|
|
freakie
|
|
|
Nee klopt daarom vraag ik mij af.. Wat maakt urby beter dan sulejmani?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: welke wedstrijd was dat dan, dan kijk ik die namelijk even terug, en zal ik het voor je norteren, heb ik geen problemen mee hoor echt niet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 12:57 schreef nummer10 het volgende:[..] je bent niet goed snik man hou nu maar op met je achterlijke geneuzel.. je hebt allang bewezen dat je alleen onzin poept Hoeveel goals zijn er dit seizoen gemaakt die zijn opgezet vanaf links????? 6 in totaal, waarvan Suarez 3 keer aan de basis stond, Sulejmani 1 keer aan de basis stond en die Urby 1 keer aan de basis stond en Anita 1 doelpunt maakt vanaf die kant.
Wat is daar dan dus onzin aan???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 13:03 schreef Ride het volgende:[..] Jajaja... en jij bent zo hard aan het schreeuwen dat je als roepende in de woestijn meelopers zoekt... En her en der wat priveberichtjes sturen en als ze niet bevallen of in negatieve zin uitvallen tegen voorstanders van Urby laat je ze nog zien ook. Concluderend ouwehoeren is jou zeker niet vreemd. Eigenlijk ben jij de meeloper met die paar die Urby niet goed vinden. De fundering van je redenen zijn te zielig voor woorden en te eenzijdig. De redenen zielig en eenzijdig??? De defintie van Urby op linksbuiten. 1 afgelopen seizoen betrokken bij ongeveer 15 van de 150 goals in de verschillende competities. 2 in 6 seizoenen 150 wedstrijden gespeeld en zo'n 13 goals gemaakt (eredivisie) 3 In verschillende belangrijke wedstrijden, scoort zijn directe tegenstander, of is diezelfde tegenstander bij onze tegengoals betrokken, hier laat Urby regelmatig zijn directe tegenstander gewoon lopen (voor een voorbeeld kijk je de wedstrijd psv uit van afgelopen seizoen even terug. 4 hij is bij AJAX tot nu toe dit seizoen, de speler met het meeste balverlies, zelfs meer dan De Zeeuw en ook Suarez. 5 hij nam vrijwel iedere corner bij AJAX, hier werd vrijwel nooit uit gescoord, dit seizoen is hij de enige cornernemen waar nog niet uit is gescoord.
Dat waren alleen maar feiten.
en mijn mening is dat hij vaker mensen van AJAX in de weg loopt dan dat hij een goede loopactie maakt, en dat hij wel een postbode lijkt door altijd maar die bal te brengen.
Totaal, maar dan ook echt totaal geen constante wedstrijdinstelling.
En hij wordt pas geselcteerd bij het NL elftal als linksback als Anita afmeld, dat is wel echt iets om trots op te zijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 13:38 schreef Aaaaight het volgende:jongens jongens jongens word er echt moe van! dat eeuwige gezeik over urby en suljemani!! sullie moet oprotten die gozer bakt er geen kut van! urby is zowiezo beter vanaf links dat die kleine dwerg, kan je nu niet meer omheen en als je blijft beweren dat dat wel zo is ben je alleen maar ongeloofwaardig... Sulejmani was afgelopen weekend tegen Utrecht gevaarlijker dan Hammie, de Jong of jou grote vriend Urby bij elkaar.
De Jong scoort 1 goede goal, maar verder helemaal niets |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 17:17 schreef joduh het volgende:WOW freakie! er zijn er toch een hoop die die sul niet zo goed vinden als jij en remco he? en hoe er hier over jullie 2 gedacht wordt zegt mij genoeg over jullie.... oooeehhhhh, en dat vind ik toch ook wel zo belangrijk he, maar wat heeft f=dat trouwens met Freaky zijn vraag te maken.
Jullie zijn hierin allemaal hetzelfde, stuk voor stuk een grote smoel dat Urby beter is, maar als jullie een terechte vraag wordt gesteld, kan geen van jullie een antwoord geven. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:00 schreef remco k het volgende:[..] Sulejmani was afgelopen weekend tegen Utrecht gevaarlijker dan Hammie, de Jong of jou grote vriend Urby bij elkaar. De Jong scoort 1 goede goal, maar verder helemaal niets mijn grote vriend?? jij heb echt goede mensenkennis man ;) je bent goed in je standpunten verdedigen remco, maar je kan ook overdrijven... klaar verder boeit het me geen klote, alleen het neemt dit fora momenteel over, en er komt geen normale topic meer zonder dit gezeik..
latie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Aaaight je hebt helemaal gelijk, ik snap ook niet dat het in dit topic nu ineens over Urby gaat, ik ben er niet mee begonnen, mar zal het wel enkel in het Urby topic houden.
