|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
als je het filmpje ziet en hem hoort, zou je bijna zeggen, was hij maar alsvast terug. Laten we hopen dat hij de linksback is die Ajax nodig heeft en dat hij dat kan laten zien. Ik gun het hem in ieder geval wel. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik heb hem regelmatig bij hsv aan het werk gezien let op deze dude kan echt wel een balletje trappen hoor. |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
die komt terug en let op daar gaan we nog van genieten hij kan echt wel wat |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hmmmzz..,, Ik moet het nog zien.. Voor nu lekker Anita! Prima! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
|
|
|
schapio
|
|
|
die komt er nog wel als die eerst maar fit wordt kan hij voor ons nog belangrijk worden. in de competitie is anita nog wel goed maar europees denk ik dat hij fysiek tekort komt maar dat zullen we morgen pas zien en hoop dat hij een superwedstrijd speelt tegen ronaldo. maar atouba is bij hsv altijd goed en degelijk geweest als verdediger en ook fysiek is hij sterk, opbouwend vond ik hem daar wat minder maar daarvoor hebben we andere spelers, hij moet gewoon simpel verdedigen en bal inleveren. hoop dat hij snel fit wordt en dan nog wat wedstrijden bij het 2e om echt weer 100% te worden dan hebben we er nog veel plezier aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2010 - 19:17 schreef schapio het volgende:die komt er nog wel als die eerst maar fit wordt kan hij voor ons nog belangrijk worden. in de competitie is anita nog wel goed maar europees denk ik dat hij fysiek tekort komt maar dat zullen we morgen pas zien en hoop dat hij een superwedstrijd speelt tegen ronaldo. maar atouba is bij hsv altijd goed en degelijk geweest als verdediger en ook fysiek is hij sterk, opbouwend vond ik hem daar wat minder maar daarvoor hebben we andere spelers, hij moet gewoon simpel verdedigen en bal inleveren. hoop dat hij snel fit wordt en dan nog wat wedstrijden bij het 2e om echt weer 100% te worden dan hebben we er nog veel plezier aan. Ronaldo speelt vanaf linksbuiten normaal bij Real, en Anita is onze linksback, normaal gesproken staat dus van der Wiel tegen Ronaldo |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
mooi om te zien dit... hoop echt dat hij gaat knallen als die weer fit is!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2010 - 19:17 schreef schapio het volgende:die komt er nog wel als die eerst maar fit wordt kan hij voor ons nog belangrijk worden. in de competitie is anita nog wel goed maar europees denk ik dat hij fysiek tekort komt maar dat zullen we morgen pas zien en hoop dat hij een superwedstrijd speelt tegen ronaldo. maar atouba is bij hsv altijd goed en degelijk geweest als verdediger en ook fysiek is hij sterk, opbouwend vond ik hem daar wat minder maar daarvoor hebben we andere spelers, hij moet gewoon simpel verdedigen en bal inleveren. hoop dat hij snel fit wordt en dan nog wat wedstrijden bij het 2e om echt weer 100% te worden dan hebben we er nog veel plezier aan. Ik vond hem nou niet geweldig verdedigen aan het begin bij ajax. Maar..Wat ik al zeg.. We zullen wel zien! Ik vind Anita op dit moment de beste op die plek, dus ik sbap niet wat mensen zeuren..Als er gewoon niks beters is (Op dit moment!) , kan je weinig veranderen.. En mensen... kom nou niet weer met Blind, want die heeft nog helemaal niets bewezen bij Ajax! Jaa bij groningen..dats is ff andere koek!..Wel een erg goed talent hoor! kan zeker groot worden, maar voor nu Anita! En als Atouba straks 100% fit is en bewijst dat hij beter is..oke! Maar dat moet hij eerst maar is ff gaan doen heh! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Hij is de beste linksback die we hebben, alleen het is zo jammer dat hij geblesseerd is. Hij is zeker een versterking voor de linkerkant! |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
ja klopt joey op t moment is anita ook het beste wat we hebben en dus speelt hij ook, maar ik denk dat atouba als hij fit is belangrijk kan worden voor ons door zijn lengte en sterke fysiek en dat zijn dingen die anita mist. daarentegen is hij fel,snel en agressief in de duels. en remco we zullen vanavnd wel zien waar ronaldo speelt he, links of rechts, ik denk in een behoorlijk vrije rol en dat hij beide kanten maar probeert. ik hoop op n mooie wedstrijd net als gisteren bij twente, kort erop en agressief spelen. |
|
|
|