|
|
El Jardinero
|
|
|
Wie kan mij zeggen wie de topscorer dit seizoen moet worden en met hoeveel doelpunten? Ik denk wijnaldum met 12 doelpunten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
Moeten ze eerst wel het NET weten te vinden .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door frgirl -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Schijnt ergens aan het einde van het veld, verstopt tussen 2 palen te zijn. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: wijnaldum is nog zoekende |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Ik denk Tomasson met 8, in 6 hele wedstrijden...De rest weet hoofdzakelijk reclameborden en de 2e ring te raken... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
bahia met 8 goals uit hoekschoppen! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Darley ! met 32 goals ! stiekem is hij een uistekende spits IPV een goede keeper! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Het is toch te triest voor woorden dat we niet eens met een normale optie kunnen komen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schaken met 25 goals
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
pieper plakje
|
|
|
Ik denk Ron Vlaar met 4 goals ! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mulder met 15 doelpunten door zijn schuld!!
Zonder gein: Als Been Castaignos eindelijk eens in de basis zet zeg ik Luc met minimaal 15 goals
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
bruggink wordt gehaald in winterstop en schopt er 13 in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bruggink is geen spits. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Tot nu toe zijn er niet veel die meer dan 10 doelpunten voor onze "topscorer"verwachten. dat belooft niet veel goeds... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 12 september 2010 - 20:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:Mulder met 15 doelpunten door zijn schuld!! Zonder gein: Als Been Castaignos eindelijk eens in de basis zet zeg ik Luc met minimaal 15 goals jij wilt in dit elftal ook castaignos gaan brengen? dan geef ik hem 2 maanden en is hij door iedereen afgeschreven. eerst was mulder kut, en nu is van dijk weer kut.... face it, ze doen het volgens ons nooit goed. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
5 gespeeld en 7 punten????
en wij openenen een forum wie er topscorer word gehehe. laten we nou eerst maar is gaan winnen en beginnen met zondag;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 13 september 2010 - 07:59 schreef henkie1969 het volgende:[..] jij wilt in dit elftal ook castaignos gaan brengen? dan geef ik hem 2 maanden en is hij door iedereen afgeschreven. eerst was mulder kut, en nu is van dijk weer kut.... face it, ze doen het volgens ons nooit goed. Ik vind v.dijk niet kut. De jaren gaan tellen maar vind hem meer een zekerheid dan Mulder! Andere jonge spelers worden toch ook in het diepe gegooid? Waarom Castaignos dan niet? laat hem gewoon eens een paar hele wedstrijden spelen. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die