BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi: Slecht getraind volgens Been? Dat klopt niet

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 13 september 2010 - 22:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

El Ahmadi: Slecht getraind volgens Been? Dat klopt niet (Algemeen Dagblad)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 14 september 2010 - 01:44   quote  deeplink  
El Ahmadi: Slecht getraind volgens Been? Dat klopt niet

ROTTERDAM - Karim El Ahmadi ontkent dat hij zondag niet bij de Feyenoord-selectie zat omdat hij slecht getraind zou hebben. Trainer Mario Been liet voorafgaand aan de wedstrijd tegen NAC Breda weten dat de middenvelder om die reden niet bij de eerste achttien zat. ,,Laat dit een signaal zijn", sprak Been.

,,Dat ik er tegen NAC niet bij was, heeft niets te maken met voetbal", reageert El Ahmadi tegenstrijdig tegenover Voetbal International. ,,Als de trainer zegt dat ik niet goed heb getraind, heeft hij het in mijn optiek over één van de vijf trainingen. Voor de rest reageer ik niet. Heeft geen zin. Laat ik aan andere mensen over."

Vorige week kwam El Ahmadi nog uit voor Marokko in het duel met Centraal Afrika, terwijl bij Feyenoord bekend was dat hij geblesseerd zou zijn. ,,Maar ik heb geen idee of dat me wordt aangerekend."

Vandaag zou El Ahmadi een gesprek hebben met Been, maar daar weet de Enschedeër niets van. ,,Ik heb niks gehoord, dus het zal wel."
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 14 september 2010 - 01:59   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 14 september 2010 - 10:01   quote  deeplink  
Vorige week kwam El Ahmadi nog uit voor Marokko in het duel met Centraal Afrika, terwijl bij Feyenoord bekend was dat hij geblesseerd zou zijn. ,,Maar ik heb geen idee of dat me wordt aangerekend."

Wat denk je zelf paardelul. Centjes van Feyenoord vangen in de ziektewet zitten voor de ramadan, geblesseerd zijn op de club en dan 85 minuten voor Maroco spelen.
En op een wedstrijd tegen PSV ( beker)na heb je nog helemaal niks laten zien wat een transfersom van 5 miljoen rechtvaardigd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2010 door F.L.E --
R()b
 R()b - dinsdag 14 september 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Gewoon voor straf 2 interlands niet spelen!
Dit zou gewoon een officiële straf moeten zijn,dan flikken ze dit soort kut geintjes niet.
Feyenoord betaald de speler.
El Ahmadi moet ze smoel houden en gewoon doen wat er verwacht wordt namelijk voetballen.
En Been moet hem gewoon opstellen en niet gaan lopen kutten met een Leerdam!
MMM
 MMM - dinsdag 14 september 2010 - 14:04   quote  deeplink  
Gewoon opstellen komende zondag, we hebben niets beters.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 14 september 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 14:04 schreef MMM het volgende:
Gewoon opstellen komende zondag, we hebben niets beters.
Mokotjo, Leerdam, van Haaren allemaal nu al net zo goed en misschien zelfs een betere wedstrijdinstelling. Ik heb genoeg gezien van Karim El Ahmadi, speelt af en toe goed maar verplaatst het spel te langzaam.
MMM
 MMM - dinsdag 14 september 2010 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 15:35 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Mokotjo, Leerdam, van Haaren allemaal nu al net zo goed en misschien zelfs een betere wedstrijdinstelling. Ik heb genoeg gezien van Karim El Ahmadi, speelt af en toe goed maar verplaatst het spel te langzaam.
Leerdam is middelmaat, van Haaren is er helemaal nog niet klaar voor. Mokotjo wil ik wel eens vaker zien ja.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 14 september 2010 - 16:31   quote  deeplink  
Als dat inderdaad de reden is moet Been daar ook eerlijk over zijn en geen verhalen verzinnen dat hij niet goed traint.

En als ik het goed begrepen heb dan was er een gesprek ingeplant met Been en El Ahmadi en heeft die niet plaatsgevonden.

ISDat is ook apart, maar beider verantwoordelijkheid.

1 ding is zeker. Wie zn fout het ook is, we hoeven hier niet blij mee te zijn.
boyan19
 boyan19 - dinsdag 14 september 2010 - 16:46   quote  deeplink  
BEEN MOET ZIJN MENINGEN VOOR ZICH HOUDEN

als er word gevraagt wrom is el ahmadi er niet bij

moet die gewoon zeggen dat is mijn keuze.

hij moet niet alles in geur en kleuren gaan vertellen

dat is been geeft geen vertrouwen aan ze spelers
vries60
 vries60 - dinsdag 14 september 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 16:46 schreef boyan19 het volgende:
BEEN MOET ZIJN MENINGEN VOOR ZICH HOUDEN

als er word gevraagt wrom is el ahmadi er niet bij

moet die gewoon zeggen dat is mijn keuze.

hij moet niet alles in geur en kleuren gaan vertellen

dat is been geeft geen vertrouwen aan ze spelers
Mee eens, dit kan op den duur tegen Been gaan werken.
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 14 september 2010 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 10:01 schreef F.L.E het volgende:
Vorige week kwam El Ahmadi nog uit voor Marokko in het duel met Centraal Afrika, terwijl bij Feyenoord bekend was dat hij geblesseerd zou zijn. ,,Maar ik heb geen idee of dat me wordt aangerekend."

