|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Kan iemand mij uitleggen waarom Anita iedere Europese wedstrijd aan de aftrap verschijnt, terwijl we in iedere Europese wedstrijd van dit seizoen hebben kunnen zien dat Anita niet 1, niet 2, niet 3 maar 50 maten tekortschiet? Gisteren had hij met een eigen goal (hoewel daar over te twisten valt of het ook daadwerkelijk een eigen goal was) en het opheffen van de buitenspelval weer een aanzienlijke negatieve bijdrage...
Wordt het niet eens tijd voor een andere oplossing? Zou Daley Blind dan echt nog minder zijn dan Anita? Ik kan het me haast niet voorstellen... Of waarom zet hij Urby daar niet neer (en Sulejamni op linksbuiten)? Een jaar geleden werd er toch nog geroepen dat Urby het Nederlands elftal kon halen op de positie van linksback? Er zijn toch echt wel meer opties dan Anita op linksback? Wordt het dan ook niet eens tijd om die knul uit zijn lijden te verlossen? |
|
|
|
|
BD
|
|
|
Mee eens. Hij heeft misschien wel de wil en de over-mijn-lijk mentaliteit, maar komt gewoonweg veeeeeeeeels te kort op dit niveau. Hoewel ik Urby ook niet geweldig vind op die positie, zie ik idd oook liever hem daar spelen |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Als we Urby nou de mentaliteit van Anita konden geven dan hadden we een super-linksback. |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
harm over die eigen goal valt niet te twisten hoor. hij is zo klein dat hij de bal tegen zijn eigen voet kopt en erin vliegt. en dat bitenspel laten staan moet hij ook nog leren denk ik. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Anita kan nog wel mee in de eredivisie maar dit niveau... NOT.. moet ik ook zeggen dat elke club het gisteren lastig had gehad tegen Real.. godsallemachtig wat een spelers.. maar die combi is gewoon erg hard.. mourinho die een team kan maken en dan met zulke wereldtoppers.. ik zie real dan ook de CL winnen.. dus zoon schande is het niet |
|
|
|
|
BD
|
|
|
Dan moeten ze wel eerst leren afronden...het had gisteren gemakkelijk zo'n uitslag kunnen worden als Barca tegen Panathinaikos... Ajax speelde gewoon eeeerg slecht,geen bezieling en hier en daar gewoon een klasse of tien te kort |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ook in de competitie komt hij te kort. Het is geen verdediger. Hij loopt continue achteruit en als een aanvaller op snelheid op je afkomt ben je ten alle tijden kansloos.Maar Jol schijnt het echt in hem te zien zitten waarom is mij een raadsel. Een pass over tien meter is bijna teveel gevraagd. Elke aangespeelde bal moet hij minimaal twee controleren. Hij is gewoon niet goed genoeg. Het wordt tijd dat Daley Blind een kans krijgt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door Brandje -- |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Heel AJAX op Steek na is gister overklast. Beetje makkelijk om het in de schoenen van Anita te schuiven. Waar was De Zeeuw?? (halve finale wk) Waar was Van Der Wiel (finale wk) Waar was El-Ham?? Heb ik helemaal niet gezien... Ooijer?? (ook wk ganger) Ook niet gezien... Dus laat Anita lekker met rust. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
het is toch echt heel simpel...anita is ajax onwaardig was 2 koppen kleiner dan ze tegenstander,dan kom je fysiek echt te kort. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 10:59 schreef SanderS het volgende:Heel AJAX op Steek na is gister overklast. Beetje makkelijk om het in de schoenen van Anita te schuiven. Waar was De Zeeuw?? (halve finale wk) Waar was Van Der Wiel (finale wk) Waar was El-Ham?? Heb ik helemaal niet gezien... Ooijer?? (ook wk ganger) Ook niet gezien... Dus laat Anita lekker met rust. als je gister goed heb gekeken ging bijna alles van madrid over de rechterkant,waarom zou dat zijn geweest denk je? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 10:47 schreef Brandje het volgende:Ook in de competitie komt hij te kort. Het is geen verdediger. Hij loopt continue achteruit en als een aanvaller op snelheid op je afkomt ben je ten alle tijden kansloos.Maar Jol schijnt het echt in hem te zien zitten waarom is mij een raadsel. Een pass over tien meter is bijna teveel gevraagd. Elke aangespeelde bal moet hij minimaal twee controleren. Hij is gewoon niet goed genoeg. Het wordt tijd dat Daley Blind een kans krijgt. mee eens hij komt ook in de eredivisie te kort....it,s a simpel |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik zeg ook zeker niet dat Anita goed was/is. Maar het lijkt wel alsof Anita de wedstrijd had kunnen keren volgens jullie. Al speelde Anita de wedstrijd van zijn leven hadden we nog verloren, want de rest was ook drama! Dan vind ik het erg makkelijk om een topic over Anita te openen. Mag ik dan nog 8 andere topics openen? Want alleen over Alderweireld en Stekelenburg hoef je dan geen topic te openen!
