|
|
1nummer14
|
|
|
quote: Nee weet ik maar wel iets groter dan Anita, en hij heeft een beter linkerbeen. Ik vind het sowieso raar dat je een kleine speler opstelt als verdediger, dat is vragen om problemen. Als je Blind nooit opstelt (wat Jol nu doet) dan doet hij nooit ervaring op, dus Jol geef hem een kans. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 16:38 schreef Aaaaight het volgende:Wat een kansloze discussies worden HIER gehouden zeg... man man man lekker makkelijk iemand afbranden na een wedstrijd tegen gvd real!! ik hoorde vorig jaar nog niemand zeiken hoor over Anita... ik ga niet eens meer bemoeien met die discussies want er word gelijk met alles gesmeten... Vorig jaar speelden we ook geen CL volgens mij en wonnen we gewoon onze wedstrijdjes, dus dat is logisch dat je toen weinig hoorde over Anita. In de CL wordt het kaf van het koren gescheiden. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Ik ben nooit positief over Anita geweest. Wist nog dat Jol zei hij kan de nieuwe Lahm worden. Had toen al zoiets van dat zit er nooit in. Ben blij als Atouba weer terug is, hier heb ik veel meer vertrouwen in. Dat hij goed kan voetballen heeft hij wel bewezen bij HSV en Tottenham. Hopelijk krijgt Daley Blind ook zijn kansen op o.a. de linksback positie want heb ook vertrouwen in deze jongen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 14:14 schreef Ajax_fan het volgende:Het is echt te triest voor woorden dat WEER Anita de lul is. Terwijl de hele verdediging en het middenveld de boel verknald hebben. Kijk naar ALderweireld. Werd aan de lopende band voorbijgelopen. Stond niet eens in de buurt van zn directe tegenstander. Gaf hem steeds meters ruimte!! vd Wiel die gewoon naar voren loopt en Ronaldo gewoon zn gang laat gaan!! de Zeeuw die alles verprutste!! Kijk daar ook eens naar en ga niet alleen weer Anita naar voren halen!!!! Kan die jongen er wat aan doen dat ie linksback moet spelen! Hij is een middenvelder. En Daley Blind moet je al helemaal niet linksback zetten! Dat is al helemaal geen back. Anita heeft de spirit en de juiste instelling. Hij doet elke wedstrijd weer zn stinkende best op een positie waar hij niet hoort te staan. In de competitie is hij vaak genoeg al de beste speler van het veld geweest. En nou weer beginnen te zeuren. Tis wel even Real waar ze tegen stonden he. Je verwacht toch niet dat een gemaakte linksback als Anita die wereldtoppers even aan de kant schuift! Let ook eens wat vaker op andere spelers. Dan kan je zien dat ook Alderweireld aan de lopende band zn tegenstander zo laat lopen!Dat Vertonghen zo voorbijgelopen wordt. Dat vd Wiel meer bij de cornervlag rondhangt dan dat ie achterin aan het opletten is. Jol moet Anita gewoon op het middenveld zetten. Dan is het gewoon een goede balafpakker met een goede techniek die aanvallend ook nog wat toevoegt. Tis altijd weer Anita anita anita bij sommigen hier. Al zou vd Wiel 4 keer in eigen doel schieten dan nog is het de schuld van Anita! Ik ben het over het algemeen wel eens met je, maar waarom zeg jij steeds dat Blind geen back is? Hij is een veelzijdige speler, die op alle posities in verdediging en middenveld kan spelen. Linksback zou hij prima kunnen toch? |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
Anita was slecht dat klopt.Maar urby Snap niet wat hij nog doet in ajax 1 ,hij liep maar de lantevateren en doet niks nuttige s,sulejemani en steke hadde bij mij een voldoenden, |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 17:25 schreef alibabba het volgende:[..] Ik ben het over het algemeen wel eens met je, maar waarom zeg jij steeds dat Blind geen back is? Hij is een veelzijdige speler, die op alle posities in verdediging en middenveld kan spelen. Linksback zou hij prima kunnen toch? Blind heeft vnl in de verdediging gespeeld:
http://ajaxinside.nl/spelers/profiel/15 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hij heeft bij Groningen rechtsback gespeeld en deed dat prima. Dan lijkt mij dat hij beter linksback kan spelen, hij is notabene linksbenig. Centraal in de verdediging is hij geschikt en op het middenveld kan hij in de rol van spelen van Enoh/de Zeeuw. In een 4-4-3 kan hij ook linkshalf.
