BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tegoedbonnetje van € 15,-- en dan zijn we wel weer stil??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 06 september 2010 - 20:06   quote  deeplink  
Als ik alle consternatie heb gelezen en gehoord naar aanleiding van de prijzen voor het passe partout, ben ik oprecht zeer verbaasd dat na de toezegging voor een tegoedbond van € 15,-- alle kritiek hierover lijkt te verstommen...meningen alsjeblieft......
Yordee1
 Yordee1 - maandag 06 september 2010 - 21:37   quote  deeplink  
Tsja, ik heb nu al besloten niet meer te gaan. Heb het ook te druk enzo. Helaas, maar volgend jaar beter!
remco k
 remco k - maandag 06 september 2010 - 22:27   quote  deeplink  
Wat moeten ze dan doen, Kaarten zijn allemaal al gemaakt, grotendeels ook al verkocht, het eniege dat niet eerlijk is, is dat het alleen voor seizoenkaarthouders is, en vader en zoon die de potjes graag willen zien betalen zoiezo de volle mep....

Ik vind de comotie trouwens wel overdreven moet ik eerlijk zeggen, ga eens drie avondjes met vrouwlief wat doen, avondje Bowlen, avondje uit eten, avondje bios en daarna een drankje.. Beste kerel ben je dan als je dat binnen de 200 Euro allemaal voor elkaar krijgt....

In Engeland is het nog wat duurder, maar daar verdient men ook gewoon wat meer, en Italie is het wat goedkoper, maar wij verdienen hier meer dan di spaghettivreters, en in Spanje is het ongeveer even duur, maar liggen de lonen 60% lager dan hier, als met al hebben we het dus niet zo heel slecht toch?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 06 september 2010 - 22:38   quote  deeplink  
Ik heb vorige week al op een topic gereageerd dat € 100,00 voor veel mensen een hoop geld is en zeker als dat in 1x betaald moet worden. ik heb zelf wel een ppt en die kostte mij, mede omdat ik de waardebon van € 10,00 kon inwisselen nog geen € 87,00. MAAR, ik bedank wel de mensen die ervoor gezorgd hebben dat iedereen die een scc heeft, nu ook een waardebon van € 15,00 krijgt. Neemt niet weg dat een ppt voor veel mensen een stuk duurder is als je dan toevallig niet op de goedkoopste plaats in het stadion zit. Ik hoop dan ook dat AJAX ook daadwerkelijk woord houdt mbt het maken van afspraken met de supportersverenigingen over prijskaartjes in de nabije toekomst en de prijzen dan een stuk lager zijn dan nu het geval is. Nu is mijn scc "maar"
€ 210,00, maar voor de mensen die per seizoen vele honderden en vaak wel duizenden euro's over hebben voor onze club, mag best wel wat meer gedaan worden dan een waardebon van € 15,00. Laat AJAX de prijzen wat lager houden en voor ALLE scc-houders een vast percentage korting bij aanschaf van een ppt in de toekomst. Ben je ook zeker van een volle Arena met veel meer scc-houders dan waarschijnlijk nu het geval is.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 06 september 2010 - 22:41   quote  deeplink  
Ik wil hier overigens nog wel aan toevoegen dat mensen die af en toe een wedstrijd willen zien natuurlijk ook welkom zijn in de Arena
jajajajaja
 jajajajaja - maandag 06 september 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Laten we op de eerste plaats blij zijn dat we weer CL spelen. We kunnen het ook van de andere kant bekijken ajax heeft het geld nodig en ajax gaat ons aan het hart, ik weet dat het veel geld is maar hebben we dat niet over voor wedstrijden tegen Milan en Madrid? Ik wel in ieder geval!
frans-jozef
 frans-jozef - maandag 06 september 2010 - 23:25   quote  deeplink  
helemaal eens met jajajajaja. 't is veel geld maar dan krijg je (hopelijk) ook een mooie wedstrijd. Het gaat toch om de toppers van europa. En, inderdaad remco k, een avondje stappen kost tegenwoordig ook de nodige euro's. Of je nu 1 wedstrijd of alle wedstrijden gaat.... het is veel geld maar voor ons aller ajax heb ik dat wel over.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 06 september 2010 - 23:43   quote  deeplink  
Natuurlijk ben ik ook ontzettend blij dat we eindelijk weer eens CL spelen en dat ik er bij kan zijn als we tegen Milan, Auxerre en Real spelen. Ik hoop ook dat dat het de komende jaren wat regelmatiger het geval zal zijn dan de afgelopen jaren. Maar het gaat mij ook om de 'topic' en dat we dus hopen dat de prijzen een stukje lager zijn de komende tijd. Ik denk dat het ook zal helpen als we een aantal seizoenen achter elkaar CL halen. En laten we wel wezen, als je als vader met je kind(eren) een wat duurdere plaats hebt, dan loopt het totaalbedrag al snel op.
remco k
 remco k - dinsdag 07 september 2010 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 22:38 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik heb vorige week al op een topic gereageerd dat € 100,00 voor veel mensen een hoop geld is en zeker als dat in 1x betaald moet worden. ik heb zelf wel een ppt en die kostte mij, mede omdat ik de waardebon van € 10,00 kon inwisselen nog geen € 87,00. MAAR, ik bedank wel de mensen die ervoor gezorgd hebben dat iedereen die een scc heeft, nu ook een waardebon van € 15,00 krijgt. Neemt niet weg dat een ppt voor veel mensen een stuk duurder is als je dan toevallig niet op de goedkoopste plaats in het stadion zit. Ik hoop dan ook dat AJAX ook daadwerkelijk woord houdt mbt het maken van afspraken met de supportersverenigingen over prijskaartjes in de nabije toekomst en de prijzen dan een stuk lager zijn dan nu het geval is. Nu is mijn scc "maar"
€ 210,00, maar voor de mensen die per seizoen vele honderden en vaak wel duizenden euro's over hebben voor onze club, mag best wel wat meer gedaan worden dan een waardebon van € 15,00. Laat AJAX de prijzen wat lager houden en voor ALLE scc-houders een vast percentage korting bij aanschaf van een ppt in de toekomst. Ben je ook zeker van een volle Arena met veel meer scc-houders dan waarschijnlijk nu het geval is.
Ik snap je punt hoor echt waar, en je hebt ook helemaal gelijk, MAAR dan gaat AJAX onderscheid maken in supporters en dat mag nooit gebeuren..

