BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (19-09-2010 12:30): 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 19 september 2010 - 17:10   quote  deeplink  
Lekker jongens alleen aan de leiding inderdaad. Twente nu kloppen, de punten hebben we echt nodig
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 19 september 2010 - 18:27   quote  deeplink  
twente 0-0, we lopen lekker uit !!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 19 september 2010 - 19:20   quote  deeplink  
Vlaar waarschijnlijkeen paar weken uitgeschakeld na de "per ongeluk" botsing met Stekelenburg. Iets met schuld en bult....
alibabba
 alibabba - zondag 19 september 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 14:43 schreef remco k het volgende:
Een lekker potje voetbal vandaag, en gelukkig de de 3 punten wederom gewoon naar A'dam.

AJAX speelde gelukkig weer in zijn "oude" systeem, met 2 controleurs en de Jong gewoon als een echte 10, en dat zag je zeker bij de Jong ook goed terug, hij was vandaag echt beresterk en je ziet bij hem dat hij fysiek sterker aan het worden is.
Een heel groot compliment gaat toch echt uit naar Enoh, het is echt van wereldklasse wat die jongen vandaag gepresteerd heeft, iedere bal was verdedigend voor hem, en ook Lindgren was erg goed vandaag, al valt hij door zijn sobere spel veel minder op.
Verdedigend stond het naar mijn mening redelijk goed, al kan dat wel veel beter, toch hebben we maar weinig echte kansen weg gegeven.
Voorin vond ik Hammie de eerste helft slecht spelen, en Suarez was de tweede helft vrij matig, gelukkig hadden ze allebei wel een goede helft. Sulejmani was vanuit de basis redelijk goed, hij hield het veld goed breed, en als het kon en nodig was kwam hij naar binnen om een combinatie aan te gaan, die combinaties is iets bij AJAX dat echt veel beter moet gaan in de toekomst, want er zit maar weinig rendement in, en goals komen bij ons over het algemeen door individuele klasse, VErdedigend deed Sulejmani meer dan zijn werk en hij heeft hard gewerkt. Een aantal van zijn acties waren prima en hij kwam zijn directe tegenstander vooral in de eerste helft goed voorbij, in de tweede helft was dit een stuk minder.

AJAX moet in het begin van de tweede helft natuurlijk gewoon 3/4 goals maken, en maakt het zich door dit niet te doen erg moeilijk in de eindfase.

Groot compliment trouwens voor de scheids, in een volle kuip fluit hij een solide wedstrijd en liet zich niet intimideren door het wat MATTE legioen. de afgekeurde goals waren 100% terecht afgekeurd, en ik denk zelfs dat ook de 2-1 afgekeurd had moeten worden aangezien Steek in zijn 5 meter gebied werd vastgehouden en dit gewoon niet mag volgens de regels. eind goed al goed en de eerste topper is door AJAX gewonnen en de drie punten gaan terecht naar A"DAM....
Ik ben het niet met je eens Remco! Het doelpunt van Feyenoord was terecht en Steek liet zich daar van zijn zwakke kant zien. De Jong vond ik in balbezit zwak spelen en Enoh/Lindgren deden het naar behoren, maar het spelen van Feyenoord gaf er ook alle aanleiding toe. Van Enoh en Lindgren ben ik altijd fan geweest, maar voetballend kan het stukken beter. Sulejmani deed meer niet goed dan wel, maar dat is logisch. Hem moet je laten staan en vertrouwen geven, dan gaat hij imponeren. De combinaties moeten idd stukken beter en Ajax mist daarin rust en gochme, een type Litmanen kan wonderen verrichten in het AJAX-spel van nu! El Hamdaoui moet leren als pure nummer 9 te spelen, want het Ajax-spel is er zeker bij gebaat. Jol dient hem een andere rol toe, maar dat is onverstandig. Jol wil Suarez en Hammie een vrije rol geven. Op zich is daar niets mis mee, maar die rol moet wel vanuit een bepaalde positie gebeuren. De ruimtes laten voor anderen is essentieel, waardoor de backs voor verrassingen kunnen zorgen en de Jong zijn klasse meer kan etaleren.

Dat Ajax het zichzelf weer moeilijk maakt in de eindfase noem ik kwalijk en ze bezorgen mij daarmee een hoop onrust. Na 0-2 de pot op slot gooien noem ik geen kunst, maar een vaardigheid. Een vaardigheid die Ons AJAX absoluut niet beheerst, terwijl het de makkelijkste zaak van de wereld is! De scheids spaarde Feyenoord ( El Ahmadi/Bahia ), maar het gedrag van vd.Wiel is ook lomp.
XXX
 XXX - zondag 19 september 2010 - 23:20   quote  deeplink  
Lekker hoor...maakt niet uit hoe als we maar winnen...
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 23 september 2010 - 18:31   quote  deeplink  
[gadget][/gadget ]
Loetje
 Loetje - donderdag 23 september 2010 - 19:13   quote  deeplink  
en feyenooit heeft niks meer haha
weer een seizoen naar de klote, het is te triets voor woorden nog 5 jaar en dan gaan ze nog failliet ook:P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (19-09-2010 12:30): 1-2

0.0070080