BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oproep van Well en Koevermans

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 16 september 2010 - 12:45   quote  deeplink  
Deze mail is verstuurd aan bovengenoemde personen.

Vond dat ik dit initiatief moet nemen na het berichtje van onze BRAM

Geachte heer van Well en Koevermans

Wij willen graag iets onder de aandacht bij u brengen en hopen dat hier eens positief over nagedacht wordt.
Door verschillende forums omtrent de financieele situatie bij Feyenoord. Is er op te merken dat menig feyenoorder zich kan vinden in bepaalde voorstellen die er gedaan zijn om onze club financieel te steunen.
Er zijn door verschillende mensen richting Feyenoord deze getoond maar zijn direct van de hand gedaan. Ze kregen als antwoordt dat andere instanties dit ook aan het onderzoeken zijn.
Uit betrouwbare bronnen bleek dit ASR te wezen. Deze mededeling is ook op een forum getoond en mensen willen als er een actie komt door bovengenoemde partij hier niet aan deelnemen. Dit omdat de ASR hier bij bedoelingen voor heeft. Ze willen gewoon personalias van mensen in hun bezit krijgen. Zodat ze deze kunnen gebruiken voor uitvoeren van hun bedrijfstak.

U moet zich wel realiseren dat wij als supporters wel willen maar niet serieus worden genomen door de leiding van Feyenoord.
Volgens de VI heeft Feyenoord een achterban van 1.7 miljoen mensen en hier moet toch iets mee gedaan worden.
Supporters zijn door internet en andere mogelijkheden zoals Hyves, Facebook noem maar op te benaderen om aan een mega actie deel te nemen.

Ons voorstel is dan ook:

Het gaat om een actie die een 2 tal jaren gaat duren.

Een rekening te openen waar mensen of bedrijven een vrije donatie kunnen doen

Een maandelijks bedrag van 2.5/5/10/20/50 euro of zelf te bepalen gedurende 2 jaar lang d.m.v. een automatische incasso te laten storten.

Het laatste voorstel geeft als voordeel aan dat het om kleine bedragen gaat en die zijn door veel mensen makkelijker op te brengen.

Als je een kleine rekensom maakt:

100.000 mensen storten gedurende 2 jaar 5 euro dat is dan:

100.000 x 5 euro = 500.000 p maand x 12 maanden = 6.000.000 euro per jaar
Dan omgerekend naar 2 jaar is dat 12.000.000 euro

Dan komt de rente hier nog over heen en de vrije donaties.
Bovengenoemd voorstel moet haalbaar zijn dit omdat er al toezeggingen zijn gedaan door mensen die er niet om liegen. Er is al iemand die een bedrag met 6 nullen heeft toegezegd.

Ook is er voorgedragen en dat komt meer uit vorige acties die Feyenoord heeft ondernomen dat er een Website wordt geopend. Waarin is te zien dat er een actuele stand per uur wordt gegeven.
En op die website kunnen personen of bedrijven die een donatie doen boven de 100 euro een naamsvermelding krijgen.
Dit zijn punten die serieus mee moeten kunnen worden genomen

Verschillende forum lezers hebben getracht om een stichting hiervoor te openen maar daar zaten zoveel haken en ogen aan. Daardoor leggen wij dit voorstel bij u neer. En hopen dat u dit binnen Feyenoord voor wil leggen aan de desbetreffende personen.
Het gaat tenslotte maar om een ding en dat is dat Feyenoord als club weer betere tijden gaat krijgen.
We weten als geen ander dat jullie als bestuur daar druk mee bezig zijn. Maar wij willen ons steentje er ook aan bijdragen.

Er zijn al veel nieuwe bronnen opgezet om geld te genereren maar daar zien wij als achterban nooit iets van terug. Ik noem hierbij het spelers fonds. Wat is hiervan gekomen en wat heeft het opgeleverd.
Als ik voor mijzelf spreek heb ik hier ook geld in gestoken maar krijg nooit een terug koppeling van wat het heeft opgebracht. Terug koppeling en de stand van zaken bij Feyenoord is belangrijk voor de achterban om te weten hoe Feyenoord ervoor staat.

Ik hoop dan ook dat wij nu wel een antwoordt op deze brief van u krijgen . Zodat wij in ieder geval het gevoel krijgen dat u ook naar ons heeft geluisterd. De uitslag hiervan doet niet ter zake.

Nogmaals ik hoop dat u het een goed voorstel vindt en in overweging wil nemen.

