BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (19-09-2010 12:30): 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 september 2010 - 11:32   quote  deeplink  
lekker beuken met suljemani!!!!!!!

Wel oppassen voor die castignon van feye, die is serieus gevaarlijk!

Suarez en hammie en suljemani moeten slopen en scoren!

Lindgren op t middenveld is ook lekker!
tom
 tom - zondag 19 september 2010 - 11:33   quote  deeplink  
opstelling:

steek

vd wiel aldeweireld, vertongen anita

enoh de jong lindgren

suarez el hammie suljemani
dege
 dege - zondag 19 september 2010 - 11:34   quote  deeplink  
nou mag Sulejmani zich gaan bewijzen, hij krijgt nu het vertrouwen van Jol, ben heel benieuwd wat hij er mee doet, laten we hopen dat hij zijn voeten laat spreken, op papier ziet het er in ieder geval goed uit.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 september 2010 - 11:35   quote  deeplink  
dit is een opstelling zoals we vorig seizoen de baas waren!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 19 september 2010 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 11:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
dit is een opstelling zoals we vorig seizoen de baas waren!
Ja? wat is dan het grote verschil qua opstelling ten opzichte van die bijvoorbeeld tegen willem2?
Yordee1
 Yordee1 - zondag 19 september 2010 - 12:02   quote  deeplink  
Lekker dan, geen Urby en De Zeeuw.
alibabba
 alibabba - zondag 19 september 2010 - 12:07   quote  deeplink  
Het is zeker te begrijpen. De Zeeuw voetbalt de laatste tijd dramatisch, maar dat komt puur doordat ie overbelast is. Rust kan geen kwaad en zo heeft ie tijd om weer fris in het hoofd te worden. Sulejmani tegen de Vrij is ook niet verkeerd en ik ben en blijf Sulejmani-fan.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 19 september 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 12:02 schreef Yordee1 het volgende:
Lekker dan, geen Urby en De Zeeuw.
positief/negatief?
dege
 dege - zondag 19 september 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 12:16 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

positief/negatief?
Voor De Zeeuw is het denk ik beter, het WK heeft denk ik toch vooral bij hem zijn tol geeist, dus begrijpelijk en zijn vervanger Lindgren vind ik geen verkeerde.
Urby of Sulejmani, positief of negatief, zal zich gaan uitwijzen. Ik hoop natuurlijk positief, maar hoe dan ook, ik wens jullie allemaal veel succes vanmiddag en laten we hopen op een mooi resultaat voor AJAX!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 19 september 2010 - 12:28   quote  deeplink  
Sulejmani zal zich nu toch echt moeten laten zien. Urby was tegen Real zeker niet de minste, maar ik denk dat Sulejmani toch echt beter is geworden de laatste tijd en daarom de voorkeur krijgt, boven Urby Emanuelson. We zullen het zo gaan zien...

Ik zeg 1-4!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 19 september 2010 - 12:29   quote  deeplink  
voor een 1-4 onverwinning teken ik!
veel plezier mannen!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 19 september 2010 - 12:30   quote  deeplink  
waar slaat dat wereld beker doekje op?
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 19 september 2010 - 12:30   quote  deeplink  
ow, commentator heeft het al vermeld:P sorry
dege
 dege - zondag 19 september 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 12:28 schreef Ronald 1960 het volgende:
Sulejmani zal zich nu toch echt moeten laten zien. Urby was tegen Real zeker niet de minste, maar ik denk dat Sulejmani toch echt beter is geworden de laatste tijd en daarom de voorkeur krijgt, boven Urby Emanuelson. We zullen het zo gaan zien...

