BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: MIDO, gaat het een probleem worden??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - zaterdag 04 september 2010 - 12:19   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Mido_hoopt_op_speelminuten_tegen_Real_Madrid.html

Mido hoopt op speelminuten tegen Real Madrid.

Ahmed 'Mido' Hossam hoopt snel te debuteren in het shirt van Ajax. De Egyptische aanvaller verkreeg twee dagen geleden zijn werkvergunning en verwacht op 15 september gewoon te kunnen spelen in de Champions League-groepswedstrijd tegen Real Madrid.
"Ik zal een week moeten trainen om mee te kunnen doen in de uitwedstrijd tegen Real Madrid", aldus Mido tegenover de Egyptische media. "Het zou goed voor me zijn als ik in dat duel zou spelen, AL IS HET MAAR ALS INVALLER IN DE TWEEDE HELFT. Het zou een goede manier zijn om mijn rentree te maken."

"Via Ajax hoop ik terug te keren in het nationale elftal van Egypte", vervolgt de aanvaller zijn relaas. "Ik weet zeker dat ik opgeroepen wordt als ik goed presteer bij Ajax."

Kijk even naar het vetgedrukte stukje, dit is trouwens een letterlijke vertaling van het intervieuw en dus geen media gelul.
Mido verwacht dus gewoon dat hij bij AJAX in de basis gaat komen, en we weten allemaal hoe dat vaak is geeindigd als dat niet het geval was.

Ik heb nog steeds veel vragen bij Mido.
1: Is hij inderdaad in staat tevreden te zijn met een rol als reserve.
2: Is het niet een "mannetje" teveel.
3: Als hij wel de basis gaat halen, wie worden er dan allemaal geslachtofferd?? Urby, Sulejmani Eriksen, Lodeiro??? of misschien zelfs Hammie, al lijkt me dat niet gaan gebeuren.
4: Kan hij zijn "oude" vorm weer halen.
5: Eigenlijk hebben we hier weinig over gehoord, maar hoe ziet Jol zijn rol.

Vragen meer mensen zich dit af, of zie ik echt gewoon spoken die er absoluut niet zijn??
Brandje
 Brandje - zaterdag 04 september 2010 - 12:27   quote  deeplink  
Ik zie het probleem niet zo. Als hij de basis haalt dan is hij in de ogen van Jol beter dan de namen die jij noemt. Haalt hij de basis niet en wordt hij lastig dan pleur je hem er gewoon uit. Hij wordt per wedstrijd betaald dus dat is vrij risicoloos en slim gedaan van Ajax.
Maar die jongen wordt nog steeds beoordeeld over zijn verleden en dat is niet juist. Klopt hij heeft een ruzie gehad met Zlaten maar was Zlatan zo'n lieverdje? Iedereen weet nog wel wat hij bij vd Vaart deed tijdens een oefeninterland.
Dus laten we gewoon die jongen een nieuwe kans geven en als iemand hem in het gareel kan houden dan is het Jol wel.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 04 september 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 september 2010 - 12:19 schreef remco k het volgende:
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Mido_hoopt_op_speelminuten_tegen_Real_Madrid.html

Mido hoopt op speelminuten tegen Real Madrid.

Ahmed 'Mido' Hossam hoopt snel te debuteren in het shirt van Ajax. De Egyptische aanvaller verkreeg twee dagen geleden zijn werkvergunning en verwacht op 15 september gewoon te kunnen spelen in de Champions League-groepswedstrijd tegen Real Madrid.
"Ik zal een week moeten trainen om mee te kunnen doen in de uitwedstrijd tegen Real Madrid", aldus Mido tegenover de Egyptische media. "Het zou goed voor me zijn als ik in dat duel zou spelen, AL IS HET MAAR ALS INVALLER IN DE TWEEDE HELFT. Het zou een goede manier zijn om mijn rentree te maken."

"Via Ajax hoop ik terug te keren in het nationale elftal van Egypte", vervolgt de aanvaller zijn relaas. "Ik weet zeker dat ik opgeroepen wordt als ik goed presteer bij Ajax."

Kijk even naar het vetgedrukte stukje, dit is trouwens een letterlijke vertaling van het intervieuw en dus geen media gelul.
Mido verwacht dus gewoon dat hij bij AJAX in de basis gaat komen, en we weten allemaal hoe dat vaak is geeindigd als dat niet het geval was.