Verderz heb je volkomen gelijk! Anita is Ajax onwaardig. Dat staat er los van! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Anita is geen verdediger maar een gemaakte... kan hij niks aan doen. Ajax grossiert in middenvelders maar aanval en verdediging vanuit eigen opleiding is ruk. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ook al is hij een gemaakte verdediger dan mag je toch verwachten dat hij een bal fatsoenlijk aan kan nemen en een pass over tien meter kan geven of eis ik nu teveel van een speler van Ajax??? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 12:04 schreef Brandje het volgende:Ook al is hij een gemaakte verdediger dan mag je toch verwachten dat hij een bal fatsoenlijk aan kan nemen en een pass over tien meter kan geven of eis ik nu teveel van een speler van Ajax??? Nop... geef het je maar te doen. Graag willen spelen, desnoods op een plek waar je je niet thuisvoelt. Ga je ook nog eens tegen Real spelen zonder Vertongen en Suarez. De 2 ajacieden die je kunt vertrouwen op inzet en passie. Staan wel wat spelers tegenover je. Ajax waardig of onwaardig vind ik domweg te kort door de bocht. Vorig seizoen was iedereen lyrisch over hem en noemde sommige hem zelfs een potentiele Lahm. De hele verdediging is nog geen schim van de 2e seizoenshelft van vorig jaar, niet alleen Anita. Gelukkig hebben we Steek nog. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 12:04 schreef Brandje het volgende:Ook al is hij een gemaakte verdediger dan mag je toch verwachten dat hij een bal fatsoenlijk aan kan nemen en een pass over tien meter kan geven of eis ik nu teveel van een speler van Ajax??? vind het beetje lullig dat je dat zegt na de wedstrijd van gister, het lukte niemand gister, alles ging kut gister maar dat betekent toch niet dat hij altijd zo is, en altijd slechte passes geeft.. gister was kut,snel vergeten en doorgaan. klaar.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik ben vanaf dag een al niet spreken over Anita. Van Basten haalde hem er destijds bij en toen was het ook al niks. Maar goed jij zal wel fan van hem en als dat het niveau is waar jij blij van wordt vind ik het best maar ik vind het triest dat jij niet inziet dat die jongen echt veel te kort komt. Noem mij een sterk punt van hem?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door Brandje -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 13:36 schreef Brandje het volgende:Ik ben vanaf dag een al niet spreken over Anita. Van Basten haalde hem er destijds bij en toen was het ook al niks. Maar goed jij zal wel fan van hem en als dat het niveau is waar jij blij van wordt vind ik het best maar ik vind het triest dat jij niet inziet dat die jongen echt veel te kort komt. Noem mij een sterk punt van hem? geen punt....heel simpel |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Waarom vertel jij mij niet dan wat je vorig jaar, toen Ajax na de winterstop de inhaalrace begon, slecht vond aan Anita in de achterhoede. Volgens mij speelde hij daar... zo goed zelfs dat zelfs Oranje nog beproefd werd... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Brama heeft ook in Oranje gespeeld maar die heeft dinsdag niks anders gezien dan de hakken van Sneijder. Dries Boussatta en Romano Denneboom hebben ook in Oranje gespeeld dus dat zegt mij echt helemaal niks. Maar ik vind het prima dat jij fan bent van Anita maar dan mag ik zeggen dat jij er in mijn ogen geen verstand van hebt. Zelfs tegen de jonkies van Vitesse werd hij aan alle kanten voorbij gelopen. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 13:36 schreef Brandje het volgende:Ik ben vanaf dag een al niet spreken over Anita. Van Basten haalde hem er destijds bij en toen was het ook al niks. Maar goed jij zal wel fan van hem en als dat het niveau is waar jij blij van wordt vind ik het best maar ik vind het triest dat jij niet inziet dat die jongen echt veel te kort komt. Noem mij een sterk punt van hem? Hij is NIET LINKSBENIG, vergeet dat ook niet, dat zag je bij die eigen goal. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
