BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: tactisch drama!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 14 september 2010 - 16:14   quote  deeplink  
Tegen NAC lieten ze echt wel goed voetbal zien. Vooral Smolov liet zien dat hij wel goed kan voetballen, hij kan het doel alleen niet vinden. Hij heeft dat zelf ook telkens van af het begin al gezegd: ik ben geen goaltjesdief. Ik geef jullie wel gelijk dat Been erg laf speelt de laatste tijd. Ik zit tijdens de opkomst van de spelers al achter mijn oren te krabben wie er in de basis staan en dan de wissels begrijp ik echt niet. Ik vraag me ook wel een af wat de rol van Leon Vlemmings is dit seizoen. Hij is erg slim en erg tactisch. Zou Been hem compleet negeren, of durft Leon zijn mond niet open te trekken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2010 door Pietje1 --
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 14 september 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 16:13 schreef vak VV het volgende:
Het heeft niks met laf spelen te maken door de trainer, maar met de kwaliteit van de spelers. Wijnaldum, Cisse, Schaken, Smolov, Biseswar, Cabral en nu ook nog Castaignos zijn allemaal leuke voetballers maar scoren bij elkaar nog geen 15 goals per jaar.
Kansen creeeren word ook moeilijk. Eerder genoemde spelers zijn allemaal van hetzelfde soort. Niemand die door kan drukken. Een krachtpatser, die je door de aanval heen douwt, is er niet. In het verleden waren Kuijt, Kalou, Castelen en Buffel gasten die dat wel voor elkaar kregen. Been heeft nu te kampen met jarenlange slechte scouting van zijn voorgangers.
Cisse en Schaken dan? , zullen de azijnzeikers wel denken: die hebben wel fysieke kracht maar Cisse bijna niet fit geweest en Schaken komt maar van VVV-Venlo he...

Nog effe 1 ding: Om Mario zijn kop schreeuwen heeft totaal geen zin, WANT ELKE ANDERE VERVANGER DOET HET NOOIT BETER, ZEER WAARSCHIJNLIJK ZELFS SLECHTER!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 september 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 16:14 schreef Pietje1 het volgende:
Tegen NAC lieten ze echt wel goed voetbal zien. Vooral Smolov liet zien dat hij wel goed kan voetballen, hij kan het doel alleen niet vinden. Hij heeft dat zelf ook telkens van af het begin al gezegd: ik ben geen goaltjesdief. Ik geef jullie wel gelijk dat Been erg laf speelt de laatste tijd. Ik zit tijdens de opkomst van de spelers al achter mijn oren te krabben wie er in de basis staan en dan de wissels begrijp ik echt niet. Ik vraag me ook wel een af wat de rol van Leon Vlemmings is dit seizoen. Hij is erg slim en erg tactisch. Zou Been hem compleet negeren, of durft Leon zijn mond niet open te trekken?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 september 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 16:13 schreef vak VV het volgende:
Het heeft niks met laf spelen te maken door de trainer, maar met de kwaliteit van de spelers. Wijnaldum, Cisse, Schaken, Smolov, Biseswar, Cabral en nu ook nog Castaignos zijn allemaal leuke voetballers maar scoren bij elkaar nog geen 15 goals per jaar.
Kansen creeeren word ook moeilijk. Eerder genoemde spelers zijn allemaal van hetzelfde soort. Niemand die door kan drukken. Een krachtpatser, die je door de aanval heen douwt, is er niet. In het verleden waren Kuijt, Kalou, Castelen en Buffel gasten die dat wel voor elkaar kregen. Been heeft nu te kampen met jarenlange slechte scouting van zijn voorgangers.
Cisse en Schaken dan? , zullen de azijnzeikers wel denken: die hebben wel fysieke kracht maar Cisse bijna niet fit geweest en Schaken komt maar van VVV-Venlo he...

