BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe komt dat nou? Oud-Feyenoorders presteren bij andere clubs wel!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - woensdag 15 september 2010 - 09:00   quote  deeplink  
Als je gisteren kijkt naar bepaalde wedstrijden zie ook overal oud spelers van ons lopen die redelijk presteren gewoon goede spelers dus die bij ons niet uit de verf kwamen.
Heb al is eerder aangegeven maar hoe komt dit??? waar ligt dat aan ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door Boudewijn --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 september 2010 - 09:06   quote  deeplink  
Uitgemolken onderwerp waarvan we nu inmiddels wel weten dat dat altijd gebeurd. Bij ons slecht en ergens anders totaal tot zijn recht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door Feyenoord till i die --
rcrd
 rcrd - woensdag 15 september 2010 - 09:08   quote  deeplink  
niet lullig bedoeld maar iedereen zat hier te zeiken over lamzaat, die gister overigens amper speelde maar tiendalli houd zich gister gewoon staande tegen inter en ik weet nog dat die van de meeste weg moest. soms heb ik het idee dat wij zelf spelers kapot maken door de druk die wij erop leggen. ze moeten presteren ze mogen geen fouten maken. Die periode is nu ver achter feyenoord het enigste wat ik tegenwoordig gewoon eis ( en wat we kunnen eisen ) is 100% procent inzet. En dan hopen dat zondag dat goed uitpakt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 september 2010 - 09:13   quote  deeplink  
Lamzaad had zijn verleden niet mee!! Tiendalli heb ik ook altijd wel wat in gezien. Heeft zijn laatste wedstrijden bij Feyenoord het toch aardig gedaan!
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - woensdag 15 september 2010 - 09:24   quote  deeplink  
Het is inderdaad een feit dat je met de afdankertjes van Feyenoord (de spelers die nog actief zijn) inmiddels een chanpionsleague waardig elftal kan neerzetten.
Het is idd een uitgemolken onderwerp maar waar het hier omgaat is niet zozeer de constatering dat dit zo is maar waar deze inschattingsfouten bij de technische leiding vandaan komen. Er gebeurt natuurlijk van alles waar wij als supporters geen weet van hebben maar neem bijv. Magrao die bij Feyenoord de boel liep te saboteren omdat hij weg wilde. Hoe is dit zo gekomen?
Ik bedoel dit nu niet als kritiek naar de technische staf maar het zou de moeite waard zijn als Feyenoord intern is ging onderzoeken waar de oorzaken liggen van deze kapitaalvernietiging.
Naast het feit dat er fouten zijn gemaakt in het aankoopbeleid, is het ook van belang om het maximale uit je aankopen en jeugd te halen. Niet alleen tijdens hun contractstermijn maar ook bij verkoop.
We kunnen er niet omheen dat clubs als 020, Heerenveen etc. dit een stuk beter beheersen dan ons Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door vakkieQkeleku --
kale co
 kale co - woensdag 15 september 2010 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 09:24 schreef vakkieQkeleku het volgende:
Het is inderdaad een feit dat je met de afdankertjes van Feyenoord (de spelers die nog actief zijn) inmiddels een chanpionsleague waardig elftal kan neerzetten.
Het is idd een uitgemolken onderwerp maar waar het hier omgaat is niet zozeer de constatering dat dit zo is maar waar deze inschattingsfouten bij de technische leiding vandaan komen. Er gebeurt natuurlijk van alles waar wij als supporters geen weet van hebben maar neem bijv. Magrao die bij Feyenoord de boel liep te saboteren omdat hij weg wilde. Hoe is dit zo gekomen?
Ik bedoel dit nu niet als kritiek naar de technische staf maar het zou de moeite waard zijn als Feyenoord intern is ging onderzoeken waar de oorzaken liggen van deze kapitaalvernietiging.
Naast het feit dat er fouten zijn gemaakt in het aankoopbeleid, is het ook van belang om het maximale uit je aankopen en jeugd te halen. Niet alleen tijdens hun contractstermijn maar ook bij verkoop.
We kunnen er niet omheen dat clubs als 020, Heerenveen etc. dit een stuk beter beheersen dan ons Feyenoord
idd dit is ook wat ik bedoel
jarjar78
 jarjar78 - woensdag 15 september 2010 - 09:59   quote  deeplink  
toch een goed opleidingssysyeem bij Feyenoord?!
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 15 september 2010 - 09:59   quote  deeplink  
RCRD is volgend mij de enige die het begrijpt
De reden dat hier zoveel spelers mislukken zijn wij!
Wij en niks of niemand anders
Wij zijn verdomme het enige publiek dat zijn eigen spelers al na een enkele fout naar de tering wenst
Ik zat laatst met mijn vrouw voetbal te kijken
Zij weet helemaal niks van voetbal
Opeens vraagt ze mij: Speelde Bruins vroeger niet bij Feyenoord?
Waarop ik zeg: Die speelt nog bij ons
Haar reactie: Ow, ik dacht dat Feyenoord thuis speelde...