Ik heb nog steeds veel vragen bij Mido.
1: Is hij inderdaad in staat tevreden te zijn met een rol als reserve.
2: Is het niet een "mannetje" teveel.
3: Als hij wel de basis gaat halen, wie worden er dan allemaal geslachtofferd?? Urby, Sulejmani Eriksen, Lodeiro??? of misschien zelfs Hammie, al lijkt me dat niet gaan gebeuren.
4: Kan hij zijn "oude" vorm weer halen.
5: Eigenlijk hebben we hier weinig over gehoord, maar hoe ziet Jol zijn rol.

Vragen meer mensen zich dit af, of zie ik echt gewoon spoken die er absoluut niet zijn??
Eens!
Ik heb ook nog veel vragen over Mido, maar ik wacht het gewoon allemaal af, en gelukkig heeft hij een prestatie contract, dus je hoeft niet te klagen over salaris. En alsie het gewoon goed doet, is het alleen goed voor Ajax.
Maar hij kan toch als spits én als linksbuiten?
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 04 september 2010 - 13:05   quote  deeplink  
ik heb zin om hem te zien spelen, al is het in de basis dan zou die dat verdiend hebben ook, voor urby zou ik perfect vinden.. ik hoop dat hij ze oude vorm terug krijgt..
Per4manc
 Per4manc - zaterdag 04 september 2010 - 13:13   quote  deeplink  
Ik denk dat als hij in een interview had geroepen dat hij alleen maar op de bank wil zitten dit seizoen er ook wel weer een topic geopend was. Wat verwacht je dan dat hij gaat zeggen. Tuurlijk wil hij spelen. Dat willen ze toch allemaal!!
Mido had bij Ajax problemen met Koeman en Zlatan. Wie niet!
remco k
 remco k - zaterdag 04 september 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 september 2010 - 12:27 schreef Brandje het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Als hij de basis haalt dan is hij in de ogen van Jol beter dan de namen die jij noemt. Haalt hij de basis niet en wordt hij lastig dan pleur je hem er gewoon uit. Hij wordt per wedstrijd betaald dus dat is vrij risicoloos en slim gedaan van Ajax.
Maar die jongen wordt nog steeds beoordeeld over zijn verleden en dat is niet juist. Klopt hij heeft een ruzie gehad met Zlaten maar was Zlatan zo'n lieverdje? Iedereen weet nog wel wat hij bij vd Vaart deed tijdens een oefeninterland.
Dus laten we gewoon die jongen een nieuwe kans geven en als iemand hem in het gareel kan houden dan is het Jol wel.
Hij heeft echt bij iedere club waar hij heeft gespeeld veel problemen gehad, niet alleen bij AJAX. Van mij mag hij ook wel in de basis spelen als hij dat verdient, de besten moeten spelen, het ging mij er meer om dat hij met die uitspraak eigenlijk al suggereerd dat hij in de basis zal gaan spelen zodra hij fit is
Brandje
 Brandje - zaterdag 04 september 2010 - 14:49   quote  deeplink  
Ach het is een logische reactie van profvoetballer. Hij zegt gewoon dat hij wil spelen ik vind dat niet zo verkeerd. Wat ik net al zei. Gaat hij moeilijk doen dan is het exit Mido en kost hij ook geen euro. Ik hoop/denk dat hij ook wel in de gaten heeft dat hij een kans krijgt van Ajax en dan zien we het wel.
jaja
 jaja - zaterdag 04 september 2010 - 15:09   quote  deeplink  
hij zegt dit volgens mij alleen maar op een reactie omdat suarez niet mee mag doen tegen madrid.
Twan
 Twan - zaterdag 04 september 2010 - 15:18   quote  deeplink  
Het enige probleem dat er speelt is dat er een topic hiervoor is aangemaakt. Wat een onzin gewoon. Post dit in de topic : Real - Ajax,daar kun je het uitgebreid over spelers aan hebben. Om toch nog even een reactie te plaatsen hier op : Nee,Mido zal geen probleem worden. Jol is een trainer die discipline eist bij alle spelers. En bovendien krijgt hij per wedstrijd betaald dus hij schijt zichzelf in de zak als ie donderij zou gaan trappen. Jol krijgt hem wel weer aan de praat want het is en blijft gewoon een bijzondere speler die de goals er makkelijk in kan leggen.
adriu
 adriu - zaterdag 04 september 2010 - 20:09   quote  deeplink  
