BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: tactisch drama!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Sander12345
 Sander12345 - zondag 12 september 2010 - 15:04   quote  deeplink  
op tieven met de kut ..............
vries60
 vries60 - zondag 12 september 2010 - 15:06   quote  deeplink  
Ik zeg aanvallend spelen en geef die jongens de vrijheid en laat ze spelen waar ze het beste tot hun recht komen. Het is allemaal zo verkrampt. Er is nog niets verloren, de concurentie verspeelt ook regelmatig punten. Maar er moet nu wel eens een herkenbaar Feyenoord op het veld komen te staan. Dat is de verantwoordelijkheid van de trainer....
henkie1969
 henkie1969 - zondag 12 september 2010 - 15:07   quote  deeplink  
heb nu aardig wat reacties gelezen : ik denk dat ik er uit ben :

Weg moeten : BEEN, BEENHAKKER, GUDDE, JACOBS, DE CLER, MULDER, DE VRIJ, BAHIA, LEERDAM, EL AMHADI, BRUINS, CISSE, WIJNALDUM, VAN DIJK, SCHAKEN. Dus zo rond de 11 spelers, het technische team en de directie.

Ehm even vraagje aan de mede topicplaatsers en lezers, hoe (en met wie) gaan we het dan doen als iedereen weg is ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door henkie1969 --
alibabba
 alibabba - zondag 12 september 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 14:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Mulder is een waardeloze keeper en van Dijk heeft het vandaag prima gedaan. Absoluut niet zijn fout. Bruins, nou wat hebben we die gemist zeg in de 2e helft.. Been is een laffe coach, nooit eens risico durven nemen. Schaken komt geen 1 keer zijn man voorbij, 'voorzetten' schiet hij altijd tegen de tegenstander op.. Cissé, 3.5 miljoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, moest en zou komen van Been. Hij kan er helemaal niks van.
Mulder is een jonge gozer en Feyenoord zal verder met hem MOETEN. Hem afschrijven is veel te vroeg. Het is beter om hem te steunen dan hem af te kraken, daar is Feyenoord niet bij gebaat. Been moet de RUST bewaren en dat ontbreekt nu bij hem. Met Beenhakker en Been is Feyenoord in goeie handen, maar zij voelen toch de druk van de supporters. Zij zijn degene die Feyenoord kunnen redden, maar geef ze de TIJD. Die tijd word niet gegund door de supporters en dat maakt het werken voor hun zo moeilijk. Het legioen moet begrijpen in wat voor soort situatie Feyenoord zit en de club door dik en dun steunen.

Cissé moet in de spits, want aan de zijkant is het 3x niks en Schaken moet Feyenoord koesteren. Ik heb hem veel gezien in Venlo en hij kan echt wel wat. Cabral moet op links en Bruins moet het volste vertrouwen genieten van coach en supporters.
Els
 Els - zondag 12 september 2010 - 15:08   quote  deeplink  
Van Dijk is een prima keeper, maar zal op cruciale momenten het ook wel eens af laten weten. De 1-0 had hij kunnen hebben, er zijn veel keepers die die ballen niet pakken, maar er zijn er ook die zo'n bal er gewoon uittikken. Maar van Dijk is hoe dan ook geen speler waarmee je aan een stabiel elftal kunt bouwen. In de as heb je stabiele, dragende en coachende spelers nodig. Ik kan er nu geen een aanwijzen, die daaraan voldoet. Ook van Dijk niet. Kopen kan niet, dus dan moet je ze maken. Vlaar heeft het in zich, Fer heb ik m'n twijfels over, en bij El Ahmadi twijfel ik nog meer. Dus dan blijft er tot de terugkomst van JDT weinig over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door Els --
kale co
 kale co - zondag 12 september 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

Mulder is een jonge gozer en Feyenoord zal verder met hem MOETEN. Hem afschrijven is veel te vroeg. Het is beter om hem te steunen dan hem af te kraken, daar is Feyenoord niet bij gebaat. Been moet de RUST bewaren en dat ontbreekt nu bij hem. Met Beenhakker en Been is Feyenoord in goeie handen, maar zij voelen toch de druk van de supporters. Zij zijn degene die Feyenoord kunnen redden, maar geef ze de TIJD. Die tijd word niet gegund door de supporters en dat maakt het werken voor hun zo moeilijk. Het legioen moet begrijpen in wat voor soort situatie Feyenoord zit en de club door dik en dun steunen.