Ik zeg 1-4!
hoop dat je gelijk krijgt met je 1-4, het word toch niet makkelijk vandaag.
dege
 dege - zondag 19 september 2010 - 13:10   quote  deeplink  
ik hoor vele de laatste tijd zeuren over Anita, Urby en De Zeeuw, maar ondertussen ben ik toch wel ongeveer klaar met El Hamdaoui, die speelt vaak zo egoistisch en ziet zijn medespelers niet staan, daarbij verliest hij zo vaak de bal en terug jagen achter de bal aan doet hij ook niet, zoals vandaag ook weer.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 19 september 2010 - 13:12   quote  deeplink  
hahaha yes:D:D:D:D
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 19 september 2010 - 13:14   quote  deeplink  
0 - 1 , siem de jong
alibabba
 alibabba - zondag 19 september 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 13:10 schreef dege het volgende:
ik hoor vele de laatste tijd zeuren over Anita, Urby en De Zeeuw, maar ondertussen ben ik toch wel ongeveer klaar met El Hamdaoui, die speelt vaak zo egoistisch en ziet zijn medespelers niet staan, daarbij verliest hij zo vaak de bal en terug jagen achter de bal aan doet hij ook niet, zoals vandaag ook weer.
El Hamdaoui moet veel dieper spelen, zoals Pantelic deed. El Hammie heeft meer kwaliteiten dan Pantelic, dus in principe zou Ajax beter moeten functioneren dan vorig seizoen. Dit is niet, omdat El Hammie niet in positie speelt, waardoor de Jong een modale indruk blijft maken. Suarez moet meer vanaf rechts blijven, want hij loopt de ruimtes dicht. Doe hetzelfde als eind vorig seizoen en hou het simpel, want voetbal is een simpel spelletje. Been gooit zijn eigen ruiten in door niet met Schaken te spelen, want dat laatste gevaar voor hun haalt ie er nu ook uit! Wat een drama dat Feyenoord en Ajax moet er overheen WALSEN!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 19 september 2010 - 13:26   quote  deeplink  
Het zou dus zomaar kunnen gebeuren dat Sulejmani straks vast naast Suarez komt te staan en dat El Hamdaoui op de bank komt te zitten....behoudens de eerste wedstrijd tegen Groningen waar hij 2x scoorde, lijkt het wel of hij zich niet prettig voelt en een beetje zwemt
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 september 2010 - 13:27   quote  deeplink  
is Ajax beter ali?
alibabba
 alibabba - zondag 19 september 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 13:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
is Ajax beter ali?
ALTIJD PRIJS IN DE KUIP HE. Feyenoord is echt treurig en het klasseverschil is enorm. In principe moet AJAX Feyenoord slachten de 2e helft, maar voetbal dan wel in hetzelfde systeem als eind vorig seizoen:) Been zal Schaken wel brengen 2e helft, want ze voetballen als kleuters.
dege
 dege - zondag 19 september 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 13:24 schreef alibabba het volgende:

[..]

El Hamdaoui moet veel dieper spelen, zoals Pantelic deed. El Hammie heeft meer kwaliteiten dan Pantelic, dus in principe zou Ajax beter moeten functioneren dan vorig seizoen. Dit is niet, omdat El Hammie niet in positie speelt, waardoor de Jong een modale indruk blijft maken. Suarez moet meer vanaf rechts blijven, want hij loopt de ruimtes dicht. Doe hetzelfde als eind vorig seizoen en hou het simpel, want voetbal is een simpel spelletje. Been gooit zijn eigen ruiten in door niet met Schaken te spelen, want dat laatste gevaar voor hun haalt ie er nu ook uit! Wat een drama dat Feyenoord en Ajax moet er overheen WALSEN!
misschien is dat inderdaad wel zo, als hij dat zou doen kan Siem ook beter aansluiten, El Hammie had wel 2 goede kansen, eigenlijk had er minimaal 1 in gemoeten
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 19 september 2010 - 13:46   quote  deeplink  
0-2
dege
 dege - zondag 19 september 2010 - 13:48   quote  deeplink  
wat is dat toch lekker, een Kuip die zo STIL is hahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 19 september 2010 - 13:50   quote  deeplink  
maar dan mis je nu dus wel de eigen supporters!!!
Pietje
 Pietje - zondag 19 september 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 13:48 schreef dege het volgende:
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) !!!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 19 september 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 13:48 schreef dege het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn vind ik het geen echte klassieker sfeer hebben thuis kijkend. Zal vast anders klinken als Feyenoord voor zou staan maar toch ook voor de thuiskijker een beetje verneukt door de hooligans
dege
 dege - zondag 19 september 2010 - 13:52   quote  deeplink  
daar heb je helemaal gelijk in
joduh
 joduh - zondag 19 september 2010 - 13:52   quote  deeplink  
ff lekker aan doelsaldo werken daar....
Pietje
 Pietje - zondag 19 september 2010 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 13:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nou, om eerlijk te zijn vind ik het geen echte klassieker sfeer hebben thuis kijkend. Zal vast anders klinken als Feyenoord voor zou staan maar toch ook voor de thuiskijker een beetje verneukt door de hooligans
Dat is abslouut waar, Boudewijn! Alleen het is niet "een beetje" verneukt door supporters, maar volledige verneukt door een beperkte groep, zichzelf supports noemend...
dege
 dege - zondag 19 september 2010 - 14:20   quote  deeplink  
het is nu een goed moment om Ooijer in het veld te brengen om wat rust in de gelederen te krijgen anders gaat het nog mis
Pietje
 Pietje - zondag 19 september 2010 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 15:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hé alibabba. Het is opnieuw een journalistiek hoogstandje! Leuk om te lezen. En om even je laatste vraag te beantwoorden: nee, je zit niet uit je nek te lullen. Ik heb ook zo mijn vragen, twijfels en eigen gedachten over de huidige tactiek van Martin Jol. Het liep zo waanzinnig goed tijdens te tweede seizoenshelft, na de winterstop vorig seizoen. Dat was voetbal uit de hoge school en dat heb ik dit seizoen (nog) niet kunnen zien. Helaas... Wat de wedstrijd van morgen betreft, tja, het is en blijft Feyenoord-Ajax en dat is altijd een aparte wedstrijd. Het maakt niet uit of Ajax in vorm is of uit vorm is en dat geldt eveneens voor Feyenoord. Er zal geen coach zijn die zijn club hoeft te motiveren voor zo'n wedstrijd. Ik hoop op een reguliere en mooie overwinning voor onze Ajacieden, maar ik heb in SportPooler "slechts" 1-2 ingevuld, kennelijk net als jij. En nu maar hopen dat we allebei gelijk hebben :-))
Hé ali, hebben we er verstand van of niet :-)))) en weer drie punten en 6 punten in SportPooler :-))))))
remco k
 remco k - zondag 19 september 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 14:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hé ali, hebben we er verstand van of niet :-)))) en weer drie punten en 6 punten in SportPooler :-))))))
Allebei inderdaad gelijk haha, complimenten, ik had zelf 1-3 gezegd....
Pietje
 Pietje - zondag 19 september 2010 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 14:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Allebei inderdaad gelijk haha, complimenten, ik had zelf 1-3 gezegd....
Hahaha!!! Die 1-3 (van jou) had ik eigenlijk nog veel liever gehad!!! En nu zaterdagsavond naar FC Twente. Ik denk dat die wedstrijd moeilijker wordt.
remco k
 remco k - zondag 19 september 2010 - 14:43   quote  deeplink  
Een lekker potje voetbal vandaag, en gelukkig de de 3 punten wederom gewoon naar A'dam.

