BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit is duidelijk hoe ons cluppie er voor staat

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 september 2010 - 12:09   quote  deeplink  
Niet in de situatie en structuur waarin Feyenoord verkeert.
Netwerken, langere termijn visie en contracten spelers daarop afstemmen. Moet je niet aan Mario overlaten. Laat staan Gudde, Jacobs cs.
bram
 bram - maandag 06 september 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 11:31 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

domoor
pardon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bram
 bram - maandag 06 september 2010 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 11:31 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

domoor
pardon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 06 september 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 11:31 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

domoor
Hehehehe
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 september 2010 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 12:09 schreef FR-Henk het volgende:
Niet in de situatie en structuur waarin Feyenoord verkeert.
Netwerken, langere termijn visie en contracten spelers daarop afstemmen. Moet je niet aan Mario overlaten. Laat staan Gudde, Jacobs cs.
Dat zeg ik ook niet, voorwaarde is natuurlijk dat er een bestuur zit met mensenkennis en een beetje voetbal verstand, maar ja petertje en zijn voorgangers hebben natuurlijk geen aandeel gehad in de huidige malaise.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 06 september 2010 - 12:43   quote  deeplink  
Duidelijk goed kort samengevat sportdwaas

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 september 2010 door detrapstaandervanvak --
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 september 2010 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 12:05 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind TD's toch al overbodig.
mwah, toch wel enigszins handig als je plee stuk is.
Milo
 Milo - maandag 06 september 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 12:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

PUNT weg.

Weet je, zet dan lekker Martin van Geel neer, enne...Robert Maaskant... Altijd beter, tóch...
Been en Beenhakker? Met rust laten, en goh, soms roepen ze wat te ambitieus. Nou en...
Leo///Judas!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 september 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 14:48 schreef Milo het volgende:

[..]

Leo///Judas!
Feiten, meneer, Feyenoordfeiten...
scarface1979
 scarface1979 - maandag 06 september 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 september 2010 - 19:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Eric en Ono hebben er een teringzooi van gemaakt, die Salomons interesseert me niet verder.
Gudde kwam na het aantrekken van de grote sterren. Dus Gudde heeft er helemaal NIETS mee te maken.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 september 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 17:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Feiten, meneer, Feyenoordfeiten...
Hij kwam thuis om daarna naar de joden te gaan
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 september 2010 - 18:16   quote  deeplink  
Maarrr...Heeft hij Feyenoord zélf nou ooit gedupeerd?
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 september 2010 - 19:21   quote  deeplink  
Elke actie voor de joden is er 1 tegen ons?
sevillana
 sevillana - maandag 06 september 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 19:21 schreef Stylzz het volgende:
Elke actie voor de joden is er 1 tegen ons?
is wel een VET punt *
vakkie w
 vakkie w - maandag 06 september 2010 - 20:13   quote  deeplink  
Ja en niet alleen bij voetbalclubs!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 september 2010 - 20:34   quote  deeplink  
Zeg dan meteen: Beenhakker rot op, want jullie vertrouwen hem niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 september 2010 - 20:46   quote  deeplink  
Ik vertrouw pensioensfondsen ook niet en toch heb ik er 1.

Categorietje noodzakelijk kwaad
sevillana
 sevillana - maandag 06 september 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 20:34 schreef FR-Henk het volgende:
Zeg dan meteen: Beenhakker rot op, want jullie vertrouwen hem niet.
FR-Henk rot op ?
(lol)
sevillana
 sevillana - maandag 06 september 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:
Ik vertrouw pensioensfondsen ook niet en toch heb ik er 1.

Categorietje noodzakelijk kwaad
weer een punt
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 september 2010 - 20:54   quote  deeplink  
conclusie van jullie:
Beenhakker: Liever niet, maar wat moet je anders?
sevillana
 sevillana - maandag 06 september 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 20:54 schreef FR-Henk het volgende:
conclusie van jullie:
Beenhakker: Liever niet, maar wat moet je anders?
een echte clubman, . . die het voor een onkostenvergoeding wil doen misschien?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 september 2010 - 21:02   quote  deeplink  
Ome Fred Blankemeijer dus...
sevillana
 sevillana - maandag 06 september 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 21:02 schreef FR-Henk het volgende:
Ome Fred Blankemeijer dus...
kan ook wat namen noemen als; Sjaak Troost, Eddy P.G., John Metgod . . . . . . . . . . . .
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 september 2010 - 21:20   quote  deeplink  
2 van de 3 ziet een onkostenvergoeding al niet zitten. Eddy P.G. geniet terecht van normale mensen om zich heen.
Maakt niet uit. Leo is Judas af. Hij kwam toen Feyenoord hem nodig had.
vries60
 vries60 - maandag 06 september 2010 - 21:21   quote  deeplink  
Beenhakker zal vast wel een klik met Feyenoord hebben maar een echte clubman is hij niet.Ik Zie hem nog zitten in een Ajax shirt bij Heerenveen...En voor hij aan deze job begon wist hij hoe precies hoe de vlag er voor hing bij Feyenoord.En nu lopen klagen dat er niks kan na eerst een meer dan mooi salaris te hebben bedongen.Niet klagen maar dragen...anders ontslag nemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 september 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 21:17 schreef sevillana het volgende:

[..]

kan ook wat namen noemen als; Sjaak Troost, Eddy P.G., John Metgod . . . . . . . . . . . .
John Metgod als TDer???
Als voetballer super echt,maar was ik het nou die hem de KUIP uitgekeken heb
toen hij assistent was?
fey12
 fey12 - maandag 06 september 2010 - 21:44   quote  deeplink  
Er is momenteel weinig mogelijk bij Feyenoord. Allemaal DANKZIJ Jorien en kornuiten!!! Een perfect duo, Been en Beenhakker! De TD met contacten en ervaring! En de trainer die spelers beter maakt en die het team laat groeien. Het enige is de contracten...dat moet echt eens sneller vernieuwd worden! Castaignos heeft nu een contract tot 2013. Dat mag begin 2011 al vernieuwd worden tot 2016 hoor! Hetzelde geld voor Cabral! En Fer en Wijnaldum moest eigenlijk begin dit jaar al vernieuwd worden met 5 jaar!
sevillana
 sevillana - maandag 06 september 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

John Metgod als TDer???
Als voetballer super echt,maar was ik het nou die hem de KUIP uitgekeken heb
toen hij assistent was?
ach Leon, ik "riep" ook gewoon maar wat namen, gewoon als reactie op "ome Fred", Metgod lijkt me idd zowiezo niet echt geschikt, als je 1x naar hem geluisterd hebt weet je al genoeg . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 september 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 21:47 schreef sevillana het volgende:

[..]

ach Leon, ik "riep" ook gewoon maar wat namen, gewoon als reactie op "ome Fred", Metgod lijkt me idd zowiezo niet echt geschikt, als je 1x naar hem geluisterd hebt weet je al genoeg . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Verdomme, dacht nou net dat we de club aan het opbouwen waren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 september 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 21:47 schreef sevillana het volgende:

[..]

ach Leon, ik "riep" ook gewoon maar wat namen, gewoon als reactie op "ome Fred", Metgod lijkt me idd zowiezo niet echt geschikt, als je 1x naar hem geluisterd hebt weet je al genoeg . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ohhh ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 september 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 21:44 schreef fey12 het volgende:
Er is momenteel weinig mogelijk bij Feyenoord. Allemaal DANKZIJ Jorien en kornuiten!!! Een perfect duo, Been en Beenhakker! De TD met contacten en ervaring! En de trainer die spelers beter maakt en die het team laat groeien. Het enige is de contracten...dat moet echt eens sneller vernieuwd worden! Castaignos heeft nu een contract tot 2013. Dat mag begin 2011 al vernieuwd worden tot 2016 hoor! Hetzelde geld voor Cabral! En Fer en Wijnaldum moest eigenlijk begin dit jaar al vernieuwd worden met 5 jaar!
Ik sluit mij voor 100% aan bij jou bericht jongen!!!!
Sorry niet voor 100% want bij Jorien liep toch altijd nog het vermogen op het veld..
Verders ben ik het met jou eens...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 september 2010 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 september 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik sluit mij voor 100% aan bij jou bericht jongen!!!!
Sorry niet voor 100% want bij Jorien liep toch altijd nog het vermogen op het veld..
Verders ben ik het met jou eens...
Laatste jaren ook niet meer...
sevillana
 sevillana - maandag 06 september 2010 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 21:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Verdomme, dacht nou net dat we de club aan het opbouwen waren.
als ik genoeg molm zou hebben, ja dan . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., maar ja . . . . . . . . . . . . ./
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 september 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 22:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Laatste jaren ook niet meer...
Toen bekend werd dat er onder Jorien een megaschuld was ontstaan van 40 of 50 miljoen
was bij ons terecht de wereld te klein..Op het moment dat Jorien de Kuip werd uitgejaagd
was er nog een schuld van 32 miljoen over..
Op dat moment liepen er nog spelers die verkocht werden voor miljoenen.
Zoals Kuijt 16 miljoen Kalou 7 miljoen Castelen 5 miljoen en Hossam voor 4 miljoen..
Er zaten toen ook nog heel veel transfers bij van andere spelers...
Ik kan mij herinneren dat ik toen is een reken sommetje had gemaakt en kwam op wel 40 miljoen..Zelfs een Sno ging voor 2 miljoen naar Celtic....
Ik weet niet wat er allemaal met die munten gebeurd is?
sevillana
 sevillana - maandag 06 september 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Toen bekend werd dat er onder Jorien een megaschuld was ontstaan van 40 of 50 miljoen
was bij ons terecht de wereld te klein..Op het moment dat Jorien de Kuip werd uitgejaagd
was er nog een schuld van 32 miljoen over..
Op dat moment liepen er nog spelers die verkocht werden voor miljoenen.
Zoals Kuijt 16 miljoen Kalou 7 miljoen Castelen 5 miljoen en Hossam voor 4 miljoen..
Er zaten toen ook nog heel veel transfers bij van andere spelers...
Ik kan mij herinneren dat ik toen is een reken sommetje had gemaakt en kwam op wel 40 miljoen..Zelfs een Sno ging voor 2 miljoen naar Celtic....
Ik weet niet wat er allemaal met die munten gebeurd is?
't is en 't blijft allemaal behoorlijk mistig, . . dat weten we dan weer wel
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 september 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Wat dacht je van zware spelerssalarissen die Bosz op z'n geweten heeft? Grootverdieners als Makaay en de andere 4 die erbij kwamen.
De fiscus..Zo maar 5 (?) miljoen schikken in zaak Vidmar (geloof ik)
Ontslag Verbeek, stevige uitgaven diens krachthonk.
Weinig inkomsten (talentpools, tegenvallende transferinkomsten), hoge salariskosten...
Ik word alweer misselijk...Tot zover.
Els
 Els - maandag 06 september 2010 - 23:14   quote  deeplink  
ik ook
Milo
 Milo - dinsdag 07 september 2010 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 17:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Feiten, meneer, Feyenoordfeiten...
jij bent een Feyenoorder? schaam je ogen uit je kop, vriend! Ik vergeet nooit meer dat hij riep: ik ben thuis! hier hoor ik! vervolgens gaat die ouwe demente knar naar 020 om vervolgens, dat smerige shirt aan te trekken!