Anita zijn beste positie is verdedigende middenvelder, vorig seizoen speelde hij Honda uit de wedstrijd in Venlo. Anita is rechtsbenig en staat linksback, het is voor dat geweldig ventje verdomde lastig om het daar goed te doen. Door zijn instelling en mentaliteit haalt hij daar toch regelmatig een voldoende, maar het is absoluut niet zijn beste positie en dat zie je duidelijk in Europese topwedstrijden. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 17:17 schreef reje het volgende:Ik ben nooit positief over Anita geweest. Wist nog dat Jol zei hij kan de nieuwe Lahm worden. Had toen al zoiets van dat zit er nooit in. Ben blij als Atouba weer terug is, hier heb ik veel meer vertrouwen in. Dat hij goed kan voetballen heeft hij wel bewezen bij HSV en Tottenham. Hopelijk krijgt Daley Blind ook zijn kansen op o.a. de linksback positie want heb ook vertrouwen in deze jongen. Atouba speelde weinig bij Tottenham en bij HSV stond hij er ook vaak naast. Hij heeft eigenlijk al lnag geen basisplaats waar hij speelt, Ajax-HSV-Tottenham, dus waarom is hij een alternatief voor Anita? Ik herinner me die eerst wedstrijd tegen PSV van hem, hij was dramatisch slecht en werd snel gewisseld. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
het is zoooo makkelijk om iemand af te branden zoals hier gedaan wordt op anita??? en nu hoor ik dat blind daar had moeten staan???ik lees nog veel hier maar reageer bijna niet meer,maar dit gaat ook mij weer te ver....het is godverdomme ONZE anita....die het geschopt heeft tot het eerste! een geweldige tweede helft van vorig seizoen gespeeld!!! tot international aan toe!!!! en nu deze lamlul verhalen van veel nep suporters hier? Eerst ONZE urby,nu ONZE anita!!!! en nu moet blind er weer staan volgens jullie?die nog geen internatinaal nivo heeft gespeeld? en dan gelijk tegen real?????? whahahaah te triest voor woorden...... Geen enkele club uit europa wint van dit real zo als het gisteren speelde man! vergelijk ajax met auxerre of zulke teams,maar niet met real,inter,barca etc..... we spelen champ leage,dat is al geweldig mooi man,dachten jullie hem te winnen of zo??nope weest trots op onze club!!!!!en daarbij,voor de wedstrijd begon stond ajax al achter........... |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 16:56 schreef nummer10 het volgende:[..] beste twan.. dezeeuw vdwiel enoh alderweireld ooijer allemaal internationals die werden nog dolgedraaid door die mensen wat jij opnoemt.. niet alleen Anita.. en dan heb ik het ook nog eens over 3 internationals van NL elftal die in de 1/2 finale stonden !!! dus rot nu een keer op met anita af te zeiken.. Real is gewoon te goed voor HEEEEEEEL veel clubs in europa.. beste nummer10
Wees eens realistisch. De spelers die jij hebt opgenoemd zijn kwalitatief veel beter dan Anita. Anita is niet meer dan een breedtespeler,punt. Hij staat linksback omdat Atouba geblesseerd is en omdat Vertonghen het beste tot zn recht komt als centrale verdediger. Real was idd veel te goed voor Ajax,maar wrijf al 't poep eens uit je ogen en kijk naar Anita..ik kan niet anders dan kritisch zijn over hem,aangezien hij wekelijks bagger speelt. Op Stekelenburg na speelde iedereen slecht,maar Anita speelde nog slechter.. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 18:00 schreef joduh het volgende:het is zoooo makkelijk om iemand af te branden zoals hier gedaan wordt op anita??? en nu hoor ik dat blind daar had moeten staan???ik lees nog veel hier maar reageer bijna niet meer,maar dit gaat ook mij weer te ver....het is godverdomme ONZE anita....die het geschopt heeft tot het eerste! een geweldige tweede helft van vorig seizoen gespeeld!!! tot international aan toe!!!! en nu deze lamlul verhalen van veel nep suporters hier? Eerst ONZE urby,nu ONZE anita!!!! en nu moet blind er weer staan volgens jullie?die nog geen internatinaal nivo heeft gespeeld? en dan gelijk tegen real?????? whahahaah te triest voor woorden...... Geen enkele club uit europa wint van dit real zo als het gisteren speelde man! vergelijk ajax met auxerre of zulke teams,maar niet met real,inter,barca etc..... we spelen champ leage,dat is al geweldig mooi man,dachten jullie hem te winnen of zo??nope weest trots op onze club!!!!!en daarbij,voor de wedstrijd begon stond ajax al achter........... Even lezen: volgens mij zegt niemand hier dat blind er had moeten staan ipv anita (zelfs ik niet - ik vind dat Blind eerder speeltijd gegeven had moeten worden, maar niet perse tegen madrid), maar er wordt wel gezegd dat het daar nu tijd voor is geworden, gezien Anita's spel. En waarom "ONZE" Anita? het is net zo goed "onze" Blind. Overigens raar taalgebruik, "onze", alsof het ons eigendom is. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 18:23 schreef Twan het volgende:[..] beste nummer10 Wees eens realistisch. De spelers die jij hebt opgenoemd zijn kwalitatief veel beter dan Anita. Anita is niet meer dan een breedtespeler,punt. Hij staat linksback omdat Atouba geblesseerd is en omdat Vertonghen het beste tot zn recht komt als centrale verdediger. Real was idd veel te goed voor Ajax,maar wrijf al 't poep eens uit je ogen en kijk naar Anita..ik kan niet anders dan kritisch zijn over hem,aangezien hij wekelijks bagger speelt. Op Stekelenburg na speelde iedereen slecht,maar Anita speelde nog slechter.. Ja, Ajax/Jol moet wat dichter bij huis kijken. Atouba niet goed/geblesseerd, Emanuelson niet goed genoeg, Anita niet goed, Vertonghen beter centraal dan als back. Allemaal buitenlanders of halve buitenlanders geprobeerd die niet voldoen als linksback, terwijl je Blind in de selectie hebt en dat is een Nederlandse Nederlander en die krijgt geen kans. Echt bizar beleid van Jol en het zou zo maar racistisch kunnen zijn. Maar dan moet Blind spelen natuurlijk en het wel goed doen. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Het hele team was waardeloos, niet alleen Anita! Normaal zet ajax altijd druk op de bal, maar dit deden ze nu niet, ze keken gewoon toe. Ze moeten een voorbeeld nemen aan twente en godverdomme gewoon hun eigen spel proberen te spelen, schijt hebben aan de grote namen of status van de tegenstander. Nou is dat thuis misschien makkelijker dan uit, maar het moet toch. Ajax kan veel beter dan gisteren. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 17:27 schreef daninho het volgende:Anita was slecht dat klopt.Maar urby Snap niet wat hij nog doet in ajax 1 ,hij liep maar de lantevateren en doet niks nuttige s,sulejemani en steke hadde bij mij een voldoenden, heb jij de wedstrijd niet gezien ofzo? Urby was de verruit de beste veldspeler die af en toe nog iets probeerde, hij schoot zelfs op de lat! Sulejmani een voldoende, laat me niet lachen, die jongen heeft vrijwel niets goed gedaan. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
