|
|
Quiroz
|
|
|
Mark van Beek, voorzitter van Het Legioen, zal aanstaande zondag samen met Daniel Dekker, de voorzitter van de Supportersvereniging Ajax, fancommentaar geven op Eredivisie Live bij de wedstrijd Feyenoord tegen Ajax. Het commentaar van de twee supporters is te volgen via kanaal 2 van Eredivisie Live. Op kanaal 1 verzorgt Theo Reitsma het reguliere wedstrijdcommentaar.
Het wordt de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets ga doen, dus ik vind dat wel erg spannend, zegt Van Beek. Normaal op de tribune heb ik overal een mening over, dus die zal ik nu ook in de uitzending geven. Voetbalcommentator is echt een vak, maar ik zal vooral als supporter achter de microfoon gaan zitten.
Van Beek en Dekker krijgen voorafgaand aan de wedstrijd een korte instructie van Theo Reitsma, die al decennia lang voetbalcommentaar geeft. Dat lijkt mee heel erg interessant, zegt Van Beek. Natuurlijk zullen Daniel en ik elkaar tijdens de wedstrijd een paar steken onder water geven, maar wel alles met respect voor elkaar. We moeten elkaar ook de ruimte geven om over je eigen club uit te kunnen weiden.
Het fancommentaar van beide voorzitters is een vervolg op de introductie van partijdige verslaggeving tijdens Ajax - PSV van vorig seizoen, waarbij acteurs Jack Wouterse en Frank Lammers live verslag deden. Arno de Jong, directeur Media & Marketing Eredivisie Live: De reacties op het fancommentaar waren vorige keer louter positief. Het is dan ook geweldig dat we weer een mooi duo hebben gevonden voor dit topduel. Bovendien geven beide voorzitters hiermee een bijzonder signaal af door aan te tonen dat echte fans ook in staat zijn om een beladen wedstrijd als Feyenoord Ajax zij aan zij te beleven.
Eredivisie Live pakt groots uit rond de eerste Klassieker van dit seizoen. De uitzending begint aanstaande zondag om 11.00 uur en komt rechtstreeks vanuit De Kuip. Humberto Tan en Jan Joost van Gangelen zijn ter plaatse en worden bijgestaan door de analisten Giovanni van Bronckhorst en Jan van Halst. De aftrap is om 12.30 uur.
Bron: www.Feyenoord.nl
Net of dit een supporter is, gewoon een popiejopie door het bestuur naar voren geschoven als leider van Het Legioen. Doe dan nog liever Eric van Dorp! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
boeie we zijn allemaal leider |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb je geen last van als je in de Kuip zit. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Heel leuk. Je weet dondersgoed mijn situatie!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee hoor dan wassie wel over je moeder begonnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gaat die nog op vakantie naar Frankrijk binnenkort? :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Langs de Route National werken? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bedankt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: dan kijk je toch kanaal 1 je bent niet verplicht te luisteren hoor.... NON topic |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: Met theo reitsma is het net of je urenlang naar je oude opa hebt geluisterd met zijn avontuurlijke verhalen zonder emotie |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 18:20 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] Met theo reitsma is het net of je urenlang naar je oude opa hebt geluisterd met zijn avontuurlijke verhalen zonder emotie De pass op dinges, oh tis een goal, met de voet |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Het gaat erom dat als ze het zo doen, ze het goed moeten doen en om in jou contest te spreken: Als je het topic niets vind, reageer je er toch niet op |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Pietje1