BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat zou Luc graag scoren tegen ajax

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MauricioAros
 MauricioAros - zaterdag 18 september 2010 - 17:01   quote  deeplink  
'Wat zou ik graag scoren in de echte klassieker'
18/09/2010 16:54

Dat financiële problemen bij Feyenoord maken het doen van aankopen nauwelijks mogelijk. Toch heeft de schuldenlast ook een voordeel, de jeugd krijgt een kans. De jongelingen kennen hun klassiekers. 'Hé Cabral, zondag Ajax pakken.'

In de voorbeschouwing op de klassieker Feyenoord-Ajax van zondag laat De Volkskrant vijf talenten aan het woord die binnen een jaar hun debuut in de hoofdmacht maakten. Ze beseffen dat Feyenoord voorlopig afhankelijk is van jeugd. 'Jong of oud, we zullen er moeten staan', zegt spits Luc Castaignos (17, foto). 'Feyenoord heeft nu eenmaal geen alternatief. We moeten snel volwassen worden.'

De achttienjarige verdediger Stefan de Vrij ziet duidelijk verschillen met het jeugdvoetbal op Varkenoord.'Toen kon je slecht spelen en toch winnen. Met het eerste elftal spelen we aardig bij NAC en verliezen we met 2-0, op dat niveau wordt een foutje meteen afgestraft.'

'Maar het is geen toeval dat we bij de A-selectie zitten', voegt middenvelder Ricky van Haaren (19) toe. 'In mijn vier seizoenen bij de jeugd ben ik drie keer landskampioen geworden en heb ik twee Super Cups en twee KNVB-bekers gewonnen.'

Verdediger Bruno Martins Indi (18) benadrukt de goede band die de jeugdspelers hebben. 'Ook al mag ik niet spelen, ik zit voor de wedstrijd in de kleedkamer om de jongens te steunen.' Hij is vol vertrouwen voor de wedstrijd tegen Ajax. 'In de jeugd heb ik vaker van ze gewonnen dan verloren.'

'Ach, wat zou ik graag scoren in de echte klassieker', zegt Castaignos. Teamgenoot Jerson Cabral (18) kreeg aanmoedigende woorden te horen met betrekking tot het beladen duel. 'Twee maanden terug wist niemand wie ik was. Nu sta ik in de schijnwerpers. Ik krijg meer aandacht op straat. Roepen mensen je na: hé Cabral, zondag Ajax pakken.'
sterski010
 sterski010 - zaterdag 18 september 2010 - 17:23   quote  deeplink  
lekker toch? Die ECHTE Rotterdamse spelers hoef je het belang van deze wedstrijd niet uit te leggen. Als het ergens van moet komen dan komt het van onze eigen Rotterdamse jeugd... Ze wonnen idd vaker in de jeugd van het schorriemorrie...
sevillana
 sevillana - zaterdag 18 september 2010 - 17:52   quote  deeplink  
't is natuurlijk alleen mogelijk als hij speeltijd krijgt van Mario
Sander12345
 Sander12345 - zaterdag 18 september 2010 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 17:52 schreef sevillana het volgende:
't is natuurlijk alleen mogelijk als hij speeltijd krijgt van Mario
Zeg dat wel
vries60
 vries60 - zaterdag 18 september 2010 - 18:56   quote  deeplink  
Als de hoofdmacht nu eens de speelstijl van de A-jeugd overneemt dan gaan die jongens toch veel beter renderen..ze weten wat ze moeten doen en weten wat winnen is.Is die stap nu echt zo groot of botsen de spelopvattingen tussen enerzijds de jeugd en anderzijds de hoofdmacht.
FR-girl
 FR-girl - zaterdag 18 september 2010 - 19:03   quote  deeplink  
Mijn voorgevoel zegt dat luc met het mes in tanden gaat voetballen en er 2 in het netje gaat leggen!
Vanavond nog even een schiedgebedje doen!!
craven
 craven - zaterdag 18 september 2010 - 19:12   quote  deeplink  
prima doe ik t voor
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 september 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Duurt nog lang...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 september 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 17:52 schreef sevillana het volgende:
't is natuurlijk alleen mogelijk als hij speeltijd krijgt van Mario
precies!!Als er morgen iemand een gat in de lucht springt in de Kuip dan komt het dat Luc en Cabral vanaf minuut 1 spelen...
R()b
 R()b - zaterdag 18 september 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