Dus Daley Blind erin! Kom op Jol, je kan het! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Het is echt te triest voor woorden dat WEER Anita de lul is. Terwijl de hele verdediging en het middenveld de boel verknald hebben. Kijk naar ALderweireld. Werd aan de lopende band voorbijgelopen. Stond niet eens in de buurt van zn directe tegenstander. Gaf hem steeds meters ruimte!! vd Wiel die gewoon naar voren loopt en Ronaldo gewoon zn gang laat gaan!! de Zeeuw die alles verprutste!! Kijk daar ook eens naar en ga niet alleen weer Anita naar voren halen!!!! Kan die jongen er wat aan doen dat ie linksback moet spelen! Hij is een middenvelder. En Daley Blind moet je al helemaal niet linksback zetten! Dat is al helemaal geen back. Anita heeft de spirit en de juiste instelling. Hij doet elke wedstrijd weer zn stinkende best op een positie waar hij niet hoort te staan. In de competitie is hij vaak genoeg al de beste speler van het veld geweest. En nou weer beginnen te zeuren. Tis wel even Real waar ze tegen stonden he. Je verwacht toch niet dat een gemaakte linksback als Anita die wereldtoppers even aan de kant schuift! Let ook eens wat vaker op andere spelers. Dan kan je zien dat ook Alderweireld aan de lopende band zn tegenstander zo laat lopen!Dat Vertonghen zo voorbijgelopen wordt. Dat vd Wiel meer bij de cornervlag rondhangt dan dat ie achterin aan het opletten is. Jol moet Anita gewoon op het middenveld zetten. Dan is het gewoon een goede balafpakker met een goede techniek die aanvallend ook nog wat toevoegt. Tis altijd weer Anita anita anita bij sommigen hier. Al zou vd Wiel 4 keer in eigen doel schieten dan nog is het de schuld van Anita!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Ja joh die kan die toppers wel aan he...NOT! Hou toch eens op met spelers op een positie neer te pleuren waar ze niet horen te staan. Triest dat zelfs Ajax supporters het talent van de eigen jeugd zo weg willen gooien door ze ergens neer te zetten waar ze niet horen te staan. Blind is geen back!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 14:14 schreef Ajax_fan het volgende:Het is echt te triest voor woorden dat WEER Anita de lul is. Terwijl de hele verdediging en het middenveld de boel verknald hebben. Kijk naar ALderweireld. Werd aan de lopende band voorbijgelopen. Stond niet eens in de buurt van zn directe tegenstander. Gaf hem steeds meters ruimte!! vd Wiel die gewoon naar voren loopt en Ronaldo gewoon zn gang laat gaan!! de Zeeuw die alles verprutste!! Kijk daar ook eens naar en ga niet alleen weer Anita naar voren halen!!!! Kan die jongen er wat aan doen dat ie linksback moet spelen! Hij is een middenvelder. En Daley Blind moet je al helemaal niet linksback zetten! Dat is al helemaal geen back. Anita heeft de spirit en de juiste instelling. Hij doet elke wedstrijd weer zn stinkende best op een positie waar hij niet hoort te staan. In de competitie is hij vaak genoeg al de beste speler van het veld geweest. En nou weer beginnen te zeuren. Tis wel even Real waar ze tegen stonden he. Je verwacht toch niet dat een gemaakte linksback als Anita die wereldtoppers even aan de kant schuift! Let ook eens wat vaker op andere spelers. Dan kan je zien dat ook Alderweireld aan de lopende band zn tegenstander zo laat lopen!Dat Vertonghen zo voorbijgelopen wordt. Dat vd Wiel meer bij de cornervlag rondhangt dan dat ie achterin aan het opletten is. Jol moet Anita gewoon op het middenveld zetten. Dan is het gewoon een goede balafpakker met een goede techniek die aanvallend ook nog wat toevoegt. Tis altijd weer Anita anita anita bij sommigen hier. Al zou vd Wiel 4 keer in eigen doel schieten dan nog is het de schuld van Anita! vond vdwiel gisteren net zo slecht als anita maar tjah.. dus ja met jou eens ... :) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 13:51 schreef Brandje het volgende:Brama heeft ook in Oranje gespeeld maar die heeft dinsdag niks anders gezien dan de hakken van Sneijder. Dries Boussatta en Romano Denneboom hebben ook in Oranje gespeeld dus dat zegt mij echt helemaal niks. Maar ik vind het prima dat jij fan bent van Anita maar dan mag ik zeggen dat jij er in mijn ogen geen verstand van hebt. Zelfs tegen de jonkies van Vitesse werd hij aan alle kanten voorbij gelopen. Ik zeg niet dat ik fan ben van Anita dus nee... dan mag jij niet zeggen dat je in jou ogen ik er geen verstand van heb. Ik zeg alleen dat Anita niet de juiste speler is op die plek dus ja, dan ook niet de juiste verdediger is daarvoor. Tuurlijk kun je er wat van zeggen maar vorig jaar heeft hij het uitstekend gedaan. Was het een goede back met afpakballen en snelle passes over de flank. Gisteren was collectief niet goed, we misten vuur en vlam... Vorige wedstrijd tegen WillemII was het al pannaflappa inclusief Suarez dus echt verbaasd was ik gisteren ook niet. Ergens missen we nog het heilige vuur, Dynamo mag dan verslagen zijn, wij hebben het niet zelf gewonnen.