Cissé moet in de spits, want aan de zijkant is het 3x niks en Schaken moet Feyenoord koesteren. Ik heb hem veel gezien in Venlo en hij kan echt wel wat. Cabral moet op links en Bruins moet het volste vertrouwen genieten van coach en supporters.
ja ik heb al zoveel geduld gehad nog 20 jaar dan ben ik in iedergeval al dood
MMM
 MMM - zondag 12 september 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

Mulder is een jonge gozer en Feyenoord zal verder met hem MOETEN. Hem afschrijven is veel te vroeg. Het is beter om hem te steunen dan hem af te kraken, daar is Feyenoord niet bij gebaat. Been moet de RUST bewaren en dat ontbreekt nu bij hem. Met Beenhakker en Been is Feyenoord in goeie handen, maar zij voelen toch de druk van de supporters. Zij zijn degene die Feyenoord kunnen redden, maar geef ze de TIJD. Die tijd word niet gegund door de supporters en dat maakt het werken voor hun zo moeilijk. Het legioen moet begrijpen in wat voor soort situatie Feyenoord zit en de club door dik en dun steunen.

Cissé moet in de spits, want aan de zijkant is het 3x niks en Schaken moet Feyenoord koesteren. Ik heb hem veel gezien in Venlo en hij kan echt wel wat. Cabral moet op links en Bruins moet het volste vertrouwen genieten van coach en supporters.
We hebben ook Darley nog, die is aangetrokken voor 7 ton. Kunnen we ook wel weer wegdoen als het zo doorgaat.

Cissé kan er helemaal niks van. Schaken is een ramp, komt geen man voorbij en een normale voorzet geven ken ie ook niet..

Eens, Cabral moet er wel in.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 12 september 2010 - 15:10   quote  deeplink  
Been heeft het gewoon niet in zich, is de marionette van Leo geworden lijkt wel.. waar hij bij NEC nog lekker aanvallend voetbal op de mat bracht.. speelt ie veel te behoudend, en geeft de "aankopen" van Leo de voorkeur. Achterin zat het behoorlijk goed, met uitzondering van Van Dijk. positief vond ik de Cler op links, middenveld bij ons is gewoon een drama met Fer en Leerdam centraal, creeeren niets verliezen teveel duels en spelen nooit naar voren toe. dan krijgen we het drama voorin... iedereen switcht en doet waar ze zin in hebben maar vergeten de essentie van het voetbal, GOALS scoren!!
Smolov komt elke keer in de bal waardoor niemand diep speelt. Wijnaldum aardige dribbelaar maar tot de 16 meter. Schaken echt een doodloper zonder passeerbeweging, exact 2 x een voorzet gegeven in 90 minuten met 78% balbezit!!!! Cisse totaal geen diepgang en teamspeler. Castoignes verzuipt totaal in dit team omdat hij het moet hebben van ballen vanaf de zijkant en dreiging in de 16.
Cabral op links Castoignes in de spits Wijnaldum op rechts en smolov erachter of Tomasson als ie nog ooit terugkomt!! Hebben we snelheid en dreiging voorin, nu veel te voorspelbaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:07 schreef henkie1969 het volgende:
heb nu aardig wat reacties gelezen : ik denk dat ik er uit ben :

Weg moeten : BEEN, BEENHAKKER, GUDDE, JACOBS, DE CLER, MULDER, DE VRIJ, BAHIA, LEERDAM, EL AMHADI, BRUINS, CISSE, WIJNALDUM, VAN DIJK, SCHAKEN. Dus zo rond de 11 spelers, het technische team en de directie.

Ehm even vraagje aan de mede topicplaatsers en lezers, hoe (en met wie) gaan we het dan doen als iedereen weg is ?
Je bent Fer vergeten,kijk maar!!!

henkie1969 - zondag 12 september 2010 - 13:56 quote deeplink

Fer....vuile lul ..... ga eens voetballen
henkie1969
 henkie1969 - zondag 12 september 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je bent Fer vergeten,kijk maar!!!

