BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruno Martins Indi genaait door Bossen..

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 21:39   quote  deeplink  
Echt zwaar genaaid,op Skysports UK was de verslaggever verbolgen over de rode kaart.Ik ook trouwens!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 september 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Bruno Martins Indi zal de uitwedstrijd van Feyenoord tegen NAC Breda snel willen vergeten. De verdediger kwam als invaller in de ploeg en kreeg een rode kaart, waarmee hij de jongste Feyenoorder is die ooit van het veld werd gestuurd. Volgens Indi was de prent echter niet terecht: Een gele kaart was meer op zijn plaats geweest.

De achttien jaar en 216 dagen oude Indi bemachtigde een plek in de geschiedenisboeken van Feyenoord, maar is daar (uiteraard) niet gelukkig mee. De mandekker kreeg de rode kaart omdat hij Matthew Amoah had neergehaald en die was in de ogen van Ruud Bossen doorgebroken. Indi zelf zag dat echter anders.

De bal werd verlengd en hij brak door. Ik maakte een tackle op de bal. Het was absoluut geen rode kaart. Er liepen nog twee man langs mij. En Leerdam kon er nog zeker bij, vertelde hij aan Eredivisie Live. Toen ik aan Bossen vroeg waarom hij me de rode kaart gaf, zei hij dat ik snel moest wegwezen.

Indi was erg teleurgesteld in de beslissing van de arbiter en maakte een hoop stampei. Ik was erg boos op hem. Het was niet slim, maar zoiets doe je uit emotie. Na afloop wilde de scheidsrechter ook geen verklaring geven voor de rode kaart, besloot de mandekker. Feyenoord verloor de uitwedstrijd bij NAC met 2-0.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door Leon FR1908 --
MMM
 MMM - zondag 12 september 2010 - 22:22   quote  deeplink  
Bossen is ook een klootzak, altijd al gevonden.
sevillana
 sevillana - zondag 12 september 2010 - 22:42   quote  deeplink  
idd zwaar overdreven om rood te geven, was duidelijk voor iedereen te zien dat Indi voor de bal ging
Els
 Els - zondag 12 september 2010 - 23:25   quote  deeplink  
Is zwaar bestraft, extra klote als Bahia langer dan een week geblesseerd is
sterski010
 sterski010 - zondag 12 september 2010 - 23:58   quote  deeplink  
Het blijkt om het shirtje trekken te gaan, voor de overigens correcte sliding op de bal. Zo zwaar hing hij echter niet aan het textiel dus is ook in dat geval rood gewoon dik overdreven. Maar goed, wij zitten in de hoek waar de klappen vallen en dan pakt de arbitrage vaak ook nadelig uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2010 door sterski010 --
Red
 Red - maandag 13 september 2010 - 03:08   quote  deeplink  
Bedenk me dat het ergens geplanned moet zijn geweest. Bahia raakte geblesseerd en de vervanger (Bruno) krijgt rood. Door de KNVB gecreerd gat om zo 020 wat meer mogelijkheden te geven volgend weekend.

Ik hoop dat Feyenoord in beroep gaat, dan zal de schorsing mogelijk een week later ingaan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 september 2010 - 08:52   quote  deeplink  
020 heeft niet meer mogelijkheden nodig! Ze gaan zo ook wel winnen.
KKL
 KKL - maandag 13 september 2010 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 03:08 schreef Red het volgende:
Bedenk me dat het ergens geplanned moet zijn geweest. Bahia raakte geblesseerd en de vervanger (Bruno) krijgt rood. Door de KNVB gecreerd gat om zo 020 wat meer mogelijkheden te geven volgend weekend.

