|
|
Quiroz
|
|
|
In een overleg op woensdagavond 18 februari, tussen burgemeesters Cohen van Amsterdam, Aboutaleb van Rotterdam, bestuurders van Ajax, Feyenoord en de KNVB is besloten dat wedstrijden tussen de eerste elftallen van Ajax en Feyenoord de komende vijf jaar zonder uitpubliek worden gespeeld. Partijen hebben afgesproken dat er na twee jaar een evaluatie plaatsvindt, waarna de termijn eventueel ingekort kan worden.
De beslissing volgt op het totaal aan incidenten rond de wedstrijden van afgelopen week, van zowel de eerste elftallen als de beloftenteams. Ondanks de eerdere waarschuwingen die clubs en burgemeesters aan de aanhang hebben gegeven, is er blijvend sprake van misdragingen, geweldsincidenten en spreekkoren. Naar aanleiding van supportersrellen is in 2005 door de burgemeesters, clubs en KNVB destijds afgesproken dat als er zich bij de volgende wedstrijden weer ongeregeldheden voordoen, dit zogenaamde 'vijf-jaar-regime' van kracht zal worden.
De bovenmatige inzet vanuit de politie en clubs hebben er bij de laatste edities van de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord uiteindelijk niet toe geleid dat het rond de wedstrijden rustig is gebleven.
Burgemeesters, clubs en KNVB vinden de incidenten van de afgelopen weken aanleiding om deze periode van afkoeling in te gelasten.
Voor de beloftenelftallen geldt dat zij de komende twee seizoenen helemaal zonder publiek worden gespeeld. Ook na deze periode vindt een evaluatie plaats.
De partijen benadrukken dat zij het zeer betreuren dat het zover heeft moeten komen. ___________________________________________________________
Die twee jaar zijn nu voorbij en er is niets gebeurd? Dus over of niet dan? Is iedereen dit vergeten??????? Neem ons is serieus kut burgemeesters, en vooral JanM en FR-Henk!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 september 2010 - 20:27 schreef Quiroz het volgende:Die twee jaar zijn nu voorbij en er is niets gebeurd? Dus over of niet dan? Is iedereen dit vergeten??????? Neem ons is serieus kut burgemeesters, en vooral JanM en FR-Henk!! WTF heb ik hier mee te maken? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Jij bent de leider van dit forum! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inderdaad, met kapitein Henk he |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niks een kapitein stinkt niet naar poep.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: het is weer incesttijd.... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Toch best goed gevonden. zeker gezien de topic. ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dus zodra het over poep gaat, koppel jij dat aan incest. Hmmmmmmmmmmmmm, apart. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goeie brief Quiroz. En je ziet, er wordt inhoudelijk op in gegaan ook! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, joh, altijd weer lachen: komen de zelfde naampjes weer naar voren. 't Is net incest. Niet opgevallen zeker:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: en dat kan natuurlijk alleen door kenners worden gezegd...Ghe ghe. Nou hou ik op hoor. Feyenoord! |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Ik moet bekennen: Toen ik de titel van dit topic las dacht ik dat FR-Henk of Raket deze gestart had. "neem ons serieus", ja dat zouden ze wel willen. Maar ik heb me vergist. Dus hierbij mijn exc...NOOOOT!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ter bescherming van mijn eigen gewist!! Wil nu niet geband worden! vorig jaar ook al rond DE wedstrijd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 11:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:Aaabouououtaleb vieze vuile k..... jood!! Aaabououtaleb ga maar lekker d..d!!!! jelelelele, jeleleleelee, jeleleleelelelele!! tot over een week! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 00:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, joh, altijd weer lachen: komen de zelfde naampjes weer naar voren. 't Is net incest. Niet opgevallen zeker:) Je bent gewoon een appel en daar moet mee leren leven...:)
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Wat is?? ben je me al weer zat!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: oh, nog steeds geen ban:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jaja, leven is hard he...Goeie HD kwaliteit ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ga je nou mensen dissen op kwaliteit van youtube filmpjes?
Gast je bent zieliger dan ik dacht! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zielig? schat je hem nog te hoog in! |
|
|