BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leerdam houdt el ahmadi op de bank

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Gilles
 Gilles - vrijdag 10 september 2010 - 19:25   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi is ook weer fit na een heupblessure, maar zal in Breda niet starten. Kelvin Leerdam heeft het tegen Vitesse goed gedaan als zijn vervanger, legde Been uit. Hij krijgt tegen NAC wederom het vertrouwen.

Dit is toch onbegrijpelijk!? leerdam heeft een aardige pot gespeeld, maar als je hem vergelijkt met el ahmadi is het niet veel. feyenoord mist juist het voetballend vermogen van el ahmadi. nu kan mario hem inbrengen en kiest hij toch voor leerdam...
ed69
 ed69 - vrijdag 10 september 2010 - 19:34   quote  deeplink  
vindt het allebei niks.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 10 september 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Al is het na 45 min nog 0-0 dan wisselt die ze
heeft vorig jaar ook paar x gedaan
toen liep het slecht en toen had Mario been Makaay en Leerdam erin gezet en vervolgens geeft Leerdam een assist op Makaay
week daarna speelde Leerdam en Makaay vanaf de basis en toen ging been ze weer wisselen na 45 min geen goal
Roy15
 Roy15 - vrijdag 10 september 2010 - 19:46   quote  deeplink  
beetje tegenstrijdig inderdaad, Cisse zet hij meteen in de basis..
el-loco
 el-loco - vrijdag 10 september 2010 - 19:53   quote  deeplink  
Ik vermoed dat Been El Ahmadi spaart in verband met d-day. Bovendien komt hij net terug van een blessure en is de ramadan net klaar!
Loetje
 Loetje - vrijdag 10 september 2010 - 19:56   quote  deeplink  
dat zou kunnen el-loco
maar ik vind leerdam op zo'n jonge leeftijd al zo'n sterke speler, ik vind het mooi om naar die jongen te kijken!
hij kan ik elk geval de concurrentie mer el amhadi aan
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 10 september 2010 - 19:57   quote  deeplink  
Is dit een schwalbe?
Loetje
 Loetje - vrijdag 10 september 2010 - 20:01   quote  deeplink  
nee dat is het niet, ik ben gewoon een realistische supporter en die ook buiten mijn eigen club graag naar andere clubs kijk, dus ook naar Feyenoord!
ik gun het jullie ook wel na zoveel vervelende jaren met erg veel pech!
ik zeg ook eerlijk dat ik heel erg heb gevloekt toen jullie uit de europa league waren!
en dat meen ik!
we kunnen ook normaal met mekaar omgaan want het zijn tenslotte wel de 2 grootste clubs van nederland en daar moeten we trots op zijn!
we kunnen ook met zijn alle zorgen dat we over een paar jaar weer naar een geweldige uitwedstrjd mogen!
en mopperen mag, maar laten we het sporief houden en ik heb echt geen hekel aan feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 september 2010 door Loetje --
JanM
 JanM - vrijdag 10 september 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Toch heb ik liever niet dat je 'ons' forum vervuild met telkens die naam OK?
MMM
 MMM - vrijdag 10 september 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 19:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
dat zou kunnen el-loco
maar ik vind leerdam op zo'n jonge leeftijd al zo'n sterke speler, ik vind het mooi om naar die jongen te kijken!
hij kan ik elk geval de concurrentie mer el amhadi aan
Leuk dat je dat zegt hoor, erg aardig.. Maar je meent er geen barst van, want Leerdam kan er helemaal niks van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 september 2010 door MMM --
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 10 september 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 20:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
nee dat is het niet, ik ben gewoon een realistische supporter en die ook buiten mijn eigen club graag naar andere clubs kijk, dus ook naar Feyenoord!
ik gun het jullie ook wel na zoveel vervelende jaren met erg veel pech!
ik zeg ook eerlijk dat ik heel erg heb gevloekt toen jullie uit de europa league waren!
en dat meen ik!
we kunnen ook normaal met mekaar omgaan want het zijn tenslotte wel de 2 grootste clubs van nederland en daar moeten we trots op zijn!
we kunnen ook met zijn alle zorgen dat we over een paar jaar weer naar een geweldige uitwedstrjd mogen!
en mopperen mag, maar laten we het sporief houden en ik heb echt geen hekel aan feyenoord!
Ik waardeer het dat je het "beste"met ons voor hebt pik. Ik heb zelfs vrienden die voor Ajax zijn dus mijn acceptatievermogen is groot. Maar ik ken jou niet en heb liever niet dat je je sympathie toont voor Feyenoord. Want ik trek het in twijfel of dat ook zo zou zijn als Feyenoord titelkandidaat zou zijn.
Buiten dat heb ik liever niet dat je ergens mee bemoeit. Dit forum is niet voor ajaxcieden. Bovendien heb je een nick vernoemd naar de meest onsportieve speler ooit op een WK/NLcompetitie en CL. Dat zegt genoeg over je geloofwaardigheid.
Dus ik heb liever dat je je commentaar voor je houdt en hier niet meer post..

