BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En de realiteit is...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 12 september 2010 - 16:24   quote  deeplink  
Kijkend naar het komende speelschema was dit een belangrijke wedstrijd vandaag in Breda. Winst had goed voor het vertrouwen geweest maar nu zal het uiterste moeten worden geprobeerd om de zaak rustig te houden.

Het is duidelijk nu dat Feyenoord blij mag zijn met elke puntje in een uitwedstrijd bij wie dan ook. 3 uitwedstrijden 1 punt. Feyenoord had een veldoverwicht maar veel kansen leverde het niet op.

Het werd in de laatste 10 minuten weggegeven maar meer dan 1 punt was ook niet verdiend geweest.

Het probleem is dat spelers geen ruimte zoeken zonder bal (dat is: ze staan nooit vrij) en na het uitvallen van Bruins verdween de intelligentie uit het spel. Individuele acties gaan allemaal in de breedte en niet richting doel.

Been zal toch beter moeten gaan trainen op positiespel, aansluiten en gedurfder spelen. Cisse mist wedstrijdritme en het heeft geen enkele zin hem in te brengen. Cabral was beter geweest en Schaken lijkt toch niet meer een basisplaats te verdienen dan die jongen en Castaignos. De technische uitvoering van vrije trappen en corners was vanmiddag ook slecht en voorspelbaar en het gaat allemaal in een te laag tempo.De buitenspelers staan geplakt aan de zijlijn en in het centrum loopt niemand. Waarom niet beginnen met Castaignos en Smolov in de basis.

Geluk dwing je af met gedurfder spel en er is niets meer te verliezen. Overstappen op 4-4-2 met snelle spitsen als Cisse en Castaignos lijkt ook aan te raden.

80 minuten leek er geen vuiltje aan de lucht maar ja als je niet scoort kan iedereen met een zondagsschot van je winnen.

Er waren ook wel goede dingen natuurlijk want in principe had NAC het grootste deel van de tijd niets in te brengen maar dat telt niet als je met niks vertrekt helaas.

De realiteit na vanmiddag is dat Feyenoord het moeilijk zal krijgen maar dat een verrassende overwinning op Ajax alles weer kan veranderen. En wat jammer dat Bruno Martins Indi daar zal ontbreken.
De Spot
 De Spot - zondag 12 september 2010 - 16:27   quote  deeplink  
Gedeeltelijk mee eens...we missen een goede spits dat scheelt een hoop!

Positie spel was prima vandaag.
sterski010
 sterski010 - zondag 12 september 2010 - 16:28   quote  deeplink  
Ben het niet vaak helemaal met je eens maar vandaag wel. Goede diagnose.Feyenoord speelt momenteel om niet te verliezen,zeker niet om te winnen...En materiaal voor 4-3-3 hebben we ook niet.Schaken is nix, Wijnaldum hoort daar niet. Beter een basis met een cabral ( de man in vorm) er in die mag zwerven over beide flanken en geen rechterspits meer opstellen maar een 2e centrale. Luc speelde zijn beste helft in een 4-4-2 met Makaay.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 12 september 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 16:27 schreef De Spot het volgende:
Gedeeltelijk mee eens...we missen een goede spits dat scheelt een hoop!

Positie spel was prima vandaag.
positiespel tot 24 meter van het doel ongeveer was goed. Castaignos is een spits maar die deed maar een kwartier mee. NAC speelde goed georganiseerd en loerde op een counter. Dat is het recept tegen Feyenoord. Geef Feyenoord1 veel balbezit er gebeurd toch niks.
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 12 september 2010 - 16:43   quote  deeplink  
hoe lang duurt het nog met tomasson
Tjabba
 Tjabba - zondag 12 september 2010 - 16:48   quote  deeplink  
We hebben gewoon een futloze ploeg zonder ook maar enige power.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 september 2010 - 20:21   quote  deeplink  
We hebben de verkeerde trainer met wel het goede hart voor de goede club!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 20:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
We hebben de verkeerde trainer met wel het goede hart voor de goede club!!
Nee we hebben de goede trainer het duurt alleen wel
erg lang voordat het kwartje bij hem valt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 september 2010 - 20:40   quote  deeplink  
Dus niet de goede trainer!
Want als je weer groot wil worden heb je geen tijd op sportief gebied. Dan moet je consolideren op zijn minst. Heb daar nu geen goed gevoel over.
Wij staan stil en zie andere clubs met het jaar groeien. (nu gevoel van achteruitgang)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 20:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dus niet de goede trainer!
Want als je weer groot wil worden heb je geen tijd op sportief gebied. Dan moet je consolideren op zijn minst. Heb daar nu geen goed gevoel over.
Wij staan stil en zie andere clubs met het jaar groeien. (nu gevoel van achteruitgang)
Weet je wat nu zo raar is?
Ik heb het gevoel dat zelfs ik als trainer vandaag punten zou hebben gepakt!!
Ik weet dat we 40.000 kenners hebben maar ik begin nu werkelijk te geloven
dat ik het beter zo doen.Simpel omdat wij wel het risico zouden durven nemen..
Dat is het enige dat ik mis bij Been,daardoor zal dat kwartje toch nog wel vallen
want zo word hij straks ook de KUIP uitgejaagd..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 september 2010 - 20:50   quote  deeplink  
Ik hoop voor hem dat hij dat inderdaad op tijd in ziet. Ik gun hem meer. Ik had alleen veel meer lef van hem verwacht.
jo3h
 jo3h - zondag 12 september 2010 - 20:56   quote  deeplink  
ik hoop voor hem zondag geen afgang want dan is het vertrouwen bij de spelers helemaal weg en stort het helemaal in zonder spits wordt het niks je had die gozer van exselsior moeten pakken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 20:56 schreef jo3h het volgende:
ik hoop voor hem zondag geen afgang want dan is het vertrouwen bij de spelers helemaal weg en stort het helemaal in zonder spits wordt het niks je had die gozer van exselsior moeten pakken
Ja het gaat wat worden volgende week pffffff kijk er nu al naar uit?
jo3h
 jo3h - zondag 12 september 2010 - 20:58   quote  deeplink  
die fernandes van exselsior voetbalt dadelijk gewon bij een anders club wij lopen met oogkleppen op maar dan doen we al jaren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 20:58 schreef jo3h het volgende:
die fernandes van exselsior voetbalt dadelijk gewon bij een anders club wij lopen met oogkleppen op maar dan doen we al jaren
ik denk het ook,en dan zeggen dat we hem niet konden betalen..
jo3h
 jo3h - zondag 12 september 2010 - 21:02   quote  deeplink  
had hem geruild met schaken want dat vindt ik een drama had die centen voor fernandez uitgegeven het salaris voor die gozer is wegggegooit geld en die maat van hem ook van vvv krijgen ze erbij
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 september 2010 - 21:09   quote  deeplink  
100% eens!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 21:02 schreef jo3h het volgende:
had hem geruild met schaken want dat vindt ik een drama had die centen voor fernandez uitgegeven het salaris voor die gozer is wegggegooit geld en die maat van hem ook van vvv krijgen ze erbij
Schaken komt er wel...
Zijn maat was zonde van het geld..