Voorbeeld: Een trainer bij ons op de plaatselijke fc, koopt ieder seizoen voor zijn hele team een AJAX shirtje, 15 keer 65?euro, dit doet de man al 15 jaar nu. Omdat hij hier dus veel geld aan uitgeeft, heeft hij ervoor gekozen geen seizoenkaart meer te kopen, maar alleen naar de EUropese wedstrijden te gaan..... In mij ogen is zo'n iemand een groot supporter, en een echte AJACIED, waar AJAX via de merchandise ook genoeg aan verdient...

Toch krijgt deze man niet die 15 Euro korting, en mag hij wel de volle mep betalen, omdat alleen de "trouwe" supporters die korting krijgen.

Dat klopt werkelijk van geen kant, sterker nog, dat is discriminatie, en blijkbaar vind AJAX deze man geen trouwe supporter, lekker dan......... weet hij ook weer waar hij staat bij z'n club....
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 07 september 2010 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap je punt hoor echt waar, en je hebt ook helemaal gelijk, MAAR dan gaat AJAX onderscheid maken in supporters en dat mag nooit gebeuren..

Voorbeeld: Een trainer bij ons op de plaatselijke fc, koopt ieder seizoen voor zijn hele team een AJAX shirtje, 15 keer 65?euro, dit doet de man al 15 jaar nu. Omdat hij hier dus veel geld aan uitgeeft, heeft hij ervoor gekozen geen seizoenkaart meer te kopen, maar alleen naar de EUropese wedstrijden te gaan..... In mij ogen is zo'n iemand een groot supporter, en een echte AJACIED, waar AJAX via de merchandise ook genoeg aan verdient...

Toch krijgt deze man niet die 15 Euro korting, en mag hij wel de volle mep betalen, omdat alleen de "trouwe" supporters die korting krijgen.

Dat klopt werkelijk van geen kant, sterker nog, dat is discriminatie, en blijkbaar vind AJAX deze man geen trouwe supporter, lekker dan......... weet hij ook weer waar hij staat bij z'n club....
?

snap totaal je redenering niet...

SCC-houders zijn de vaste waarden die nu dus een compensatie krijgen.

Dat er lieden zijn die veel en veel meer uitgeven aan "andere" zaken dan een SCC heeft niks te maken met discriminatie of dat je dan opeens geen trouwe supporter bent.

Begrijp wel je standpunt maar dat geld ook voor degene die soms een wedstrijdje meepikken en dat misschien al 40 jaar.
Geen SCC maar gewoon daar waar mogelijk een kaartje scoren.

Maar het is hetzelfde als met 120 km/h op de snelweg...ergens moet een grens getrokken worden en altijd zullen er tegenstanders zijn die net die redenering weten te vinden waardoor er getwijfeld wordt aan de oprechtheid.

