BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Telefoon voor Leefbaar Rotterdam

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - vrijdag 10 september 2010 - 16:40   quote  deeplink  
Telefoon voor Leefbaar Rotterdam

Vervang in het voorstel Antillianen gewoon door Antilliaanse voetbalsupporters en je hebt het er zo doorheen. Zo maar, een gratis tip van ons, voor jullie

De Rotterdamse gemeenteraad debatteerde gisteren over het voorstel van Leefbaar Rotterdam om Antillianen in de stad zonder aanleiding te fouilleren. Aanleiding hiervoor zijn de diverse geweldsincidenten van de laatste tijd waarbij Antillianen betrokken waren.

De Rotterdamse politiek voelde echter niets voor het voorstel van Leefbaar Rotterdam om de politie risicogroepen als Antalliaanse jonge mannen te laten fouilleren. De meeste partijen vinden het niet alleen een onhandig, onnodig en overbodig instrument, een meerderheid noemde het gisteren bovendien zeer bezwaarlijk dat de politie op basis van afkomst, sekse, nationaliteit of huidskleur zou mogen fouilleren.

Ook burgemeester Atabouleb noemde het selectief fouilleren onnodig en risicovol. Bovendien kan artikel 1 van de grondwet in het geding komen. De politie vraagt helemaal niet om deze werkwijze en het kan averechts werken, omdat het onnodig spanning opwekt in de samenleving. Volgens Atabouleb kunnen mensen selectief fouilleren als racistisch ervaren.
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 10 september 2010 - 18:29   quote  deeplink  
Als je niks te verbergen hebt, heb je geen problemen met deze wet
de flh
 de flh - vrijdag 10 september 2010 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 16:40 schreef KKL het volgende:
Telefoon voor Leefbaar Rotterdam

Vervang in het voorstel Antillianen gewoon door Antilliaanse voetbalsupporters en je hebt het er zo doorheen. Zo maar, een gratis tip van ons, voor jullie

De Rotterdamse gemeenteraad debatteerde gisteren over het voorstel van Leefbaar Rotterdam om Antillianen in de stad zonder aanleiding te fouilleren. Aanleiding hiervoor zijn de diverse geweldsincidenten van de laatste tijd waarbij Antillianen betrokken waren.

De Rotterdamse politiek voelde echter niets voor het voorstel van Leefbaar Rotterdam om de politie risicogroepen als Antalliaanse jonge mannen te laten fouilleren. De meeste partijen vinden het niet alleen een onhandig, onnodig en overbodig instrument, een meerderheid noemde het gisteren bovendien zeer bezwaarlijk dat de politie op basis van afkomst, sekse, nationaliteit of huidskleur zou mogen fouilleren.

Ook burgemeester Atabouleb noemde het selectief fouilleren onnodig en risicovol. Bovendien kan artikel 1 van de grondwet in het geding komen. De politie vraagt helemaal niet om deze werkwijze en het kan averechts werken, omdat het onnodig spanning opwekt in de samenleving. Volgens Atabouleb kunnen mensen selectief fouilleren als racistisch ervaren.
Ja je hebt het zooo zwaaar, en dat terwijl je zo'n lieve jongen bent. Geen stoer pikkie die het altijd over rellen heeft.
kale co
 kale co - vrijdag 10 september 2010 - 18:38   quote  deeplink  
aboutaleb pakt aleen voetbalfans geen landgenote die gaan vrijuit en die hebben suikerfeest he dus ja
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 september 2010 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 16:40 schreef KKL het volgende:
Telefoon voor Leefbaar Rotterdam

Vervang in het voorstel Antillianen gewoon door Antilliaanse voetbalsupporters en je hebt het er zo doorheen. Zo maar, een gratis tip van ons, voor jullie

De Rotterdamse gemeenteraad debatteerde gisteren over het voorstel van Leefbaar Rotterdam om Antillianen in de stad zonder aanleiding te fouilleren. Aanleiding hiervoor zijn de diverse geweldsincidenten van de laatste tijd waarbij Antillianen betrokken waren.

De Rotterdamse politiek voelde echter niets voor het voorstel van Leefbaar Rotterdam om de politie risicogroepen als Antalliaanse jonge mannen te laten fouilleren. De meeste partijen vinden het niet alleen een onhandig, onnodig en overbodig instrument, een meerderheid noemde het gisteren bovendien zeer bezwaarlijk dat de politie op basis van afkomst, sekse, nationaliteit of huidskleur zou mogen fouilleren.