Dat zegt toch meer dan genoeg over hoe wij met onze spelers omgaan?
En zoals de Kuip tegen Bruins tekeer gaat is echt geen uitzondering!
We zijn nu begonnen om Mulder naar de tering te helpen
Over 5 jaar speelt hij in het buitenland en is hij eerste keeper in Oranje
En dan staan wij allemaal weer onze bloedende neus te stelpen: "Ik snap niet dat hij het bij ons niet liet zien, de technische staf bij ons verneukt ook alles"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door Phyxsius --
craven
 craven - woensdag 15 september 2010 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 09:59 schreef Phyxsius het volgende:
RCRD is volgend mij de enige die het begrijpt
De reden dat hier zoveel spelers mislukken zijn wij!
Wij en niks of niemand anders
Wij zijn verdomme het enige publiek dat zijn eigen spelers al na een enkele fout naar de tering wenst
Ik zat laatst met mijn vrouw voetbal te kijken
Zij weet helemaal niks van voetbal
Opeens vraagt ze mij: Speelde Bruins vroeger niet bij Feyenoord?
Waarop ik zeg: Die speelt nog bij ons
Haar reactie: Ow, ik dacht dat Feyenoord thuis speelde...

Dat zegt toch meer dan genoeg over hoe wij met onze spelers omgaan?
En zoals de Kuip tegen Bruins tekeer gaat is echt geen uitzondering!
We zijn nu begonnen om Mulder naar de tering te helpen
Over 5 jaar speelt hij in het buitenland en is hij eerste keeper in Oranje
En dan staan wij allemaal weer onze bloedende neus te stelpen: "Ik snap niet dat hij het bij ons niet liet zien, de technische staf bij ons verneukt ook alles"
Ben ik het niet helemaal mee eens, het zal misschien gedeeltelijk zo komen, maar er zijn genoeg spelers die hier niet voldeden en ergens anders wel, die toch gesteund zijn door het publiek. heeft ook te maken met het systeem, spelers er omheen...enz
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 15 september 2010 - 11:10   quote  deeplink  
Het heeft te maken professionaliteit. Als je gisteren zag hoe Twente speelde en alles er omheen dan straalt dat professionaliteit uit. Alles wat Twente doet op en buiten het veld is geent om het voetbal, de maatschappij en het bedrijfsleven op elkaar af te stemmen en dat lukt ze erg goed. Ik acht Twente op dit moment in alle acpecten jaren verder dan feyenoord... en dat doet best pijn...
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 15 september 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 11:04 schreef craven het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens, het zal misschien gedeeltelijk zo komen, maar er zijn genoeg spelers die hier niet voldeden en ergens anders wel, die toch gesteund zijn door het publiek. heeft ook te maken met het systeem, spelers er omheen...enz
Er zal van alles meespelen
Ik ken ook een Bombarda die mislukt is en die werd inderdaad op handen gedragen
Als hij warm liep schudde de Kuip, Geweldig was dat

Maar dan het je het toch over minder dan 25%

Ik weet ook wel dat het niet zo simpel is als ik het stel
Maar zo'n Bombarda is het risico dat elke club loopt
Maar bij ons wordt de kans gelijk 3 keer zo groot door het publiek
De druk die wij (ik zeg wij, ik dus ook) opleggen
En dat kan niemand ontkennen!

Vergelijk ons eens met een heerenveen of twente
Dat klapvee klapt bij elke goed aangespeelde bal
En wij fluiten. schelden al als het spel de eerste 10 minuten niet sprankelend genoeg is
Dat is een groot mentaliteitsverschil onder de supporters
En dat breekt onze spelers op!
craven
 craven - woensdag 15 september 2010 - 12:17   quote  deeplink  
Misschien heeft dat ook te maken met waar we vandaan komen, een groot voetbalbolwerk dat traditioneel bij de top 3 hoort te staan, verwachtingen zijn dan hoog op basis van het verleden. Na vele mager jaren gaan supporters dan eenmaal morren. Laten we eerlijk zijn we zijn nu niet echt verwend de afgelopen jaren.
Maar vergeet niet dat dit prachtige legioen het elftal ook door wedstrijden heen sleept en boven kunnen laat spelen...
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 15 september 2010 - 13:04   quote  deeplink  
Zoals spelers van buiten soms bij Feyenoord worden opgevangen door trainingsstaf en supporters denk ik dat het niet zo verwonderlijk is dat ze vaak niet lekker in hun vel zitten. Als je bv maar een Amsterdamse voorvader hebt dan wordt je al uitgejouwd en gefloten. Zelfs Johan Cruijff die Feyenoord de laatste dubbel bezorgde wordt uitgekotst ddor een deel van de supporters. Rinus Israel een nette Amsterdammer van DWS was doelpuntenmaker in de gewonnen Europacup 1 finale (de belangrijke gelijkmaker). Ook Beenhakker die Feyenoord naar het laatste landskampioenschap coachte wordt omdat hij ook in Amsterdam heeft gewerkt vaak onheus bejegend om die reden.