Oftewel... Optyfte!
JanM
 JanM - vrijdag 10 september 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 19:53 schreef el-loco het volgende:
Ik vermoed dat Been El Ahmadi spaart in verband met d-day. Bovendien komt hij net terug van een blessure en is de ramadan net klaar!
Eens! Duurt precies 1 wedstrijd!
Milo
 Milo - vrijdag 10 september 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 20:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
nee dat is het niet, ik ben gewoon een realistische supporter en die ook buiten mijn eigen club graag naar andere clubs kijk, dus ook naar Feyenoord!
ik gun het jullie ook wel na zoveel vervelende jaren met erg veel pech!
ik zeg ook eerlijk dat ik heel erg heb gevloekt toen jullie uit de europa league waren!
en dat meen ik!
we kunnen ook normaal met mekaar omgaan want het zijn tenslotte wel de 2 grootste clubs van nederland en daar moeten we trots op zijn!
we kunnen ook met zijn alle zorgen dat we over een paar jaar weer naar een geweldige uitwedstrjd mogen!
en mopperen mag, maar laten we het sporief houden en ik heb echt geen hekel aan feyenoord!
WTF?
raket
 raket - vrijdag 10 september 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 19:25 schreef Gilles het volgende:
Karim El Ahmadi is ook weer fit na een heupblessure, maar zal in Breda niet starten. Kelvin Leerdam heeft het tegen Vitesse goed gedaan als zijn vervanger, legde Been uit. Hij krijgt tegen NAC wederom het vertrouwen.

Dit is toch onbegrijpelijk!? leerdam heeft een aardige pot gespeeld, maar als je hem vergelijkt met el ahmadi is het niet veel. feyenoord mist juist het voetballend vermogen van el ahmadi. nu kan mario hem inbrengen en kiest hij toch voor leerdam...
Eindelijk!!!!!
Milo
 Milo - vrijdag 10 september 2010 - 20:49   quote  deeplink  
eindelijk wat?
sterski010
 sterski010 - zaterdag 11 september 2010 - 13:40   quote  deeplink  
El Ahmadi hoort gewoon in de basis. We missen ervaring toch? Moet je vooral een 19-jarige opstellen met 8 wedstrijden in 2 seizoenen..Nix tegen Leerdam maar ik vind dit wel weer een beetje onbegrijpelijk van Mario en tegenstrijdig met wat hij zelf beweert, namelijk dat het gebrek aan ervaring deze groep op breekt...
craven
 craven - zaterdag 11 september 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 20:49 schreef Milo het volgende:
eindelijk wat?
eindelijk gaat raket opstijgen...
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 11 september 2010 - 15:16   quote  deeplink  
El Ahmadi is inderdaad een betere voetballer, maar Fer en El Ahmadi is als Sneijder en van der Vaart, ben benieuwd met leerdam.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 september 2010 - 15:34   quote  deeplink  
el Ahmadi is een goede speler echter niet bij een club die moet vechten voor elk punt.Misschien als feyenoord beter gaat draaien kan hij weer aan de bak.nu maakt het mij niet uit hoe we winnen als we maar winnen.Voor mooi voetbal kijk ik wel naar TV
sterski010
 sterski010 - zaterdag 11 september 2010 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 - 15:34 schreef piet de paler het volgende:
el Ahmadi is een goede speler echter niet bij een club die moet vechten voor elk punt.Misschien als feyenoord beter gaat draaien kan hij weer aan de bak.nu maakt het mij niet uit hoe we winnen als we maar winnen.Voor mooi voetbal kijk ik wel naar TV
Moet je er ook geen 5 miljoen aan uitgeven.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 11 september 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Al Ahmadi is een veel betere voetballer dan Leerdam. Dat ziet iedereen.
Maar wellicht is hij nog niet 100%. Al brengt Leerdam met zn loopvermogen wel diepgang in het spel vond ik tegen Vitesse. En dat mist el A
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 september 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 - 17:11 schreef scarface1979 het volgende:
Al Ahmadi is een veel betere voetballer dan Leerdam. Dat ziet iedereen.
Maar wellicht is hij nog niet 100%. Al brengt Leerdam met zn loopvermogen wel diepgang in het spel vond ik tegen Vitesse. En dat mist el A
Mee eens. El Ahmadi voorzichtig brengen en Leerdam speelminuten geven. M.i. alleen maar plus-plus.
JanM
 JanM - zaterdag 11 september 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Hopelijk doet hij volgende week, als hij dan wel weer speelt tenminste, wat hij ook in Eindhoven voor de beker deed vorig jaar (op zijn verjaardag was dat volgens mij)!
de flh
 de flh - zaterdag 11 september 2010 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 20:33 schreef Milo het volgende:

[..]

WTF?
humor
MMM
 MMM - zaterdag 11 september 2010 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Ondanks dat Karim El Ahmadi weer helemaal fit is blijft Kelvin Leerdam in de basis. Mario Been daarover op Feyenoord.nl: "Kelvin Leerdam heeft het tegen Vitesse goed gedaan als zijn vervanger. Hij krijgt tegen NAC wederom het vertrouwen."
En Martins Indi dan weer niet? Achja..
scarface1979
 scarface1979 - zondag 12 september 2010 - 10:20   quote  deeplink  
terecht
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 september 2010 - 10:51   quote  deeplink  
Eindelijk eens een verstandig besluit van Been. Misschien dat El Ahmadi dan weer eens prestatiedrang heeft want hij kan het wel. Heeft zich tot nu toe alleen nog maar bewezen tegen zijn oude trainer vorig jaar. Voor het geld dat hij heeft gekost hoort hij er (bijna) elke week tussen uit te springen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leerdam houdt el ahmadi op de bank









0.0063359