|
|
Loetje
|
|
|
mensen ik merk dat er de laatste tijd nog veel vragen zijn over hoelang onze spelers nog uit de roulatie zijn! bij deze een stukje info!
op voetbalprimeur lees ik dat:
Lodeiro er vermoedelijk over een weekje of 3 a 4 weer bij kan zijn!
Atouba is goed op de weg terug maar martin jol wil hem rustig brengen omdat hij er een jaar is uitgeweest (mij lijkt dat wel terrecht)
Lindgren kan met een beetje geluk woensdag mee naar madrid
dus bij deze hoop ik jullie questions te hebben beantwoord!
daarbij zeg ik nog even , maar dat was al duidelijk mido nog een kilo of 4 a 5 moet afvallen en totaal niet fit oogt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 september 2010 door Loetje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Lindgren kan met een beetje geluk woensdag mee naar madrid
beetje geluk ? hoop dat die het niet haalt ! :x vind hem echt waardeloos sorry :d zie liever bonevacia paar minuten maken ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
weetje, rasmus valt niet echt op, maar hij ruimt veel op hoor! je kan hem er echt wel bij hebben al zeg ik het zelf! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 september 2010 - 20:30 schreef nummer10 het volgende:Lindgren kan met een beetje geluk woensdag mee naar madrid beetje geluk ? hoop dat die het niet haalt ! :x vind hem echt waardeloos sorry :d zie liever bonevacia paar minuten maken ;) ben niet echt met je eens, vind hem juist dit seizoen ( voorbereiding ) 1 van de beste op het middenveld... hij valt niet echt op maar hij haalt toch veel weg, ben blij dat hij achteraf gebleven is... Bonevacia vind ik ook een goede gozer en die komt er wel. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Het enige wat Lindgren doet is de bal die hij ingespeelt krijgt direct terug kaatsen. Hij zal nooit een keer doordraaien of iets onverwachts doen aanvallend. Verdedigend is hij echt heel traag. Als ik naar hem kijk heb ik altijd het gevoel dat hij al vier wedstrijden heeft gespeeld. Hij sjokt er altijb maar een beetje achteraan. Dan zie ik liever een Bonevacia die 18 jaar is en nog kan groeien Lindgren kan niet meer beter. |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
Lodeiro: Ik hoop eerder dan 3,4 weken. Gewoon goeie speler
Atouba: Hoop dat hij rond de laatste groepswedstrijden Cl helemaal fit is. Eerder mag ook. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 september 2010 - 20:30 schreef nummer10 het volgende:Lindgren kan met een beetje geluk woensdag mee naar madrid beetje geluk ? hoop dat die het niet haalt ! :x vind hem echt waardeloos sorry :d zie liever bonevacia paar minuten maken ;) ben ik ook niet met je eens, die Lindgren is misschien wel onzichtbaar in het veld maar knapt ontzettend veel vuil werk op, zeker mooi dat hij is gebleven. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Jullie lijken wel PSV-ers die gaan ook middenvelders complimenteren als ze vuil werk opknappen.Die waren ook fan van Johan Vogel en Timmy Simmons. Lindgren voegt helemaal niks toe aan Ajax Enoh staat verdedigend ook zijn mannetje maar hij doet aanvallend ook mee. Tainio kan je met Enoh vergelijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 september 2010 door Brandje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
@ brandje ik ben het totaal niet met je eens! een type lidgren, en zoals jij zegt johan vogel bij psv, je moet bij ajax de zeeuw en enoh er maar eens uitvallen dan moet je maar eens zien wat er problemen komen, en lindgren heeft nooit een echt kans gehad, maar alle wedstrijden die lindgren zo'n beetje onder martin jol gespeeld heeft waren gewoon een degelijk en af en toe ook nog heel goed, het is uitstekend om die jongen te hebben want ook hij ruimt net als enoh een hoop vuil werk op en dat soort gasten heb je echt nodig!
verder mag lodeiro voor mij ook eerder terugzijn, ik vind siem niet top, het spijt me, het is een jongen die echt wel iets kan toevoegen, maar eigenlijk alleen als die scoort, hij werkt hard, dat is mooi om te zien maar hij voegt te weinig toe, buiten het scoren kan die te weinig, en als je dan een wedstrijd hebt waarin je teruguit moet heb je helemaal niks aan die jongen, lodeiro zou ik daar graag eens zien spelen!
en atouba is fysiek ijzersterk en die kan je er tegen wedstrijden als tegen milan er goed bij hebben!
ik ben er ook echt van overtuigd dat je ajax nu een goede brede selectie heeft met eigenlijk bijna alles dubbel bezet! en aangezien in januari ook bruna silva en dario cvitanich terug komen zit je goed denk ik!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 september 2010 door Loetje -- |
|
|
|
|
frans-jozef
|
|
|
Lindgren is geen aanvallende middenvelder. je moet van hem dus geen goede steekballetjes verwachten of doelgerichte acties. Hij is echt een controleur die op het middenveld alles goed opvangt, altijd aanspeelbaar is en enorm veel loopwerk verricht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
lodeiro bijna terug en rasmus is weer terug gelukkig |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Hij is altijd bespeelbaar? Ja elke bal die krijgt kaatst hij meteen weer terug naar diegene van wie hij de bal kreeg. Lindgren voegt in mijn ogen gewoon niks toe. Dat verhaaltje dat hij niet opvalt slaat ook nergens op. Enoh knapt meer werk op dan Lindgren maar bemoeit zich ook met de aanval. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
nou ik zie enoh vrijwel nooit in de aanval , hooguit 10 meter over de middelijn dat noem ik geen aanval, en lingren valt niet op nee, maar een commentator heeft het ook nooit over enoh tenzij die een kaart pakt, maar ze zein beide zo goed, maar enoh wel beter als lindgren, ik vind het ook goed dat tie speelt voor de zeeuw want die speelt ronduit slecht op het moment, hopelijk is die snel op zn eigen niveau weer |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Lindgren is een prima speler om erbij te hebben:) Is helemaal niet waardeloos! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: speelde heel goed zondag tegen 010 |
|
|
|
|
dege
|
|
|
sommige spelers zijn juist goed als je ze niet tot weinig ziet, Enoh en Lindgren zijn beide harde werkers en knappen ontzettend veel vuil werk op, het is maar goed dat Ajax Lindgren behouden heeft, dat zagen we afgelopen zondag ook weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 september 2010 door dege -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 19:36 schreef Brandje het volgende:Hij is altijd bespeelbaar? Ja elke bal die krijgt kaatst hij meteen weer terug naar diegene van wie hij de bal kreeg. Lindgren voegt in mijn ogen gewoon niks toe. Dat verhaaltje dat hij niet opvalt slaat ook nergens op. Enoh knapt meer werk op dan Lindgren maar bemoeit zich ook met de aanval. mee eens... liever taino dan lindgren ook nog is en misschien ook nog wel bonevacia... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lingren is inderdaad niet een speler met extreem veel diepgang, toch zet hij wel Hammie alleen voor de Keeper tegen Feyenoord, en heeft hij wel een hoge handelkingssnelheid, alleen kaatst hij inderdaad iets te vaak terug terwijl hij ook vooruit kan denken. |
|
|
|