Ik heb het al eerder gezegd dat stomme 020 en Jodengedoe en gebrul leidt tot niet en zolang dat niet ophoudt zal Feyenoord nooit scheidsrechters, bonden, geldschieters meekrijgen als het er op aan komt.

Jorien van den Herik, weliswaar een bij tijd en wijle slechte alleenheerser, wordt met pek en veren de kuip uitgejaagd.

Als de in aanleg inderdaad beste supporters van het land zich eens zouden richten op positief aanmoedigen van de spelers zou het voor die jongens ook beter zijn. Kijk kritiek is 1 ding maar mensen bij voorbaat afserveren omdat ze ooit bij Ajax een paar wedstrijden hebben gespeeld of Amsterdammer zijn vind ik nogal stom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door sportdwaas --
sevillana
 sevillana - woensdag 15 september 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 13:04 schreef sportdwaas het volgende:
Zoals spelers van buiten soms bij Feyenoord worden opgevangen door trainingsstaf en supporters denk ik dat het niet zo verwonderlijk is dat ze vaak niet lekker in hun vel zitten. Als je bv maar een Amsterdamse voorvader hebt dan wordt je al uitgejouwd en gefloten. Zelfs Johan Cruijff die Feyenoord de laatste dubbel bezorgde wordt uitgekotst ddor een deel van de supporters. Rinus Israel een nette Amsterdammer van DWS was doelpuntenmaker in de gewonnen Europacup 1 finale (de belangrijke gelijkmaker). Ook Beenhakker die Feyenoord naar het laatste landskampioenschap coachte wordt omdat hij ook in Amsterdam heeft gewerkt vaak onheus bejegend om die reden.

Ik heb het al eerder gezegd dat stomme 020 en Jodengedoe en gebrul leidt tot niet en zolang dat niet ophoudt zal Feyenoord nooit scheidsrechters, bonden, geldschieters meekrijgen als het er op aan komt.

Jorien van den Herik, weliswaar een bij tijd en wijle slechte alleenheerser, wordt met pek en veren de kuip uitgejaagd.

Als de in aanleg inderdaad beste supporters van het land zich eens zouden richten op positief aanmoedigen van de spelers zou het voor die jongens ook beter zijn. Kijk kritiek is 1 ding maar mensen bij voorbaat afserveren omdat ze ooit bij Ajax een paar wedstrijden hebben gespeeld of Amsterdammer zijn vind ik nogal stom.
Dat je in 020 geboren bent, daar kun je weinig of niks aan veranderen. maar als je voor die neuzen club gaat voetballen dan heb je toch normaal gesproken zelf die (foute) beslissing genomen?
En dan moet je echt goed zijn om de Feyenoord supporter achter je te krijgen, dat is nu eenmaal niet anders en dat heeft meer met kapsones en arrogantie te maken wat 020 uitstraalt.
Nico Jansen kwam destijds ook uit 020 maar die heeft zich altijd van z'n beste kant laten zien in de Kuip en werd toen ook geaccepteerd door de Feyenoord supporters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door sevillana --
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 15 september 2010 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 13:59 schreef sevillana het volgende:

[..]

Dat je in 020 geboren bent, daar kun je weinig of niks aan veranderen. maar als je voor die neuzen club gaat voetballen dan heb je toch mormaal gesproken zelf die (foute) beslissing genomen?
En dan moet je echt goed zijn om de Feyenoord supporter achter je te krijgen, dat is nu eenmaal niet anders en dat heeft meer met kapsones en arrogantie te maken wat 020 uitstraalt.
Nico Jansen kwam destijds ook uit 020 maar die heeft zich altijd van z'n beste kant laten zien in de Kuip en werd toen ook geaccepteerd door de Feyenoord supporters.
Het kwartje wil niet best vallen. Voetbal is een mondiale sport met jongens die voor geld spelen. Je kunt ze verwijten dat ze niet genoeg hun best doen maar niet dat ze ergens emplooi proberen te vinden.