Nog effe 1 ding: Om Mario zijn kop schreeuwen heeft totaal geen zin, WANT ELKE ANDERE VERVANGER DOET HET NOOIT BETER, ZEER WAARSCHIJNLIJK ZELFS SLECHTER!
Om Been zijn kop schreeuwen is onzin maar hij moet eens lef tonen. Waar is die Pietje Bel mentaliteit van hem gebleven??
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 14 september 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 20:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Leon Vlemmings?! de man die voor 3,5 ton(of was het 5?)werd weggehaald bij NAC?!
omdat hij zo lekker kan analyseren?!
Terwijl Fraser bij PSV zit,van Wonderen bij Twente en Bosvelt bij Go Ahead..
Die Vlemmings?!
Lijkt me dat hij z'n mond wel durft open te doen,hij geeft ook lezingen over het voetbal
heeft een eigen bedrijf daarvoor
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 september 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Had mij inderdaad maar Fraser, v.Wonderen of Bosvelt gedaan!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 september 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 21:16 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Leon Vlemmings?! de man die voor 3,5 ton(of was het 5?)werd weggehaald bij NAC?!
omdat hij zo lekker kan analyseren?!
Terwijl Fraser bij PSV zit,van Wonderen bij Twente en Bosvelt bij Go Ahead..
Die Vlemmings?!
Lijkt me dat hij z'n mond wel durft open te doen,hij geeft ook lezingen over het voetbal
heeft een eigen bedrijf daarvoor
klop maar ik was het alleen eens over smolov,had ik ff moeten melden..
sommige weten hoe ik over vlemmings denk met z`n oogdoppie
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 september 2010 - 08:14   quote  deeplink  
Heb al jaren wantrouwen tegenover de volledige begeleiding, directie en Raad van Commisarissen! Alhoewel dat anders was toen Been en Beenhakker kwamen. Voor Been is wantrouwen de verkeerde benaming. Laten we op het op een totaal andere mening houden.
Dit omdat ik zeker weet dat dat een man met een clubhart is! Hij heeft dus gegarandeerd het goed voor met de club maar maakt naar mijn mening de totaal verkeerde beslissingen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door Feyenoord till i die --
tommy held
 tommy held - woensdag 15 september 2010 - 08:42   quote  deeplink  
wat een zeikerds hier over mario het is gewoon een zeer matig elftal met een heleboel slechte voetballers,wees gewoon eens eerlijk dit elftal is bagger kan been niks aan doen.
je zal zien zondag worden ze helaas afgedroogd door die neuzen hebben ze niks tegen in te brengen.
feyenoord is gewoon feyenoord niet meer ik zie geen bloed zweet en tranen ja tranen wel van de supporters het is gewoon helemaal ruk,en dat zal de eerste 3a4 jaar nog wel zo zijn.
dus voor alle azijn zeikers leg je er bij neer plek rond 7a8 is voor dit feyenoord gewoon het is niet anders.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 september 2010 - 08:51   quote  deeplink  
Ik vind dus dat het met deze selectie beter kan. Anderen met mij. Anders waren ze hier niet aan het zeiken. Jij noemt het azijnzeiken en ik noem het een andere mening.
tommy held
 tommy held - woensdag 15 september 2010 - 09:00   quote  deeplink  
kan je best vinden ja maar ik spreek je volgend jaar april nog wel eens en dan zullen we zien wat gebeurd is met feyenoord,met eventueel andere spelers,trainer of wat dan ook ze zullen echt geen stap verder komen wat ze ook gaan veranderen dit seizoen.
denk je nou echt dat ze 50% beter kunnen spelen door een verandering nou echt niet hoor
tommy held
 tommy held - woensdag 15 september 2010 - 09:01   quote  deeplink  
kan je best vinden ja maar ik spreek je volgend jaar april nog wel eens en dan zullen we zien wat gebeurd is met feyenoord,met eventueel andere spelers,trainer of wat dan ook ze zullen echt geen stap verder komen wat ze ook gaan veranderen dit seizoen.
denk je nou echt dat ze 50% beter kunnen spelen door een verandering nou echt niet hoor
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 september 2010 - 09:05   quote  deeplink  
Ik wil Been als trainer behouden maar ik hoop dat hij inziet dat het anders moet! Ik wil gedurfd voetbal! Ik ga liever een keer af met strijd en gedurfd voetbal dan aldoor dat behoudende gedoe en dan in de laatste minuten de deksel op je neus krijgen. En je moet toch toegeven dat hij rare beslissingen in zijn basiself, uitspraken en wissels neemt!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 15 september 2010 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 21:16 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Leon Vlemmings?! de man die voor 3,5 ton(of was het 5?)werd weggehaald bij NAC?!
omdat hij zo lekker kan analyseren?!
Terwijl Fraser bij PSV zit,van Wonderen bij Twente en Bosvelt bij Go Ahead..