@mannen
discussie kort houden ''VURNON ANITA IS AJAX ONWAARDIG'' it,s a simpel |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 16:59 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Als hij alleen gisteren slecht had gespeeld, dan had ik me kunnen vinden in jouw reactie. Maar Anita heeft werkelijk iedere Europese wedstrijd dramatisch gespeeld. Bij iedere Europese wedstrijd had ik het gevoel dat hij wel eens omgekocht zou kunnen zijn (bij wijze van spreken uiteraard). En op een gegeven moment ben ik dan helemaal klaar met die kleine dwerg! Hij liep gisteren continu uit positie en maakte een aantal keren ook totaal geen aanstalten om zijn positie weer in te nemen. Zoals al eerder werd opgemerkt in dit draadje gingen (zeker in de eerste helft) ook alle aanvallen over rechts en dat had uiteraard zo zijn redenen. Wat overigens niet wegneemt dat de rest van het team ook belabberd speelde. Je mag toch op z'n minst je bedenkingen hebben bij het feit dat er totaal geen pressie werd gezet en dat Ajax alleen maar terugliep. Bij de persconferentie van Jol, voorafgaand aan het duel, had ik ook al het gevoel dat Jol zich er toen al bij neer had gelegd dat ze zouden verliezen. En dat straal je dan uiteraard ook uit op de ploeg... Al met al dus een beschamende vertoning. En Anita heb ik er even uitgelicht, omdat hij in iedere Europese wedstrijd dit niveau heeft laten zien... Anita kreeg vaak ook 2 man om zich heen omdat bepaalde medespelers geen zin hadden om mee te verdedigen. Zo ook bij die 1-0 Stonden er ineens 2 bij Anita. Daar moet je ook naar kijken. Anita heeft meer inzet dan vele medespelers en dan met name Emanuelson die voor hem staat maar vertikt mee te verdedigen waardoor Anita het vaak erg moeilijk krijgt en hij krijgt daar de schuld van. Mensen kunnen zeggen wat ze willen over Anita maar ik zie liver zijn inzet en passie dan die van een Emanuelson bijv die er vaak met de pet naar gooit en zo vele anderen.Dat het niet altijd even goed gaat kan je Jol aanrekenen. Die moet hem daar gewoon niet neerzetten. Ik vind het gewoon sneu om te zien dat Anita constant de lul is bij vele mensen. Hij doet zn stinkende best maar hij kan er niks aan doen dat ie daar moet staan. Hij doet wat hij kan. Daar mogen mensen ook wel eens rekening mee houden in plaats van meteen zo hatelijk richting Anita te doen. Als hij op het middenveld zou staan dan zou het een stuk beter gaan. Tis gewoon triest om hem voor kleine dwerg uit te schelden. Die jongen heeft totaal geen sterallures. Geeft alles en krijgt nog stank voor dank! Steun die jongen nou eens! Hij verdiend dat meer dan sommige andere arrogante jochies bij Ajax. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 16:58 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Ha ha, wat is het moeilijk voor jou zeg, ongelooflijk! Hoe vaak heeft Ajax nou gewisseld IN DE EERSTE HELFT dit seizoen? Na 45 minuten Anita eruit en Blind erin. En je hebt nog 2 wissels over! Een kind kan het bedenken. Hoe dom ben je dan! Als het niet nodug is dan wissel je niet. Er zijn hier verschillende mensen die dat dom vinden....heb je het dan nog niet door of ben je zo eigenwijs! Je gaat geen wissels inplannen!!! Zelfs 2 wissels overhouden kan nog te weinig zijn. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 16:08 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Wat bedoel je met blind "misbruikt als linksback" man? Blind speelde ook bij Ajax als verdediger, ik heb hem zelf een keer op die plek zien spelen op de Toekomst. En HIJ IS LINKSBENIG dus waarom zou je hem niet linksback zetten? Is gewoon logisch. Hoe kom je erbij dat hij middenvelder "is"? Blind heeft de laatste tijd als verdediger gespeeld, dus er is weinig om over te praten lijkt mij. Echt bizar deze discussie, jullie zitten niet bovenop de feiten. Ja wij zitten er allemaal naast en jij hebt overal gelijk in. Jij weet alles jij hebt altijd gelijk en jij bent God. |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
ik vond Anita niet meer overklast worden dan de rest van het team. Tuurlijk mist deze jongen de lengte en tuurlijk moet Ajax een linksback hebben die drie keer zo goed is als Anita. Maar ik vind het wel een beetje makkelijk om na zo een wedstrijd weer te gaan lopen kakken op " de zwakste schakel" van AJAX. Als je als fan ergens op wil kakken dan zeg ik dat we het eens over de instelling van de spelers moeten hebben. Want welke speler heeft gisteren nou eens van zich afgebeten?? Welke speler heeft tijdens de wedstrijd eens zijn mouwen opgestroopt en de beuk erin gegooid? Welke speler heeft gisteren die Amsterdamse gochme( of gogme hoe je het wil) getoont? Niemand!!! Helemaal niemand!!! Ja Demy heel even, maar die kreeg meteen geel en werd op een gegeven moment maar door Jol eruit gehaald. We moeten realistisch zijn. Ajax is tegenwoordig een middenmoter uit de Europa League en dit is een eerste stap om weer te proberen omhoog te krabbelen. Echter dan moet je wel de mentaliteit hebben. Maar goed. Het kan altijd een keer gebeuren dat de jongens onder de indruk zijn. Het is allemaal nieuw, je bent op bezoek bij de grote Real Madrid, je sterspeler speelt niet mee. Iedereen is bij voorbaat al tevreden met een kleine verlies etc etc... Dus deze keer vergeef ik onze jongens dat ze de mouwen niet opstroopten. Maar ik ga er van uit dat dit de volgende wedstrijden in de CL niet meer zal voorkomen!! Dat thuis tegen Milan alles uit de kast wordt gehaald om te winnen. Als dan er toch 1 speler is die gewoon erg slecht is, dan vind ik het best fair om die speler hier uit te lichten. Maar nu heeft het gewoon geen zin. ps. het viel me tijdens de wedstrijd op dat ons hele team uit dwergen bestaat. Alleen Ooijer en El hammie waren qua lichaamsbouw een beetje te vergelijken met de spelers van Real. De rest van ons Team leken wel pubers. Terecht dat Jol zegt dat het jongens tegen mannen waren, maar dat mag Ajax zich wel zelf wel kwalijk nemen. Dit moet toch echt wel gaan veranderen, wil ajax in het moderne voetbal mee willen komen. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 19:02 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ja wij zitten er allemaal naast en jij hebt overal gelijk in. Jij weet alles jij hebt altijd gelijk en jij bent God. Bedankt.
Wat is het salaris? |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 19:09 schreef Dev het volgende:ik vond Anita niet meer overklast worden dan de rest van het team. Tuurlijk mist deze jongen de lengte en tuurlijk moet Ajax een linksback hebben die drie keer zo goed is als Anita. Maar ik vind het wel een beetje makkelijk om na zo een wedstrijd weer te gaan lopen kakken op " de zwakste schakel" van AJAX. Als je als fan ergens op wil kakken dan zeg ik dat we het eens over de instelling van de spelers moeten hebben. Want welke speler heeft gisteren nou eens van zich afgebeten?? Welke speler heeft tijdens de wedstrijd eens zijn mouwen opgestroopt en de beuk erin gegooid? Welke speler heeft gisteren die Amsterdamse gochme( of gogme hoe je het wil) getoont? Niemand!!! Helemaal niemand!!! Ja Demy heel even, maar die kreeg meteen geel en werd op een gegeven moment maar door Jol eruit gehaald. We moeten realistisch zijn. Ajax is tegenwoordig een middenmoter uit de Europa League en dit is een eerste stap om weer te proberen omhoog te krabbelen. Echter dan moet je wel de mentaliteit hebben. Maar goed. Het kan altijd een keer gebeuren dat de jongens onder de indruk zijn. Het is allemaal nieuw, je bent op bezoek bij de grote Real Madrid, je sterspeler speelt niet mee. Iedereen is bij voorbaat al tevreden met een kleine verlies etc etc... Dus deze keer vergeef ik onze jongens dat ze de mouwen niet opstroopten. Maar ik ga er van uit dat dit de volgende wedstrijden in de CL niet meer zal voorkomen!! Dat thuis tegen Milan alles uit de kast wordt gehaald om te winnen. Als dan er toch 1 speler is die gewoon erg slecht is, dan vind ik het best fair om die speler hier uit te lichten. Maar nu heeft het gewoon geen zin. ps. het viel me tijdens de wedstrijd op dat ons hele team uit dwergen bestaat. Alleen Ooijer en El hammie waren qua lichaamsbouw een beetje te vergelijken met de spelers van Real. De rest van ons Team leken wel pubers. Terecht dat Jol zegt dat het jongens tegen mannen waren, maar dat mag Ajax zich wel zelf wel kwalijk nemen. Dit moet toch echt wel gaan veranderen, wil ajax in het moderne voetbal mee willen komen. "ps. het viel me tijdens de wedstrijd op dat ons hele team uit dwergen bestaat." Dat viel mij al veel eerder op. Lastig als Stekelenburg steeds lange ballen moet geven naar voren. Ajax kon nauwelijks de bal vast houden, ik denk dat gebrek aan lengte daar ook mee te maken heeft. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
NouNouNou.. Héél ajax (behalve Steek) Was bagger! Het begint bij het middenveld! Sjeezus! Anita, komt op dit niveau miss iets te kort, .. Maar denk je niet dat ajax in zijn geheel niet gewoon net te kort komt? We zullen zien! Ik hoop dat ze over 2 weken beter voetballen!!!..
Daarnaast snap ik al dat gedoe hiero niet..er word echt 20 verschillende topics over hetzelfde gesproken.. Op dit moment is Anita de beste voor die positie! Je moet het doen met wat je hebt! PUNT! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 20:15 schreef joey het volgende:NouNouNou.. Héél ajax (behalve Steek) Was bagger! Het begint bij het middenveld! Sjeezus! Anita, komt op dit niveau miss iets te kort, .. Maar denk je niet dat ajax in zijn geheel niet gewoon net te kort komt? We zullen zien! Ik hoop dat ze over 2 weken beter voetballen!!!.. Daarnaast snap ik al dat gedoe hiero niet..er word echt 20 verschillende topics over hetzelfde gesproken.. Op dit moment is Anita de beste voor die positie! Je moet het doen met wat je hebt! PUNT! Idd! |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 16:58 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Ha ha, wat is het moeilijk voor jou zeg, ongelooflijk! Hoe vaak heeft Ajax nou gewisseld IN DE EERSTE HELFT dit seizoen? Na 45 minuten Anita eruit en Blind erin. En je hebt nog 2 wissels over! Een kind kan het bedenken. en dat is ook duidelijk gedaan...
als je nu nog niet snapt dat geen enkele trainer een wissel van te voren plant omdat elke wedstrijd anders is ben jij net 11 of 12 jaar oud. Je typt best aardig voor een snotneus moet ik zeggen... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Ik had toch een iets betere comeback verwacht dan dat. Deze valt een beetje dood sorry. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Het feit dat er steeds meer topics aan worden gewijd bevestigd dat ik er gelukkig niet naast zit. Ik zit me namelijk al maanden blauw te ergeren aan deze speler, hij heeft 2 aardige wedstrijden gehad in de eredivisie dit seizoen maar buiten dat komt hij gewoon te kort. Leuke voetballer voor Willem II ofzo maar voor Ajax is het gewoon zwakke speler. Ik blijf me er ook over verbazen dat Jol hem elke keer weer op stelt! En dan van Marwijk, alsof hij nog maar eens extra aan wil geven dat hij te kort komt als topcoach ( en ga nu niet lopen zeiken dat hij de finale heeft gehaald, had hij niet zo destructief gespeeld hadden ze die wedstrijd ook nog gewoon gewonnen ) door hem überhaupt op te roepen en dan ook nog eens op te stellen.