Ook dat gedoe van neuzen en zo. Het is zo zielig en kinderachtig.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - woensdag 15 september 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 09:59 schreef Phyxsius het volgende:
RCRD is volgend mij de enige die het begrijpt
De reden dat hier zoveel spelers mislukken zijn wij!
Wij en niks of niemand anders
Wij zijn verdomme het enige publiek dat zijn eigen spelers al na een enkele fout naar de tering wenst
Ik zat laatst met mijn vrouw voetbal te kijken
Zij weet helemaal niks van voetbal
Opeens vraagt ze mij: Speelde Bruins vroeger niet bij Feyenoord?
Waarop ik zeg: Die speelt nog bij ons
Haar reactie: Ow, ik dacht dat Feyenoord thuis speelde...

Dat zegt toch meer dan genoeg over hoe wij met onze spelers omgaan?
En zoals de Kuip tegen Bruins tekeer gaat is echt geen uitzondering!
We zijn nu begonnen om Mulder naar de tering te helpen
Over 5 jaar speelt hij in het buitenland en is hij eerste keeper in Oranje
En dan staan wij allemaal weer onze bloedende neus te stelpen: "Ik snap niet dat hij het bij ons niet liet zien, de technische staf bij ons verneukt ook alles"
Helemaal eens. Ik heb echt een pesthekel aan dat gedrag. Je moet eigen spelers altijd steunen.
Je hebt er niets aan om een speler negatief te benaderen. Daar is nog niemand beter van gaan spelen.
R()b
 R()b - woensdag 15 september 2010 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 09:08 schreef rcrd het volgende:
niet lullig bedoeld maar iedereen zat hier te zeiken over lamzaat, die gister overigens amper speelde maar tiendalli houd zich gister gewoon staande tegen inter en ik weet nog dat die van de meeste weg moest. soms heb ik het idee dat wij zelf spelers kapot maken door de druk die wij erop leggen. ze moeten presteren ze mogen geen fouten maken. Die periode is nu ver achter feyenoord het enigste wat ik tegenwoordig gewoon eis ( en wat we kunnen eisen ) is 100% procent inzet. En dan hopen dat zondag dat goed uitpakt.
Ben nog steeds zwaar verheugd dat Landzaat weg is!
Wil nog wel eens zien of die kerel bij Twente zijn medespelers kan vinden.
De meeste passen belanden bij de tegenstander.
Ik had ook altijd het gevoel dat we met 10 man speelden , als hij in de basis stond.

Ik vindt niet dat het legioen veel druk op spelers zet.
Je wilt voetballen voor een topclub en daar komt gewoon druk bij.
Tegenwoordig met dit jonge elftal mag het woord "druk" niet eens voorkomen vindt ik.
Maar druk op bepaalde spelers zeer zeker wel!
Cissé, Tomasson, Fer, Wijnaldum, Bruins.
Cissé en Tomasson hebben ervaring zat.
De andere 3 hebben 2 á 3 jaar lekker kunnen ballen , en nu moet het eruit komen.
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening maar.
Germen
 Germen - woensdag 15 september 2010 - 16:17   quote  deeplink  
Bij Feyenoord heb je al een tijdje het gebrek aan goede spelers die een meerwaarde hebben en die een team op sleeptouw kan nemen.
De druk die er heerst is heel normaal, Feyenoord hoord gezien het verleden bij de beste te voegen.
En dat weet de spelers en het legioen ook, zo^n club als Hveen is het al goed als ze bij de eerste 7eindigen dat is een verschil.Tuurlijk kan je het niet verwachten maar onbewust doet iedereen het wel het legioen en de spelers. Maar dit is niet echt het antwoord op je vraag.
Oke als tiendalli met van Gastel, van Wonderen en noem maar op had gespeeld had hij het ook gemaakt,maar goed hopen dat ze snel weer er boven op komen en dat ze gaan strijden en over 2jaar weer europa ingaan hoop volgendjaar al. Als dit team bijelkaar kan blijven zit het wel goed oke nog een spits en misschien moet Been het simpel houden kwa opstelling, gewoon 4-4-2 of 4-3-3
R()b
 R()b - woensdag 15 september 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 16:17 schreef Germen het volgende:
Oke als tiendalli met van Gastel, van Wonderen en noem maar op had gespeeld had hij het ook gemaakt,
Idd dat weet ik wel zeker.
Toen hadden ze meer voor elkaar over in het veld.
Dat is nu niet het geval.
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 15 september 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 14:14 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Het kwartje wil niet best vallen. Voetbal is een mondiale sport met jongens die voor geld spelen. Je kunt ze verwijten dat ze niet genoeg hun best doen maar niet dat ze ergens emplooi proberen te vinden.

Ook dat gedoe van neuzen en zo. Het is zo zielig en kinderachtig.
ahhhh de Wereld verbeteren.......

Waarom niet het amerikaanse NBA systeem overnemen dan?!
Gewoon lekker alles doorelkaar husselen elk jaar,een draft systeem,1 x de zoveel jaren je club een andere naam geven,mischien is een ander kleur shirtje,lekker "mondiaal"doen,gewoon zitten en een middagje jezelf wat laten voorschotelen!!

Niet nadenken dat een speler die vorig jaar nog riep dat 020 de grootste en mooiste club
van NL is en een jaar later roept dat Feyenoord dat is,gewoon accepteren!

Niet in deze tijd denken van iemand die in het verleden jaren bij de aartsrivaal op de tribune stond,en een verschrikkelijk dik salaris vangt"nou die heeft niks gebracht de afgelopen 2 jaar"

Of je twijfels bij iemand hebben die pracktisch z'n hele voetbalcarierre en prive leven aan de club te danken heeft en nooit nooit maaar dan ook nooit alle aandacht en post zou vergeten na zo'n zware blesure en ons kampioen zou maken binnen no time naar de aartsrivaal gaat

Wat betreft Cruijf,is gewoon de verpersoonlijking van de hoofdstad en aartsrivaal...
Z'n accent,manier van voetbal bekijken,de club waar die al jaren lang mee flirt in colums,boeken en op tv,zoals van Hanegem dat voor Feyenoord is.Dat was een persoonlijke wraakactie van hem naar hun waar Feyenoord zich mooi voor liet lenen,en volgens mij is hij ook gewoon buiten het begin om daarna toegejuichd of een aplaus voor hem.waren volgens mij geen anti-Cruijff spreekkoren op de coolsingel na de titel van 83/84

Vind het niet vreemd dat een gedeelte toch moeite met hem had of z'n vraagtekens erbij zette!Kritisch is/was!!
Dat is pas mondiaal,zie rivaliteiten in Schotland,Griekenland,Engeland,Spanje,Turkije,Italie etc etc
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 15 september 2010 - 17:12   quote  deeplink  
Het is inderdaad een goede vraag waarom zoveel spelers bij Feyenoord falen... Tiendalli speelt gisteren gvd tegen Maicon en bleef overeind. Zelfs Larsson vonden jullie destijds niet goed genoeg.
Denk je dat het helpt als jongens als Mulder en Bruins jullie gezeik lezen ? Ga d'r maar vanuit dat ze dat doen.
Gewoon ophouden met dat gezeik. Er lopen er zelfs alweer een paar te zeiken over Marion. Ongelooflijk ! Laat die gozer gewoon zijn werk doen en Feyenoord's Ferguson of Wenger worden en 10 jaar of meer blijven. Zodat we wat kunnen opbouwen en niet steeds die kapitaalvernietiging hebben als er een nieuwe trainer komt.
R()b
 R()b - woensdag 15 september 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 17:12 schreef de kromme2 het volgende:
Laat die gozer gewoon zijn werk doen en Feyenoord's Ferguson of Wenger worden en 10 jaar of meer blijven. Zodat we wat kunnen opbouwen en niet steeds die kapitaalvernietiging hebben als er een nieuwe trainer komt.
Zou niet gek zijn!
vries60
 vries60 - woensdag 15 september 2010 - 19:46   quote  deeplink  
Ik heb al eerder gemeld dat het afzeiken van je eigen spelers niet kan!
De club wordt er niet beter van en de speler al helemaal niet.
Elke speler van Feyenoord verdient aplaus en je persoonlijke favoriet geef je extra aplaus.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 september 2010 - 19:49   quote  deeplink  
Weet je het valt voor ons ook niet mee. We zijn als supporters toch ook wel enigszins successen en prestaties gewend. Daardoor verwachten we misschien te veel van onze huidige helden. Maar het valt gewoon niet mee om je rationele denken om te zetten als je in het stadion bent. De Kuip geeft je ook een gevoel van onoverwinnelijkheid. Hier haalt niemand punten... En aals het dan niet loopt, komt langzaam toch de frustratie..

Die kleine provinciale clubs zijn gewoon veel sneller tevreden, het grootste verschil.
vries60
 vries60 - woensdag 15 september 2010 - 20:27   quote  deeplink  
Het valt zeker niet mee...vanaf mij tiende alles van dichtbij meegemaakt.De fase waarin we nu zitten zijn we idd niet gewend ook al duurt het inmiddels alweer jaren. Ik probeer het van me af te zetten maar dat lukt maar zelden. Meestal volgt dan een doffe dreun op de tafel.....Maar het blijven onze spelers en die moeten we collectief blijven steunen.Een fluitconcert op z,n tijd moet kunnen maar dan voor het collectief. Individueel spelers op de korrel nemen pakt alleen maar negatief uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 15 september 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Vind het wel mee vallen met al die spelers die zijn weggestuurd bij Feyenoord en ergens anders de pannen van het dak spelen.