AJAX speelde gelukkig weer in zijn "oude" systeem, met 2 controleurs en de Jong gewoon als een echte 10, en dat zag je zeker bij de Jong ook goed terug, hij was vandaag echt beresterk en je ziet bij hem dat hij fysiek sterker aan het worden is.
Een heel groot compliment gaat toch echt uit naar Enoh, het is echt van wereldklasse wat die jongen vandaag gepresteerd heeft, iedere bal was verdedigend voor hem, en ook Lindgren was erg goed vandaag, al valt hij door zijn sobere spel veel minder op.
Verdedigend stond het naar mijn mening redelijk goed, al kan dat wel veel beter, toch hebben we maar weinig echte kansen weg gegeven.
Voorin vond ik Hammie de eerste helft slecht spelen, en Suarez was de tweede helft vrij matig, gelukkig hadden ze allebei wel een goede helft. Sulejmani was vanuit de basis redelijk goed, hij hield het veld goed breed, en als het kon en nodig was kwam hij naar binnen om een combinatie aan te gaan, die combinaties is iets bij AJAX dat echt veel beter moet gaan in de toekomst, want er zit maar weinig rendement in, en goals komen bij ons over het algemeen door individuele klasse, VErdedigend deed Sulejmani meer dan zijn werk en hij heeft hard gewerkt. Een aantal van zijn acties waren prima en hij kwam zijn directe tegenstander vooral in de eerste helft goed voorbij, in de tweede helft was dit een stuk minder.

AJAX moet in het begin van de tweede helft natuurlijk gewoon 3/4 goals maken, en maakt het zich door dit niet te doen erg moeilijk in de eindfase.