precies!!Als er morgen iemand een gat in de lucht springt in de Kuip dan komt het dat Luc en Cabral vanaf minuut 1 spelen...
Hahahaha vast wel!!!
En heb ik een nieuw plafond nodig haha.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 september 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:07 schreef R()b het volgende:

[..]

Hahahaha vast wel!!!
En heb ik een nieuw plafond nodig haha.
Doe je wel een helm op ;)
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 18 september 2010 - 21:16   quote  deeplink  
Als Luc dat doet zal die daar heel z'n carriëre aan herinnerd worden!! Hoop dat ie dat beseft!
Sander12345
 Sander12345 - zaterdag 18 september 2010 - 21:20   quote  deeplink  
droom maar lekker verder..........
Sander12345
 Sander12345 - zaterdag 18 september 2010 - 21:20   quote  deeplink  
morgen liggen de dromers ziek op bed......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 september 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:20 schreef Sander12345 het volgende:
morgen liggen de dromers ziek op bed......
Kan jij niet dood gaan?
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 18 september 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:20 schreef Sander12345 het volgende:
droom maar lekker verder..........
hou je tering bek kutjood
vries60
 vries60 - zaterdag 18 september 2010 - 21:29   quote  deeplink  
Iedereen heeft wel eens een droom, vanacht wordt de wedstrijd al gespeeld in vele hoofden van de Feyenoord aanhang en weer hebben we gewonnen.Als we wakker worden begint het pas echt dicht bij te komen, maar deze keer wordt de droom werkelijkheid.
Dat hebben we nu keihard nodig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 september 2010 - 21:29   quote  deeplink  
Klopt Quiroz maar bewaar je ban te morgen hahahaha
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 18 september 2010 - 21:30   quote  deeplink  
Forum regels omtrent aankomend weekend

Zondag 19 September 2010 12:30 staat de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax weer voor de deur. Altijd een beladen duel. Mede om deze reden gaan wij het toezicht wat strenger toepassen. Het volgende gaat gelden:

Er zal direct, zonder waarschuwing, een ban van minimaal twee weken uitgedeeld worden wanneer het volgende zich voordoet:
- Provocaties op het forum ten aanzien van andere gebruikers. Een mening geven waar tussen de regels door een sterke provocatie te lezen valt, zal door ons beoordeeld worden als provocatie. Gebruik dus je gezond verstand inzake het reageren op topics!
- Gebruik van grove bewoordingen, schelden met ziektes (ook afkortingen worden niet toegestaan), discriminatie, rascisme (waaronder antisemitisme), etc.
- Respectloos reageren op andere forumleden (schelden/negatieve verwensingen/etc).
- Het bespreken van moderator-zaken op het forum, inclusief deze regelgeving. Daar is het forum NIET de plek voor, stuur daarvoor een PM naar een van de moderatoren. Alleen met toestemming van een moderator mag het besproken worden op het forum.
- Een nieuw/tweede account wordt aangemaakt. Alleen na toestemming van een van de moderatoren is het toegestaan om een nieuw account aan te maken. Een naamsverandering kan via een PB (Persoonlijk Bericht) doorgegeven worden aan één van de moderatoren.

Een permanente ban, zonder waarschuwing, zal gelden wanneer:
- Herhaaldelijk bovenstaande regels worden overtreden.
- Een nieuw/tweede account wordt aangemaakt om bovenstaande regels te omzeilen.
- Een nieuw/tweede account wordt aangemaakt nadat er een (tijdelijke of permanente) ban is opgelegd.

Bovenstaande regels gelden ook voor privé-berichten.