Die Vlemmings?!
Lijkt me dat hij z'n mond wel durft open te doen,hij geeft ook lezingen over het voetbal
heeft een eigen bedrijf daarvoor
Dat zijn clubhelden geworden, maar hebben zij wel een geweldig inzicht, kunnen zij de ploeg beter maken? Dat is niet gezegd. Ik wet wel dat toen Verbeek weg ging en Vlemmings het overnam het elftal ineens veel beter draaide en er ook echt een organistatie kwam in het veld. Dat wil zeggen dat hij echt wel weet wat hij doet. Ik vind het bijvoorbeeld ook jammer dat Raymond Verheijen weg is gegaan. Hij is altijd bezig met hoe kun je een speler het maximale uit zichzelf kan laten halen. Dat mis ik al een aantal jaren bij Feyenoord. Zelf Gullit deed dat, alleen beperkte hij zich te veel tot de aanvallers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door Pietje1 --
Milo
 Milo - woensdag 15 september 2010 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 09:25 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Dat zijn clubhelden geworden, maar hebben zij wel een geweldig inzicht, kunnen zij de ploeg beter maken? Dat is niet gezegd. Ik wet wel dat toen Verbeek weg ging en Vlemmings het overnam het elftal ineens veel beter draaide en er ook echt een organistatie kwam in het veld. Dat wil zeggen dat hij echt wel weet wat hij doet. Ik vind het bijvoorbeeld ook jammer dat Raymond Verheijen weg is gegaan. Hij is altijd bezig met hoe kun je een speler het maximale uit zichzelf kan laten halen. Dat mis ik al een aantal jaren bij Feyenoord. Zelf Gullit deed dat, alleen beperkte hij zich te veel tot de aanvallers.
jij hebt lef, om gullit te noemen! Vlemmings ppppfffff zoveel beter heeft hij het niet gedaan! als verbeek was gebleven had hij het ook gered!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 15 september 2010 - 11:16   quote  deeplink  
Zo typisch he om alleen maarde slechte dingen te onthouden van mensen. De opmerking dat Verbeek het ook gered had is ook maar een aanname. hij is niet geschikt voor grote clubs. Ja bij Heereveen deed hij het aardig, maar daar werd hij ook uitgekotst, bij Heracles idem dito. Nu presteert hij toch weer geen ene kut bij AZ? Die vent is echt een drama, ik durf zelfs te zeggen de slechtste coach die Feyenoord ooit gehad heeft en we mogen blij zijn dat hij opgezouten is!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door Pietje1 --
Milo
 Milo - woensdag 15 september 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 11:16 schreef Pietje1 het volgende:
Zo typisch he om alleen maarde slechte dingen te onthouden van mensen. De opmerking dat Verbeek het ook gered had is ook maar een aanname. hij is niet geschikt voor grote clubs. Ja bij Heereveen deed hij het aardig, maar daar werd hij ook uitgekotst, bij Heracles idem dito. Nu presteert hij toch weer geen ene kut bij AZ? Die vent is echt een drama, ik durf zelfs te zeggen de slechtste coach die Feyenoord ooit gehad heeft en we mogen blij zijn dat hij opgezouten is!!
Ik denk het niet!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 15 september 2010 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 11:16 schreef Pietje1 het volgende:
Zo typisch he om alleen maarde slechte dingen te onthouden van mensen. De opmerking dat Verbeek het ook gered had is ook maar een aanname. hij is niet geschikt voor grote clubs. Ja bij Heereveen deed hij het aardig, maar daar werd hij ook uitgekotst, bij Heracles idem dito. Nu presteert hij toch weer geen ene kut bij AZ? Die vent is echt een drama, ik durf zelfs te zeggen de slechtste coach die Feyenoord ooit gehad heeft en we mogen blij zijn dat hij opgezouten is!!
+1
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 15 september 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Wat is goed genoeg voor Feyenoord?
F.L.E
 F.L.E - woensdag 15 september 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 13:35 schreef sportdwaas het volgende:
Wat is goed genoeg voor Feyenoord?
Arie Haan?
Bengtson?
Pim Verbeek?
Gullit?
sevillana
 sevillana - woensdag 15 september 2010 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 13:42 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Arie Haan? - Niet
Bengtson? - Niet
Pim Verbeek? - Was te vroeg?
Gullit? - Niet
MMM
 MMM - woensdag 15 september 2010 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 13:42 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Arie Haan?
Bengtson?
Pim Verbeek?
Gullit?
Grapje toch?
sevillana
 sevillana - woensdag 15 september 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 14:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Grapje toch?
geen beste
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 15 september 2010 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 13:16 schreef Milo het volgende:

[..]

Ik denk het niet!
Meen je dat nou echt? Zou jij Verbeek graag terug zien komen?

Ik mag echt hopen dat dat noooooooit zal gebeuren.
craven
 craven - woensdag 15 september 2010 - 15:02   quote  deeplink  
Ontopic: Luc in de basis en Cabral een kans geven...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 september 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 13:35 schreef sportdwaas het volgende:
Wat is goed genoeg voor Feyenoord?
v.Hanegem!!
craven
 craven - woensdag 15 september 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 15:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

v.Hanegem!!
Krijg je weer gaten in de omheining...
Germen
 Germen - woensdag 15 september 2010 - 16:21   quote  deeplink  
Ik heb het volle vertrouwen in Mario Been en in het team!
Alleen denk ik dat Mario het te moeilijk maakt voor de jongens, hij moet het makkelijk en simpel houden gewoon een normaale opstelling 4-4-2 of 4-3-3 en dan zie ik dat ze gelijk punten gaan pakken
Germen
 Germen - woensdag 15 september 2010 - 16:42   quote  deeplink  
Pietje wat was er mis dan met Verbeek, die man is van niet lullen maar doen maar de selectie kon daar niet tegen die wouden niet werken maar lekker makkelijk verdienen.
Denk dat Verbeek het eerder op de rails krijgt als Been Niks verkeerds over Been maar ik denk dat Verbeek beetje simpeler is dan Been en dat nou juist de kracht is met een jong team
boyan19
 boyan19 - woensdag 15 september 2010 - 17:17   quote  deeplink  
4-3-3 werkt niet want dat spelen ze Germen

ik blijf erbij dat excelsior het zo goed doet zijn de diensten van Alex Pastoor

Alex///HELD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door boyan19 --
Germen
 Germen - woensdag 15 september 2010 - 19:35   quote  deeplink  
boyan je hebt gelijk. Maar ik wil gewoon zeggen dat het simpel moet wezen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 september 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 08:42 schreef tommy held het volgende:

feyenoord is gewoon feyenoord niet meer ik zie geen bloed zweet en tranen ja tranen wel van de supporters het is gewoon helemaal ruk,en dat zal de eerste 3a4 jaar nog wel zo zijn.

Tommy vind jij het vreemd als ik er nog eens 3 tot 4 jaar bij doet ???
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 september 2010 - 20:43   quote  deeplink  
Dit gaat gewoon 10 jaar duren, misschien wat incidentele successen tussendoor.
sevillana
 sevillana - woensdag 15 september 2010 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 16:42 schreef Germen het volgende:
Pietje wat was er mis dan met Verbeek, die man is van niet lullen maar doen maar de selectie kon daar niet tegen die wouden niet werken maar lekker makkelijk verdienen.
Denk dat Verbeek het eerder op de rails krijgt als Been Niks verkeerds over Been maar ik denk dat Verbeek beetje simpeler is dan Been en dat nou juist de kracht is met een jong team
AZ (GJV) draait vooralsnog dit seizoen ook niet best hoor, ik heb in dit topic al eerder gereageerd op GJV, de statistieken tot nog toe in dit seizoen zijn 0 gewonnen, 3 gelijk gespeeld en 2 verloren en het doelsaldo van AZ is overigens ook minder dan dat van Feyenoord dus ik vraag me af waar jouw stelling op gebaseerd is dat GJV het beter zou doen.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 16 september 2010 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 16:42 schreef Germen het volgende:
Pietje wat was er mis dan met Verbeek, die man is van niet lullen maar doen maar de selectie kon daar niet tegen die wouden niet werken maar lekker makkelijk verdienen.
Denk dat Verbeek het eerder op de rails krijgt als Been Niks verkeerds over Been maar ik denk dat Verbeek beetje simpeler is dan Been en dat nou juist de kracht is met een jong team
Verbeek was inderdaad van niet lullen maar doen. Maar ik weet niet of jij werkt en een manager hebt, maar als je manager nooit praat met je en je alleen maar laat buffelen zal niet beter worden. Bij voetballers precies hetzelfde als je ze alleen maar fysiek hard laat trainen zonder ze tactisch iets bij te leren kom je nergens. Als je dan een paar spelers hebt die dat inziet en daar tgen in gaat heb je al een probleem. Als je daar dan niet mee om kan gaan en alleen maar gaat schreeuwen, dan ben je dus ongeschikt.

Ik vind dus dat je juist moet lullen, maar dan met je spelers en ze vertrouwen geven, duizend schouder klopjes als ze iets goed doen en opbouwende kritiek als ze iets fout doen. Dan blijf je respect krijgen van je groep en willen ze maar al te graag hard werken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 september 2010 - 09:03   quote  deeplink  
Verbeek lulde genoeg, hij dulde alleen geen weerwoord DAT was t probleem.
There's no I in TEAM en dat geldt ook voor de coach. Nooit vergeten dat je ook onderdeel uit maakt van het team.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door Stylzz --
Milo
 Milo - donderdag 16 september 2010 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 08:54 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Verbeek was inderdaad van niet lullen maar doen. Maar ik weet niet of jij werkt en een manager hebt, maar als je manager nooit praat met je en je alleen maar laat buffelen zal niet beter worden. Bij voetballers precies hetzelfde als je ze alleen maar fysiek hard laat trainen zonder ze tactisch iets bij te leren kom je nergens. Als je dan een paar spelers hebt die dat inziet en daar tgen in gaat heb je al een probleem. Als je daar dan niet mee om kan gaan en alleen maar gaat schreeuwen, dan ben je dus ongeschikt.

Ik vind dus dat je juist moet lullen, maar dan met je spelers en ze vertrouwen geven, duizend schouder klopjes als ze iets goed doen en opbouwende kritiek als ze iets fout doen. Dan blijf je respect krijgen van je groep en willen ze maar al te graag hard werken.
Totaal on eens met je!

Goedemorgen ik ben Verbeek en dit zijn de regels waar je aan moet houden!
We werken van 8.30 uur tot 17.00 uur! net zo als elke nederlander!
Dus kom optijd!
In de voorbereiding gaan we keihard werken zo dat we topfit zijn en dat we 90 minuten volle bak kunnen spelen!
Goede conditie betekend: minder blessures, verbeterde concentratie, hogere balcirculatie.
Na het trainen laat je je behandelen en pak je je rust.
Het is zelfs bewezen dat je op latere leeftijd je nog kan verbeteren!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 september 2010 - 09:46   quote  deeplink  
Verbeek is een contactgestoorde autist.
Milo
 Milo - donderdag 16 september 2010 - 09:48   quote  deeplink  
oke klaar over verbeek maar ik ben ook klaar met been! wat moest hij nou bij de nos doen? hij moet met de volle aandacht hebben bij Feyenoord!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 16 september 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Totaal on eens met je!

Goedemorgen ik ben Verbeek en dit zijn de regels waar je aan moet houden!
We werken van 8.30 uur tot 17.00 uur! net zo als elke nederlander!
Dus kom optijd!
In de voorbereiding gaan we keihard werken zo dat we topfit zijn en dat we 90 minuten volle bak kunnen spelen!
Goede conditie betekend: minder blessures, verbeterde concentratie, hogere balcirculatie.
Na het trainen laat je je behandelen en pak je je rust.
Het is zelfs bewezen dat je op latere leeftijd je nog kan verbeteren
Als dat alles was was er niets aan de hand geweest. Hij wilde echter iedereen op dezelfde manier laten trainen en werken en dat slaat nergens op. als je eerst eens met de spelers praat en weet wat hen beweegt, kom je een eind verder. Sorry, maar een Makaay en van Bronkhorst ga je niet een traningsmethode opleggen terwijl die gasten al 15 jaar op het hoogte niveau getraind hebben. Het is en blijft een incompetente eikel.

