|
|
FR-Henk
|
|
|
Vertonghen dus. Binnenkort in De kuip na z'n idiote gedrag in mei jl. We zijn niet haatdragend, toch? Hij kan het de 19e sept goedmaken met, 3 x in eigen doel te scoren, Excuses maken op de middenstip, 1.700.000,- euri aan Feyenoord overmaken voor geleden emotionele schade...(Per supp. 1 euro)
Andere goedmakers mogelijk? |
|
|
|
|
mesker10
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Hij krijgt 1 kans door niet in het veld te komen komt ie dat wel dan Moet ik hem helaas neerschieten ! Let op een Man met een sniper rifle op het dak van de kuip ! |
|
|
|
|
mesker10
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 september 2010 - 19:50 schreef qwerto het volgende:Hij krijgt 1 kans door niet in het veld te komen komt ie dat wel dan Moet ik hem helaas neerschieten ! Let op een Man met een sniper rifle op het dak van de kuip ! Haha, ik pak ook wel even me sniper, ga aan de andere kant van het dak liggen:D 1tje in ze voorhoofd en achterhoofd. Vieze Bloedjood dat het is. |
|
|
|
|
vakkie w
|
|
|
Ophangen aan de euromast die grafhond! |
|
|
|
|
vakkie w
|
|
|
Hij schijt nou al in zijn luier! |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 september 2010 - 19:56 schreef mesker10 het volgende:[..] Haha, ik pak ook wel even me sniper, ga aan de andere kant van het dak liggen:D 1tje in ze voorhoofd en achterhoofd. Vieze Bloedjood dat het is. dat vervuil je het gras met zijn bloed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon stoppen met ademen. Live in de kuip |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
hee jan vertongen vieze vuile ............. hee jan vertongen ga maar lekker .... lalalalalalalalalalallaalllall |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Gewoon een avondje uit met Ulli dacht ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kom op heren, dat kan subtieler...Feyenoord moet er voordeel aan hebben. Neerschieten is natuuuuuuuurlijk geen optie, enge ziektes...Nah nee. Avondje uit met Ulli...HAHAHA. Leuk voor Ulli. Wel met camera erbij. Nog andere creatieve goedmakers??? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Als kakkerlak naar Oeteldonk |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Met een clubje ouden van dagen uit IJsselmonde of Feijenoord een middagje naar het strand van Hoek van H. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
de kampioensschaal uitreiken aan de aanvoerder bij het eerstvolgende kampioenschap van Feyenoord1 |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
Bovenbeenbreuk door botsing met een eigen teamgenoot... Nooit meer Ver Jantongen op een voetbalveld. Heerlijke gedachte, irritante belgische blaaskaak |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laatste vier posts kunnen ook al als wenskaart naar J. Ver-Tongen gestuurd worden.
Gratis rondleiding in Alkmaarse kroeg ook een idee? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik hoop dat ie afsterft van z'n nek naar beneden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoewel van z'n nek naar boven hetzelfde effect heeft. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Doe maar van zijn kruin dan want ik wil die rotkop als eerste zien gaan... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
JDT lost het wel ff op die gozert heeft zo'n bloedhekel aan die joden niet normaal! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: Ik mot hem hier niet hebben!!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: Daar heb je een punt ! op de plek waar zijn bloed ligt groeid dan natuurlijk nooit meer gras ! |
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
JDT DE KONING van 19 SEPT.!!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
We willen Vertonghen in een rolstoel!! We willen Vertonghen in een rolstoel!! We willen Vertonghen in een rooolstoeoel!! We willen Vertonghen in een roolstoel!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 september 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jan vertonghen breek je beeeeeeeen Breek je beeen Breek je beeeheeen
Eindeloos herhalen |
|
|