|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
was al bekend dat hij nog last had? Fer moest hem zo nodig 'innig' omhelzen na goal tegen vitesse omdat hij WEER last had van die teen... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
deze man is totaal ongeschikt voor onze club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ongeschikt? Hij niet, zijn teen wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: wat een gelul weer, das t zelfde als stellen dat jij prima voor dit forum geschikt bent, helaas je vingers niet. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
en iedere keer weer dat gelul van deze vent: dit jaar ga ik mario terugbetalen...... bullshit ik stel een cursus als pedicure voor !!!! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Arme Sekou. Misschien moet ie gaan dammen of zwemmen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 september 2010 - 11:40 schreef Stylzz het volgende:[..] wat een gelul weer, das t zelfde als stellen dat jij prima voor dit forum geschikt bent, helaas je vingers niet. Ik tik dan ook met m'n tenen, maar kan uitstekend schrijven. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Het schijnt dat Fc Twente verregaande interesse heeft in de teen in kwestie van cissé.
anyway, misschien moeten ze cissé eens bij bayern langs sturen. daar zien ze waarschijnlijk meteen wat ie heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 september 2010 - 12:52 schreef BRAYY het volgende:Het schijnt dat Fc Twente verregaande interesse heeft in de teen in kwestie van cissé. anyway, misschien moeten ze cissé eens bij bayern langs sturen. daar zien ze waarschijnlijk meteen wat ie heeft. 10 tenen, i.p.v. 1 |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Toen hij van Roda kwam waren er al berichten dta hij te kleinzerig was voor de top en altijd last heeft van pijntjes. Zowel Atteveld, Vloet als v Veldhoven zeiden dat volgens mij.
Dat blijkt maar weer. Ik ben hem HELEMAAL zat! Wat een Fucking mietje is dat. En wel het salaris opstrijken! Cisse///PUSSY |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
Om over Tomasson nog maar te zwijgen, of niet jongens?!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
werkweigering,dus ontslag |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Voor dat geld had je 5 Wandersons kunnen halen... Die kerel is gewoon helemaal niets beter dan wat wij in de jeugd hebben rondlopen. Cabral is nu al beter in 3 inval beurten als wat ik van Cisse in een jaar heb gezien. En in de spits fungeert hij niet. Op links zijn Cabral en Wijnaldum gewoon beter. Weggegooid geld... |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote: Wat een slechte vergelijking. Tomasson heeft heel veel voor Feyenoord betekent. Zowel in zn eerste als tweede periode. En hij heeft bewezen dat het bij hem niet aan zn instelling etc ligt. En dat is bij Cisse duidelijk wel het geval. En dat heeft hij bij Roda ook al bewezen. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
maar het klinkt mij raar in de oren dat hij eerst zei 'ik speel niet tot ik geen last meer heb' terwijl hij dus wel zou gaan spelen met last nu... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 september 2010 - 16:24 schreef El Aanmeldi het volgende:maar het klinkt mij raar in de oren dat hij eerst zei 'ik speel niet tot ik geen last meer heb' terwijl hij dus wel zou gaan spelen met last nu... Zou inderdaad wel raar zijn. Tsja, tegen Gent was ie er toch ook. Vreemd verhaal. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahahaha dat is eigenlijk best waar ook :D |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik heb hem zien zitten op de bank bij Jong Fey. En in het boekje stodn hij in de basis. Hij is schijnbaar niet eens op de hoogte dat Excelsior kuntsgras heeft. En hij heeft schijnbaar ook nog steeds last. Pas was hij pijnrij en zou hij de echte cisse laten zien.
Het is gewoon een zielig ventje. Vroeger speelde hij zonder voetbalschoenen op grind en een harde kut bal. Nu is hij volwassen en jankt hij als een klein kind. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Sekou Cisse ruilen met Usain Bolt |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
god man snij die teen eraf klaar met dat gezeur |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zou zeekoe ooit nog gaan brengen waar we hem voor gekocht hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk t ook en anders volgende zomer snel weg doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Miskoop, 3.5 miljoen weggegooid. Zie die kop van Blokland al voor me als ie dit soort stukjes leest.. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
We hebben nu BEENhakker, BEEN en TEEN en er voetbalt er niet een. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Je zou denken dat na meer dan 8 weken rust die teen onderhand wel genezen is.. denk dat cisse een schoolvoorbeeld scheitluis is.. te bang om neer te gaan als hij speeld, misschien toch wel beetje kuipvrees? Daarom die teen als dekking gebruiken? |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Gaat onze redding niet worden vrees ik. Jongens die zo uit de A- lichting komen kunnen moeiteloos met hem concurreren. In de spits is het nix en op links zie ik liever Wijnaldum of Cabral. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
wat is de tekst van het Cissé lied? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens VI Feyenoord watcher Martijn Krabbendam zou Sekou Cissé in de klassieker tegen ajax hebben gespeeld maar hij kreeg kort voor de wedstrijd toch weer last van zijn teen. Of hij in de basis zou starten of eventueel een inval beurt zou krijgen is niet bekend.
Wat een wijf.. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Kan die teen er gewoon niet afgehaald worden? En hem zeggen dat als hij niet gaat scoren de andere tenen volgen? Moet je eens kijken hoe gemotiveerd hij dan is. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hebben ze in Ivoorkust niet een tovenaar annex wonderdokter? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 18:56 schreef MMM het volgende:Volgens VI Feyenoord watcher Martijn Krabbendam zou Sekou Cissé in de klassieker tegen ajax hebben gespeeld maar hij kreeg kort voor de wedstrijd toch weer last van zijn teen. Of hij in de basis zou starten of eventueel een inval beurt zou krijgen is niet bekend. Wat een wijf.. Beetje in de ziektewet zitten en er pas weer uitkomen als ze over omscholen beginnen, ken er zo nog wel een paar....profiteurs |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 20:49 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Beetje in de ziektewet zitten en er pas weer uitkomen als ze over omscholen beginnen, ken er zo nog wel een paar....profiteurs Vertel? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
sorry geen tijd, ik moet gaan werken...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat is ook zonde van je tijd |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
Grote miskoop die gozer. Wat heeft hij gekost 4 of 5 miljoen? Snap dat verhaal van die teen echt niet, bij Roda speelde hij week in week uit?? En lekker Feyenoord een speler kopen met zo'n blessure, of verzweeg hij het? Aanpakken : niet spelen geen geld. En zag voor de wedstrijd tegen Ajax wat fotó's van spelers hangen met tekst eronder. Wordt tijd dat Cisse op zo een foto komt met de tekst : NU OF NOOIT! Weet niet hoe het bij jullie zit maar die Cisse kan bij mij niks meer goed doen! Stuur hem lekker naar excelsior en haal Fernandez voor hem...MISTER ZERE TEEN. Maar ja het kan allemaal bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door crnal -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou, . . ontbinden is wel een vrij dure oplossing, zie hem liever in de winterstop op de transferlijst staan, t.e.a.b. uiteraard, dat dan weer wel natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: = 100% nee geworden.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
medicijnman
|
|
|
Mischien weet Mario Teen een oplossing? Volgens mij kan die teen er beter af!!!!! Je wordt toch onwijs niet goed van die ivoriaanse jankerd! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 22:37 schreef medicijnman het volgende:Mischien weet Mario Teen een oplossing? Volgens mij kan die teen er beter af!!!!! Je wordt toch onwijs niet goed van die ivoriaanse jankerd! idd |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh, . . . dat is dan duidelijk nee! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet op de bank, weer last van z'n teen.
Opgerot! |
|
|
|