Wat denk je zelf paardelul. Centjes van Feyenoord vangen in de ziektewet zitten voor de ramadan, geblesseerd zijn op de club en dan 85 minuten voor Maroco spelen.
En op een wedstrijd tegen PSV ( beker)na heb je nog helemaal niks laten zien wat een transfersom van 5 miljoen rechtvaardigd.
ladingdekkend!!!!!
kan niet zo wezen dat spelers profiteren van d epositie van ons cluppie op dit moment onder het mon van "we hebben niks beters"...

Als mario het naaar buiten brengt is het toch nooit goed,want het is persoonlijk,moet binne d egroep blijven of hij moet hem niet puliekelijk voor het blok zetten...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 september 2010 - 20:49   quote  deeplink  
In dit geval is Been nog mild geweest..
Je geblesseerd afmelden bij de club en 85 minuten voor je land spelen dan ben je
gewoon Feyenoord en zijn supporters aan het naaien..
Dan is Been nog netjes geweest om te zeggen dat zijn trainingen te mat waren!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 september 2010 - 21:01   quote  deeplink  
Daarom stem ik op Geert Wilders!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 september 2010 - 21:45   quote  deeplink  
oh daarom hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 september 2010 - 08:08   quote  deeplink  
Zondag moeten we wel ergens afspreken!!
Milo
 Milo - woensdag 15 september 2010 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 20:49 schreef Leon FR1908 het volgende:
In dit geval is Been nog mild geweest..
Je geblesseerd afmelden bij de club en 85 minuten voor je land spelen dan ben je
gewoon Feyenoord en zijn supporters aan het naaien..
Dan is Been nog netjes geweest om te zeggen dat zijn trainingen te mat waren!
is dit echt waar?
kampioentje
 kampioentje - woensdag 15 september 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Wat een stelletje ouwe wijven hier!!!!
Zitten te klagen over el ahmadi terwijl er geen enkele speler opstaat bij feyenoord
allemaal zo genoten van nac zeer efficient waren ze en we hadden zo goed gespeeld godver aan het einde met 0 punten van het veld en been moet ze'n mond eens houden over persoonlijke dingen dat moet hij binnenskamers doen , de pers smult hier van en 020 smult hier van iedereen anti feyenoord smult hiervan!!!!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 15 september 2010 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 10:58 schreef kampioentje het volgende:
Wat een stelletje ouwe wijven hier!!!!
Zitten te klagen over el ahmadi terwijl er geen enkele speler opstaat bij feyenoord
allemaal zo genoten van nac zeer efficient waren ze en we hadden zo goed gespeeld godver aan het einde met 0 punten van het veld en been moet ze'n mond eens houden over persoonlijke dingen dat moet hij binnenskamers doen , de pers smult hier van en 020 smult hier van iedereen anti feyenoord smult hiervan!!!!
Valt ook niet mee om op te staan voor je club als je "geblesseerd" bent maar ondertussen in maroko zit om een interland te spelen.
Maar wel lekker de centjes vangen.
Optyfen met dat soort gasten.
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 15 september 2010 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 10:58 schreef kampioentje het volgende:
Wat een stelletje ouwe wijven hier!!!!
Zitten te klagen over el ahmadi terwijl er geen enkele speler opstaat bij feyenoord
allemaal zo genoten van nac zeer efficient waren ze en we hadden zo goed gespeeld godver aan het einde met 0 punten van het veld en been moet ze'n mond eens houden over persoonlijke dingen dat moet hij binnenskamers doen , de pers smult hier van en 020 smult hier van iedereen anti feyenoord smult hiervan!!!!
anno 2010 dingen buiten de pers houden?!
met dagelijkse en wekelijkse perspraatjes,vragenuurtjes en interviews?!
heel normaal voorbeeld:

Journalist:Mario waarom speelt el Ahmadi niet?!iedereen heeft kunne zien
dat hij de eerste paar weken speelde....

Mario:hij is gebleseerd...

Journalist:maar hij heeft voor Marokko gespeeld afgelopen week.......

Mario:o,nou dan gaat het je gewoon niks aan
craven
 craven - woensdag 15 september 2010 - 16:32   quote  deeplink  
Been: "Karim moet heel de week zijn best doen"
Karim El Ahmadi heeft maandagavond een gesprek gehad met Mario Been over zijn tribuneplek tegen NAC Breda. De middenvelder van Feyenoord was het absoluut niet eens met de beslissing van zijn coach en liet dat dan ook weten.

El Ahmadi zou niet goed genoeg hebben getraind en daarom buiten de selectie zijn gelaten door Been, maar volgens de Marokkaan klopt hier niets van. "Dat ik er tegen NAC niet bij was, heeft niets te maken met voetbal. Als de trainer zegt dat ik niet goed heb getraind, heeft hij het in mijn optiek over één van de vijf trainingen. Voor de rest reageer ik niet. Heeft geen zin. Laat ik aan andere mensen over."

Inmiddels heeft Been de middenvelder op het matje geroepen en maandag een gesprek met hem gehad. Vlak voor het gesprek was de coach duidelijk tegenover Voetbal International. "Karim moet gewoon beseffen dat je heel de week je best moet doen. Daarover gaan we praten, want bovenal vind ik hem een goede voetballer."
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 15 september 2010 - 18:26   quote  deeplink  
weer een strijd via de media
vries60
 vries60 - woensdag 15 september 2010 - 19:33   quote  deeplink  
Dus is het de vraag wie deze media-strijd gaat beslissen... In ieder geval zal Feyenoord er alleen maar nadeel van hebben. Gewoon je mond houden over zaken die intern opgelost moeten worden.
MMM
 MMM - woensdag 15 september 2010 - 19:47   quote  deeplink  
Mario, Karim gewoon opstellen! Heb je nog altijd meer aan dan Leerdam.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi: Slecht getraind volgens Been? Dat klopt niet









0.0085849