henkie1969 - zondag 12 september 2010 - 13:56 quote deeplink

Fer....vuile lul ..... ga eens voetballen
sorry...is waar...
maar blijft toch de vraag : met wie gaan we het dan doen?
MMM
 MMM - zondag 12 september 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Met mij
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 september 2010 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:14 schreef MMM het volgende:
Met mij
Dan liever Babbelfiets :-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:13 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

sorry...is waar...
maar blijft toch de vraag : met wie gaan we het dan doen?
Gewoon met onze eigen spelers,alleen moeten ze anders neergezet worden..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:13 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

sorry...is waar...
maar blijft toch de vraag : met wie gaan we het dan doen?
Tja het kan ff duren want ik ben ook tegelijkertijd plinten aan het zetten :)
sterski010
 sterski010 - zondag 12 september 2010 - 15:18   quote  deeplink  
Dat hij Schaken blijft opstellen is echt niet voor te stellen, die komt nog geen lantaarnpaal voorbij...Cisse gaat hem ook niet worden.... En de man van 5 miljoen zat vandaag op de tribune om een "signaal"af te geven...Cabral, de man in vorm krijgt geen minuut en als Mario dan wisselt dan zet hij er een spits voor een spits in. Dan wil je gewoon niet winnen...
MMM
 MMM - zondag 12 september 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dan liever Babbelfiets :-)
Daar heb je nog meer aan dan Cissé en Schaken bij elkaar, als je 'm links- of rechtsbuiten zet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:18 schreef sterski010 het volgende:
Dat hij Schaken blijft opstellen is echt niet voor te stellen, die komt nog geen lantaarnpaal voorbij...Cisse gaat hem ook niet worden.... En de man van 5 miljoen zat vandaag op de tribune om een "signaal"af te geven...Cabral, de man in vorm krijgt geen minuut en als Mario dan wisselt dan zet hij er een spits voor een spits in. Dan wil je gewoon niet winnen...
Heel goed en dit is ook mijn waarheid..
Alhoewel ik vind dat Schaken het erg druk had op rechts..
MMM
 MMM - zondag 12 september 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heel goed en dit is ook mijn waarheid..
Alhoewel ik vind dat Schaken het erg druk had op rechts..
Waarmee?
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 september 2010 - 15:21   quote  deeplink  
En je geloof t zelf ook nog he.. is toch mooi zo'n vent
kale co
 kale co - zondag 12 september 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heel goed en dit is ook mijn waarheid..
Alhoewel ik vind dat Schaken het erg druk had op rechts..
hoezo zaten er lekkere wijven op de tribune
MMM
 MMM - zondag 12 september 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:21 schreef Stylzz het volgende:
En je geloof t zelf ook nog he.. is toch mooi zo'n vent
Sorry Stylzz! Cissé en Schaken, onze gedroomde buitenspelers! Weer een mannetje voorbij, flitsende bewegingen, nog een man voorbij en de perfecte voorzet!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarmee?
2 tot 3 inlopende verdedigers?
MMM
 MMM - zondag 12 september 2010 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

2 tot 3 inlopende verdedigers?
Hij komt gewoon geen lantaarnpaal voorbij en een voorzet geven kan hij al helemaal niet. Altijd tegen iemand aanschieten en dan blij zijn met een corner..
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 september 2010 - 15:26   quote  deeplink  
Sjeeses MMM als ik jou hoor, kijk ik de rest van t seizoen niet meer.

ze kunnen er allemaal geen klote van!

behalve babovic en v. dijk dan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij komt gewoon geen lantaarnpaal voorbij en een voorzet geven kan hij al helemaal niet. Altijd tegen iemand aanschieten en dan blij zijn met een corner..
hahahahahaha ja dat is idd redelijk de waarheid..
MMM
 MMM - zondag 12 september 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:26 schreef Stylzz het volgende:
Sjeeses MMM als ik jou hoor, kijk ik de rest van t seizoen niet meer.

ze kunnen er allemaal geen klote van!

behalve babovic en v. dijk dan.
Hoezo 'allemaal'? Ik pik er maar 2 uit en dat zijn Cissé en Schaken. Die kunnen er ook helemaal niks van en dat weet jij best.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 september 2010 - 15:32   quote  deeplink  
Ik denk dat ze verkeerd gebruikt worden.
Het zijn geen spelers van man passeren en voorzetten, maar de ruimte in gestuurd worden etc.
Maar ja.. dat gaat niet bij dit Feyenoord.. de omschakeling is zo traag dat de ruimte er niet is.