Dat was een dolk in mijn rug! Beenhakker is voor mij persona non grata!
aad 64
 aad 64 - dinsdag 07 september 2010 - 10:39   quote  deeplink  
Hoor al die miljonairs (dank zij Feyenoord) hoe erg zij het vinden. Geloof er geen moer van de echte supporter geeft nog zijn laatste eurie voor zijn club. Nou golfende neppers waar blijft de poen
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 07 september 2010 - 11:30   quote  deeplink  
@Milo. Wat maak je je druk om Beenhakker? Voor hij bij Feyenoord kwam werken had hij ook een verleden in Adam. Zelf hoofdcoach geweest etc. Lekker boeiend! Toen hjij ons kampioen maakte was je ook niet blij???? Alleen als het slecht gaat of individuen presteren slecht wordt het verleden erbij gehaald. Moet eens afgelopen zijn. Kijk naar wat iemand op dit moment kan doen om Feyenoord te helpen, niet wat ze in het verleden gedaan hebben om Ajax te helpen. Is niet meer relevant.
En Beenhakker is de enige bij Feyenoord met ervaring in het voetbalwereldje en als jij iemand weet met dezelfde capaciteiten die bij feyenoodr wil komen werken mag je het regelen. Succes ermee.
Milo
 Milo - dinsdag 07 september 2010 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 11:30 schreef scarface1979 het volgende:
@Milo. Wat maak je je druk om Beenhakker? Voor hij bij Feyenoord kwam werken had hij ook een verleden in Adam. Zelf hoofdcoach geweest etc. Lekker boeiend! Toen hjij ons kampioen maakte was je ook niet blij???? Alleen als het slecht gaat of individuen presteren slecht wordt het verleden erbij gehaald. Moet eens afgelopen zijn. Kijk naar wat iemand op dit moment kan doen om Feyenoord te helpen, niet wat ze in het verleden gedaan hebben om Ajax te helpen. Is niet meer relevant.
En Beenhakker is de enige bij Feyenoord met ervaring in het voetbalwereldje en als jij iemand weet met dezelfde capaciteiten die bij feyenoodr wil komen werken mag je het regelen. Succes ermee.
Vanaf dag 1 ben ik geen fan van hem! kan leuk lullen, maar wat heeft hij Feyenoord nu gebracht?

Hij heeft gebeld, gesmst etc... en als hij in de media kwam was het een en al negativiteit! leo tot ziens!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 september 2010 - 13:02   quote  deeplink  
Wat Milo zegt.