Mocht een bericht niet door de beugel kunnen, MELD het bericht en reageer er NIET zelf op. Dit kan mogelijk jezelf een ban opleveren.

Bovenstaande geldt ook voor supporters van andere clubs dan Feyenoord, Ajax en clubloze personen.

Aangezien de overgrote meerderheid zich op dit forum prima kan gedragen, verwachten wij dan ook geen problemen de komende tijd.

Mocht iemand nog vragen, aanvullingen of opmerkingen hebben stuur dan een prive bericht naar Boudewijn

Zie de regels voor meer informatie.

Iedereen een prettige wedstrijd toegewenst.

:P
Els
 Els - zaterdag 18 september 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan jij niet dood gaan?
ff wachten, lukt uiteindelijk iedereen
Els
 Els - zaterdag 18 september 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:30 schreef Quiroz het volgende:
Forum regels omtrent aankomend weekend

Zondag 19 September 2010 12:30 staat de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax weer voor de deur. Altijd een beladen duel. Mede om deze reden gaan wij het toezicht wat strenger toepassen. Het volgende gaat gelden:

Er zal direct, zonder waarschuwing, een ban van minimaal twee weken uitgedeeld worden wanneer het volgende zich voordoet:
- Provocaties op het forum ten aanzien van andere gebruikers. Een mening geven waar tussen de regels door een sterke provocatie te lezen valt, zal door ons beoordeeld worden als provocatie. Gebruik dus je gezond verstand inzake het reageren op topics!
- Gebruik van grove bewoordingen, schelden met ziektes (ook afkortingen worden niet toegestaan), discriminatie, rascisme (waaronder antisemitisme), etc.
- Respectloos reageren op andere forumleden (schelden/negatieve verwensingen/etc).
- Het bespreken van moderator-zaken op het forum, inclusief deze regelgeving. Daar is het forum NIET de plek voor, stuur daarvoor een PM naar een van de moderatoren. Alleen met toestemming van een moderator mag het besproken worden op het forum.
- Een nieuw/tweede account wordt aangemaakt. Alleen na toestemming van een van de moderatoren is het toegestaan om een nieuw account aan te maken. Een naamsverandering kan via een PB (Persoonlijk Bericht) doorgegeven worden aan één van de moderatoren.

Een permanente ban, zonder waarschuwing, zal gelden wanneer:
- Herhaaldelijk bovenstaande regels worden overtreden.
- Een nieuw/tweede account wordt aangemaakt om bovenstaande regels te omzeilen.
- Een nieuw/tweede account wordt aangemaakt nadat er een (tijdelijke of permanente) ban is opgelegd.

Bovenstaande regels gelden ook voor privé-berichten.

Mocht een bericht niet door de beugel kunnen, MELD het bericht en reageer er NIET zelf op. Dit kan mogelijk jezelf een ban opleveren.

Bovenstaande geldt ook voor supporters van andere clubs dan Feyenoord, Ajax en clubloze personen.

Aangezien de overgrote meerderheid zich op dit forum prima kan gedragen, verwachten wij dan ook geen problemen de komende tijd.

Mocht iemand nog vragen, aanvullingen of opmerkingen hebben stuur dan een prive bericht naar Boudewijn

Zie de regels voor meer informatie.

Iedereen een prettige wedstrijd toegewenst.

:P
En hoe zit het met pro-semitisme?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 september 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:31 schreef Els het volgende:

[..]

ff wachten, lukt uiteindelijk iedereen
Tja `t was niet netjes van mij Els..
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 18 september 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:33 schreef Els het volgende:

[..]

En hoe zit het met pro-semitisme?
en satanisme? (FTID) hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 september 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:20 schreef Sander12345 het volgende:
morgen liggen de dromers ziek op bed......
Ja...ziek van teveel champagne en feesten. Te beginnen om kwart over twee.
Els
 Els - zaterdag 18 september 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:36 schreef Quiroz het volgende:

[..]

en satanisme? (FTID) hahahaha
nee, daar ben ik tegen
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 18 september 2010 - 21:41   quote  deeplink  
o
Sander12345
 Sander12345 - zaterdag 18 september 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 19:03 schreef FR-girl het volgende:
Mijn voorgevoel zegt dat luc met het mes in tanden gaat voetballen en er 2 in het netje gaat leggen!
Vanavond nog even een schiedgebedje doen!!
mes in tanden
mes in zijn rug zul je bedoelen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 september 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:47 schreef Sander12345 het volgende:

[..]

mes in tanden
mes in zijn rug zul je bedoelen
Tuurlijk ga tegen een meisie beginnen!!!Draag jij ook een jurk?
Els
 Els - zaterdag 18 september 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:47 schreef Sander12345 het volgende:

[..]

mes in tanden
mes in zijn rug zul je bedoelen
Ik hoop dat FR-girl bedoelt tussen z'n tanden, en ik hoop dat jij net zo dom bent als je lijkt.
Sander12345
 Sander12345 - zaterdag 18 september 2010 - 21:56   quote  deeplink  
is gewoon zielig hou jullie elkaar een beetje hoop zitten in te prtaten maar we krijgen gewoon klop met dit matig elftal wat niet eens kan scoren dat is de realiteit en geen hoop
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 18 september 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:56 schreef Sander12345 het volgende:
is gewoon zielig hou jullie elkaar een beetje hoop zitten in te prtaten maar we krijgen gewoon klop met dit matig elftal wat niet eens kan scoren dat is de realiteit en geen hoop
o
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 september 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:56 schreef Sander12345 het volgende:
is gewoon zielig hou jullie elkaar een beetje hoop zitten in te prtaten maar we krijgen gewoon klop met dit matig elftal wat niet eens kan scoren dat is de realiteit en geen hoop
alles beter dan jezelf voor doen als Feyenoorder terwijl je een neus bent ;)
MauricioAros
 MauricioAros - zaterdag 18 september 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:56 schreef Sander12345 het volgende:
is gewoon zielig hou jullie elkaar een beetje hoop zitten in te prtaten maar we krijgen gewoon klop met dit matig elftal wat niet eens kan scoren dat is de realiteit en geen hoop
Dus het publiek moet geen hoop hebben, en de spelers dus positief een boost geven?

Voortaan als ze het veld op komen tegen ajax moeten we volgens jou zingen...
Vakanntieee whooohooo vakantiieee whooo.. of werken voor je ***** geld.
Terwijl er nog geen bal is geraakt.

We moeten er gewoon voor de volle 1908% achter gaan staan
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 september 2010 - 22:06   quote  deeplink  
Mag iemand wel vresselijke ziektes toejuichen ipv wensen?
Sander12345
 Sander12345 - zaterdag 18 september 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:58 schreef Quiroz het volgende:

[..]

o
eens
MMM
 MMM - zaterdag 18 september 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:30 schreef Quiroz het volgende:
Forum regels omtrent aankomend weekend

Zondag 19 September 2010 12:30 staat de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax weer voor de deur. Altijd een beladen duel. Mede om deze reden gaan wij het toezicht wat strenger toepassen.
Schaam je diep Boudewijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 september 2010 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 september 2010 - 22:12   quote  deeplink  
Wat een vreselijk slechte zin.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 september 2010 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 21:56 schreef Sander12345 het volgende:
is gewoon zielig hou jullie elkaar een beetje hoop zitten in te prtaten maar we krijgen gewoon klop met dit matig elftal wat niet eens kan scoren dat is de realiteit en geen hoop
Jij herkent het woord zielig natuurlijk beter dan ieder ander.
niet van toepassing
 niet van toepassing - zaterdag 18 september 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Spelers die de drang voelen dat er gewonnen moet worden van ajax, gewoon opstellen!
Verder maakt het me geen f*ck (gecensureerd wegens belade duel van morgen) uit wie er morgen voor ons scoort.
Als we maar weer eens trots kunnen zijn!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat zou Luc graag scoren tegen ajax









0.0080687