Groot compliment trouwens voor de scheids, in een volle kuip fluit hij een solide wedstrijd en liet zich niet intimideren door het wat MATTE legioen. de afgekeurde goals waren 100% terecht afgekeurd, en ik denk zelfs dat ook de 2-1 afgekeurd had moeten worden aangezien Steek in zijn 5 meter gebied werd vastgehouden en dit gewoon niet mag volgens de regels. eind goed al goed en de eerste topper is door AJAX gewonnen en de drie punten gaan terecht naar A"DAM....
remco k
 remco k - zondag 19 september 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 14:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha!!! Die 1-3 (van jou) had ik eigenlijk nog veel liever gehad!!! En nu zaterdagsavond naar FC Twente. Ik denk dat die wedstrijd moeilijker wordt.
Dat weet ik wel zeker, wat een raar programma trouwens voor AJAX, heel veel toppers achter elkaar. Hopelijk verspeelt 1 van de toppers vandaag wat punten, dan is onze overwinning vandaag nog wat meer waard..
remco k
 remco k - zondag 19 september 2010 - 14:45   quote  deeplink  
Ik wel trouwens wel zeggen, dat zowel Bruins als Castagnios op mij een goede indruk hebben gemaakt. Die tweede afgekeurde goal van Castagnios was wel van grote klasse, jammer dat hij niet bij ons in de jeugd speelt.
Guyt
 Guyt - zondag 19 september 2010 - 14:46   quote  deeplink  
Treurig weer dat de voetballers van Feyenoord agressie over brengen bij de supporters door steeds irritant en asociaal gedrag te vertonen tering he... Steeds voor opstootjes te zorgen moeten ze over 6 weken doen in een uitverkochte arena...Wat ik ook niet snap is dat AJAX het wel best lijkt te vinden als ze 0-2 voorstaan...Je heb verdomme de kwaliteien om dat Feyenoord op te vreten...Maarja toch 3 punten das super...
Pietje
 Pietje - zondag 19 september 2010 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 14:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker, wat een raar programma trouwens voor AJAX, heel veel toppers achter elkaar. Hopelijk verspeelt 1 van de toppers vandaag wat punten, dan is onze overwinning vandaag nog wat meer waard..
Klopt Remco. Vanmiddag heb ik mijn hoop gevestigd op Roda JC. Volgens mij heeft PSV daar meer dan eens punten laten liggen.
Guyt
 Guyt - zondag 19 september 2010 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 14:45 schreef remco k het volgende:
Ik wel trouwens wel zeggen, dat zowel Bruins als Castagnios op mij een goede indruk hebben gemaakt. Die tweede afgekeurde goal van Castagnios was wel van grote klasse, jammer dat hij niet bij ons in de jeugd speelt.
Ga weg hoor castagnios en bruins heb je echt niks aan naar mij idee...
remco k
 remco k - zondag 19 september 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 14:47 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ga weg hoor castagnios en bruins heb je echt niks aan naar mij idee...
het waren de enige twee die voor gevaar konden zorgen, CAstagniois is ook pas 18 he, die doed het toch echt wel aardig..
remco k
 remco k - zondag 19 september 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 14:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt Remco. Vanmiddag heb ik mijn hoop gevestigd op Roda JC. Volgens mij heeft PSV daar meer dan eens punten laten liggen.
klopt ook weer, maar ook AJAX laat daar meer dan eens punten liggen.

IEmand een idee, wanneer voor TWente en Pasv de eerst echte toppers op het programma staan, en ik bedoel niet de potjes tegen AJAX...
remco k
 remco k - zondag 19 september 2010 - 14:52   quote  deeplink  
Waren Urby en de Zeeuw vandaag trouwens gepasseerd? of kregen ze beide rust?
Guyt
 Guyt - zondag 19 september 2010 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 14:49 schreef remco k het volgende:

[..]

het waren de enige twee die voor gevaar konden zorgen, CAstagniois is ook pas 18 he, die doed het toch echt wel aardig..
Goed dat mag jij vinden ik zie er niks in...
Guyt
 Guyt - zondag 19 september 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 14:52 schreef remco k het volgende:
Waren Urby en de Zeeuw vandaag trouwens gepasseerd? of kregen ze beide rust?
Geen vragen stellen waar jij het antwoord al op weet Remko...
freakie
 freakie - zondag 19 september 2010 - 15:04   quote  deeplink  
Remo ik neem aan dat de zeeuw niet gepasseerd is en rust heeft gekregen.. Het was denk ik geen optie om hem in het veld te zetten.. Urby is denk ik nu bijna definitief uit.. Of sulejmani gaat volgende week de fout in..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 19 september 2010 - 15:43   quote  deeplink  
30 oktober, psv - twente
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 19 september 2010 - 15:55   quote  deeplink  
30 jan. FC Twente - Feyenoord
5 feb. FC Utrecht - FC Twente
28 mrt. PSV - FC Utrecht
2 apr. FC Twente - PSV
24 apr. Feyenoord - PSV
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 19 september 2010 - 16:22   quote  deeplink  
na vandaag alleen aan de leiding!!
remco k
 remco k - zondag 19 september 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 14:57 schreef Guyt het volgende:

[..]

Geen vragen stellen waar jij het antwoord al op weet Remko...
ik weet het echt niet, kwam pas vanochtend laat thuis, en heb ff een en ander gemist..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (19-09-2010 12:30): 1-2

0.0064518