Met vriendelijke groet,

Ronnie W
Milo
 Milo - donderdag 16 september 2010 - 13:28   quote  deeplink  
prima tekst!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 16 september 2010 - 13:45   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi --
SGS
 SGS - donderdag 16 september 2010 - 13:57   quote  deeplink  
Hier moeten ze iets mee doen !!!
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 16 september 2010 - 14:00   quote  deeplink  
Er ie een formelere brief gestuurd maar die heb ik niet opgeslagen.
Dit zijn ongeveer de punten die zijn benoemd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door Ronnie W --
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 16 september 2010 - 14:02   quote  deeplink  
het is ook de bedoeling dat het onder de aandacht gebracht wordt bij onze achterban.
weet dat feyenoord dit niet kan doen maar wij wel als supporters. Een linkje versturen naar vrienden duurt maar een paar minuten.

Er is zoveel mogelijk om Feyenoord te helpen en nadat ik het forum van BRAM las moet er gewoon iets gebeuren.

Hij wil gewoon iets doneren en niet een klein bedragje

maar elke euro cent is natuurlijk meegenomen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door Ronnie W --
jarjar78
 jarjar78 - donderdag 16 september 2010 - 14:07   quote  deeplink  
mischien is flyeren tijdens thuiswedtrijden ook een optie.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 16 september 2010 - 14:27   quote  deeplink  
goed initiatief, ik hoop alleen dat je het hebt laten lezen door een aantal mensen voordat hij verstuurd is. Feyenoord en daarbij elk ander miljoenenbedrijf vertrouwt nooit acties van een enkeling die niet erg professoneel over komt (taalfouten en niet zakelijk taalgebruik).

Wat een goed idee zou zijn om een persoonlijke afspraak te maken met Van Well en consorten om samen met een jurist en een eerder besproken ambassadeur het voorstel te bespreken. Dit moet dan al door een notaris zijn goedgekeurd om het extra te ondersteunen.

Het idee is super, een klein bedrag maandelijks over te maken via automatische incasso. De website gebruiken om meer te doneren (via ideal bijvoorbeeld).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door Pietje1 --
KKL
 KKL - donderdag 16 september 2010 - 15:58   quote  deeplink  
uitstekend initiatief!

nu maar hopen tegen beter weten in, dat dit iets gaat opleveren!
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 16 september 2010 - 17:31   quote  deeplink  
Pietje je hebt gelijk
het origineel is wel aangepast. Het was ook de bedoeling om feyenoord blijk te laten geven dat dit heerst onder de achterban
Ikzelf ben niet juridisch onderlegt maar donaties kunnen alleen rechtstreeks naar de club gaan. En niet later gedoneert worden. Het moet dus in samenspraak met de club. Die moet het opzetten en een ambassadeur moet gekozen worden. Volgens mij zijn er een paar een voorkeur hebben. V Hanegem Sluijter Moelijn en noem maar op.
Hoop dat mensen het initiatief nu over wil nemen en het gaat uitbreiden. Er zijn al mensen die voorkennis hebben gedaan. Waaronder een BRAM

Ikzelf betaal gewoon 2 jaar lang minimaal 10 euro per maand en doe een eenmailige gift.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door Ronnie W --
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 16 september 2010 - 17:33   quote  deeplink  
Wie heeft de kennis dat als van Well en Koevermans tot een gesprek willen komen om deze te voeren.
Mail mij dan. Kan ik het doorgeven
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 16 september 2010 - 17:57   quote  deeplink  
ja, leuk initiatief, maar als er nu al wordt begonnen met originele brieven niet te bewaren, dan ben ik toch bang voor mijn centen waar ik hard voor moet werken.
Nogmaals, leuk initiatief, ik wil ook graag meedoen, maar ik snap alleen de passage niet over de "haken en ogen" voor het opzetten van een stichting. Ik ben zelf voorzitter van een stichting, en dat was (als je de juiste mensen kent) gratis en in 1 week tijd gebeurd. Ben bang dat Feyenoord hier niets mee doet, eigenlijk om de zelfde zaken die hierboven ook al zijn genoemd.
sevillana
 sevillana - donderdag 16 september 2010 - 18:48   quote  deeplink  
van of aan?
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 16 september 2010 - 18:52   quote  deeplink  
henkie ik probeer alleen maar mensen binnen feyenoord wakker te krijgen. En hoop dat er mensen met meer kennis dan mij. Het initiatief beter en professioneler willen uitwerken en presenteren.
Voor mij staat maar een ding voorop dat Feyenoord zoveel mogelijk signalen krijgt van suppporters dat het zo niet lagner kan. We willen volgend jaar toch ook meedoen in de uefa.
Volgens bronnen mag een stichting niet ineen keer een grote donatie doen van een paar miljoen euro. Daarom moet er in samenspraak met mensen die dit voorstel uit kunnen werken en vertegenwoordigen. Met een delegatie van Feyenoord overleggen hoe het op poten gezet kan worden. Heb zoveel positieve reacties gekregen vanuit vorige forums dat het plan wel moet gaan slagen. Kan niet in iedereen zijn beurs zien maar elke euro kan helpen.

meer mensen moeten deze 2 gewoon gaan mailen via het legioen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door Ronnie W --
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 16 september 2010 - 18:53   quote  deeplink  
Wie durft ervoor te gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door Ronnie W --
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 16 september 2010 - 18:55   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-15980/
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 16 september 2010 - 18:55   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-17938/
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 16 september 2010 - 19:01   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi --
De Spot
 De Spot - donderdag 16 september 2010 - 19:08   quote  deeplink  
Ik werk me niet de pleuris om Feyenoord te helpen,ze hebben er zelf een zooitje van gemaakt,en kijk hoe ze met ons om gaan of je gvd een crimineel bent.
Ik hou van Feyenoord maar niet meer van de mensen die er werken en ook spelen!!
R()b
 R()b - donderdag 16 september 2010 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 19:08 schreef De Spot het volgende:
Ik werk me niet de pleuris om Feyenoord te helpen,ze hebben er zelf een zooitje van gemaakt,en kijk hoe ze met ons om gaan of je gvd een crimineel bent.
Ik hou van Feyenoord maar niet meer van de mensen die er werken en ook spelen!!
Sja idd...
Maar ja... ze voetballen helaas niet meer voor voedselbonnen.
sevillana
 sevillana - donderdag 16 september 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 20:04 schreef R()b het volgende:

[..]

Sja idd...
Maar ja... ze voetballen helaas niet meer voor voedselbonnen.
missch wel tijd dus voor de echte crisis (in de sportwereld), vervolgens lering trekken uit de gemaakte fouten en daarna met goed beleid weer opnieuw beginnen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 september 2010 - 20:54   quote  deeplink  
Daar is de club natuurlijk bang voor. Dat de club gered wordt door die "hooligans"
crnal
 crnal - donderdag 16 september 2010 - 20:55   quote  deeplink  
Goed plan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 september 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 20:54 schreef hotjumper het volgende:
Daar is de club natuurlijk bang voor. Dat de club gered wordt door die "hooligans"
Ach die ondernemen tenminste iets en wat krijgen ze??Een SV..
http://www.fr-fanatic.com/2010/09/16/24616/
Alexi
 Alexi - donderdag 16 september 2010 - 21:07   quote  deeplink  
Eindelijk,eindelijk!!
Aktie,aktie!!
Els
 Els - donderdag 16 september 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Goed bedoeld initiatief, maar jammer dat je hem verstuurd hebt. Het was prettiger geweest als je eerst even met Bram contact had opgenomen. Ik denk dat een gecoordineerde, gezamelijke aanpak beter was geweest, en dan ook in een stadium dat we meer overzicht hadden kunnen bieden.
craven
 craven - donderdag 16 september 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 22:19 schreef Els het volgende:
Goed bedoeld initiatief, maar jammer dat je hem verstuurd hebt. Het was prettiger geweest als je eerst even met Bram contact had opgenomen. Ik denk dat een gecoordineerde, gezamelijke aanpak beter was geweest, en dan ook in een stadium dat we meer overzicht hadden kunnen bieden.
Denk dat bram het wel heeft gezien....
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 september 2010 - 23:50   quote  deeplink  
Ik zou eerst maar eens contact opnemen met de grotere Feyenoord sites.
Een gezamelijke actie zou wat meer druk op het bestuur van Feyenoord zetten om in ieder geval eens te luisteren.
Els
 Els - vrijdag 17 september 2010 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 22:40 schreef craven het volgende:

[..]

Denk dat bram het wel heeft gezien....
Gaat er niet om of hij het gezien heeft, gaat erom of er vooraf overlegd is. Het kan andere initiatieven nl wel in de wielen rijden.
paco
 paco - vrijdag 17 september 2010 - 07:59   quote  deeplink  
prima idee ik doe mee
Ronnie W
 Ronnie W - vrijdag 17 september 2010 - 09:20   quote  deeplink  
Nou els begin maar te typen
zodat het door een paar mensen gelezen kan worden. En daarna worden verstuurd.
iedereen lult teveel maar er wordt niets maar dan ook niets ondernomen.
Er moeten gewoon signalen binnen feyenoord afgegeven worden dat de supporters bereid zijn om de club financieel te steunen.
Alles kan zo de lucht in. Benader moa en die wil zo een website kosteloos opzetten.
Els geef mij jou mail adres maar even dan mail ik je wel de gegevens van moa en andere personen. Als ik verder iets kan doen hoor ik het wel.