Maar nogmaals, nu vraag ik het je nog één keer... was Anita vorige 2e seizoenshelft slecht? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Daley Blind is tig keer meer back dan Anita. Komt bij dat Blind verdedigend beter is. Weet precies hoe hij zich op moet stellen. Blind kan wel fatsoenlijk een bal aannemen. Kan wel een pass over tien meter geven sterker nog een pass over 20/30 meter is ook geen probleem. Blind is linksbenig en dat is altijd handig als je linksback staat. Want 99 van de 100 keer trekt Anita naar binnen en Blind kan gewoon een simpele pass langs de lijn geven. Maar ik geef het op. Er zijn blijkbaar een hele hoop die hard Anita fans en die zijn toch niet te overtuigen dat die jongen op alle fronten tekort komt! |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 14:31 schreef Brandje het volgende:Daley Blind is tig keer meer back dan Anita. Komt bij dat Blind verdedigend beter is. Weet precies hoe hij zich op moet stellen. Blind kan wel fatsoenlijk een bal aannemen. Kan wel een pass over tien meter geven sterker nog een pass over 20/30 meter is ook geen probleem. Blind is linksbenig en dat is altijd handig als je linksback staat. Want 99 van de 100 keer trekt Anita naar binnen en Blind kan gewoon een simpele pass langs de lijn geven. Maar ik geef het op. Er zijn blijkbaar een hele hoop die hard Anita fans en die zijn toch niet te overtuigen dat die jongen op alle fronten tekort komt! ben ik 100% met je eens, blind speelde ook back bij groningen en is links, dat is veel logischer dan anita die behalve zijn lengte dus ook zijn rechtsbenigheid tegen heeft. Zo moeilijk is hte echt niet, maar voor sommige mensen blijkbaar wel. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 14:17 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ja joh die kan die toppers wel aan he...NOT! Hou toch eens op met spelers op een positie neer te pleuren waar ze niet horen te staan. Triest dat zelfs Ajax supporters het talent van de eigen jeugd zo weg willen gooien door ze ergens neer te zetten waar ze niet horen te staan. Blind is geen back!! JIJ bent triest wnat JIJ gooit Blind weg. Kijk dan nog eens naar die eigen goal van Anita, het somt de 2 problemen op: klein/niet sterk in delucht en geen goed linkerbeen. Alleen een blinde ziet dat niet!
En Blind heeft back gespeeld bij groningen dus waar heb je het over? Hij verdient gewoon een kans, desnoods speel je blind 1 helft en anita 1 helft. ZO moeilijk is het echt niet. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 14:31 schreef Brandje het volgende:Daley Blind is tig keer meer back dan Anita. Komt bij dat Blind verdedigend beter is. Weet precies hoe hij zich op moet stellen. Blind kan wel fatsoenlijk een bal aannemen. Kan wel een pass over tien meter geven sterker nog een pass over 20/30 meter is ook geen probleem. Blind is linksbenig en dat is altijd handig als je linksback staat. Want 99 van de 100 keer trekt Anita naar binnen en Blind kan gewoon een simpele pass langs de lijn geven. [B]Maar ik geef het op[/B]. Er zijn blijkbaar een hele hoop die hard Anita fans en die zijn toch niet te overtuigen dat die jongen op alle fronten tekort komt! Nu al?
Anita is een jongen met een hart voor Ajax...die fik je niet 1,2,3 af. Dat hij kwalitatief en kwantitatief tekort komt voor die positie zullen weinig tegen je zeggen. Maar vorig jaar deed hij het erg goed op die positie en Jol houd snel vast aan zijn vaste team. Vorig jaar pakte dat zeer goed uit dus ja, soms voordeel van de twijfel.
Persoonlijk zie ik zelf ook liever Blind op die plek om dezelfde reden...bij Groningen deed hij het daar heel goed maar dat is ook een ander team en een andere status. Meer spelers, zie Wiellaart, vallen door de mand als ze bij Ajax spelen. Alsof de druk te hoog wordt. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 14:39 schreef 1nummer14 het volgende:[..] JIJ bent triest wnat JIJ gooit Blind weg. Kijk dan nog eens naar die eigen goal van Anita, het somt de 2 problemen op: klein/niet sterk in delucht en geen goed linkerbeen. Alleen een blinde ziet dat niet! En Blind heeft back gespeeld bij groningen dus waar heb je het over? Hij verdient gewoon een kans, desnoods speel je blind 1 helft en anita 1 helft. ZO moeilijk is het echt niet. Jij hebt dus geen reet verstand van voetballen... je kan niet van te voren incalculeren om te wisselen. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Anita is een voetballer van niks. Leuk voor het niveau Willem 2 maar duidelijk te licht voor Ajax. Ajax moet zich schamen om met dat soort spelers in de CL te spelen, er zullen genoeg mensen gelachen bij Real op tribune, wat een niveau van die speler! Hij kan misschien wel een Ajaxhart hebben maarja wie niet op dit forum? Te licht is te licht dus weg doen voordat we nog meer punten gaan verspelen. Het word tijd om weer naar een hoger niveau te gaan! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Daar is de volgende kloon alweer...
