|
|
diesel 50
|
|
|
Ik erger mij al weken aan de slappe houding van demy de zeeuw,hij oogt vermoeid,stuur hem 3 weken op vakantie ,daarna 3 weken optrainen en misschien hebben we dan weer een de zeeuw,zoals hij bij ajax binnen kwam. |
|
|
|
|
AFCANOSURRENDER
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Laat Jol hem eerst maar eens op zijn eigen plek zetten ipv rechtshalf zodat De Zeeuw in de zijn eentje de hele rechterkant moet bespelen/belopen. Het is een centrale/controlerende middenvelder en zoals hij nu wordt misbruikt door Jol kan hij niks aan doen. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
De Zeeuw is sinds de winterstop één en al drama. Heb hem echt nog geen goede wedstrijd zien spelen, terwijl hij voor de winterstop echt een baas was. Ik hoop dat Lindgren snel weer fit is, kan hij lekker spelen, al zal Jol De Zeeuw helaas niet eruit halen. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
wat is dit nou, gaan we nu een apart topic maken over heel de selectie waarin we ze afzeiken? Urby, Anita, en nu de Zeeuw? Ga toch weg jonge, de Zeeuw speelde misschien tegen real niet goed, maar om nou te zeggen dat zijn 2e seizoenshelft waardeloos was? Ik vindt hem nog steeds een van de beste van de eredivisie op de positie waar hij speelt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 22:09 schreef Brandje het volgende:Laat Jol hem eerst maar eens op zijn eigen plek zetten ipv rechtshalf zodat De Zeeuw in de zijn eentje de hele rechterkant moet bespelen/belopen. Het is een centrale/controlerende middenvelder en zoals hij nu wordt misbruikt door Jol kan hij niks aan doen. HEHE, eindelijk iemand die dit snapt, AJAX speelt in een nieuw systeem, en is nu nog meer afhankelijk van individuele klasse, en juist door dit "nieuwe" systeem, komt AJAX verdedigend constant in de problemen...
En inderdaad, De Zeeuw is een pure verdedigende middenvelder, en geen rechtshalf, wat hij nu iedere pot moet spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 22:44 schreef Yordee1 het volgende:De Zeeuw is sinds de winterstop één en al drama. Heb hem echt nog geen goede wedstrijd zien spelen, terwijl hij voor de winterstop echt een baas was. Ik hoop dat Lindgren snel weer fit is, kan hij lekker spelen, al zal Jol De Zeeuw helaas niet eruit halen. De Zeeuw was juist extreem goed na de winterstop, het is natuurlijk ook niet voor niets dat hij pas na de winterstop weer bij het NL elftal werd gehaald toch... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
waarom is in godsnaam mijn reactie verwijderd en die van rene 010 niet?? GOED BEZIG!!!!!!!!!!!!!! KANSLOOSSSSSSS |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 23:32 schreef Afcarius het volgende:wat is dit nou, gaan we nu een apart topic maken over heel de selectie waarin we ze afzeiken? Urby, Anita, en nu de Zeeuw? Ga toch weg jonge, de Zeeuw speelde misschien tegen real niet goed, maar om nou te zeggen dat zijn 2e seizoenshelft waardeloos was? Ik vindt hem nog steeds een van de beste van de eredivisie op de positie waar hij speelt. Zijn traptechniek is onvoldoende. Hij neemt steeds vrije trappen, maar ze zijn niet goed. Vond het indertijd al te veel geld 7 mln voor zo iemand. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 september 2010 - 13:02 schreef remco k het volgende:[..] HEHE, eindelijk iemand die dit snapt, AJAX speelt in een nieuw systeem, en is nu nog meer afhankelijk van individuele klasse, en juist door dit "nieuwe" systeem, komt AJAX verdedigend constant in de problemen... En inderdaad, De Zeeuw is een pure verdedigende middenvelder, en geen rechtshalf, wat hij nu iedere pot moet spelen Hij is niet goed als verdedigende middenvelder, hij pakt geen ballen af en wordt makkelijk uitgekapt. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 september 2010 - 13:04 schreef remco k het volgende:[..] De Zeeuw was juist extreem goed na de winterstop, het is natuurlijk ook niet voor niets dat hij pas na de winterstop weer bij het NL elftal werd gehaald toch... Het feit dat iemand voor het Nederlands elftal speelt, zegt minder tegenwoordig. Dat is omdat nu elk elftal in de eredivisie voor de helft uit buitenlanders bestaat en Nederlandse spelers minder kans krijgen. Overigens een belachelijke situatie, ons opgelegd door die Europa fanaten. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
De Zeeuw is na mijn idee altijd al bagger... Nooit goed gevonden die jongen... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
mensen mensen mensen wat lopen jullie te zaniken zeg... als hij van het weekend focking goed speelt snoert hij tenminste jullie mondje.. en laten we hopen |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 21:37 schreef diesel 50 het volgende:Ik erger mij al weken aan de slappe houding van demy de zeeuw,hij oogt vermoeid,stuur hem 3 weken op vakantie ,daarna 3 weken optrainen en misschien hebben we dan weer een de zeeuw,zoals hij bij ajax binnen kwam. Ik ben het met je eens.