Excuses |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:02 schreef remco k het volgende:[..] oooeehhhhh, en dat vind ik toch ook wel zo belangrijk he, maar wat heeft f=dat trouwens met Freaky zijn vraag te maken. Jullie zijn hierin allemaal hetzelfde, stuk voor stuk een grote smoel dat Urby beter is, maar als jullie een terechte vraag wordt gesteld, kan geen van jullie een antwoord geven. ik heb je al 1000x verteld waarom urby beter is dan suli ,maar jij blijft maar doordrammen over waarom hij niks is!!!!!ik blijf niet aan de gang pipo de clown van dit forum! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik zet die vraag zo vaak mogelijk als maar kan.. Wat maakt urby beter dan sulejmani?? |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: Instelling, Inzet, Afstandschot, Urby staat altijd op in belangrijke wedstrijden, Conditie, Urby is multi inzetbaar. Urby staat heel vaak aan de basis van een aanval, maar omdat hij niet de directe assist geeft wordt het niet geregistreerd in de statestieken, maar ieder normaal mens zou moeten weten dan urby beter is dan Micky.(op de linksvoor positie)
Laat sulejmani maar lekker als schaduwspits spelen en niet als linksvoor.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Instelling en inzet zijn het zelfde maar die heeft sulejmani toch ook??
afstandsschot?? Welke zijn er op doel 1 van de 35.. Tegen utrecht waren er 6 schoten van sulejmani OP doel dat is al een hele verandering..
Conditie heeft urby inderdad meer ja.. Maar multi inzetbaar?? Ja op de linkse posities kan hij spelen.. Maar sulejmani liep tegen utrecht vaak rechts, in het centrum en links.. Dus denk dat dat dan geen verschil is.. En vaak in de basis van een aanval.. Geef mij 5 voorbeelden.. En niet dat hij na 11 keer passen en keer op doel word geschoten.. Maar dat er echt na 4 passen een goal uit komt.. want bij elke goal hebben 9 spelers aan de basis gestaan van een doelpunt.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Afcarius je moet weten dat 45 min suarez aan de linker kant heeft gespeeld.. Het beeld dat iedereen schetst dan links niet goed was slaat nergens op.. Sulejmani liep 45 min in het centrum of rechts.. dat was erg vervelend voor de tegenstander.. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 21:57 schreef joduh het volgende:[..] ik heb je al 1000x verteld waarom urby beter is dan suli ,maar jij blijft maar doordrammen over waarom hij niks is!!!!!ik blijf niet aan de gang pipo de clown van dit forum! ben je nou woorden van mij aan het over nemen Joduh??:P
pipo ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah tsja aaaight,als ik dan toch een meeloper ben dan doe ik het wel bij jou.....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 21:57 schreef joduh het volgende:[..] ik heb je al 1000x verteld waarom urby beter is dan suli ,maar jij blijft maar doordrammen over waarom hij niks is!!!!!ik blijf niet aan de gang pipo de clown van dit forum! Je leest de vraag niet, hij braagt toch helemaal niet waarom je Urby goed vind, hij vraagt wat Urby beter maakt dan Sulejmani. En daar heb je nog nooit antwoord opgegeven. En waarom toch altijd weer beledigen kereltje? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 23:28 schreef Afcarius het volgende:[..] Instelling, Inzet, Afstandschot, Urby staat altijd op in belangrijke wedstrijden, Conditie, Urby is multi inzetbaar. Urby staat heel vaak aan de basis van een aanval, maar omdat hij niet de directe assist geeft wordt het niet geregistreerd in de statestieken, maar ieder normaal mens zou moeten weten dan urby beter is dan Micky.(op de linksvoor positie) Laat sulejmani maar lekker als schaduwspits spelen en niet als linksvoor.. welke belangrijke wedstijden dit seizoen was Urby belangrijk dan?? we hebben trouwens slechts 6 goals gemaakt ditr seizoen die zijn opgezet vanaf de linkerzijde, en het merdeel daavan werd door Suarez opgezet vanaf links als hij daar op de een of andere manier was.
Sulejmani is misschien wel beter als schaduwspits, maar weer niet op de 10 positie, en AJAX speelt verder niet met een echte schaduwspits. |
|
|
|