|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: moet je voor nickelodeon tegenwoordig ook al een kijkcode hebben? wat een nare toestand |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
goedlopende topic dit.... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
lampies 0-0...toch nog wel wat waard die kijkcodes hoor... |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
heeft iemand een gratis kijkcode voor feyenoord-roda, en ik wil geen streams kijken alvast bedankt voor de moeite |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 22:40 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:heeft iemand een gratis kijkcode voor feyenoord-roda, en ik wil geen streams kijken alvast bedankt voor de moeite Er zijn nog kaarten |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Precies, kijken is gratis, je hoeft alleen maar entree te betalen. En wat ook nog.... het is geen stream!! Ideaal dus.
Slotje... |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: gaat moeilijk als je dan moet werken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kijken tijdens je werk kan ook niet |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: ik heb geluk dat ik met de pc werk en dat ik ook wedstrijden van feyenoord mag kijken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 22:56 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] ik heb geluk dat ik met de pc werk en dat ik ook wedstrijden van feyenoord mag kijken Wees maar blij met zo'n baas haha |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: mag jij niet kijken dan?op het werk |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 22:56 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] ik heb geluk dat ik met de pc werk en dat ik ook wedstrijden van feyenoord mag kijken En dat noem je een baan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Werk gelukkig overdag |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Neem je vrij. Anders koop je toch lekker een kijkcode? |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Heeft iemand nou voor mij een kijkcode of niet?? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
laat maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Kan t ook niet zien, hebben wel tv op t werk , dus af en toe spieken gnagna |
|
|
|