|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sportdwaas ik vind jouw een goeie gozert maar please maakt er een rotie resept van alla Wijnaldum ;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 september 2010 - 21:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Sportdwaas ik vind jouw een goeie gozert maar please maakt er een rotie resept van alla Wijnaldum ;) zal het aan de chefkok doorgeven. We gaan samen Feyenoord-Ajax kijken. Als guzzi wordt doorverkocht door Real M. krijgt Feyenoord geloof ik wel weer poen voor opleiding nietwaar |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 september 2010 - 21:56 schreef sportdwaas het volgende:[..] zal het aan de chefkok doorgeven. We gaan samen Feyenoord-Ajax kijken. Als guzzi wordt doorverkocht door Real M. krijgt Feyenoord geloof ik wel weer poen voor opleiding nietwaar nou ja niemand begrijpt die regels exact |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 september 2010 - 21:56 schreef sportdwaas het volgende:[..] zal het aan de chefkok doorgeven. We gaan samen Feyenoord-Ajax kijken. Als guzzi wordt doorverkocht door Real M. krijgt Feyenoord geloof ik wel weer poen voor opleiding nietwaar Oja laat hem dan maar topscoorder worden en voor 800 miljoen vertrekken naar Madrid..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 september 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opgesodemieterd met die klootzak
WIJ EISEN EEN SLOTJE! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 september 2010 - 21:56 schreef sportdwaas het volgende:[..] zal het aan de chefkok doorgeven. We gaan samen Feyenoord-Ajax kijken. Als guzzi wordt doorverkocht door Real M. krijgt Feyenoord geloof ik wel weer poen voor opleiding nietwaar Nee, alleen als hij naar een ander land gaat, zie bastos. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: ok zit dat zo en dan maakt het niet meer uit dat hij geen contract meer had toen ie ons geliefd Feyenoord verliet? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
maar ja die zaakwaarnemer van hem die jan de visser die ooit ook nog een blauwe maandag in Feyenoord1 speelde draagt de club ook weinig warme gevoelens toe dus hij zal hem dan wel weer afzetten bij een ander spaans clubje |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Denk het wel, zaakwarnemers zijn Joden. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Toch moet je het positief zien als de Guzman het goed doet is dat ook goed voor het aanzien van de Feyenoord jeugdopleiding en raakt met weer geinteresseerd om wat te kopen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De guzman en positief in 1 zin werkt wat mij betreft alleen maar als er sero bij staat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz