|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Stekelenburg wil Ajax in januari niet verlaten' (Soccernews.nl)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
'Stekelenburg wil Ajax in januari niet verlaten'
Ajax lijkt in ieder geval de rest van het seizoen over Maarten Stekelenburg te kunnen beschikken. De sluitpost speelde zich tijdens het WK in de kijker en leverde afgelopen week tegen Real Madrid opnieuw overtuigend werk. Volgens talkSPORT is de doelman echter niet bereid om in de transferperiode van januari al uit Amsterdam te vertrekken.
De toekomst van Stekelenburg is volgens de Britse website ook afhankelijk van de sportieve prestaties van zijn werkgever. Inmiddels zouden onder meer Arsenal en Manchester United al interesse hebben getoond in de diensten van de international. Daarbij gaat de voorkeur van Stekelenburg volgens het medium uit naar Manchester United.
Bij The Red Devils zou de keeper landgenoot Edwin van der Sar moeten gaan opvolgen. Stekelenburg zou zelf graag in de voetsporen van zijn mede-oud-Ajacied treden. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dat hij na dit seizoen de opvolger gaat worden van Edwin van der Sar heb ik een tijdje geleden al geroepen. Stekelenburg heeft het in zich om de kwaliteiten van Van der Sar te evenaren. Na dit seizoen gun ik hem dan ook sportief het allerbeste (nu ook al hoor). Maar eerst moet hij ons die derde ster gunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 september 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
bird
|
|
|
ja einde van het seizoen gun ik hem het aller beste |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb liever dat hij gewoon nog blijft en inziet dat AJAX weer naar de top van Europa aan het werken is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Hij zal ook wel verkocht MOETEN worden aan het aan van het seizoen want in 2012 is het einde contract. Al heb ik een vermoeden dat hij best bij zou tekenen met in zijn nieuwe contract een vaste prijs waarvoor hij weg mag. Maar wie gaat zijn opvolger worden. Volgens mij zijn de meningen verdeeld over Vermeer waar ik trouwens geen fan van ben. |
|
|
|
|
willemamsterdam
|
|
|
ook ik gun hem het allerbeste na dit seizoen ,hoop dat hij met een landstitel afscheid mag nemen,en brandje ik denk niet dat zijn opvolger nu al bij ajax speelt. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Precies ik zie deze keeper het liefst helemaal niet vertrekken maar...we weten hoe het gaat in de voetballerij. Zaakwaarnemers die invloed hebben op de spelers om zelf ook weer wat te kunnen verdienen,tuig van de richel mensenhandel dat is het. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Dat mag ik hopen want ik vermeer maar een vreemde snuiter. Goede keeper maar niet het type wat je graag achter je hebt als verdediging. In mijn ogen te vergelijken met Menzo. Veel talent maar kan ook de raarste capriolen uithalen. |
|
|
|
|
willemamsterdam
|
|
|
ja,boeven zijn het.moest aan banden gelegd worden eigenlijk,maar ja we zitten daar al veels te diep in.... maar dit jaar moet en zal de derde ster gehaald moeten worden want ik ben bang voor een mega leegloop van onze toppertjes eigenlijk.. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
Als AJAX een goed bod op Steek krijgt, dan laten ze hem heust wel gaan. Het zou Steek wel sieren om nu zijn contract met een seizoen te verlengen. Dan winnen we allemaal een beetje ;-) |
|
|
|
|
willemamsterdam
|
|
|
dat is wel zo,maar ik denk echt dat zijn tijd komt om hoger op te gaan......en natuurlijk hoop ook ik dat hij bijtekend ;-)))maar ik gun hem een mega club!!! |
|
|
|