Tiendalli zeker niet. Die haalt bij Twente hetzelfde niveau als bij Feyenoord haalde. Tiendalli is een typische meevoetballer, hij maakt een elftal niet sterker. Ik zie hem bovendien nog steeds dezelfde fouten maken als die hij bij Feyenoord maakte. Bijvoorbeeld het opheffen van buitenspel, omdat ie even niet oplet. Ook maakt ie nog steeds af en toe van die domme overtredingen; ik zag gisteren ook weer een paar vliegende tackels voorbij komen van hem. Bovendien, zijn we vorig jaar halve finale beker alweer vergeten? Tweede helft met een tactische variant, waarin tiendalli expres werd vrijgelaten. Toen wist ie het niet meer.

Tiendalli is best een redelijke voetballer, maar ik begrijp heel goed dat hij nu niet meer bij Feyenoord speelt.

Landzaat hoef je al helemaal niet wakker van te liggen. Goede speler, prima back-up, had ook nog wel van waarde voor Feyenoord kunnen zijn, maar meer ook niet. Landzaat heeft het ook nooit echt gemaakt, wat ie bij Feyenoord liet zien is gewoon zijn normale niveau, met dat niveau kon hij uitblinken bij AZ en leuk mee voetballen bij Wigan. Ik vind El Ahmadi beter. Landzaat gaat bij Twente ook echt geen basisplaats veroveren, maar nuttige speler om erbij te hebben.

En dat Bastos, die zoveer jaar terug bij Excelsior geen pepernoot raakt en nu opeens sterspeler van Lyon is, dat had niemand kunnen voorspellen. Dat soort dingen zul je altijd houden, dat komt bij elke club voor.

EDIT vind overigens wel dat we ons wat positiever moeten opstellen naar de spelers. Aan gezeik heeft niemand wat. Wij zijn Feyenoord en wij moeten de spelers en trainers steunen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 september 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 09:00 schreef kale co het volgende:
Als je gisteren kijkt naar bepaalde wedstrijden zie ook overal oud spelers van ons lopen die redelijk presteren gewoon goede spelers dus die bij ons niet uit de verf kwamen.
Heb al is eerder aangegeven maar hoe komt dit??? waar ligt dat aan ?
Scheelt 2,5 miljoen jaar salaris en we hoeven dankzij Tiendalli nu geen tegen doelpunt te incasseren!!Net zoals Twente gisteren :)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 september 2010 - 20:34   quote  deeplink  
Het is eigenlijk allemaal onzin. Waarom vind je t erg? Omdat t juist bij ons niet goed gaat. Stonden we lachend eerste had t niemand een fuck uitgemaakt dat ze meeballen bij Twente.

Maar het enige wat die gasten hier bewezen hebben is dat het geen spelers zijn die je team BETER maken, ze kunnen mee met de middelmaat maar voegen niets EXTRAS toe.

Dan kan je beter dus gewoon investeren in je jeugd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 september 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 20:34 schreef Stylzz het volgende:
Het is eigenlijk allemaal onzin. Waarom vind je t erg? Omdat t juist bij ons niet goed gaat. Stonden we lachend eerste had t niemand een fuck uitgemaakt dat ze meeballen bij Twente.

Maar het enige wat die gasten hier bewezen hebben is dat het geen spelers zijn die je team BETER maken, ze kunnen mee met de middelmaat maar voegen niets EXTRAS toe.

Dan kan je beter dus gewoon investeren in je jeugd.
mee eens...
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 15 september 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 20:34 schreef Stylzz het volgende:
Het is eigenlijk allemaal onzin. Waarom vind je t erg? Omdat t juist bij ons niet goed gaat. Stonden we lachend eerste had t niemand een fuck uitgemaakt dat ze meeballen bij Twente.

Maar het enige wat die gasten hier bewezen hebben is dat het geen spelers zijn die je team BETER maken, ze kunnen mee met de middelmaat maar voegen niets EXTRAS toe.

Dan kan je beter dus gewoon investeren in je jeugd.
Het gaat erom dat ze het bij anderen beter doen dan bij ons
En het zijn inderdaad niet de grootste sterren bij hun teams
Maar om nou te zeggen dat ze enkel een beetje meehobbelen
Nee, ze voegen daar wel wat toe (de meeste dan)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 september 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 20:45 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ze het bij anderen beter doen dan bij ons
En het zijn inderdaad niet de grootste sterren bij hun teams
Maar om nou te zeggen dat ze enkel een beetje meehobbelen
Nee, ze voegen daar wel wat toe (de meeste dan)
De Vrij of Tiendalie?Het verschil?7 ton op jaar basis?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 september 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Vrij of Tiendalie?Het verschil?7 ton op jaar basis?
Ja ik zie t ook niet hoor..

