BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Definitief: Geen radio rijmond live verslagen meer

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - dinsdag 14 september 2010 - 16:21   quote  deeplink  
zojuist bekend geworden na 25 jaar geen live verslagen meer van feyenoord op rijmond

quote:

Feyenoord geeft RTV Rijnmond definitief geen toestemming om live verslag vanuit het stadion te doen. Dat geldt voor thuis- en uitwedstrijden.

De live-voetbalwedstrijden van Feyenoord zijn de komende drie jaar dus niet te volgen bij Radio Rijnmond. RTV Rijnmond en Feyenoord hebben geen akkoord bereikt over de uitzendrechten voor de radio.

Rijnmond moest fors extra betalen voor een uitgekleed pakket van alleen de radiorechten. De hoofdredactie laat weten geen onverantwoorde financiële risico's te willen nemen, terwijl de kosten als publieke omroep niet terug te verdienen zijn.

Feyenoord gaat nu in zee met een lokale omroep, Megastad FM.

De journalistieke samenwerking gaat onveranderd voort. RTV Rijnmond betreurt het dat de jarenlange prettige samenwerking voorlopig tot een einde komt door een zakelijk verschil van inzicht.

RTV Rijnmond heeft de afgelopen 25 jaar verslag gedaan van thuis-, uit-, beker- en Europese wedstrijden van Feyenoord.
bron rijmond.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2010 door Boudewijn --
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 14 september 2010 - 16:23   quote  deeplink  
Ongelooflijk....
kale co
 kale co - dinsdag 14 september 2010 - 16:29   quote  deeplink  
ja zal raar zijn
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 14 september 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Megastad FM is vast niet landelijk te beluisteren?
boyan19
 boyan19 - dinsdag 14 september 2010 - 16:47   quote  deeplink  
bestaat dat megastad fm?
aad 64
 aad 64 - dinsdag 14 september 2010 - 17:20   quote  deeplink  
Jammer, jaren lang met veel plezier geluisterd en kom op nou Feyenoord wil je na je geld ook al van je fans af.
fredje
 fredje - dinsdag 14 september 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 17:20 schreef aad 64 het volgende:
Jammer, jaren lang met veel plezier geluisterd en kom op nou Feyenoord wil je na je geld ook al van je fans af.
?
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 september 2010 - 17:38   quote  deeplink  
EEN KAT IN NOOD MAAKT RARE SPRONGEN ??????
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 14 september 2010 - 17:42   quote  deeplink  
jammer met een hoofletter J
alleen de naam al Megastad fm :(
voor mij een stukje van het Feyenoord Rotterdam gevoel wat eraf gaat
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 september 2010 - 21:13   quote  deeplink  
Welk Feyenoord Rotterdam gevoel??? Dat word al jaren onderdrukt!! met de GKL had ik nog dat gevoel. Ondanks alles was dat wel een man met de Feyenoord Rotterdam uitstraling, uitspraken, opkomen voor zijn supporters en natuurlijk tegengas tegen die KNJB!!!!
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 14 september 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 21:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Welk Feyenoord Rotterdam gevoel??? Dat word al jaren onderdrukt!! met de GKL had ik nog dat gevoel. Ondanks alles was dat wel een man met de Feyenoord Rotterdam uitstraling, uitspraken, opkomen voor zijn supporters en natuurlijk tegengas tegen die KNJB!!!!
Nou jah,weet niet hoe het bij jouw is?!maar dat Feyenoord gevoel gaat er bij mij nooit meer uit...of ik het nou wil of niet.
het prikkelt me als ik erop aangesproken of aangevallen word

En mischien zal ik het ietwat romantiseren maar Radio Rijmond hoort daar ook bij voor mij
net als Paul de Leeuw,Rob de Geus,Willem van Hangem,Dj Panic en Paul Elstak,Gerard Cox,de Coolsingel,de Koopgoot,de Havens,de vrachtwagens op de weg die tegenkom met zo'n Feyenoord vlag tegen de achterwand,de Grote Beer de Waterman,Varkenoord,Parkzicht in de 90's,de Documentaires rondom het 100 jarig bestaan zoals hoger dan de Kuip,de ëngelse"beleving ,Lunatic News,vak S,in het verleden Cor Kieboom en Jorien van Den Herik,toen was geluk heel gewoon,de humor van van der Gijp etc etc etc

net zoals hunnie dat at5 en peter beense en dat platenlabel met die hamer hebben,die coffeeshop,grachtenmïtalianse tifosi :) ", weet ik het allemaal maar dat valt voor mij toch allemaal in het niets bij bovenstaande

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2010 door Wolfmen --
craven
 craven - dinsdag 14 september 2010 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 21:29 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Nou jah,weet niet hoe het bij jouw is?!maar dat Feyenoord gevoel gaat er bij mij nooit meer uit...of ik het nou wil of niet.
het prikkelt me als ik erop aangesproken of aangevallen word

En mischien zal ik het ietwat romantiseren maar Radio Rijmond hoort daar ook bij voor mij
net als Paul de Leeuw,Rob de Geus,Willem van Hangem,Dj Panic en Paul Elstak,Gerard Cox,de Coolsingel,de Koopgoot,de Havens,de vrachtwagens op de weg die tegenkom met zo'n Feyenoord vlag tegen de achterwand,de Grote Beer de Waterman,Varkenoord,Parkzicht in de 90's,de Documentaires rondom het 100 jarig bestaan zoals hoger dan de Kuip,de ëngelse"beleving ,Lunatic News,vak S,in het verleden Cor Kieboom en Jorien van Den Herik,toen was geluk heel gewoon,de humor van van der Gijp etc etc etc

net zoals hunnie dat at5 en peter beense en dat platenlabel met die hamer hebben,die coffeeshop,grachtenmïtalianse tifosi :) ", weet ik het allemaal maar dat valt voor mij toch allemaal in het niets bij bovenstaande
hunnie? jeukwoord...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 september 2010 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 21:29 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Nou jah,weet niet hoe het bij jouw is?!maar dat Feyenoord gevoel gaat er bij mij nooit meer uit...of ik het nou wil of niet.
het prikkelt me als ik erop aangesproken of aangevallen word

En mischien zal ik het ietwat romantiseren maar Radio Rijmond hoort daar ook bij voor mij
net als Paul de Leeuw,Rob de Geus,Willem van Hangem,Dj Panic en Paul Elstak,Gerard Cox,de Coolsingel,de Koopgoot,de Havens,de vrachtwagens op de weg die tegenkom met zo'n Feyenoord vlag tegen de achterwand,de Grote Beer de Waterman,Varkenoord,Parkzicht in de 90's,de Documentaires rondom het 100 jarig bestaan zoals hoger dan de Kuip,de ëngelse"beleving ,Lunatic News,vak S,in het verleden Cor Kieboom en Jorien van Den Herik,toen was geluk heel gewoon,de humor van van der Gijp etc etc etc

net zoals hunnie dat at5 en peter beense en dat platenlabel met die hamer hebben,die coffeeshop,grachtenmïtalianse tifosi :) ", weet ik het allemaal maar dat valt voor mij toch allemaal in het niets bij bovenstaande
Ik reageerde op het feit dat jij in de post voor mij riep dat een stukje Feyenoord Rotterdam gevoel er af was gegaan. Ik heb ook nog steeds hetzelfde gevoel voor Feyenoord! Ik ben wel het WIJ ZIJN FEYENOORD cq. HET Legioen gevoel kwijt.Wat dat betreft hebben we op alle vlakken moeten inleveren en niet alleen op sportief gebied!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Definitief: Geen radio rijmond live verslagen meer









0.0091879