|
|
kale co
|
|
|
Nou vanavond alvast wennen aan dhr van gelder met die nare stem want ja gudde en salomons verkopen wel ff de rechten waar niemand voor wil betalen!
Dalijk cijfers bekent maken kijken of die 50.000 euro geholpen zouden hebben!
Ga rustig verder verkloot en verneder je achterban maar! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
maar het is wel leuk als Feyenoord niet zo slecht gaat draaien als wij allen denken. moet je dan dat smoelwerk van die van Gelder zien |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik had altijd nog wel een voldoende voor begrijpend lezen...
maar: Van Gelder is straks niet op tv! De rechten zouden toch gratis 'verkocht' zijn? En die radiozender ontkent het?!
Dus wat lees ik niet goed? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
volg hem ook niet helemaal. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 20:29 schreef Boudewijn het volgende:Ik had altijd nog wel een voldoende voor begrijpend lezen... maar: Van Gelder is straks niet op tv! De rechten zouden toch gratis 'verkocht' zijn? En die radiozender ontkent het?! Dus wat lees ik niet goed? Haha ga er ff serieus op in.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 19:04 schreef kale co het volgende:Nou vanavond alvast wennen aan dhr van gelder met die nare stem want ja gudde en salomons verkopen wel ff de rechten waar niemand voor wil betalen! Dalijk cijfers bekent maken kijken of die 50.000 euro geholpen zouden hebben! Ga rustig verder verkloot en verneder je achterban maar! Nou Co ik denk niet dat de NOS die rechten gaan kopen!!! En de achterban voor lul zetten doen ze al jaren..Wat is nieuw??? |
|
|
|
|
bultage
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 19:04 schreef kale co het volgende:Nou vanavond alvast wennen aan dhr van gelder met die nare stem want ja gudde en salomons verkopen wel ff de rechten waar niemand voor wil betalen! Dalijk cijfers bekent maken kijken of die 50.000 euro geholpen zouden hebben! Ga rustig verder verkloot en verneder je achterban maar! Ga toch gewoon lekker een filmpje kijken.. Steven Seagal is bezig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 september 2010 door bultage -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Meer iets voor de AIVD. Codetaal? |
|
|
|