|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Is het ook bij jullie zo?? voor nac-feyenoord gratis te kijken via feyenoord site??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door feyenoord-rotterdam -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ja tering bij mij ook niet, al 1000 vergeven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet het niet,heb wel zo`n code maar ik kijk tot nu nog gewoon via een livesrteam .. Het lijkt mij ook wat vroeg om je code te activeren? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 11:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet het niet,heb wel zo`n code maar ik kijk tot nu nog gewoon via een livesrteam .. Het lijkt mij ook wat vroeg om je code te activeren? kan vanaf een uur voor de wedstrijd |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
lukt niet er staat bij 2 van mijn codes bruikbaarheid verlopen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: zijn er 1000 vergeven |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
maar ik heb ze gister aangeschaft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat kan niet want ze gaven er maar 1000 weg.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
had je eerder moeten aanmelden, er kijken nu al 1000 mensen naar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die kijkcode bij mij werkt ook niet hahaha |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
wat een hoerenactie zeg. ik blij dat ik zo'n code had weten te bemachtigen.. En dan blijkt dat ik te laat ben om m te verzilveren.
@Stylzz, Eredivisie live is het niet waard om voor te betalen. Kutcommentaar enz.
Commentaar bij RTL is dan nog beter.. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
iemand andere manier om te kijken? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Net of je alleen voor het commentaar betaald..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 12:00 schreef fey21 het volgende:wat een hoerenactie zeg. ik blij dat ik zo'n code had weten te bemachtigen.. En dan blijkt dat ik te laat ben om m te verzilveren. @Stylzz, Eredivisie live is het niet waard om voor te betalen. Kutcommentaar enz. Commentaar bij RTL is dan nog beter.. Ik betaal om Feyenoord te zien. al was t op L1 tv met limbo commentaar |
|
|
|
|
atlascopco
|
|
|
wat is er mis met l1 kom uit het zuiden en ben Feyenoord supporter wat ik mijn kids ook mee geef.goed opvoeden he wahahaa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 12:12 schreef atlascopco het volgende:wat is er mis met l1 kom uit het zuiden en ben Feyenoord supporter wat ik mijn kids ook mee geef.goed opvoeden he wahahaa Niets mis mee maar versta er geen kudt van he. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: L1 is niet meer zo in, TVL is op dit moment de zender die ik altijd heb opstaan!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 12:12 schreef atlascopco het volgende:wat is er mis met l1 kom uit het zuiden en ben Feyenoord supporter wat ik mijn kids ook mee geef.goed opvoeden he wahahaa ik kom uit de woestijn en ik ben ook Feyenoord supporter! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
kijkcodes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
komt door dat NAC. In het stadion zie je daar ook niet altijd wat!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zit de folie er nog voor? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ff gecheckt maar geen folie Els :) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: DIT IS DE OORZAAK!! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Ok Mensen nog 1 keer: Sopcast installeren en dan channel M&M 2 opzetten. Werkt altijd en zend altijd Feyenoord uit. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
welk nummer is die M&M.. ik kijk altijd gewoon TVU networks.. maar M&M1 is altijd super mooi |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Eeh ja, dat zal ik ff moeten opzoeken. omdat ik elke week deze channel kijk staat er gewoon standaart M&M 2 in het adress balkje. Maar hij zend elke week feyenoord uit en hij werkt prima.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
ff kijken
Channel - 94911
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: duurde ff maar dan heb je ook wat het is idd 94911, als je dit dus intypt bij het sopcast adres heb je elke week feyenoord voor de mensen die het niet weten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Inderdaad een stuk mooier dan TVU network |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Ik heb als het goed is nog een werkende code, kan ik daar iemand blij mee maken? (heb de code al een tijd maar nog niet verzilverd, heb er voor betaald) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
gebruik lekker zelf.. iedereen kijkt toch wel via streampje |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 13:21 schreef Red het volgende:Ik heb als het goed is nog een werkende code, kan ik daar iemand blij mee maken? (heb de code al een tijd maar nog niet verzilverd, heb er voor betaald) mij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 13:21 schreef Red het volgende:Ik heb als het goed is nog een werkende code, kan ik daar iemand blij mee maken? (heb de code al een tijd maar nog niet verzilverd, heb er voor betaald) Lekker zelf gebruiken voor de volgende wedstrijd! |
|
|
|
|
Red
|
|
|
ja maar ik heb "het". De codes heb ik ooit gekocht omdat mijn mediabox kapot was. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Code weggeven. Als er geen houdbaarheidsdatum op zit dan kan ik er nog 2 weg doen, mits men geinteresseerd is. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 13:26 schreef Red het volgende:Code weggeven. Als er geen houdbaarheidsdatum op zit dan kan ik er nog 2 weg doen, mits men geinteresseerd is. thanks! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar hebben ze zalfjes voor hoor... |
|
|
|