Ook burgemeester Atabouleb noemde het selectief fouilleren onnodig en risicovol. Bovendien kan artikel 1 van de grondwet in het geding komen. De politie vraagt helemaal niet om deze werkwijze en het kan averechts werken, omdat het onnodig spanning opwekt in de samenleving. Volgens Atabouleb kunnen mensen selectief fouilleren als racistisch ervaren.
Helemaal mee eens .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 september 2010 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 18:29 schreef scarface1979 het volgende:
Als je niks te verbergen hebt, heb je geen problemen met deze wet
nee maar als je een kale schedel heb wordt je er bij de KUIP ook selectief uitgeplukt..
Leuk als je als onschulde antiliaan 10x een agent tegen komt?
Els
 Els - zaterdag 11 september 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 18:29 schreef scarface1979 het volgende:
Als je niks te verbergen hebt, heb je geen problemen met deze wet
Bij de derde aanhouding zit mijn humeur wel op Antarctica niveau.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 september 2010 - 07:34   quote  deeplink  
Ik ben 2.04m, getint en niet de kleinste.
Het maakt niet uit waar ik heen ga, als er gefouilleerd word selectief of niet, ik ben altijd de lul.

Zo werkt t nu eenmaal.
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 12 september 2010 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 07:34 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben 2.04m, getint en niet de kleinste.
Het maakt niet uit waar ik heen ga, als er gefouilleerd word selectief of niet, ik ben altijd de lul.

Zo werkt t nu eenmaal.
Komt misschien dat je ook nog een feyenoord shirt aan heb? Die mogen namelijk ook altijd gefouilleerd worden namens Leefbaar en de in de tang genomen Aboutaleb.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 september 2010 - 09:21   quote  deeplink  
haha zit wat in, maar ook buiten Feyenoord om.
Milo
 Milo - zondag 12 september 2010 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 07:34 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben 2.04m, getint en niet de kleinste.
Het maakt niet uit waar ik heen ga, als er gefouilleerd word selectief of niet, ik ben altijd de lul.

Zo werkt t nu eenmaal.
hehehehe ik ben 1.73 cm mij laten ze altijd met rust, en ik maar roepen fouiller me dan fouiller me dan! lachen ze me uit, ik als een pitbull erop, ik ga slaan, schelden, roepen dat ik een echte ben, maar nee, milootje komt eraf met een waarschuwing!
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 september 2010 - 09:28   quote  deeplink  
Ik word zelfs gefouilleerd bij de bingo man.
Milo
 Milo - zondag 12 september 2010 - 09:42   quote  deeplink  
hehehehehe haal dan ook die kotter uit je oor!
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 september 2010 - 09:48   quote  deeplink  
Die heb ik nooit gehad hahahaha!
Ik heb me altijd afgezet tegen alles wat ook maar met Den Oever te maken heeft.
Staan nu ook weer mooi op de kaart, heb je t gelezen Milo?
Man vermoord en 2 mensen uit Den Oever aangehouden.
Milo
 Milo - zondag 12 september 2010 - 09:56   quote  deeplink  
ja ik heb daar iets over gehoord, had hij zijn vis niet betaald? ik zit volgende week weer een dagje in hyppo ;)
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 september 2010 - 10:04   quote  deeplink  
Geen idee, t was al een oudere man, altijd betrokken bij vv Wiron.
Gaan wel weer roddels uiteraard.

Laat maar weten wanneer je dr bent, kunnen we misschien een bakkie doen als ik ook thuis ben hehe.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 september 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Ben altijd de lul!!! Moet bij die Antillianen ook maar zo zijn. En als hij dan ergens mee gepakt word direct op het vliegtuig terug zetten!!! Marrokanen en Antillianen veroorzaken nu eenmaal de meeste problemen. zo worden we als Feyenoordsupporters toch ook bekeken. daar moeten de goede ook maar lijden onder de slechte!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 10:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ben altijd de lul!!! Moet bij die Antillianen ook maar zo zijn. En als hij dan ergens mee gepakt word direct op het vliegtuig terug zetten!!! Marrokanen en Antillianen veroorzaken nu eenmaal de meeste problemen. zo worden we als Feyenoordsupporters toch ook bekeken. daar moeten de goede ook maar lijden onder de slechte!!
Dit verhaal klopt wel idd!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 september 2010 - 11:08   quote  deeplink  
vind dus dat het ook voor Marrokanen geld. Lachen man. Dan weet Aboutaleb ook eens hoe het voelt om aldoor als crimineel gezien te worden!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 11:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:
vind dus dat het ook voor Marrokanen geld. Lachen man. Dan weet Aboutaleb ook eens hoe het voelt om aldoor als crimineel gezien te worden!
hahahahaha
vak VV
 vak VV - zondag 12 september 2010 - 11:22   quote  deeplink  
Als het de veiligheid verbeterd is het gewoon een prima idee. Want bijv bij Feyenoord supporters, daar moet de goede ook onder de kwade lijden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 september 2010 - 11:22   quote  deeplink  
Dat is wat ik zeg!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Telefoon voor Leefbaar Rotterdam









0.0059719