Ik heb me dus echt een paar keer afgevraagd of mijn inzicht opeens was verdwenen, maar gelukkig weet ik mij gesteund door meerdere mensen. Overigens ga ik hem niet de schuld geven van het feit dat Ajax gister heeft verloren, Ajax kwam er gewoon niet aan te pas maar het feit dat hij bij beide goals negatief betrokken was is wel tekenend. Als daar een jongen staat die wel weet wat hij doet en wel een goeie aanvallend inspeel-pass heeft en die ook nog een beetje kan verdedigen dan is de onstabiliteit in de verdediging snel opgelost lijkt me. Ik heb namelijk heel vaak het idee dat het Centrum van de verdediging en voornamelijk Urby constant met hem bezig zijn om zijn "fouten" te corrigeren.
Ook ik heb mijn hoop inmiddels op Atouba gevestigd. Vind dit al ernstig genoeg aangezien hij ons ook nog niet bepaald heeft kunnen overtuigen vorig seizoen. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 20:31 schreef XXX het volgende:[..] en dat is ook duidelijk gedaan... als je nu nog niet snapt dat geen enkele trainer een wissel van te voren plant omdat elke wedstrijd anders is ben jij net 11 of 12 jaar oud. Je typt best aardig voor een snotneus moet ik zeggen... Alleen idioten als jij houden het tegen. Jol heeft mijn zegen! (om Anita te wisselen voor Blind) |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: Ik heb geen baan op dit moment. |
|
|
|
|
Dan Kroon
|
|
|
Ik word een beetje moe van dat gezeur op Anita. Anita is niet 1 van de beste bij Ajax maar hij valt op door zijn werklust. Ik weet niet of je gekeken heb maar kan je dan net zo goed beginnen over de Zeeuw, die heeft van het seizoen bijna geen bal geraakt. Gister werd hij volkomen terecht gewisseld. Ik vind wel dat Ooijer er elk Europees duel in moet staan. Hij heeft veel ervaring en liet zich van de goede kant zien! Dus hou eens op met dat gezeur over Anita en begin alsjeblieft niet na 1 wedstrijd in de groepsronde te zeiken want dan kan je beter niet meer kijken! |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 21:09 schreef Dan Kroon het volgende:Ik word een beetje moe van dat gezeur op Anita. Anita is niet 1 van de beste bij Ajax maar hij valt op door zijn werklust. Ik weet niet of je gekeken heb maar kan je dan net zo goed beginnen over de Zeeuw, die heeft van het seizoen bijna geen bal geraakt. Gister werd hij volkomen terecht gewisseld. Ik vind wel dat Ooijer er elk Europees duel in moet staan. Hij heeft veel ervaring en liet zich van de goede kant zien! Dus hou eens op met dat gezeur over Anita en begin alsjeblieft niet na 1 wedstrijd in de groepsronde te zeiken want dan kan je beter niet meer kijken! Iemand zou het moeten doen. De Zeeuw was slecht en wat mij nu ook al een tijdje opvalt is dat hij de vrije trappen en hoekschoppen neemt, maar zijn traptechniek is MATIG TOT SLECHT. Hij krijgt vaak de bal niet eens naar de eerste Ajax speler. Als type "holding player" komt hij tekort, verdedigend/ballen veroverend is hij niet al te sterk. Maar ik vond het indertijd al geen sterke aankoop. Nu moet je hem opstellen omdat hij zoveel geld heeft gekost of zoiets. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Aaah, ja laten we dat eens doen, De Zeeuw..... ( weet wel even waar je je vingers aan brand he ) De Zeeuw speelde gister idd niet erg goed en heeft zijn topvorm dit seizoen misschien idd nog niet helemaal te pakken. Maar iemand die eens een slechte wedstrijd speelt of wekelijks laat zien dat hij tekort komt. Dat hij af en toe een leuk balletje kan spelen betekend nog niet dat hij goed genoeg is.
De Zeeuw daarentegen heeft vooral vorig seizoen toch laten zien dat hij een echte aanwinst is. Daarom heeft hij wat krediet! Anita aan de andere kant speelt vaak slecht. Overigens zal hij in het gewone leven misschien een hele goeie jongen zijn, daar beoordeel ik hem ook niet op maar als speler van Ajax voldoet hij gewoon niet en daarmee uit! |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 21:09 schreef Dan Kroon het volgende:Ik word een beetje moe van dat gezeur op Anita. Anita is niet 1 van de beste bij Ajax maar hij valt op door zijn werklust. Ik weet niet of je gekeken heb maar kan je dan net zo goed beginnen over de Zeeuw, die heeft van het seizoen bijna geen bal geraakt. Gister werd hij volkomen terecht gewisseld. Ik vind wel dat Ooijer er elk Europees duel in moet staan. Hij heeft veel ervaring en liet zich van de goede kant zien! Dus hou eens op met dat gezeur over Anita en begin alsjeblieft niet na 1 wedstrijd in de groepsronde te zeiken want dan kan je beter niet meer kijken! En je kan ook een topic over Emanuelson beginnen. Hij maakt als linkeraanvaller veel te weinig DOELPUNTEN. Die 2 tegen AZ en PSV waren wel mooi vorig jaar maar aanvallers moeten scoren en dat doet hij nauwelijks. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 21:39 schreef Heico het volgende:Aaah, ja laten we dat eens doen, De Zeeuw..... ( weet wel even waar je je vingers aan brand he ) De Zeeuw speelde gister idd niet erg goed en heeft zijn topvorm dit seizoen misschien idd nog niet helemaal te pakken. Maar iemand die eens een slechte wedstrijd speelt of wekelijks laat zien dat hij tekort komt. Dat hij af en toe een leuk balletje kan spelen betekend nog niet dat hij goed genoeg is. De Zeeuw daarentegen heeft vooral vorig seizoen toch laten zien dat hij een echte aanwinst is. Daarom heeft hij wat krediet! Anita aan de andere kant speelt vaak slecht. Overigens zal hij in het gewone leven misschien een hele goeie jongen zijn, daar beoordeel ik hem ook niet op maar als speler van Ajax voldoet hij gewoon niet en daarmee uit! Het zullen best goeie jongens zijn buiten het veld maar met die salarissen van honderduizenden en miljoenen mag dat ook wel! En de supporters betalen het uiteindelijk! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 20:55 schreef Heico het volgende:Het feit dat er steeds meer topics aan worden gewijd bevestigd dat ik er gelukkig niet naast zit. Ik zit me namelijk al maanden blauw te ergeren aan deze speler, hij heeft 2 aardige wedstrijden gehad in de eredivisie dit seizoen maar buiten dat komt hij gewoon te kort. Leuke voetballer voor Willem II ofzo maar voor Ajax is het gewoon zwakke speler. Ik blijf me er ook over verbazen dat Jol hem elke keer weer op stelt! En dan van Marwijk, alsof hij nog maar eens extra aan wil geven dat hij te kort komt als topcoach ( en ga nu niet lopen zeiken dat hij de finale heeft gehaald, had hij niet zo destructief gespeeld hadden ze die wedstrijd ook nog gewoon gewonnen ) door hem überhaupt op te roepen en dan ook nog eens op te stellen. Ik heb me dus echt een paar keer afgevraagd of mijn inzicht opeens was verdwenen, maar gelukkig weet ik mij gesteund door meerdere mensen. Overigens ga ik hem niet de schuld geven van het feit dat Ajax gister heeft verloren, Ajax kwam er gewoon niet aan te pas maar het feit dat hij bij beide goals negatief betrokken was is wel tekenend. Als daar een jongen staat die wel weet wat hij doet en wel een goeie aanvallend inspeel-pass heeft en die ook nog een beetje kan verdedigen dan is de onstabiliteit in de verdediging snel opgelost lijkt me. Ik heb namelijk heel vaak het idee dat het Centrum van de verdediging en voornamelijk Urby constant met hem bezig zijn om zijn "fouten" te corrigeren. Ook ik heb mijn hoop inmiddels op Atouba gevestigd. Vind dit al ernstig genoeg aangezien hij ons ook nog niet bepaald heeft kunnen overtuigen vorig seizoen. Atouba?!
kom nou toch eens op jongens, houd op met je eigen spelers afkraken. Nu moet ineens de man die na de wedstrijd tegen psv belachelijk werdt gemaakt op de positie komen van de jongen die het afgelopen seizoen heel goed heeft gedaan. We spelen niet elke week tegen Real Madrid, maar wel tegen clubs als Willem II. Anita is ruim goed genoeg voor de Eredivisie. En, Atouba, blind, of wie dan ook had ook niet veel kunnen doen tegen Di Maria en Real in vorm gisteren. Het was een maatje te groot, get over it. Jullie dachten zeker ook dat we gingen winnen daar? |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 21:41 schreef 1nummer14 het volgende:[..] En je kan ook een topic over Emanuelson beginnen. Hij maakt als linkeraanvaller veel te weinig DOELPUNTEN. Die 2 tegen AZ en PSV waren wel mooi vorig jaar maar aanvallers moeten scoren en dat doet hij nauwelijks. even serieus gast. Vind jij Emanuelson dit seizoen slecht? Ga je mond spoelen! Wie moet er dan komen? Sulejmani? sjonge jonge jonge. Emanuelson was gisteren een van de betere spelers en is ajacied in hart en nieren. Wat maakt het uit als Emanuelson maar 4x scoort in het seizoen? Als het team toch meer dan 100x scoort hoef je echt niet te klagen over doelpunten hoor.. Bovendien waren alle treffers van Emanuelson van Cruciaal belang, zonder hem hadden we misschien wel verloren van Dordrecht in de beker, maar dat is iedereen alweer vergeten. Hou toch op met zeiken op je eigen spelers. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Dat zie je nu dat als het niveau hoger ligt(cham.leagau) dat veel spelers van ajackes door de mand vallen.....Maar wij hebben de jeugd en de toekomst(nieuw stadion) over 5 jaar is feyenoord uit de zorgen en zijn wij de BESTE CLUB VAN NEDERLAND...LET MAAR OP..........FEYENOORD FOREVER... |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 23:35 schreef Afcarius het volgende:[..] Atouba?! kom nou toch eens op jongens, houd op met je eigen spelers afkraken. Nu moet ineens de man die na de wedstrijd tegen psv belachelijk werdt gemaakt op de positie komen van de jongen die het afgelopen seizoen heel goed heeft gedaan. We spelen niet elke week tegen Real Madrid, maar wel tegen clubs als Willem II. Anita is ruim goed genoeg voor de Eredivisie. En, Atouba, blind, of wie dan ook had ook niet veel kunnen doen tegen Di Maria en Real in vorm gisteren. Het was een maatje te groot, get over it. Jullie dachten zeker ook dat we