BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wat brengt de toekomst? Korte analyse van selectie en staf

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 06 september 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 11:50 schreef Milo het volgende:

[..]

welke 2 fans? familie zeker? mario en leo zeker niet, hahahahahaha
Beatrix is een vaste lezer en voor zover ik kan nagaan uit de statistieken Munsterman van Twente. De 2 fans zijn mijn oude moeder en vader maar die weten het alleen van horen zeggen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 september 2010 - 11:59   quote  deeplink  
Ik las het ook altijd, toen ik nog werk had, maar ja toen had ik niks beter te doen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 september 2010 - 12:04   quote  deeplink  
Ik ben altijd blij dat er dwazen zijn die zich er over buigen en een stukkie schrijven. Moet het wel iets toevoegen. Geen open deurtjes.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 september 2010 - 12:06   quote  deeplink  
Ach er zijn hier genoeg mensen die zelfs een open deur niet door kunnen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 september 2010 - 12:12   quote  deeplink  
Als ze dat zelf dan ook maar door hebben.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 06 september 2010 - 13:05   quote  deeplink  
Goped stukje. Ik ben het helemaal eens met je analyse van de selectie.
Maar als ik het voetbal bekijk, word ik daar niet vrolijk van. En zo kritisch ben ik niet na de laatste jaren. Maar er zit geen organisatie en positiespel in. Stilstaand postbodevoetbal zonder lef en power. Dus DAAR moet wat verranderen. Want met alleen talent kom je er niet. Anders wordt Fey geen 4e of 5e en dat is gewoon slecht.
MMM
 MMM - maandag 06 september 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 08:22 schreef ed69 het volgende:

[..]

Als Babovic nou zo'n goede speler is waarom stelde Been hem dan nooit op. En in de wedstrijden dat hij mocht spelen heeft hij ook geen geweldige indruk gemaakt. Alleen aan zijn instelling was niets op te merken.
Omdat Been z'n holmaatje Bruins liever elke week ziet spelen terwijl die er HELEMAAL niets van bakte vorig seizoen.

Babovic, goede speler met een fantastische instelling.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 september 2010 door MMM --
KKL
 KKL - maandag 06 september 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 14:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Omdat Been z'n holmaatje Bruins liever elke week ziet spelen terwijl die er HELEMAAL niets van bakte vorig seizoen.

Babovic, goede speler met een fantastische instelling.
vertel mij eens hoeveel wedstrijden Bruins vorig seizoen in de basis is gestart hahahaha
Royaal
 Royaal - maandag 06 september 2010 - 14:46   quote  deeplink  
Waarom plaats je dit allemaal sport"Dwaas.
Eerst op 020 forum plaatse; Ja hij moeten er paar in knallen tegen dat Feyenoord, dan is het goed
en dan dit hier plaatsen? schizo?
MMM
 MMM - maandag 06 september 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 14:43 schreef KKL het volgende:

[..]

vertel mij eens hoeveel wedstrijden Bruins vorig seizoen in de basis is gestart hahahaha
In de tweede seizoenshelft stond hij eigenlijk altijd in de basis. Eerste seizoenshelft moest hij het vooral hebben van de invalbeurten. Babovic had daar dus ook meer kansen verdiend.
KKL
 KKL - maandag 06 september 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 14:49 schreef MMM het volgende:

[..]

In de tweede seizoenshelft stond hij eigenlijk altijd in de basis. Eerste seizoenshelft moest hij het vooral hebben van de invalbeurten. Babovic had daar dus ook meer kansen verdiend.
dat vraag ik niet!

ik vraag nogmaals hoe vaak is Bruins gestart in de basisopstelling?
MMM
 MMM - maandag 06 september 2010 - 15:04   quote  deeplink  
Als mijn cijfers kloppen: 12 keer waarvan 10 keer in de tweede seizoenshelft. En er zaten ook een aantal invalbeurten bij met meer dan een half uur speeltijd. Beker heb ik overigens niet bekeken.

In de eerste seizoenshelft stond de Guzman vrij vaak op '10'. Dan zeg ik nog oké, in het verleden heeft hij 't wel goed gedaan bij ons. De Guzman raakte geblesseerd waardoor de keuze ging naar Bruins. Waarna je na 5 wedstrijden wel kon zien dat het verder niks zou worden. Had dan een ander eens de kans gegeven..

Over Bruins tot nu toe in dit seizoen ben ik niet ontevreden, doet het wel aardig. En hij doet het in ieder geval beter dan de afgelopen jaren.. Eens kijken hoe dat verder zal aflopen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 september 2010 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 september 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 11:13 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

God als je hier al moe van wordt moet je aan de Prozac misschien. De wekelijkse voorspellingen blijven (vooralsnog) ook komen. Daarnaast maak ik 1x per jaar een ´analyse´ van de selectie van Feyenoord1. 2x per jaar publiceer ik de SEEEKR, Sportdwaas´ enige echte Kracht Ranglijst van de eredivisieclubs (eind september en begin februari).

Je begrijpt wel dat ik dit aan mijn 2 fans en 10 lezers verplicht ben.
2.4 fans.

ik ben soms fan, vaak niet .. Ik ben een beetje de AZ supporter van sportdwaas.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 september 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 15:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

2.4 fans.

ik ben soms fan, vaak niet .. Ik ben een beetje de AZ supporter van sportdwaas.
Wel je klappertje bij de hand?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 september 2010 - 18:53   quote  deeplink  
Ook heel spannende kroegen daar.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 september 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 18:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wel je klappertje bij de hand?
Www.forumklappers.nl
JanM
 JanM - dinsdag 07 september 2010 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 08:22 schreef ed69 het volgende:

[..]

Als Babovic nou zo'n goede speler is waarom stelde Been hem dan nooit op. En in de wedstrijden dat hij mocht spelen heeft hij ook geen geweldige indruk gemaakt. Alleen aan zijn instelling was niets op te merken.
Eens!
JanM
 JanM - dinsdag 07 september 2010 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 08:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Roep je over jezelf af...Babovic als heilige te verklaren? Je maakt daardoor Babovic feitelijk zélf belachelijk. Schreef je een jaar geleden al over hem? Ben je dan al zo snel tevreden?
Een aantal Forumleden koppen JOUW voorzetten in en da's leuk, en..... That's life.
Vind je vast niet erg.
Eens!
JanM
 JanM - dinsdag 07 september 2010 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 09:44 schreef Milo het volgende:

En MMM met alle respect de lol van babovic is er wel beetje vanaf.
ONeens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wat brengt de toekomst? Korte analyse van selectie en staf









0.0098891