Ja Bastos.. maar ja.. dat kan gebeuren.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 15 september 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Vrij of Tiendalie?Het verschil?7 ton op jaar basis?
Iets minder
Al scheelt het wel

Maar de vraag was hoe het kwam dat dat spelers het bij andere eerder goed doen dan bij ons
En mijn antwoord is dat dat door ons supporters komt, de eisen die wij stellen
Wij zijn dingen gewend die niet meer redelijk zijn op het moment

En Tiendalli is inderdaad (zeker na gisteren) geen goed voorbeeld om daar voor te gebruiken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 september 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 20:54 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Iets minder
Al scheelt het wel

Maar de vraag was hoe het kwam dat dat spelers het bij andere eerder goed doen dan bij ons
En mijn antwoord is dat dat door ons supporters komt, de eisen die wij stellen
Wij zijn dingen gewend die niet meer redelijk zijn op het moment

En Tiendalli is inderdaad (zeker na gisteren) geen goed voorbeeld om daar voor te gebruiken
ik weet het niet Phyx?zoveel namen kan ik niet opnoemen ,Elmander?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 september 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Ps het legioen kan spelers wel breken,dat ben ik met jou eens.
qwerto
 qwerto - woensdag 15 september 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Tiendalli of de vrij ? _ DE VRIJ !
Vele jaren jonger en nu al een ware held ! ik bedoel hoe hij onder andere vorig seizoen Suarez de wedstrijd uitbonjourde was geniaal !
De vrij en tiendallie zitten nu op ongeveer hetzelfde niveau ze schelen aleen 5 jaar !
qwerto
 qwerto - woensdag 15 september 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik weet het niet Phyx?zoveel namen kan ik niet opnoemen ,Elmander?
Joh zo kan ik er nog wel een zooi opnoemen !
Denk aan een Smolarek zelfs een van persie of een Gianni zuiverloon
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 september 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:40 schreef qwerto het volgende:
Tiendalli of de vrij ? _ DE VRIJ !
Vele jaren jonger en nu al een ware held ! ik bedoel hoe hij onder andere vorig seizoen Suarez de wedstrijd uitbonjourde was geniaal !
De vrij en tiendallie zitten nu op ongeveer hetzelfde niveau ze schelen aleen 5 jaar !
Ja en Vd Gijp maar zeggen dat de Vrij Jupiler niveau is??
Die begint zo langzamerhand behoorlijk uit z`n nek te lullen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 september 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:41 schreef qwerto het volgende:

[..]

Joh zo kan ik er nog wel een zooi opnoemen !
Denk aan een Smolarek zelfs een van persie of een Gianni zuiverloon
Smolarek en v Persie wel maar had niks met het legioen te maken...
qwerto
 qwerto - woensdag 15 september 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en Vd Gijp maar zeggen dat de Vrij Jupiler niveau is??
Die begint zo langzamerhand behoorlijk uit z`n nek te lullen..
Ja dat vond ik ook al zo'n vreemde opmerking van hem !
wat verwacht je nou ven een net 18 jaar geworden speler ? dat ie ff in z'n eentje alle ballen van de lijn houd ?
dat hij elke week een 9 scoord ?
Dat hij elke wedstrijd 3 beslissende eindpases geeft ?

Nee ! wat je verwacht is een redelijk stijgende lijn in prestaties ! En als er iets te zien is bij stefan is dat het wel !
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 september 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en Vd Gijp maar zeggen dat de Vrij Jupiler niveau is??
Die begint zo langzamerhand behoorlijk uit z`n nek te lullen..
zo heb ik me daar ff een partij de tieft aan geërgerd zeg. Wat een malloot joh!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 september 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:44 schreef qwerto het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook al zo'n vreemde opmerking van hem !
wat verwacht je nou ven een net 18 jaar geworden speler ? dat ie ff in z'n eentje alle ballen van de lijn houd ?
dat hij elke week een 9 scoord ?
Dat hij elke wedstrijd 3 beslissende eindpases geeft ?

Nee ! wat je verwacht is een redelijk stijgende lijn in prestaties ! En als er iets te zien is bij stefan is dat het wel !
helemaal mee eens qwerto
qwerto
 qwerto - woensdag 15 september 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Smolarek en v Persie wel maar had niks met het legioen te maken...
Nee maar ik bedoel gewoon dat het opnoemen vaan "geflopte" spelers een eitje is !
(magrao,Bastos,V.Persie,Smolarek,Elmander,zuiverloon enz enz enz
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 september 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:46 schreef qwerto het volgende:

[..]