wat een clown joh...lul lekker mee. Lees alleen maar krantenberichten... Geen enkele fundering onder je teksten. Vorig jaar nog hosanna en nu te licht bevonden. Domme opmerkingen van nog dommere mensen...geen ajaxieden in ieder geval. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 14:48 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Jij hebt dus geen reet verstand van voetballen... je kan niet van te voren incalculeren om te wisselen. Ik heb een stuk meer verstand van voetbal dan jij, dat blijkt nu. Je hebt namelijk 3 wisselmogelijkheden in een wedstrijd, elke imbeciel die ook maar iets van voetbal weet is hier mee bekend. Dat zijn de spelregels en gewisseld wordt er in bijna elke voetbalwedstrijd op deze planeet. Zie De Zeeuw tegen Madrid: hij speelt slecht en wordt gewisseld. Heel erg simpel hoor. Dwaas dat je bent. |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 14:26 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Ik zeg niet dat ik fan ben van Anita dus nee... dan mag jij niet zeggen dat je in jou ogen ik er geen verstand van heb. Ik zeg alleen dat Anita niet de juiste speler is op die plek dus ja, dan ook niet de juiste verdediger is daarvoor. Tuurlijk kun je er wat van zeggen maar vorig jaar heeft hij het uitstekend gedaan. Was het een goede back met afpakballen en snelle passes over de flank. Gisteren was collectief niet goed, we misten vuur en vlam... Vorige wedstrijd tegen WillemII was het al pannaflappa inclusief Suarez dus echt verbaasd was ik gisteren ook niet. Ergens missen we nog het heilige vuur, Dynamo mag dan verslagen zijn, wij hebben het niet zelf gewonnen. Maar nogmaals, nu vraag ik het je nog één keer... was Anita vorige 2e seizoenshelft slecht? Maar wat wil jij nou ... ? je zegt dat je hem niet de juiste speler voor die plaatst vind maar ondertussen pleit je wel voor hem omdat hij een goede 2e seizoenshelft had vorig jaar. Moet hij blijven staan op basis van vorig jaar .. of niet omdat hij toch echt tekort komt voor de linksback positie. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
vind het ook een beetje jammer om na gisteren Anita af te gaan branden hierzo, iedereen speelde zwaar onder de maat en hadden veels te veel respect voor dit Real. Anita is normaal een jongen die zijn mindere kwaliteiten verbergt door een enorme inzet, hij geeft nooit op, dat kun je niet van alle Ajacieden zeggen. Gauw vergeten die wedstrijd van gisteren en niet zeuren over Anita, afgelopen seizoen deed hij het ook prima, dus waarom zou hij het dit seizoen niet kunnen. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 14:39 schreef 1nummer14 het volgende:[..] JIJ bent triest wnat JIJ gooit Blind weg. Kijk dan nog eens naar die eigen goal van Anita, het somt de 2 problemen op: klein/niet sterk in delucht en geen goed linkerbeen. Alleen een blinde ziet dat niet! En Blind heeft back gespeeld bij groningen dus waar heb je het over? Hij verdient gewoon een kans, desnoods speel je blind 1 helft en anita 1 helft. ZO moeilijk is het echt niet. Ik gooi Blind helemaal niet weg. Ik wil zijn talent zien op de positie waar hij hoort! Kijk wat er nu met Anita gebeurt nu hij als linksback misbruikt wordt. Zn hele carriere zal ie als linksback gezien worden terwijl hij gewoon een prima middenvelder is. Tis niet de bedoeling dat Blind misbruikt wordt als back en dan ook zn hele carriere als back gezien wordt en zn talent er dus helemaal niet uitkomt. Zie wat er met Vertonghen gebeurt als hij linksback staat. 