15 pleuro korting is leuk... heb die vorige kortingskaart ook nog dus als we de poulefase doorzijn koop ik dan wel een kaartje voor weinig ;)
gabri
 gabri - dinsdag 07 september 2010 - 12:06   quote  deeplink  
en als je een ppt gehaald heb op de eerste dag dat de verkoop begon krijg je dan ook een waardebon ik zit altijd in 427 trouwens en daar viel het wel mee.Maar laten we eerlijk zijn als je seizoenkaart houder ben laat je deze wedstrijden niet aan je voorbij gaan dit zijn DE wedstrijden en heb ik wel wat geld voor over
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 07 september 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 12:06 schreef gabri het volgende:
en als je een ppt gehaald heb op de eerste dag dat de verkoop begon krijg je dan ook een waardebon ik zit altijd in 427 trouwens en daar viel het wel mee.Maar laten we eerlijk zijn als je seizoenkaart houder ben laat je deze wedstrijden niet aan je voorbij gaan dit zijn DE wedstrijden en heb ik wel wat geld voor over
Precies... de afgelopen 6 jaar genoeg op mijn nagels zitten bijten...
JJ123
 JJ123 - dinsdag 07 september 2010 - 15:30   quote  deeplink  
Ik heb een normale CC voor Ajax. Ik voetbal ook op zondag dus voor mij heeft het vrij weinig nut om een SCC aan te schaffen. Immers gewoon geld weggooien voor mij want ik kan toch bijna nooit. Echter ben ik de afgelopen 4 jaar bij elke Europese wedstrijd van Ajax geweest. Nooit 1 gemist en altijd kapot dat als Ajax eruit vloog want dan was voor mij het seizoen voorbij, in ieder geval in de fysieke vorm:).

Nu vind ik het toch erg jammer, hetzelfde wat remco K aankaart, dat Ajax niet iedereen gewoon een tegoedbon van 15 euro geeft voor een PPT. Ik ga toch wel moet en zou mijn clubbie steunen en voel mij hier wel in benadeeld.

En om nog even over het argument van Fsidevak129 heen te gaan. Die grens van 120 KM/H geld voor iedereen, niet voor een beperkt aantal mensen. Dit geval heeft naar mijn mening niet zoveel te maken met de situatie die op het moment is ontstaan, de kaartjes zijn gewoon erg duur en enkel de mensen die SCC hebben hebben hier voordeel aan terwijl ik denk dat alle Ajax supporters hetzelfde behandeld dienen te worden.
bird
 bird - dinsdag 07 september 2010 - 22:03   quote  deeplink  
je em ook blijven zeiken je hoeft niet te gaan je mag kaarten worden toch wel verkocht
bird
 bird - dinsdag 07 september 2010 - 22:04   quote  deeplink  
ken
thomASS
 thomASS - dinsdag 07 september 2010 - 22:07   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Wegens-succes-wijziging-kaartverkoop-CL.htm

Wegens succes wijziging kaartverkoop CL

Wegens de overweldigende vraag naar passe-partouts voor de UEFA Champions League wordt de verkoopperiode voor passe-partouts verlengd. Woensdag zullen de wedstrijden dus niet los in de verkoop gaan (zoals eerder vermeld).
Meer informatie over de verkoop van de losse wedstrijden zal woensdag 8 september vanaf 18.00 te zien zijn op Ajax.nl.

Leuk voor de supporters die maar naar 1 wedstrijd willen
remco k
 remco k - dinsdag 07 september 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 12:01 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

?

snap totaal je redenering niet...

SCC-houders zijn de vaste waarden die nu dus een compensatie krijgen.

Dat er lieden zijn die veel en veel meer uitgeven aan "andere" zaken dan een SCC heeft niks te maken met discriminatie of dat je dan opeens geen trouwe supporter bent.

Begrijp wel je standpunt maar dat geld ook voor degene die soms een wedstrijdje meepikken en dat misschien al 40 jaar.
Geen SCC maar gewoon daar waar mogelijk een kaartje scoren.

Maar het is hetzelfde als met 120 km/h op de snelweg...ergens moet een grens getrokken worden en altijd zullen er tegenstanders zijn die net die redenering weten te vinden waardoor er getwijfeld wordt aan de oprechtheid.

15 pleuro korting is leuk... heb die vorige kortingskaart ook nog dus als we de poulefase doorzijn koop ik dan wel een kaartje voor weinig ;)
AJAX geeft nu bepaalde mensen een voorkeursbehandeling, en dat kan en mag gewoon niet, waarom heb jij er wel recht op en pietje die af en toe een wedstrijdje pakt niet? Dat is dus discriminatie..

Het gaat niet om ergens een grens trekken, het moet gewoon zijn, of alle mensen wel of helemaal niemand, dus niet alle ssc's wel en de rest niet.
In mijn ogen is dat hetzelfde als 100 jaar geleden over de hele wereld, alle blanken wel en zwarten niet.....
Pim
 Pim - woensdag 08 september 2010 - 00:37   quote  deeplink  
Ach: Ik snap ze bij het Ajax-bestuur wel. Scc-houders zijn over het algemeen de die-hard supporters en betalen in totaal het meest voor de club en ze willen hen tegemoetkomen. Aan de andere kant is zo'n tegoedbon natuurlijk een waardeloze manier om hen te bedanken.

@remco k: Ik snap trouwens niet waarom jij AJAX altijd met alleen maar hoofdletters schrijft. Volgens mij kan iedereen het ook wel lezen als er 'Ajax' staat. Bijna iedereen, die op dit forum komt, is voor Ajax en je hoeft je zinnen niet echt te verduidelijken met die hoofdletters. Heb verder overigens niks tegen de inhoud van je post:)!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tegoedbonnetje van € 15,-- en dan zijn we wel weer stil??

0.0092771