Nee maar ik bedoel gewoon dat het opnoemen vaan "geflopte" spelers een eitje is !
(magrao,Bastos,V.Persie,Smolarek,Elmander,zuiverloon enz enz enz
klopt...!!Mwah de beste vond ik nog Smolarek.Gullit vond `m raar uit z`n ogen kijken dus hij kon vertrekken?
De Spot
 De Spot - woensdag 15 september 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 13:04 schreef sportdwaas het volgende:
Zoals spelers van buiten soms bij Feyenoord worden opgevangen door trainingsstaf en supporters denk ik dat het niet zo verwonderlijk is dat ze vaak niet lekker in hun vel zitten. Als je bv maar een Amsterdamse voorvader hebt dan wordt je al uitgejouwd en gefloten. Zelfs Johan Cruijff die Feyenoord de laatste dubbel bezorgde wordt uitgekotst ddor een deel van de supporters. Rinus Israel een nette Amsterdammer van DWS was doelpuntenmaker in de gewonnen Europacup 1 finale (de belangrijke gelijkmaker). Ook Beenhakker die Feyenoord naar het laatste landskampioenschap coachte wordt omdat hij ook in Amsterdam heeft gewerkt vaak onheus bejegend om die reden.

Ik heb het al eerder gezegd dat stomme 020 en Jodengedoe en gebrul leidt tot niet en zolang dat niet ophoudt zal Feyenoord nooit scheidsrechters, bonden, geldschieters meekrijgen als het er op aan komt.

Jorien van den Herik, weliswaar een bij tijd en wijle slechte alleenheerser, wordt met pek en veren de kuip uitgejaagd.

Als de in aanleg inderdaad beste supporters van het land zich eens zouden richten op positief aanmoedigen van de spelers zou het voor die jongens ook beter zijn. Kijk kritiek is 1 ding maar mensen bij voorbaat afserveren omdat ze ooit bij Ajax een paar wedstrijden hebben gespeeld of Amsterdammer zijn vind ik nogal stom.
Pfff wat een dom gelul zeg....
qwerto
 qwerto - woensdag 15 september 2010 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt...!!Mwah de beste vond ik nog Smolarek.Gullit vond `m raar uit z`n ogen kijken dus hij kon vertrekken?
Ja joh nog ff en ze komen met een speler aanzetten en dan zeggen ze : Hij smst te veel dus moet hij weg !

Meest onzinnige redenen altijd !
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 15 september 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik weet het niet Phyx?zoveel namen kan ik niet opnoemen ,Elmander?
Er zijn een redelijk aantal Brazilianen te noemen
Magrao, Bastos zijn recente voorbeelden
Maar er zijn er meer
Manteiga en Erasmus zijn de meest recente
Wij halen veel spelers met veel bombarie en vervolgens floppen ze
Manteiga en Erasmus stonden beide in de top 25 van werelds grootste talenten
En ik heb eigenlijk geen idee waar beide nu spelen...
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 15 september 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:53 schreef qwerto het volgende:

[..]

Ja joh nog ff en ze komen met een speler aanzetten en dan zeggen ze : Hij smst te veel dus moet hij weg !

Meest onzinnige redenen altijd !
Joh onze held Jorien vond ook dat Martin Jol een beroerde trainer was
En weet je wat zijn argument was?
Jol was te dik

Nou wil ik niet zeggen dat Jol een wereld trainer is
Maar wel dat ik dat op iets anders dan zijn figuur baseer
sterski010
 sterski010 - woensdag 15 september 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 22:28 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Er zijn een redelijk aantal Brazilianen te noemen
Magrao, Bastos zijn recente voorbeelden
Maar er zijn er meer
Manteiga en Erasmus zijn de meest recente
Wij halen veel spelers met veel bombarie en vervolgens floppen ze
Manteiga en Erasmus stonden beide in de top 25 van werelds grootste talenten
En ik heb eigenlijk geen idee waar beide nu spelen...
Erasmus is een Zuid Afrikaan. Ook Lazovic doet het nu wel aardig. Vroeger hadden we ook nog een Demetradze die later de sterren van de hemel ging spelen in Moskou en Kiev, inclusief Russisch topscorer van het jaar. Ion Sabau zaten we ook aardig mee naast...Denis Kliouev werd gelijk na zijn Feyenoord periode een hele grote mijnheer in Belgie.And the list goes on, das alleen al een aanvulling wat me zo ff te binnen schiet... Er zijn er hier 3 x zo veel niet geslaagd dan wel...
R()b
 R()b - donderdag 16 september 2010 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt...!!Mwah de beste vond ik nog Smolarek.Gullit vond `m raar uit z`n ogen kijken dus hij kon vertrekken?
Gullit is niet helemaal tof in z'n bovenkamer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe komt dat nou? Oud-Feyenoorders presteren bij andere clubs wel!









0.0115458