3 keer niks! Groningen heeft hem als back misbruikt ja mar dat wil niet zeggen dat ie voortaan als back gezien moet worden. Blind verdiend een kans ja maar dan wel op zn eigen positie! Tis nu wel eens genoeg geweest met die spelers op linksback die er niet horen te staan. Zo gaat het nu al 10 jaar! Tijd dat Atouba weer terugkomt. Tijd voor een ECHTE linksback! |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 16:02 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ik gooi Blind helemaal niet weg. Ik wil zijn talent zien op de positie waar hij hoort! Kijk wat er nu met Anita gebeurt nu hij als linksback misbruikt wordt. Zn hele carriere zal ie als linksback gezien worden terwijl hij gewoon een prima middenvelder is. Tis niet de bedoeling dat Blind misbruikt wordt als back en dan ook zn hele carriere als back gezien wordt en zn talent er dus helemaal niet uitkomt. Zie wat er met Vertonghen gebeurt als hij linksback staat. 3 keer niks! Groningen heeft hem als back misbruikt ja mar dat wil niet zeggen dat ie voortaan als back gezien moet worden. Blind verdiend een kans ja maar dan wel op zn eigen positie! Tis nu wel eens genoeg geweest met die spelers op linksback die er niet horen te staan. Zo gaat het nu al 10 jaar! Tijd dat Atouba weer terugkomt. Tijd voor een ECHTE linksback! Wat bedoel je met blind "misbruikt als linksback" man? Blind speelde ook bij Ajax als verdediger, ik heb hem zelf een keer op die plek zien spelen op de Toekomst. En HIJ IS LINKSBENIG dus waarom zou je hem niet linksback zetten? Is gewoon logisch. Hoe kom je erbij dat hij middenvelder "is"? Blind heeft de laatste tijd als verdediger gespeeld, dus er is weinig om over te praten lijkt mij. Echt bizar deze discussie, jullie zitten niet bovenop de feiten. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Het is gewoon een regelrechte nationale schade dat Anita op LB positie staat,bij Ajax,in de CL,tegen een club als Real Madrid. Dat jochie werd helemaal dolgedraaid door Arbeloa,Di Maria en C.Ronaldo. Hij is gewoon veel te zwak. Ik snap Jol ook niet..waarom geen linksback aangetroffen die op dit niveau mee kan???
Anita is gisteravond nog in Madrid gebleven,terwijl de rest terug vloog naar Amsterdam. Hij was flauw gevallen omdat ie het shirtje kreeg van C.Ronaldo,en kwam vanmorgen rond een uur of half 6 bij. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 15:34 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Ik heb een stuk meer verstand van voetbal dan jij, dat blijkt nu. Je hebt namelijk 3 wisselmogelijkheden in een wedstrijd, elke imbeciel die ook maar iets van voetbal weet is hier mee bekend. Dat zijn de spelregels en gewisseld wordt er in bijna elke voetbalwedstrijd op deze planeet. Zie De Zeeuw tegen Madrid: hij speelt slecht en wordt gewisseld. Heel erg simpel hoor. Dwaas dat je bent. JE hebt een grote smoel...hou ik wel van.
Maar als je een wedstrijd begint waarin je weet dat je de ene helft eindigt met 1 speler minder en dus als je wisselt moet je dus hopen/bidden dat er niemand geblesseerd raakt waardoor je van te voren al 1 speler te weinig ingecalculeerd hebt. Pannenkoek. Het zijn geen oefenwedstrijden waarin je oneindig mag wisselen. Maximaal 3
Dus hypothetisch even uitgetypt voor die dwaze hersens van je.
1ste helft begint, (met Blind of Anita...dat je het nog snapt) Suarez krijgt een rottrap na 10 minuten en moet gewisseld worden. Dus hoppa, Suljemani erin. Shit... 5 minuten later verrekt de Zeeuw zijn hamstring.. wisselen en die Fin erin. Heb je nog 1 wissel over maar ja...de dwaas hier heeft al bepaald dat Blind/Anita eruit gaat en dus ga je nu maar duimen draaien dat er geen eentje een kaart krijgt of nog eens geblesseerd raakt. Laat staan dat je alsnog een tactische wissel wil toepassen om wat te forceren.
Dus nog éénmaal!!!! geen enkele wissel is voor de wedstrijd in te plannen... DWAAS |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 15:34 schreef KAb het volgende:[..] Maar wat wil jij nou ... ? je zegt dat je hem niet de juiste speler voor die plaatst vind maar ondertussen pleit je wel voor hem omdat hij een goede 2e seizoenshelft had vorig jaar. Moet hij blijven staan op basis van vorig jaar .. of niet omdat hij toch echt tekort komt voor de linksback positie. Simpel...