Hij had van mij toen ook niet terug hoeven komen. Nu nog niet.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 07 september 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 12:02 schreef Milo het volgende:

[..]

Vanaf dag 1 ben ik geen fan van hem! kan leuk lullen, maar wat heeft hij Feyenoord nu gebracht?

Hij heeft gebeld, gesmst etc... en als hij in de media kwam was het een en al negativiteit! leo tot ziens!
ik ben het er mee eens dat hij weinig gebracht heeft en dat hij zich nooit negatief over interne zaken moet uitlaten.
maar er is geen geld dus een ander kan ook weinig doen. En dan heb ik in hem meer vertrouwen dan iemand met minder ervaring en minder netwerk en reputatie over de wereld.

Hij is ook de enige bij Feyenoord die weet hoe het werkt in de vcoetballerij qua zaakwaarnemers, onderhandelen, motiveren van spelers om voor Fey te kiezen etc. En het coachen van Been. Hij heeft daar zoveel kennis en ervaring in. En dat zijn niet te onderschatten zaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 september 2010 door scarface1979 --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 september 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 09:34 schreef Milo het volgende:

[..]

jij bent een Feyenoorder? schaam je ogen uit je kop, vriend! Ik vergeet nooit meer dat hij riep: ik ben thuis! hier hoor ik! vervolgens gaat die ouwe demente knar naar 020 om vervolgens, dat smerige shirt aan te trekken!

Dat was een dolk in mijn rug! Beenhakker is voor mij persona non grata!
Heb je een punt, maarrrr...Wat is zijn belang om voor een schuldenclub met lege portemonnee te gaan winkelen?
Eens een Judas, altijd een Judas? Noem het een lelijke fout daar bij 020, maar kom op hee, we hebben al jaren mongolen als TD/trainer gehad. Leo stapt er juist NU in, met een bijna onmogelijke taak.
vakkie w
 vakkie w - dinsdag 07 september 2010 - 19:27   quote  deeplink  
Leo doet het wel goed. Door zware MISCALCULATIES van onze altijd vrolijke financieel directeur (aantrekken dure uitgerangeerde spelers) en een rookie(mongool) td-er die en hem voor is gegaan wordt Leo ineens afgerekend opdat hij niks klaar heeft gebakken? Tsjaa met een lege beurs heb je weinig te vertellen op de spelersmarkt. Je kan hooguit bij grote clubs aan de jas trekken om te hopen dat er een capabele speler tussen zit. Idd en die stap naar 020 vergeven wij hem alleen maar als Pato, Gerrard, Ronaldo, Messi, Robben naar Feyenoord komen? Whahaha... Leo ga maar mooi zo door! Mijn zege heb je!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 september 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 19:27 schreef vakkie w het volgende:
Leo doet het wel goed. Door zware MISCALCULATIES van onze altijd vrolijke financieel directeur (aantrekken dure uitgerangeerde spelers) en een rookie(mongool) td-er die en hem voor is gegaan wordt Leo ineens afgerekend opdat hij niks klaar heeft gebakken? Tsjaa met een lege beurs heb je weinig te vertellen op de spelersmarkt. Je kan hooguit bij grote clubs aan de jas trekken om te hopen dat er een capabele speler tussen zit. Idd en die stap naar 020 vergeven wij hem alleen maar als Pato, Gerrard, Ronaldo, Messi, Robben naar Feyenoord komen? Whahaha... Leo ga maar mooi zo door! Mijn zege heb je!
Ja mee eens maar hij moet wel de contractjes van onze talenten verlengen want wat je heb hoef je niet te kopen..
vakkie w
 vakkie w - dinsdag 07 september 2010 - 19:34   quote  deeplink  
PUNT! Wel blij aan de ene kant dat Fer 55.000 per week vroeg anders was ie voor 5 miljoen gevlogen! Als je die gasten langer vast kan leggen en ze ontwikkelen zich goed door vang je er veel meer voor!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 september 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 19:34 schreef vakkie w het volgende:
PUNT! Wel blij aan de ene kant dat Fer 55.000 per week vroeg anders was ie voor 5 miljoen gevlogen! Als je die gasten langer vast kan leggen en ze ontwikkelen zich goed door vang je er veel meer voor!
Zekers maar belangerijker nog met het door ontwikkelen zijn de straks betere prestaties..
Echt deze jongens moeten over 3 jaar echt op de coolsingel staan...
Wij feest en de club gered...
vakkie w
 vakkie w - dinsdag 07 september 2010 - 19:39   quote  deeplink  
En Aboutaleb afgetreden ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 september 2010 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 19:39 schreef vakkie w het volgende:
En Aboutaleb afgetreden ;-)
hahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit is duidelijk hoe ons cluppie er voor staat









0.0079960