Milo weet wat er bij een stichting komt kijken dus die kan je ook benaderen heb je al een goed koppel

zie maar even en ik hoor het wel
Milo
 Milo - vrijdag 17 september 2010 - 10:05   quote  deeplink  
Oke, waar moet ik beginnen? Zo doe ik het normaal gesproken ik ga naar mijn boekhouder, vraag formulieren aan van justitie ter goedkeuring van een nieuw bedrijf.
Vervolgens vul je deze in en justitie gaat deze beoordelen, kijkt naar je achtergrond etc.....Mijn sv heeft hierdoor wel veel problemen gegeven waardoor er wat vertraging kan ontstaan maximaal 6 tot 8 weken.
Ondertussen open je een bankrekening.
Hierna maak je een afspraak bij een notaris, deze moet je betalen!
Bij de notaris onderteken je verschillende aktes en je berijf is geboren!

Je hebt inwezen de club niet nodig! Het is wel handig natuurlijk voor publiciteit en dergelijke dingen.

Iemand moet gewoon starten en initiatief nemen!

Ik moet eerlijk bekennen dat het wel langzaam begint te kriebbelen alleen ik heb natuurlijk 1 groot probleem ik heb nog een sv waarin staat dat ik niet bij de club in de buurt mag komen en niet mag handelen wat eventueel met de club te maken heeft!

Mocht ik gaan starten zal dit voor mij pas in het nieuwe seizoen gaan gebeuren, eventueel zou ik een start met een ander kunnen maken.
Geef me wat tijd en dan mail ik mensen waarvan ik denk dat die van betekennis kunnen zijn.
Mensen die moeten verstand van zaken hebben, anders is het namelijk onbegonnen werk en gedoemd te mislukken.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 17 september 2010 - 10:18   quote  deeplink  
Als Bram nu eens aangeeft wat hij tot nu toe gedaan heeft? Dan zouden we op die voet verder kunnen gaan.
crnal
 crnal - vrijdag 17 september 2010 - 10:44   quote  deeplink  
Mijn steun heb je , en wil graag mijn bijdrage leveren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 september 2010 door crnal --
craven
 craven - vrijdag 17 september 2010 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 - 07:39 schreef Els het volgende:

[..]

Gaat er niet om of hij het gezien heeft, gaat erom of er vooraf overlegd is. Het kan andere initiatieven nl wel in de wielen rijden.
Ik bedoel dat hij het wel heeft gezien met al die goede bedoelingen/fondsen...feyenoord trekt zijn eigen plan...
Ronnie W
 Ronnie W - vrijdag 17 september 2010 - 15:45   quote  deeplink  
jongens kom op alle informatie die er al is moet samengevoegd worden. Hoef je niet meer te doen dan er al is gedaan.
Wie gaat het initiatief vanaf nu nemen dat is het belangrijkst. Milo Els????????
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 18 september 2010 - 17:50   quote  deeplink  
Een stichting opzetten kost veel informatie aan vragen en vele wegen te bewandelen,voordat hij uiteindelijk gaat draaien.De burocratische molen door en veel geduld opbrengen.Ik zal hier in het kort beschrijven waar je allemaal naar toe moet en wat je verplichting zijn.

Een stichting opichten
Een stichting oprichten kost veel tijd en geduld.
Je zult veel informatie moeten halen, voordat je deze van de grond afkrijgt.
Het is goed eerst een stappenplan te maken.
Goed na denken en niets vergeten, een lijstje heeft zijn voordelen.

Om te beginnen ga je naar de Kamer van Koophandel , dat is je eerste stap.
Geef je stichting een naam.
Laat je inschrijven.

Hieraan zitten kosten verbonden

Een uittreksel heb je nodig van de gemeente waar je opstart.

Maak een afspraak met de notaris en ga samen met hem / haar omschrijven wat je stichting inhoud.
Dat komt dan allemaal in je consept te staan.

Omschrijf je doelen en wat het inhoud
Laat het uitgebreid erin zetten kun je alle kanten uit.

Zorg ervoor dat je je zelf goed indekt voor eventuele handelingen die je misschien vergeten bent om dit te vermelden.