Anita deed het vorig jaar goed ondanks dat hij niet de juiste speler is voor die positie. Daar was mijn vraagstelling ook naar...waarom is hij opeens al vanaf het begin een waardeloze speler? Ik pleit niet voor hem dat hij blijft staan maar dat er geen redenatie is waarom hij opeens slechter is. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Wat een kansloze discussies worden HIER gehouden zeg... man man man lekker makkelijk iemand afbranden na een wedstrijd tegen gvd real!! ik hoorde vorig jaar nog niemand zeiken hoor over Anita... ik ga niet eens meer bemoeien met die discussies want er word gelijk met alles gesmeten... |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
atouba is dadelijk terug en misschien is hij een beter back hij is in ieder geval veel groter en sterker |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 15:34 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Ik heb een stuk meer verstand van voetbal dan jij, dat blijkt nu. Je hebt namelijk 3 wisselmogelijkheden in een wedstrijd, elke imbeciel die ook maar iets van voetbal weet is hier mee bekend. Dat zijn de spelregels en gewisseld wordt er in bijna elke voetbalwedstrijd op deze planeet. Zie De Zeeuw tegen Madrid: hij speelt slecht en wordt gewisseld. Heel erg simpel hoor. Dwaas dat je bent. nou moet ik toch ff opkomen voor de andere beste man.. want nu ben je echt DOM.. tuurlijk snapt hij wel dat je 3 keer mag wisselen.. hij bedoeld gewoon te zeggen dat je niet weet of het slim is om te wisselen aangezien je niet weet hoe de wedstrijd zou gaan verlopen dus je kan niet van te voren inplannen wie je gaat wisselen en wanneer en hoe.. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 16:35 schreef FsideVak129 het volgende:[..] JE hebt een grote smoel...hou ik wel van. Maar als je een wedstrijd begint waarin je weet dat je de ene helft eindigt met 1 speler minder en dus als je wisselt moet je dus hopen/bidden dat er niemand geblesseerd raakt waardoor je van te voren al 1 speler te weinig ingecalculeerd hebt. Pannenkoek. Het zijn geen oefenwedstrijden waarin je oneindig mag wisselen. Maximaal 3 Dus hypothetisch even uitgetypt voor die dwaze hersens van je. 1ste helft begint, (met Blind of Anita...dat je het nog snapt) Suarez krijgt een rottrap na 10 minuten en moet gewisseld worden. Dus hoppa, Suljemani erin. Shit... 5 minuten later verrekt de Zeeuw zijn hamstring.. wisselen en die Fin erin. Heb je nog 1 wissel over maar ja...de dwaas hier heeft al bepaald dat Blind/Anita eruit gaat en dus ga je nu maar duimen draaien dat er geen eentje een kaart krijgt of nog eens geblesseerd raakt. Laat staan dat je alsnog een tactische wissel wil toepassen om wat te forceren. Dus nog éénmaal!!!! geen enkele wissel is voor de wedstrijd in te plannen... DWAAS "HYPOTHETISCH" inderdaad je lult jezelf al klem. Jij gaat er vooraf al vanuit dat je TWEE spelers kwijt raaktin de EERSTE helft. Dit is IDIOOT, want dat zie je zelden in een voetbalwedstrijd. Jij zit zeker aan de paddestoelen in vak F? Je begrijpt het allersimpelste niet, namelijk een wissel in een voetbalwedstrijd. Echt TOTAAL IDIOOT. Jol moet gewoon Blind inbrengen voor Anita en snel ook, anders gaat Ajax er ook aan tegen Milan en Auxerre.
Ajax heeft al te veel doelpunten tegengekregen door de lucht in topwedstrijden, bv Juventus vorig jaar, en Emanuelson was zwak tegn Kiev in de lucht. AL die kleine spelers zijn een probleem als je tegen goede clubs speelt, maar Anita spant wel de kroon. Op deze manier is het vragen om een tegendoelpunt. Anita is KLEIN en NIET LINKSBENIG DUS IEMAND ANDERS PROBEREN. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 16:35 schreef Twan het volgende:Het is gewoon een regelrechte nationale schade dat Anita op LB positie staat,bij Ajax,in de CL,tegen een club als Real Madrid. Dat jochie werd helemaal dolgedraaid door Arbeloa,Di Maria en C.Ronaldo. Hij is gewoon veel te zwak. Ik snap Jol ook niet..waarom geen linksback aangetroffen die op dit niveau mee kan??? Anita is gisteravond nog in Madrid gebleven,terwijl de rest terug vloog naar Amsterdam. Hij was flauw gevallen omdat ie het shirtje kreeg van C.Ronaldo,en kwam vanmorgen rond een uur of half 6 bij. beste twan.. dezeeuw vdwiel enoh alderweireld ooijer allemaal internationals die werden nog dolgedraaid door die mensen wat jij opnoemt.. niet alleen Anita.. en dan heb ik het ook nog eens over 3 internationals van NL elftal die in de 1/2 finale stonden !!! dus rot nu een keer op met anita af te zeiken.. Real is gewoon te goed voor HEEEEEEEL veel clubs in europa.. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