gingen winnen daar? jonge, bijziende kip! lees t stukje eerst even goed voordat je reageert..... |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 september 2010 - 04:39 schreef rene rotterdam het volgende:Dat zie je nu dat als het niveau hoger ligt(cham.leagau) dat veel spelers van ajackes door de mand vallen.....Maar wij hebben de jeugd en de toekomst(nieuw stadion) over 5 jaar is feyenoord uit de zorgen en zijn wij de BESTE CLUB VAN NEDERLAND...LET MAAR OP..........FEYENOORD FOREVER... hoe ging dat liedje van Marco Borsato ook alweer? iets over dat dromen bedrog zijn? maar over door de mand vallen gesproken: wat heeft jouw club deze week in Europa gedaan? oow wacht, die waren tijdje geleden tegen n stel belgen al door de mand gevallen! ben wel blij voor je dat jij nog zo positief kunt zijn over de duurste rotterdamse middenmoter, je zult tijdens feyenoord-Ajax dan ook zo'n beetje de enige in het stadion zijn dan. |
|
|
|
|
baco1011
|
|
|
pff waarom niemand over zondag? 0-4 ofzo?! ff zonder gekheid real uit 2-0! slecht? iemand juve gezien? |
|
|
|
|
baco1011
|
|
|
|
|
|
Wim
|
|
|
Het is niet voor niets dat we al 5 jaar niet meer meegespeeld hebben in de CL. Dat we er nu wel in zitten is financiël interessant, in sportief opzicht minder denk ik, want de concurentie is beduidend sterker. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 23:35 schreef Afcarius het volgende:[..] Atouba?! kom nou toch eens op jongens, houd op met je eigen spelers afkraken. Nu moet ineens de man die na de wedstrijd tegen psv belachelijk werdt gemaakt op de positie komen van de jongen die het afgelopen seizoen heel goed heeft gedaan. We spelen niet elke week tegen Real Madrid, maar wel tegen clubs als Willem II. Anita is ruim goed genoeg voor de Eredivisie. En, Atouba, blind, of wie dan ook had ook niet veel kunnen doen tegen Di Maria en Real in vorm gisteren. Het was een maatje te groot, get over it. Jullie dachten zeker ook dat we gingen winnen daar? Het gaat niet om het resultaat, dat kan inderdaad gebeuren tegen een club als Real Madrid. Het gaat echter wel om de manier waarop. Ik heb Ajax nog nooit zo afgedroogd zien worden. En dat kan kwam voornamelijk doordat Ajax het liet gebeuren. Steeds 10 meter van de man af dekken, totaal geen pressie geven en alleen maar achteruit lopen. Ze speelden duidelijk om niet te verliezen i.p.v. te winnen. En dat was eigenlijk ook al op te maken uit het perspraatje van Jol voorafgaand aan de wedstrijd, waarin hij al duidelijk liet blijken er weinig vertrouwen in te hebben. Dan gebeuren zulke dingen. Wat dat betreft kunnen ze iets leren van Twente die er gewoon zonder ontzag in kleunt tegen de houder van de Champions League en met veel lef, strijdlust en hun eigen spelletje een punt uit het vuur sleept. En dan kan iedereen wel zeggen dat Real een maatje te groot is, maar dat zullen we dus nooit weten. We hebben namelijk vooral van onszelf verloren. En de reden waarom ik Anita eruit licht is, omdat hij weer in negatieve zin bij beide doelpunten was betrokken. En dat is in de Europese wedstrijden niet de eerste keer geweest. En wellicht hebben we gewoon geen betere alternatieven, maar ik vind ook niet dat er moeite wordt gedaan om daar achter te komen. Hoeveel minuten heeft Blind, iemand waarvan veel mensen hier zeggen dat hij daar een kans verdient, dit seizoen nou op die plek gespeeld? Het is toch gek dat er zo weinig initiatief wordt ondernomen om te zoeken naar alternatieven voor een positie die zo zwak bezet is. En misschien blijkt dan uiteindelijk wel dat ook Blind niet de juiste man is, maar dan hebben we het in ieder geval wel geprobeerd.
En jij zegt dat we Anita niet zo snel moeten afserveren, maar hetzelfde geldt voor Atouba hoor. Tuurlijk heeft hij tegen PSV zwak gespeeld, maar hij heeft niet voor niets op de loonlijst gestaan bij de Spurs en HSV, dus die jongen kan echt wel wat. Hij brengt iig een stuk meer fysiek mee, waardoor we minder kwetsbaar zijn bij stilstaande situaties. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Wat zeuren we nou. Ze werden allemaal overklast. Op Steek na dan.
Het is een jonge ploeg, voor het eerst sinds jaren weer in de CL, zonder veel ervaring. De spanning droop ervan af. Wees blij dat je de 1e partij tegen Real speelt. Dit hebben we nu gehad, nou begint het pas. Tegen AC spelen ze veel beter, let maar op. En ik denk dat de voorbereiding niet goed was. De koppies waren bij Sno en dat is begrijpelijk. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Anita was zeker niet de reden dat Ajax verloor. De spitsen werden niet bereikt en als ze aan de bal kwamen struikelden. Het experiment met Emanuelsson en Eriksen op links liep tegen Kiev bijna fout af. Anita doet zo ervaring op en als vander Wiel wordt verkocht kan hij naar rechts en Blind op links. Atouba nog zo'n Jol project is er ook nog en trainers geven eigen foute aankopen uiteindelijk telkens weer de kans zich te bewijzen.
