BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Demy de Zeeuw

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
eSCee
 eSCee - vrijdag 17 september 2010 - 16:14   quote  deeplink  
Het begint me op te vallen dat Demy de Zeeuw vaak opvallende uitspraken heeft.

AJAX beter team dan Real Madrid

Grote uitslag in de Kuip mogelijk, maar 10 goals niet

AJAX beter dan PSV...

Vorig jaar ook een aantal

ik hou wel van die amsterdamse arrogantie

maar De Zeeuw vind ik een beetje overdreven. Zeker met zijn vorm.
alibabba
 alibabba - vrijdag 17 september 2010 - 16:36   quote  deeplink  
De Zeeuw moet eens nadenken voordat ie wat zegt. Wat hebben deze uitspraken voor zin? Het werkt alleen maar averechts, want hij motiveert met zo'n uitspraken de tegenstander. Arrogant zijn is goed in de spelersgroep, maar spelers moeten geen arrogante uitspraken naar buiten doen. Dat moeten ze overhouden aan de supporters. Zo'n zegjes van de Zeeuw zorgen er ook voor dat tegenstanders en supporters daarvan zich nog meer keren tegen Ajax en dat verklaart het misgunnen van Ajax-succes. Demy laat je voeten spreken EN NIET JE MUIL!
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 17 september 2010 - 16:38   quote  deeplink  
Hij moet eerst maar eens beginnen met presteren op het veld, en als dat in orde is, mag hij arrogant gaan lopen doen. Feit is dat hij sinds de winterstop geen voldoende meer heeft gescoord, en als dat niet snel verandert, zie ik Bonevacia of Tainio zijn plek wel overnemen.
remco k
 remco k - vrijdag 17 september 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 - 16:38 schreef Yordee1 het volgende:
Hij moet eerst maar eens beginnen met presteren op het veld, en als dat in orde is, mag hij arrogant gaan lopen doen. Feit is dat hij sinds de winterstop geen voldoende meer heeft gescoord, en als dat niet snel verandert, zie ik Bonevacia of Tainio zijn plek wel overnemen.
Feit is dat hij sinds de winterstop juist zijn plek in Oranje heeft veroverd, hij speelde bijna iedere wedstrijd een dikke voldoende, en was juist 1 van de steunpilaren van het elftal dat zo goed presteerde na de winterstop.

Het klopt inderdaad wel dat hij momenteel niet heel goed presteerd, maar dat komt alleen maar door de verandering van zijn positie, waar hij afgelopen seizoen goed presteerde als verdedigfende middenvelder, moet hij nu pure rechtshalf spelen, an dat kan hij helemaal niet...

Er zijn trouwens meerder spelers die door dit nieuwe systeem veel minder goed presteren..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Demy de Zeeuw

0.0055449