En Fernandez tja daar zit een luchie an?
Anders dan begrijp ik nog steeds niet dat ze
hem niet gehaald hebben..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 september 2010 - 21:09   quote  deeplink  
Schaken komt er wel?? Die man is 27!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 21:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Schaken komt er wel?? Die man is 27!!
Ja en,was hij vorig jaar bij VVV niet 1 van de beste??
Ik dacht het wel,en waarom nu niet??
Omdat we geen spits hebben die de aandacht trekt bij
de verdedigers
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 september 2010 - 21:12   quote  deeplink  
Dus is Schaken met ons weinige geld ook geen goed idee geweest!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 21:12 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dus is Schaken met ons weinige geld ook geen goed idee geweest!!
Jawel maar je moet godver nooit Smolov voor Castaignos wisselen of andersom...
Die godver is voor Mario want hij blijft dat doen..
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 september 2010 - 21:26   quote  deeplink  
ik leer er mee leven .Dat we geen top club (meer) zijn.En dat we geduld moeten hebben alleen ik hou een rot gevoel over na dit soort wedstrijden.
Wanneer worden we uit ons supporter lijden verlost........Ik zie gisteren Leroy Fer een tasje kopen (TV)vcor zijn vriendinnetje voor 800 eurie,en dan een programma later over club liefde.Als je verder wil zou ik zeggen teken een contract voor 6 jaar met een gelimiteerde transfersom van 5 miljoen.of betaal met alle spelers het salatis van een spits.Feyenoord besef dat je geen club bent maar een manier van leven voor veel mensen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 september 2010 - 21:26   quote  deeplink  
Tsjaaaa!! Vind dat Wijnaldum er ook niet uit moet en dat Cabral moet spelen. In dit systeem zie ik eigenlijk geen plaats voor Smolov. 4-4-2 wel maar dan weer niet voor Cabral. Als je dit systeem blijft spelen moet Schaken er uit en Wijnaldum op rechts. 4-42 houd het helemaal op met Schaken dus. Nu leuk voor op de bank maar in mijn systeem overbodig. De enige redding voor dit systeem is een echte diepe centrumspits die groot en sterk is en goed kan koppen. Of Castaignos eens een echte kans geven en hopen dat het een revelatie is. Ik vind misschien wel dat je Wijnaldum in de winterstop moet verkopen voor een leuk bedrag en daar dan een centrumspits voor halen en een gedeelte schuld mee moet afbetalen. Dan kan Schaken misschien wel tot zijn recht komen. En dan heb ik misschien ook wel vrede met dit systeem. Zie er nu geen heil in. veel te weinig scoredt vermogen vanuit deze posities met deze spelers. Positiewisselingen moeten nu naar mijn mening de wonderen verrichten.
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 september 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 21:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Tsjaaaa!! Vind dat Wijnaldum er ook niet uit moet en dat Cabral moet spelen. In dit systeem zie ik eigenlijk geen plaats voor Smolov. 4-4-2 wel maar dan weer niet voor Cabral. Als je dit systeem blijft spelen moet Schaken er uit en Wijnaldum op rechts. 4-42 houd het helemaal op met Schaken dus. Nu leuk voor op de bank maar in mijn systeem overbodig. De enige redding voor dit systeem is een echte diepe centrumspits die groot en sterk is en goed kan koppen. Of Castaignos eens een echte kans geven en hopen dat het een revelatie is. Ik vind misschien wel dat je Wijnaldum in de winterstop moet verkopen voor een leuk bedrag en daar dan een centrumspits voor halen en een gedeelte schuld mee moet afbetalen. Dan kan Schaken misschien wel tot zijn recht komen. En dan heb ik misschien ook wel vrede met dit systeem. Zie er nu geen heil in. veel te weinig scoredt vermogen vanuit deze posities met deze spelers. Positiewisselingen moeten nu naar mijn mening de wonderen verrichten.
Ik denk dat dat geld naar de schuldsanering gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 21:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Tsjaaaa!! Vind dat Wijnaldum er ook niet uit moet en dat Cabral moet spelen. In dit systeem zie ik eigenlijk geen plaats voor Smolov. 4-4-2 wel maar dan weer niet voor Cabral. Als je dit systeem blijft spelen moet Schaken er uit en Wijnaldum op rechts. 4-42 houd het helemaal op met Schaken dus. Nu leuk voor op de bank maar in mijn systeem overbodig. De enige redding voor dit systeem is een echte diepe centrumspits die groot en sterk is en goed kan koppen. Of Castaignos eens een echte kans geven en hopen dat het een revelatie is. Ik vind misschien wel dat je Wijnaldum in de winterstop moet verkopen voor een leuk bedrag en daar dan een centrumspits voor halen en een gedeelte schuld mee moet afbetalen. Dan kan Schaken misschien wel tot zijn recht komen. En dan heb ik misschien ook wel vrede met dit systeem. Zie er nu geen heil in. veel te weinig scoredt vermogen vanuit deze posities met deze spelers. Positiewisselingen moeten nu naar mijn mening de wonderen verrichten.
We komen er niet uit denk ik...
Cabral is 2 x heel gevaarlijk geweest vanaf rechts dus ik zou hem daar zetten..
Wijnaldum vind ik beter op links..
Castaignos in de spits met Smolov er omheen..
Fer/Bruins El Ahmadi centraal op het middenveld ..
De verdediging mag blijven zoals het is..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 21:31 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik denk dat dat geld naar de schuldsanering gaat.
Ik zou het de grootste fout vinden om nu Wijnaldum te verkopen..
Eerst bij laten tekenen en gewoon behouden tenzij hij op termijn
de hoofdprijs gaat opleveren...

Ik kijk altijd via Skysport UK en daar zijn ze altijd lyrisch over hem..
paco
 paco - zondag 12 september 2010 - 21:39   quote  deeplink  
scoren scoren scoren.... waar blijft die spits!!!!!!!!!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 september 2010 - 21:54   quote  deeplink  
paco ken jij er een die gratis wil komen
Els
 Els - zondag 12 september 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 21:26 schreef piet de paler het volgende:
ik leer er mee leven .Dat we geen top club (meer) zijn.En dat we geduld moeten hebben alleen ik hou een rot gevoel over na dit soort wedstrijden.
Wanneer worden we uit ons supporter lijden verlost........Ik zie gisteren Leroy Fer een tasje kopen (TV)vcor zijn vriendinnetje voor 800 eurie,en dan een programma later over club liefde.Als je verder wil zou ik zeggen teken een contract voor 6 jaar met een gelimiteerde transfersom van 5 miljoen.of betaal met alle spelers het salatis van een spits.Feyenoord besef dat je geen club bent maar een manier van leven voor veel mensen
Ga sparen, koop een 2e tv en kijk voortaan niet meer met je vrouw of vriendin mee, dan blijft je een hoop onzin bespaard. Wie kijkt nou bij ons in de PC?
willian
 willian - zondag 12 september 2010 - 23:30   quote  deeplink  
en de realiteit is: dat dit het feyenoord is, en dat we over ......tig jaren kampioen worden. maar dat we over 5 jaar 2e worden, en dat we met veel geluk de cl poule fase komen, en de cl winnen
henkie1969
 henkie1969 - maandag 13 september 2010 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 20:58 schreef jo3h het volgende:
die fernandes van exselsior voetbalt dadelijk gewon bij een anders club wij lopen met oogkleppen op maar dan doen we al jaren
klopt niet helemaal, die fernandez is niet van Feyenoord, maar van Excelsior. Feit is gewoon dat Feyenoord hem niet kan betalen. Geen kwestie van oogkleppen, maar geen geld.
plannetje
 plannetje - maandag 13 september 2010 - 08:28   quote  deeplink  
Gewoon belabberd gefloten door Bosse die rode kaart sloeg echt nergens op! Feyenoord kreeg herhaaldelijk een vrije trap tegen waar amoah elke duw uit mocht delen.
vervolgens werden wij gelijk met geel bestraft en had die pleuris luickx rood moeten krijgen voor die aanslagen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 september 2010 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

