|
|
danossopranos
|
|
|
hallo,
ik wil graag ruilen een feyenoord seizoenskaart tegen een exelcior seizoenskaar is dit mogelijk?
mvg,
danossopranos |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je kan beter je seizoenkaart omruilen voor een Nederlandse taalcursus bij de LOI ofzo. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
ghegheghe dat was wel grappig |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 13 september 2010 - 21:48 schreef danossopranos het volgende:hallo, ik wil graag ruilen een feyenoord seizoenskaart tegen een exelcior seizoenskaar is dit mogelijk? mvg, danossopranos Ja, jij wel |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
En ik wil dat alle nep supporters opdonderen uit het stadion maar zie je dat gebeuren ?? Nee want jij zit er ook nog steeds ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan jij leven zonder Feyenoord ?
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
kom je niet binnen met je ajax clubpas jongen |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: En beginnen met zijn eigen naam leesbaar leer schrijven. |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
haha te mooi dit het was maar een grapje, maar ik wil eerlijk zijn dat ik jaloers ben op hoe goed exelsior het doet! feyenoord voor altijd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 13 september 2010 - 22:44 schreef danossopranos het volgende:haha te mooi dit het was maar een grapje, maar ik wil eerlijk zijn dat ik jaloers ben op hoe goed exelsior het doet! feyenoord voor altijd M'n vrouw vond hem ook fantastisch...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 13 september 2010 - 22:44 schreef danossopranos het volgende:haha te mooi dit het was maar een grapje, maar ik wil eerlijk zijn dat ik jaloers ben op hoe goed exelsior het doet! feyenoord voor altijd jammer |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ........... lopen altijd weg |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Laat je club maar in de steek!! Ik ben niet jaloers op wat voor club dan ook! Ik wil gewoon dat wij het weer goed doen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Dit is niet eens een reactie waard...
Verdomme, reageer ik toch |
|
|