3 weken noordpool....kan ie helemaal tot rust komen ! Tainio kan prima zijn plaats innemen ! |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Een De Zeeuw in topvorm, en dat is de vorm van afgelopen jaar, is dik voldoende voor de nederlandse competitie maar internationaal komt Ajax er niet verder mee. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Kansloos stukje topic dit. De Zeeuw heeft niet voor niks de bronzen schoen gekregen! Mede dankzij hem heeft Ajax afgelopen seizoen zo'n goede inhaalslag gemaakt.
Vind de mensen die nu massaal om Demy af te zeiken ook triest. Want je hebt duidelijk geen verstand van voetbal dus en je loopt maar achter andere mensen aan te kleppen. Ja hij was slecht in Madrid, en hij draait ( net als wel meer ) nog niet honderd procent maar om hem nou gelijk af te gaan serveren? Wordt dan Feyenoord supporter, dan heb je wekelijks echt wat om te zeuren!
Oowja, even voor die feyenooit supporters die menen hier te moeten reageren: dit is wel leuk he? Dat Ajax nu eeeeeindelijk weer eens belachelijk kan worden gemaakt ipv die kansloze middenmoter van jullie. Wat hebben jullie deze week in europa gedaan? Oownee, een stel patatbakkers hebbben jullie terug gestuurd naar jullie boterkuip! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 september 2010 - 20:18 schreef Heico het volgende:Kansloos stukje topic dit. De Zeeuw heeft niet voor niks de bronzen schoen gekregen! Mede dankzij hem heeft Ajax afgelopen seizoen zo'n goede inhaalslag gemaakt. Vind de mensen die nu massaal om Demy af te zeiken ook triest. Want je hebt duidelijk geen verstand van voetbal dus en je loopt maar achter andere mensen aan te kleppen. Ja hij was slecht in Madrid, en hij draait ( net als wel meer ) nog niet honderd procent maar om hem nou gelijk af te gaan serveren? Wordt dan Feyenoord supporter, dan heb je wekelijks echt wat om te zeuren! Oowja, even voor die feyenooit supporters die menen hier te moeten reageren: dit is wel leuk he? Dat Ajax nu eeeeeindelijk weer eens belachelijk kan worden gemaakt ipv die kansloze middenmoter van jullie. Wat hebben jullie deze week in europa gedaan? Oownee, een stel patatbakkers hebbben jullie terug gestuurd naar jullie boterkuip! Dit is mijn mening ik heb Demy nog nooit echt geweldig gevonden bij AJAX... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De Zeeuw moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden en hem moet je enkele weken op vakantie sturen. Hij heeft waarschijnlijk zelf het gevoel dat ie fit is, maar dat is ie niet. De Zeeuw is een prima speler, maar moet 100% zijn wil ie van waarde zijn voor Ajax. De scherpte ontbreekt nu en dat is niet verwonderlijk, nadat ie na het WK weer gelijk aan de bak moest. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
quote: Bewijst voor mij alleen maar dat je er geen kijk op hebt. Ik vind het nml een hele goede aankoop. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: Haha wat jij wil joh, ik hou me liever bezig met t voetbal zelf dan met dit gezeur van ja Ajax is beter of ja Feyenoord heeft beste legioen. Weetje als je zonodig met allerlei ziektes moet gaan lopen schreeuwen zoals onder andere kanker nou weetje ga is op bezoek bij zo iemand en zeg t dan nog is, ik waarschuw je wel t kan hard aankomen bij je, vooral als je merkt wat het bij iemand doet. Maarja Ajax heeft heel veel kwaliteit alleen jammergenoeg niet voor de Champions League zoals je waarschijnlijk ook hebt gezien. Ajax komt er wel en er staat vanzelf die derde ster maar om nou altijd dat verhaal weer te starten met kakkerlakken, joden of welke andere scheldnaam dan ook dat gaat me te ver. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 16 september 2010 - 21:37 schreef diesel 50 het volgende:Ik erger mij al weken aan de slappe houding van demy de zeeuw,hij oogt vermoeid,stuur hem 3 weken op vakantie ,daarna 3 weken optrainen en misschien hebben we dan weer een de zeeuw,zoals hij bij ajax binnen kwam. Maar niet alleen Demy! Ik vind dat ook Gregory van der Wiel niet "de oude" van het vorig seizoen is en Siem de Jong en Anita. Je kunt ze toch niet allemaal op vakantie sturen ;-) Ik ben er heilig van overtuigd, dat al die spelers (het zijn er echt nogal wat) die op dit moment minder presteren dan het vorig seizoen (vooral vergeleken met na de winterstop) anders (slechter) renderen door een gewijzigd tactisch systeem en ook op een andere plaats in het elftal moeten spelen, niet zo goed uit de verf komen. Het is aan Martin Jol om dat weer terug te draaien. Gewoon weer net zo lekker spelen zoals het tweede deel van vorig jaar. Wellicht dat het ook te maken heeft met de vermoeienissen van het afgelopen WK. Kijk wat dat betreft ook naar clubs als Bayern Munchen, Manchester United, Inter en andere topclubs, die op dit moment ook mindere wedstrijden spelen dan vorig seizoen. Behalve Real Madrid dan, helaas :-(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 september 2010 door Pietje -- |
|
|
|