Maar jij denkt dat je niet met je mensen moet praten, en ze als individuen moet benaderen? Jij vertelde een keer dat je 3 bedrijven hebt. Als dit jouw motto is hoop ik niet dat je personeel hebt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door Pietje1 --
Milo
 Milo - donderdag 16 september 2010 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 09:50 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Als dat alles was was er niets aan de hand geweest. Hij wilde echter iedereen op dezelfde manier laten trainen en werken en dat slaat nergens op. als je eerst eens met de spelers praat en weet wat hen beweegt, kom je een eind verder. Sorry, maar een Makaay en van Bronkhorst ga je niet een traningsmethode opleggen terwijl die gasten al 15 jaar op het hoogte niveau getraind hebben. Het is en blijft een incompetente eikel.

Maar jij denkt dat je niet met je mensen moet praten, en ze als individuen moet benaderen? Jij vertelde een keer dat je 3 bedrijven hebt. Als dit jouw motto is hoop ik niet dat je personeel hebt...
ik heb 17 personeelsleden en ik hoor het aan wat zij zeggen maar ik beslis, al roepen zij nog zo hard! ik maak al jaren winst en iedereen krijgt altijd hun centen optijd geen dag te laat!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 september 2010 - 10:28   quote  deeplink  
Ff de samenvatting gekeken, viel best mee, wie zegt dat je een geblesseerde luigi moet laten staan is niet goed bij zijn hoofd. We missen een afmaker, verder wordt je op het laatst genaait door bossen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 september 2010 - 10:28   quote  deeplink  
Oeps

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door hotjumper --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 september 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 09:46 schreef Stylzz het volgende:
Verbeek is een contactgestoorde autist.
Inderdaad
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 september 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 09:46 schreef Stylzz het volgende:
Verbeek is een contactgestoorde autist.
Kut

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door hotjumper --
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 16 september 2010 - 11:00   quote  deeplink  
verder gaat het wel Jumper?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 16 september 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 10:02 schreef Milo het volgende:

[..]

ik heb 17 personeelsleden en ik hoor het aan wat zij zeggen maar ik beslis, al roepen zij nog zo hard! ik maak al jaren winst en iedereen krijgt altijd hun centen optijd geen dag te laat!
Uiteraard beslis jij, het is wat anders om je personeel te laten beslissen. Ik heb het meer over de werkwijze, hoe je ze benadert. Als dat dicatoriaal gebeurt zal je weinig werkvreugde hebben en zullen ze niet zo hard werken als je zou willen. Dat was er met Verbeek.

Hoe dan ook we zullen het nooit eens worden over Verbeek, maar ook niet uit hij is weg en we moeten het doen met wat we nu hebben. En daarbij is het ook wel erg saai als iedereen het met elkaar eens zou zijn.
Milo
 Milo - donderdag 16 september 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 11:06 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Uiteraard beslis jij, het is wat anders om je personeel te laten beslissen. Ik heb het meer over de werkwijze, hoe je ze benadert. Als dat dicatoriaal gebeurt zal je weinig werkvreugde hebben en zullen ze niet zo hard werken als je zou willen. Dat was er met Verbeek.

Hoe dan ook we zullen het nooit eens worden over Verbeek, maar ook niet uit hij is weg en we moeten het doen met wat we nu hebben. En daarbij is het ook wel erg saai als iedereen het met elkaar eens zou zijn.
idd verbeek is geweest en voor de rest ben ik het met je eens ;) maar been moet het wel anders gaan doen!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 16 september 2010 - 12:31   quote  deeplink  
Dat ben ik met je eens.

shit zijn we het toch eens...
Milo
 Milo - donderdag 16 september 2010 - 13:31   quote  deeplink  
hehehehe zo moeilijk ben ik ook weer niet ;) ik ben alleen rechtlijnig!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: tactisch drama!!









0.0083689