Ik hoop dat Feyenoord in beroep gaat, dan zal de schorsing mogelijk een week later ingaan.
Hey psssssssst......wist jij dat ze eigenlijk nog nooit op de maan zijn geweest?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 september 2010 - 11:47   quote  deeplink  
Niet??? Vuile ratten!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 13 september 2010 - 12:19   quote  deeplink  
Hij was nog niet in scoringspositie, waardoor de kaart al onterecht was. De KNVB zal daarom een schorsing achterwege moeten laten, maar dat doen ze nooit!!
Zal beroep aantekenen helpen? Dan behandelen ze het vrijdag en is hij alsnog geschorst, want de KNVB zal er niet op terug komen, tenzij...... (hoop doet leven, al is het tegen beter weten in....)
scarface1979
 scarface1979 - maandag 13 september 2010 - 12:26   quote  deeplink  
Hij hield vast, was een overtreding. En Bossen beoordeelt het als doorgebroken. Jammer, maar niks aan te doen. Vlaar zijn fout!!!! Net als tegen Excelsior toen Bahia geklopt werd. Vlaar gaat kopduels aan als een koorknaap! Daardoor kwam Indi in de problemen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 13 september 2010 - 14:11   quote  deeplink  
Maar het was van zijn leven niet een rode kaart!! Geel oké, maar rood was te ver gezocht...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 september 2010 - 14:14   quote  deeplink  
Rood absoluut niet!!! Elke scheidsrechter geeft hem wel tegen Feyenoord!! Is geen gejank maar een feit!!
MMM
 MMM - maandag 13 september 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Geel was meer op zijn plek al ging die Amoah wel heel graag liggen...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 september 2010 - 14:26   quote  deeplink  
dan nog word hij mar zelden voor zo'n overtreding gegeven. Bij Feyenoord het grootste gedeelte van de tijd wel!! goed voorbeeld. 020 wint door 2 penaltys! Wij mogen blij zijn als we er uberhaupt 1 krijgen!!
MMM
 MMM - maandag 13 september 2010 - 14:42   quote  deeplink  
Die penalty's waren ook erg makkelijk gegeven bij 020 inderdaad, niet dat het me verbaasd maargoed..
chrissie
 chrissie - maandag 13 september 2010 - 14:45   quote  deeplink  
kunnen we geen beroep aantekenen zodat die rode kaart kwijtgescholden wordt.... zal wel een domme vraag zijn maar.. was echt onterecht..

denk dat bahia er wel weer bij is zondag gelukkig..
craven
 craven - maandag 13 september 2010 - 14:49   quote  deeplink  
Rood was idd overdreven, maar ik maak me veel meer zorgen aan het ontbreken van scorend vermogen...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 september 2010 - 14:52   quote  deeplink  
Wie niet???
craven
 craven - maandag 13 september 2010 - 15:09   quote  deeplink  
tsjaaa...
thomas 66565
 thomas 66565 - maandag 13 september 2010 - 15:16   quote  deeplink  
Als dit geen vrij spraak word jongens massaal briefen en mailen dan KNVB Maffia
ovi
 ovi - maandag 13 september 2010 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 15:16 schreef thomas 66565 het volgende:
Als dit geen vrij spraak word jongens massaal briefen en mailen dan KNVB Maffia
Indi zal wel gewoon 2 tot 3 wedstrijden aan z n broek krijgen.
R()b
 R()b - maandag 13 september 2010 - 19:48   quote  deeplink  
Volgens mij floot Bossen pas bij die sliding.
En dat was geen eens een overtreding.
Daarna terug vallen op shirtje trekken is wel heel zwak en simpel.
ovi
 ovi - maandag 13 september 2010 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 19:48 schreef R()b het volgende:
Volgens mij floot Bossen pas bij die sliding.
En dat was geen eens een overtreding.
Daarna terug vallen op shirtje trekken is wel heel zwak en simpel.
Eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 september 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 18:11 schreef ovi het volgende:

[..]

Indi zal wel gewoon 2 tot 3 wedstrijden aan z n broek krijgen.
Veel teveel,gewoon in beroep gaan tot het gaatje!!

@R()b idd zo zie ik het ook...
R()b
 R()b - maandag 13 september 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Sja!
Ach... het zou wel een ezelsbruggetje geweest zijn op zijn her-examen.
Kan je die man niet kwalijk nemen.
Des te meer reden om die kaart in te trekken.
3036
 3036 - maandag 13 september 2010 - 21:08   quote  deeplink  
De knvb kan lekker de kkr pleuris krijgen. Altijd het zelfde!
de flh
 de flh - maandag 13 september 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Heeft iemand nog gekeken of Amoah zelf ook vasthield, dat doet ie bijna altijd namelijk...
PieterBos
 PieterBos - maandag 13 september 2010 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 12:19 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hij was nog niet in scoringspositie, waardoor de kaart al onterecht was. De KNVB zal daarom een schorsing achterwege moeten laten, maar dat doen ze nooit!!
Zal beroep aantekenen helpen? Dan behandelen ze het vrijdag en is hij alsnog geschorst, want de KNVB zal er niet op terug komen, tenzij...... (hoop doet leven, al is het tegen beter weten in....)
Zie PSV met Berg.
Beroep, afgewezen op vrijdag. Ga je bezwaar maken bij hoogste instantie (weet niet meer hoe het heet) dan kan je alsnog mee doen.
Om die reden deed berg zaterdag ook gewoon mee ondanks dat hij 3 of 4 wedstrijden aan zijn broek had.

Maar zal niet veel uithalen denk ik.
Krijgen ze gewoon 2 penalties kado van de KNJB en winnen ze alsnog.
Kan Swalbuares weer de zogenaamde held uithangen en topscorer worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 september 2010 door PieterBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruno Martins Indi genaait door Bossen..









0.0076370