er is (nog) niks beters wat moet je dan wie kan je er neerzetten en trouwens tegen real verliezen is geen ramp mar op de manier is niet goed |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 16:56 schreef 1nummer14 het volgende:[..] "HYPOTHETISCH" inderdaad je lult jezelf al klem. Jij gaat er vooraf al vanuit dat je TWEE spelers kwijt raaktin de EERSTE helft. Dit is IDIOOT, want dat zie je zelden in een voetbalwedstrijd. Jij zit zeker aan de paddestoelen in vak F? Je begrijpt het allersimpelste niet, namelijk een wissel in een voetbalwedstrijd. Echt TOTAAL IDIOOT. Jol moet gewoon Blind inbrengen voor Anita en snel ook, anders gaat Ajax er ook aan tegen Milan en Auxerre. Ajax heeft al te veel doelpunten tegengekregen door de lucht in topwedstrijden, bv Juventus vorig jaar, en Emanuelson was zwak tegn Kiev in de lucht. AL die kleine spelers zijn een probleem als je tegen goede clubs speelt, maar Anita spant wel de kroon. Op deze manier is het vragen om een tegendoelpunt. Anita is KLEIN en NIET LINKSBENIG DUS IEMAND ANDERS PROBEREN. blind is ook nie al te groot hoor |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 16:53 schreef nummer10 het volgende:[..] nou moet ik toch ff opkomen voor de andere beste man.. want nu ben je echt DOM.. tuurlijk snapt hij wel dat je 3 keer mag wisselen.. hij bedoeld gewoon te zeggen dat je niet weet of het slim is om te wisselen aangezien je niet weet hoe de wedstrijd zou gaan verlopen dus je kan niet van te voren inplannen wie je gaat wisselen en wanneer en hoe.. Ha ha, wat is het moeilijk voor jou zeg, ongelooflijk! Hoe vaak heeft Ajax nou gewisseld IN DE EERSTE HELFT dit seizoen? Na 45 minuten Anita eruit en Blind erin. En je hebt nog 2 wissels over! Een kind kan het bedenken. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 14:14 schreef Ajax_fan het volgende:Het is echt te triest voor woorden dat WEER Anita de lul is. Terwijl de hele verdediging en het middenveld de boel verknald hebben. Kijk naar ALderweireld. Werd aan de lopende band voorbijgelopen. Stond niet eens in de buurt van zn directe tegenstander. Gaf hem steeds meters ruimte!! vd Wiel die gewoon naar voren loopt en Ronaldo gewoon zn gang laat gaan!! de Zeeuw die alles verprutste!! Kijk daar ook eens naar en ga niet alleen weer Anita naar voren halen!!!! Kan die jongen er wat aan doen dat ie linksback moet spelen! Hij is een middenvelder. En Daley Blind moet je al helemaal niet linksback zetten! Dat is al helemaal geen back. Anita heeft de spirit en de juiste instelling. Hij doet elke wedstrijd weer zn stinkende best op een positie waar hij niet hoort te staan. In de competitie is hij vaak genoeg al de beste speler van het veld geweest. En nou weer beginnen te zeuren. Tis wel even Real waar ze tegen stonden he. Je verwacht toch niet dat een gemaakte linksback als Anita die wereldtoppers even aan de kant schuift! Let ook eens wat vaker op andere spelers. Dan kan je zien dat ook Alderweireld aan de lopende band zn tegenstander zo laat lopen!Dat Vertonghen zo voorbijgelopen wordt. Dat vd Wiel meer bij de cornervlag rondhangt dan dat ie achterin aan het opletten is. Jol moet Anita gewoon op het middenveld zetten. Dan is het gewoon een goede balafpakker met een goede techniek die aanvallend ook nog wat toevoegt. Tis altijd weer Anita anita anita bij sommigen hier. Al zou vd Wiel 4 keer in eigen doel schieten dan nog is het de schuld van Anita! Als hij alleen gisteren slecht had gespeeld, dan had ik me kunnen vinden in jouw reactie. Maar Anita heeft werkelijk iedere Europese wedstrijd dramatisch gespeeld. Bij iedere Europese wedstrijd had ik het gevoel dat hij wel eens omgekocht zou kunnen zijn (bij wijze van spreken uiteraard). En op een gegeven moment ben ik dan helemaal klaar met die kleine dwerg! Hij liep gisteren continu uit positie en maakte een aantal keren ook totaal geen aanstalten om zijn positie weer in te nemen. Zoals al eerder werd opgemerkt in dit draadje gingen (zeker in de eerste helft) ook alle aanvallen over rechts en dat had uiteraard zo zijn redenen. Wat overigens niet wegneemt dat de rest van het team ook belabberd speelde. Je mag toch op z'n minst je bedenkingen hebben bij het feit dat er totaal geen pressie werd gezet en dat Ajax alleen maar terugliep. Bij de persconferentie van Jol, voorafgaand aan het duel, had ik ook al het gevoel dat Jol zich er toen al bij neer had gelegd dat ze zouden verliezen. En dat straal je dan uiteraard ook uit op de ploeg... Al met al dus een beschamende vertoning. En Anita heb ik er even uitgelicht, omdat hij in iedere Europese wedstrijd dit niveau heeft laten zien... |
|
|
|