We komen er niet uit denk ik...
Cabral is 2 x heel gevaarlijk geweest vanaf rechts dus ik zou hem daar zetten..
Wijnaldum vind ik beter op links..
Castaignos in de spits met Smolov er omheen..
Fer/Bruins El Ahmadi centraal op het middenveld ..
De verdediging mag blijven zoals het is..
Op zich ben ik het met jou opstelling ook eens! Als Cabral maar voor schaken komt. Smolov om Castaignos snap ik ook maar wat doe je straks dan met Tomasson??
KKL
 KKL - maandag 13 september 2010 - 09:53   quote  deeplink  
Tomasson moet altijd spelen....en voor dit team het beste als spits.
Milo
 Milo - maandag 13 september 2010 - 09:54   quote  deeplink  
eens samen met luc en smolov!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 september 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Cabral?? Wijnaldum??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 september 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 09:53 schreef KKL het volgende:
Tomasson moet altijd spelen....en voor dit team het beste als spits.
ff vragen of hij tijd heeft zondag?
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 september 2010 - 13:42   quote  deeplink  
realiteit is . . . . . . . . . . . . . . . . gewoon . . . . . zwaar k * t
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 14 september 2010 - 14:00   quote  deeplink  
Komt goed mannen de combinatie Castaignos - Mokotjo zit er aan te komen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 september 2010 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 14:00 schreef sportdwaas het volgende:
Komt goed mannen de combinatie Castaignos - Mokotjo zit er aan te komen.
hot news?
sterski010
 sterski010 - dinsdag 14 september 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Dat gaat Been natuurlijk nooit doen, want dan moet Fer of El Ahmadi er af... Met het gebrek aan ervaring is dat niet helemaal verstandig...
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 14 september 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 14:23 schreef sterski010 het volgende:
Dat gaat Been natuurlijk nooit doen, want dan moet Fer of El Ahmadi er af... Met het gebrek aan ervaring is dat niet helemaal verstandig...
El Ahmadi gaat er denk ik toch af. Hij laat te weinig zien.
ovi
 ovi - dinsdag 14 september 2010 - 15:13   quote  deeplink  
Ik vind Fer toch ook niet al te best presteren op dit moment.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 14 september 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 15:13 schreef ovi het volgende:
Ik vind Fer toch ook niet al te best presteren op dit moment.
Fer maakt nog wel eens een doelpuntje en lijkt zich meer te kunnen verbeteren.
MMM
 MMM - dinsdag 14 september 2010 - 15:22   quote  deeplink  
Fer scoort bijna nooit..
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 14 september 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 15:22 schreef MMM het volgende:
Fer scoort bijna nooit..
nog altijd meer dan Karim
MMM
 MMM - dinsdag 14 september 2010 - 15:23   quote  deeplink  
Daar is weinig voor nodig..
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 14 september 2010 - 15:26   quote  deeplink  
kijk en vergelijk

http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=57006&typeofpage=84137

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Karim-El-Ahmadi.htm

Zeg Fer eens in de 8 wedstrijden en Karim eens in de 28.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2010 door sportdwaas --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 september 2010 - 21:22   quote  deeplink  
Iedereen vergeet dat Fer nog erg jong is!! Ik vind Fer nog steeds 1 van de betere Feyenoorders!!! Karim is gewoon een mongool!! Grootste miskopen de afgelopen 2 jaar (en de duurste)zijn Cisse en El Ahmadi. Fer doet het nog steeds veel beter dan die 2 en is een stuk jonger. Fer komt er wel maar je kan niet van zo'n jonge gozer verwachten dat hij de kar trekt! Daar zijn die andere twee voor gekocht!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5876
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En de realiteit is...









0.0079350