mido maakt ajax kampioen!
dege
 dege - zondag 05 september 2010 - 10:34   quote  deeplink  
wat maakt het uit dat hij extra gemotiveerd is, Jol weet echt wel wie hij heeft binnen gehaald en als een Mido terug komt op zijn oude niveau heb je gewoon een speler die in de basis thuis hoort, Jol houd hem wel in bedwang, daar maak ik me geen zorgen over.
Een van de hele goede kwaliteiten van Jol is dat hij een team kan bouwen, dat hebben we allemaal afgelopen seizoen kunnen zien en ook in de wedstrijd tegen Dinamo kon je dat ook heerlijk terug zien, lang geleden dat AJAX een team heeft gehad dat zo voor elkaar knokt.
Maak jullie geen zorgen en heb vertrouwen.
marius
 marius - zondag 05 september 2010 - 11:26   quote  deeplink  
kijk naar pantelic, iedereen zei wat doet jol nu, bij voedbal internation zei iedereen hij is gek geworde.
en wat bleek na een paar wedstrijden inkomen we hadden een balvaste scorende top spits(voor ajax) erbij.
jol krijgt mido weer aan het ballen en dan hebbe we top aanval met goede reserves
nummer10
 nummer10 - zondag 05 september 2010 - 12:17   quote  deeplink  
jol kent hem allanger en weet precies wat de rol van mido zou zijn... ik maak me niet druk..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 05 september 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Remco; Ik denk dat het verstandig is af te wachten hoe het allemaal gaat lopen. op basis van 'no cure no pay' denk ik dat het een goed alternatief is voor de spitsen van AJAX. Ik heb vertrouwen in Martin Jol en als hij vindt dat Mido in de basis moet, so be it. Ik zelf verwacht niet dat hij een vaste basisspeler gaat worden, maar we zullen zien.... p.s. ik hoop wel dat Sulejmani een vaste plaats gaat veroveren, hoewel ik het ook jammer zou vinden als Urby weg gaat.
joey
 joey - zondag 05 september 2010 - 15:09   quote  deeplink  
We zullen het wel zien..
Twan
 Twan - zondag 05 september 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Jol is een trainer die weet wat ie doet. Met een beperkt budget haalt hij goede spelers naar Ajax voor weinig geld. Jol is ook een trainer met een zeer groot netwerk en die heeft overal wel zijn connecties. Discipline is 1 van dé punten binnen het team van Ajax en wie zich er niet aan houdt die gaat maar weg.
remco k
 remco k - zondag 05 september 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 september 2010 - 15:18 schreef Twan het volgende:
Het enige probleem dat er speelt is dat er een topic hiervoor is aangemaakt. Wat een onzin gewoon. Post dit in de topic : Real - Ajax,daar kun je het uitgebreid over spelers aan hebben. Om toch nog even een reactie te plaatsen hier op : Nee,Mido zal geen probleem worden. Jol is een trainer die discipline eist bij alle spelers. En bovendien krijgt hij per wedstrijd betaald dus hij schijt zichzelf in de zak als ie donderij zou gaan trappen. Jol krijgt hem wel weer aan de praat want het is en blijft gewoon een bijzondere speler die de goals er makkelijk in kan leggen.
ALS het topic je niet bevalt, reageer er dan niet 2 keer op en laat het topic lekker links liggen...
remco k
 remco k - zondag 05 september 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 september 2010 - 12:54 schreef Ronald 1960 het volgende:
Remco; Ik denk dat het verstandig is af te wachten hoe het allemaal gaat lopen. op basis van 'no cure no pay' denk ik dat het een goed alternatief is voor de spitsen van AJAX. Ik heb vertrouwen in Martin Jol en als hij vindt dat Mido in de basis moet, so be it. Ik zelf verwacht niet dat hij een vaste basisspeler gaat worden, maar we zullen zien.... p.s. ik hoop wel dat Sulejmani een vaste plaats gaat veroveren, hoewel ik het ook jammer zou vinden als Urby weg gaat.
We wachten het ook gewoon af, meer kan je toch niet doen he:):)...