Ik vind de instelling en de kunde van Anita meer dan voldoende voor een plaats in de verdediging van Ajax1 |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
...kijk gewoon even naar de spelsituaties waarin de bal vanuit de verdediging naar het middenveld werden gebracht...daarin kwam direct druk vanuit het Madrid middenveld op onze jongens...alfgezien van het werkelijk verschrikkelijk grote fysieke verschil kwamen onze middenvelders ook veel te weinig in de bal en als ze hem al hadden verloren ze hem eigenlijk veel en veel te snel....en als je de bal niet hebt.....jaja...dan kun je ook nooit scoren he... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 september 2010 - 09:16 schreef sportdwaas het volgende:Anita was zeker niet de reden dat Ajax verloor. De spitsen werden niet bereikt en als ze aan de bal kwamen struikelden. Het experiment met Emanuelsson en Eriksen op links liep tegen Kiev bijna fout af. Anita doet zo ervaring op en als vander Wiel wordt verkocht kan hij naar rechts en Blind op links. Atouba nog zo'n Jol project is er ook nog en trainers geven eigen foute aankopen uiteindelijk telkens weer de kans zich te bewijzen. Ik vind de instelling en de kunde van Anita meer dan voldoende voor een plaats in de verdediging van Ajax1 Anita was uiteraard niet in zijn eentje de reden dat Ajax verloor, maaar hij had wel een belangrijke negatieve hoofdrol in beide doelpunten. Het experiment waar jij het over hebt was geen experiment, maar bittere noodzaak, aangezien Anita toen geschorst was. En het probleem lag in die wedstrijd niet zozeer bij Urby, maar bij Eriksen die keer op keer balverlies leed. En waaruit leid jij af dat Atouba een foute aankoop is? Ik baseer mijn kritiek op Anita in ieder geval nog op de wedstrijden die ik de afgelopen tijd van hem heb gezien, maar jij baseert je kritiek op Atouba op één wedstrijd van ruim een jaar geleden... |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 september 2010 - 08:01 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Het gaat niet om het resultaat, dat kan inderdaad gebeuren tegen een club als Real Madrid. Het gaat echter wel om de manier waarop. Ik heb Ajax nog nooit zo afgedroogd zien worden. En dat kan kwam voornamelijk doordat Ajax het liet gebeuren. Steeds 10 meter van de man af dekken, totaal geen pressie geven en alleen maar achteruit lopen. Ze speelden duidelijk om niet te verliezen i.p.v. te winnen. En dat was eigenlijk ook al op te maken uit het perspraatje van Jol voorafgaand aan de wedstrijd, waarin hij al duidelijk liet blijken er weinig vertrouwen in te hebben. Dan gebeuren zulke dingen. Wat dat betreft kunnen ze iets leren van Twente die er gewoon zonder ontzag in kleunt tegen de houder van de Champions League en met veel lef, strijdlust en hun eigen spelletje een punt uit het vuur sleept. En dan kan iedereen wel zeggen dat Real een maatje te groot is, maar dat zullen we dus nooit weten. We hebben namelijk vooral van onszelf verloren. En de reden waarom ik Anita eruit licht is, omdat hij weer in negatieve zin bij beide doelpunten was betrokken. En dat is in de Europese wedstrijden niet de eerste keer geweest. En wellicht hebben we gewoon geen betere alternatieven, maar ik vind ook niet dat er moeite wordt gedaan om daar achter te komen. Hoeveel minuten heeft Blind, iemand waarvan veel mensen hier zeggen dat hij daar een kans verdient, dit seizoen nou op die plek gespeeld? Het is toch gek dat er zo weinig initiatief wordt ondernomen om te zoeken naar alternatieven voor een positie die zo zwak bezet is. En misschien blijkt dan uiteindelijk wel dat ook Blind niet de juiste man is, maar dan hebben we het in ieder geval wel geprobeerd. En jij zegt dat we Anita niet zo snel moeten afserveren, maar hetzelfde geldt voor Atouba hoor. Tuurlijk heeft hij tegen PSV zwak gespeeld, maar hij heeft niet voor niets op de loonlijst gestaan bij de Spurs en HSV, dus die jongen kan echt wel wat. Hij brengt iig een stuk meer fysiek mee, waardoor we minder kwetsbaar zijn bij stilstaande situaties. Je hebt natuurlijk wel gelijk aan de ene kant, maar als je kijkt op de lange termijn is Anita de beste oplossing, Atouba is oud. Anita zal echt wel leren van zijn fouten. Ik vind alle opties die Ajax op dit moment heeft voor de linksback positie te zwak, en ik vind Anita daarvan de beste omdat hij de meeste aanvallende impulsen heeft. Dat kwam tegen Real natuurlijk niet uit waardoor hij, net zoals V/d Wiel door de mand viel als verdediger, want dat zijn ze eigenlijk niet. Ajax moet gewoon een ECHTE linksback aantrekken, en niet steeds alle verdedigende middenvelders uit de jeugd misbruiken. Ik heb veel vertrouwen in Daley Blind, en hoop dat hij een kans krijgt, maar jol kennende zal dat wel niet gaan gebeuren. Atouba brengt in de lucht meer mee, maar ik vind dat Anita altijd 110% geeft en ook toch wel erg sterk is voor zo'n klein mannetje. Maar in de lucht uit standaard situaties is hij niet de beste dat klopt. Ook als Ajax aanvalt laat hij soms een te groot gat waardoor te tegenstander een levensgevaarlijke counter mogelijkheid krijgt. Maar ik denk, dat als we puur en alleen naar de Eredivisie kijken, Anita de beste optie is. Over blind kan ik niets zeggen omdat ik hem nog niet dusdanig in actie heb gezien op die positie, al deed hij het bij Groningen als rechtsback wel aardig. Er moet gewoon weer een Goede back komen zoals Maxwel was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 september 2010 door Afcarius -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
tja jongens verdedigers staan nu eenmaal vaak ntegen de allerbesten en het was niet makkelijk in Madrid. Met Suarez en vertonghen erbij had het zeker beter gegaan |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 september 2010 - 09:16 schreef sportdwaas het volgende:Anita was zeker niet de reden dat Ajax verloor. De spitsen werden niet bereikt en als ze aan de bal kwamen struikelden. Het experiment met Emanuelsson en Eriksen op links liep tegen Kiev bijna fout af. Anita doet zo ervaring op en als vander Wiel wordt verkocht kan hij naar rechts en Blind op links. Atouba nog zo'n Jol project is er ook nog en trainers geven eigen foute aankopen uiteindelijk telkens weer de kans zich te bewijzen. Ik vind de instelling en de kunde van Anita meer dan voldoende voor een plaats in de verdediging van Ajax1 Nou je "nick" zegt het al, Dwaas. meer dan voldoende voor een plaats in Ajax1..... Kom op zeg, het is leuk op het niveau Willem II maar het niveau waar Ajax hoort heeft deze jongen echt niks te zoeken! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 september 2010 - 10:53 schreef Heico het volgende:[..] Nou je "nick" zegt het al, Dwaas. meer dan voldoende voor een plaats in Ajax1..... Kom op zeg, het is leuk op het niveau Willem II maar het niveau waar Ajax hoort heeft deze jongen echt niks te zoeken! Je had zo'n grote smoel moeten hebben toen ze vorig jaar de inhaalrace begonnen. volgens mij waren ze allemaal lyrisch over Anita..toen werd ook niet gerept over een ongeschikte Anita.
Ga het niet eens meer terugzoeken hier. Ben het spuugzat dat gelul. Wat een no'no's hier zeg... |
|
|
|