot allah is machtig, allah is een lul van 1 meter 80???? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Jullie komen er wel achter als Satan het vuur om jullie kelen gooit! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vond iedereen goed jammer dat de cler die luis moest laten lopen voor de 2-0. De Cler was op dat moment echt helemaal op.
Verders gewoon goed gedaan Feyenoord... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hoor, want dan zeg ik gewoon dat ik niet in m geloof.
I deny your reality and substitue it with my own. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 16:13 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vond iedereen goed jammer dat de cler die luis moest laten lopen voor de 2-0. De Cler was op dat moment echt helemaal op. Verders gewoon goed gedaan Feyenoord... de Cler was beste man van t veld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nou nog voorzetten. Volgende keer Cabral, wat een dreiging, die gozer is nergens bang voor...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 16:16 schreef craven het volgende:[..] nou nog voorzetten. Volgende keer Cabral, wat een dreiging, die gozer is nergens bang voor...... hehe die voorzetten. Tim gleed elke keer uit. Had zn balletschoentjes nog aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 16:16 schreef craven het volgende:[..] nou nog voorzetten. Volgende keer Cabral, wat een dreiging, die gozer is nergens bang voor...... idd samen met Wijnaldum en Castaignos worden zij de schrik van elke verdediging.. Oh en Schaken komt er ook heus wel... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 16:16 schreef craven het volgende:[..] nou nog voorzetten. Volgende keer Cabral, wat een dreiging, die gozer is nergens bang voor...... Stopte suarez ook heel mooi af en gelijk weer in de aanval, heerlijke speler. Onbegrijpelijk dat mario hem nooit in de basis laat starten. Was in zijn eerste wedstrijd jong oranje ook gelijk bepalend...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 september 2010 door sterski010 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zoek je een zondebok ?? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 16:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] idd samen met Wijnaldum en Castaignos worden zij de schrik van elke verdediging.. Oh en Schaken komt er ook heus wel... dat denk ik ook wel ja... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, als je een voorzet geeft moet je blijven staan.`` |
|
|
|