maar goed.. we hebben t er mee te doen dit jaar.
sterski010
 sterski010 - zondag 12 september 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Daar heb je nog meer aan dan Cissé en Schaken bij elkaar, als je 'm links- of rechtsbuiten zet.
Eens...
kale co
 kale co - zondag 12 september 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:32 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat ze verkeerd gebruikt worden.
Het zijn geen spelers van man passeren en voorzetten, maar de ruimte in gestuurd worden etc.
Maar ja.. dat gaat niet bij dit Feyenoord.. de omschakeling is zo traag dat de ruimte er niet is.

maar goed.. we hebben t er mee te doen dit jaar.
en denk dan nog 4 jaar want we hebben ook nog 50 miljoen tegen die tijd schuld
MMM
 MMM - zondag 12 september 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:32 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat ze verkeerd gebruikt worden.
Het zijn geen spelers van man passeren en voorzetten, maar de ruimte in gestuurd worden etc.
Maar ja.. dat gaat niet bij dit Feyenoord.. de omschakeling is zo traag dat de ruimte er niet is.

maar goed.. we hebben t er mee te doen dit jaar.
Dan moet je die spelers niet halen of je systeem aanpassen. Het is duidelijk dat het zo niet gaat werken. Ik heb 1 keer genoten van Cissé in ons shirt en dat was uit tegen AZ vorig seizoen.
Sander12345
 Sander12345 - zondag 12 september 2010 - 15:37   quote  deeplink  
ja, die Been is ook niet echt de verlosser
sterski010
 sterski010 - zondag 12 september 2010 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Dan moet je die spelers niet halen of je systeem aanpassen. Het is duidelijk dat het zo niet gaat werken. Ik heb 1 keer genoten van Cissé in ons shirt en dat was uit tegen AZ vorig seizoen.
Huh? Volgns mij scoort ie alleen tegen Roda toch?
Xapter
 Xapter - zondag 12 september 2010 - 15:39   quote  deeplink  
tegen AZ ook, door de benen van romero..
MMM
 MMM - zondag 12 september 2010 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 15:39 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Huh? Volgns mij scoort ie alleen tegen Roda toch?
Toen was ie ook nog wel aardig. Verder is het gewoon helemaal niks
ar
 ar - zondag 12 september 2010 - 15:51   quote  deeplink  
wat is schaken een drama zeg! komt nooit z,n mannetje voorbij,geen fatsoenlijke voorzet. onbegrijpelijk dat been hem laat staan. ruben duidelijk te licht voor feyenoord 1.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 september 2010 - 18:51   quote  deeplink  
Liever v.Dijk dan Mulder!!! Been is een laffe trainer!!!! Rustig brengen van spelers hebben we geen tijd voor. Ben hem nu echt zat. Wat een debiele wissels weer!
Milo
 Milo - maandag 13 september 2010 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 18:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Liever v.Dijk dan Mulder!!! Been is een laffe trainer!!!! Rustig brengen van spelers hebben we geen tijd voor. Ben hem nu echt zat. Wat een debiele wissels weer!
Hey vanaf dag 1 roepen bram en ik al dat Been NIET de juiste trainer voor Feyenoord is!
GJV en Jans waren betere opties geweest! GJV doet het altijd goed met jonkies!

Waarom moest nou slory weg? die gozert is 1000 maal beter dan die koekert schaken!
Ik heb het gehad met Been!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 september 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Steeds meer met jou!!
bram
 bram - maandag 13 september 2010 - 15:28   quote  deeplink  
van dijk is een topper
bram
 bram - maandag 13 september 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 09:42 schreef Milo het volgende:

[..]

Hey vanaf dag 1 roepen bram en ik al dat Been NIET de juiste trainer voor Feyenoord is!
GJV en Jans waren betere opties geweest! GJV doet het altijd goed met jonkies!

Waarom moest nou slory weg? die gozert is 1000 maal beter dan die koekert schaken!
Ik heb het gehad met Been!
eens
de flh
 de flh - maandag 13 september 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 14:08 schreef Quiroz het volgende:
Flikker toch op man, dat gezeik op Mario..
Mooi gesproken.
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 september 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 14:24 schreef aad 64 het volgende:
cisse(geen inzet, geen gevaar) schaken(verdedigd niet mee, niet gevaarlijk) Waarom geen Cabral ,Wijnaldum, Smolov en Castaignos als voorhoede.
2 van deze 4 in de aanval lijkt mij voldoende, zie liever het middenveld versterkt met een puntspeler naar voren die de 2 spitsen dan bedient in de ruimte
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 september 2010 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 09:42 schreef Milo het volgende:

[..]