De beste 11 moeten spelen, zo simpel is het, en als hij daar bij hoort, dan is dat gewoon zo en zal hij het in d eogen van Jol ook gewoon verdienen toch....
Ik hoop alleen niet dat hij rotzooi komt lopen schoppen bij AJAX, het is namelijk eigenlijk al tijden rustig rondom AJAX (JOLGATE uitgezonderd) en ik hoop dat dit ook zo blijft....

We zullen zien
morkanne
 morkanne - zondag 05 september 2010 - 21:37   quote  deeplink  
Ik denk dat je dankzij zo'n constructie veel eerder problemen krijgt met spelers.
Als hij denkt dat hij moet spelen, en hij speelt niet gaat hij toch eerder dwarsliggen want je komt dan aan zijn geld...
kaashaas
 kaashaas - zondag 05 september 2010 - 22:00   quote  deeplink  
laat ze er maar voor vechten!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 06 september 2010 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 september 2010 - 15:09 schreef jaja het volgende:
hij zegt dit volgens mij alleen maar op een reactie omdat suarez niet mee mag doen tegen madrid.
Precies...dat denk ik ook
Frederic van Bafdonc
 Frederic van Bafdonc - maandag 06 september 2010 - 12:19   quote  deeplink  
Ik word zo moe altijd van iedereen die overal een probleem achter zoeken.

De enige die de ruk kan krijgen is de directie (Slop in het speciaal) maar we moeten eens stoppen met zeuren en gaan steunen.

Dan krijgen we ONS Ajax
alibabba
 alibabba - maandag 06 september 2010 - 17:59   quote  deeplink  
Al schreeuwt Mido moord en brand, er is maar één man waar hij naar moet luisteren en dat is Jol. Wanneer hij buiten zijn straatje gaat lopen, wijst Jol hem gelijk terug. Martin Jol is een man die een speler helemaal naar zijn hand kan zetten en wanneer dat hem met Mido lukt, hebben we een prima speler voor erbij.
Pema
 Pema - vrijdag 24 september 2010 - 20:11   quote  deeplink  
,,Het duurt nog een paar weken voordat hij ook echt kan spelen aldus Jol, waarop hij grappend vervolgde: ,,die jongen is zo aan het vermageren, daar moet je voorzichtig mee zijn

Jol in de aanloop naar Twente. Hoe lang gaat dit duren???
dege
 dege - zaterdag 25 september 2010 - 10:07   quote  deeplink  
zou mooi zijn als Mido klaar is, is zeker een aanwinst voor Ajax. Die kan op meerdere posities spelen voorin en ik denk dat hij het wel kan vinden samen met Suarez en El Hamdaoui.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 25 september 2010 - 10:45   quote  deeplink  
Volgens mij is de beste vermageringskuur 3x per week starten in de basis van Ajax. Moeten Enoh en de Seeuw maar wat harder lopen
remco k
 remco k - zaterdag 25 september 2010 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 20:11 schreef Pema het volgende:
,,Het duurt nog een paar weken voordat hij ook echt kan spelen aldus Jol, waarop hij grappend vervolgde: ,,die jongen is zo aan het vermageren, daar moet je voorzichtig mee zijn

Jol in de aanloop naar Twente. Hoe lang gaat dit duren???
ZOals Jol dus al aangeeft, dit gaat nog een week of 2 duren
XXX
 XXX - zaterdag 25 september 2010 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 - 10:45 schreef sportdwaas het volgende:
Volgens mij is de beste vermageringskuur 3x per week starten in de basis van Ajax. Moeten Enoh en de Seeuw maar wat harder lopen
? Enoh... topvoetballer die weinig meters nodig heeft.

geweldige balafpakker en directe doorkaatser...
freakie
 freakie - zaterdag 25 september 2010 - 22:58   quote  deeplink  
XXX je verdedigd enoh dat is prima dat zou ik ook doen.. Want enoh is een held.. Alleen dan met je zeggen dat enoh juist net zoveel loopt dan 6 spelers van feyenoord in 1 wedstrijd doen.. Een doorkaatser is het niet bepaalt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: MIDO, gaat het een probleem worden??

0.0061838