Ga met een lijst van je omschrijvingen naar je notaris.

Ook aan de notaris zitten hoge kosten verbonden.

Notaris zorgt ervoor dat je stichting rechtsgeldig word.

Je kan alleen een stichting oprichten, of je gaat samen werken met anderen.

Als je met meerdere personen gaat samen werken, zal dit vermeld worden in de Akte van de notaris.

Vervolgens is het verplicht een BTW nummer aan te vragen bij de belastingdienst.
Hier kun je de uitgaven weer declareren en je krijgt de BTW kosten retour van de belastingdienst.
Door de belastingdienst word bekeken of dit per jaar gebeurd of per 3 maanden.
Laat je je goed informeren hierover.
Soms maak de belastingdienst zich er gemakkelijk vanaf, hou dit goed in de gaten bij hun , anders krijg jij dat na een jaar op je brood.

Dan heb je een rekening courant nodig bij een bank.
Het is verstandig goed te informeren waar je deze rekening gaat openen.
De ene bank is de andere niet.

Bv : Bij de ABN/AMRO is deze het eerste jaar gratis. Het tweede jaar moet men gaan betalen hiervoor.
Bij de SNS /Regiobank is dit gratis tot 500 euro aan giften, vervolgens weer betalen voor je afschriften en
afboekingen die je maakt.
Ing bank is niet gratis, betalen voor elke handeling die je doet.

Goed informeren dus!
Het kan zijn dat ik wat vergeten ben, zal dit dan later weer even aanpassen .

Wens ieder die een stichting willen oprichten veel succes toe.
de flh
 de flh - zondag 19 september 2010 - 03:06   quote  deeplink  
Ben je weer bezig Ronnie?... ... Klasse!!

Doe je ding.. als je nog juridisch (of ander)advies nodig hebt, dan hoor ik het wel..
Red
 Red - zondag 19 september 2010 - 05:31   quote  deeplink  
Vergeet niet dat je veel moet afdragen aan de belastingdienst als je giften gaat doen.
Bij de Rabobank heb je goede opties voor starters, zelf ervaren.
Adverteren, flyeren, verzekeren, etc kost ook geld en je zal ongetwijfeld nog meer dingen tegen komen die (flink) wat geld kosten.
Voor het maken en of beheren van een website kan en wil ik wel helpen.... Een website waar veel bezoekers komen, is interessant voor sponsoren, reclames en advertenties.
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 19 september 2010 - 16:44   quote  deeplink  
Top jongens dat jullie mee denken
Red en de flh mail even met els. Die kan julie op dit moment meer vertellen over hoe en wat er staat te gebeuren.
Succes
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 19 september 2010 - 16:46   quote  deeplink  
ok

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 september 2010 door Ronnie W --
MMM
 MMM - zondag 19 september 2010 - 17:03   quote  deeplink  
1 keer is duidelijk hoor Ronnie
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 19 september 2010 - 17:13   quote  deeplink  
Daarom moet Feyenoord ook meedoen zodat er zo weinig mogelijk moet worden afgedragen.
Er wordt met van alles en nog wat gestart. Spelers fonds uitzendbureau noem maar op.
Maar mensen boven deze actie die opgezet wordt door els en consorten zijn er natuurlijk meer mogelijkheden.
Als julie ideeen hebben geef het dan door.
Dan zorg ik er persoonlijk voor dat ie bij desbetreffende personen terecht komt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 september 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 17:03 schreef MMM het volgende:
1 keer is duidelijk hoor Ronnie
wat zeg ie?
MMM
 MMM - zondag 19 september 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 17:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

wat zeg ie?
Geen idee, volg het allemaal niet meer eigenlijk.. Lekker vroeg naar bed vandaag
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 september 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 17:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Geen idee, volg het allemaal niet meer eigenlijk.. Lekker vroeg naar bed vandaag
precies ik volg het ook niet meer en ga ook maar vroeg me kooi in...
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 september 2010 - 20:11   quote  deeplink  
Ben blij dat ik nog kon lopen, laat staan iets volgen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 september 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 20:11 schreef hotjumper het volgende:
Ben blij dat ik nog kon lopen, laat staan iets volgen.
hahahaha hier nog 1,binnen een korte tijd best wat naar binnen gewerkt..
Was wel weer ff gezellig he
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 september 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Ja was leuk, waar was Els nou?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 september 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 20:21 schreef hotjumper het volgende:
Ja was leuk, waar was Els nou?
Ook niet gezien,ze zou nog wel nitrat bommetjes meenemen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oproep van Well en Koevermans









0.0077240