Hey vanaf dag 1 roepen bram en ik al dat Been NIET de juiste trainer voor Feyenoord is!
GJV en Jans waren betere opties geweest! GJV doet het altijd goed met jonkies!

Waarom moest nou slory weg? die gozert is 1000 maal beter dan die koekert schaken!
Ik heb het gehad met Been!
nou Milo, . . GJV een betere optie? zo geweldig draait 't toch ook niet bij die kaasjes?
0 gewonnen - 3 gelijk - 2 verloren - 5 voor - 8 tegen. niet echt overtuigende cijfers, toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2010 door sevillana --
sterski010
 sterski010 - dinsdag 14 september 2010 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 14:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

nou Milo, . . GJV een beter optie? zo geweldig draait 't toch ook niet bij die kaasjes?
0 gewonnen - 3 gelijk - 2 verloren - 5 voor - 8 tegen. niet echt overtuigende cijfers, toch?
Die speelt ook zonder spits hahahaha. Wel apart dat beide ploegen die zonder spits spelen erg gevoelig zijn voor nederlagen. az balt ook niet verkeerd maar maken het ook niet af, zelfde probleem als hier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2010 door sterski010 --
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 september 2010 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 14:12 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Die speelt ook zonder spits hahahaha. Wel apart dat beide ploegen die zonder spits spelen erg gevoelig zijn voor nederlagen. az balt ook niet verkeerd maar maken het ook niet af, zelfde probleem als hier.
mwa, zit wat in, alleen heeft Feyenoord nog wel iets betere cijfers op de ranglijst
sterski010
 sterski010 - dinsdag 14 september 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 14:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

mwa, zit wat in, alleen heeft Feyenoord nog wel iets betere cijfers op de ranglijst
Ik vrees dat daar na dit weekend wel verandering in komt...
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 september 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 14:19 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Ik vrees dat daar na dit weekend wel verandering in komt...
dat zou idd best kunnen, behoudens het aantal punten (nog)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2010 door sevillana --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 14 september 2010 - 14:42   quote  deeplink  
Spelen ze slecht dan? Nee toch, mensen: lul nou niet als een kuddedier achter de pers aan. Want zij roepen het eerst om een hoofd, omdat ze wat te schrijven moeten hebben... Wij hebben alleen maar baat bij rust, rust en nog eens rust (geld zou ook wel helpen, maar goed...)
ovi
 ovi - dinsdag 14 september 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 14:42 schreef Arie.Klooster het volgende:
Spelen ze slecht dan? Nee toch, mensen: lul nou niet als een kuddedier achter de pers aan. Want zij roepen het eerst om een hoofd, omdat ze wat te schrijven moeten hebben... Wij hebben alleen maar baat bij rust, rust en nog eens rust (geld zou ook wel helpen, maar goed...)
Goed spelen doen ze al zeker niet .
Ik heb wedstrijden tegen AA Gent en Excelsior met het schaamrood op de kaken zitten kijken.
vak VV
 vak VV - dinsdag 14 september 2010 - 16:13   quote  deeplink  
Het heeft niks met laf spelen te maken door de trainer, maar met de kwaliteit van de spelers. Wijnaldum, Cisse, Schaken, Smolov, Biseswar, Cabral en nu ook nog Castaignos zijn allemaal leuke voetballers maar scoren bij elkaar nog geen 15 goals per jaar.
Kansen creeeren word ook moeilijk. Eerder genoemde spelers zijn allemaal van hetzelfde soort. Niemand die door kan drukken. Een krachtpatser, die je door de aanval heen douwt, is er niet. In het verleden waren Kuijt, Kalou, Castelen en Buffel gasten die dat wel voor elkaar kregen. Been heeft nu te kampen met jarenlange slechte scouting van zijn voorgangers.
Cisse en Schaken dan? , zullen de azijnzeikers wel denken: die hebben wel fysieke kracht maar Cisse bijna niet fit geweest en Schaken komt maar van VVV-Venlo he...

Nog effe 1 ding: Om Mario zijn kop schreeuwen heeft totaal geen zin, WANT ELKE ANDERE VERVANGER DOET HET NOOIT BETER, ZEER WAARSCHIJNLIJK ZELFS SLECHTER!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: tactisch drama!!









0.0071361