BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Wilders gaat dood

Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
hirihiri123
 hirihiri123 - woensdag 23 januari 2008 - 14:44   quote  deeplink  
http://www.wanneergaatgeertwildersdood.com/

Heb / had een mail gestuurd, en vanmiddag een reactie teruggekregen dat het "juridisch "niet discriminerend was...........

Hoever mag men gaan................
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 januari 2008 - 14:47   quote  deeplink  
Die website gaat in ieders geval wat mij betreft te ver!
hirihiri123
 hirihiri123 - woensdag 23 januari 2008 - 15:45   quote  deeplink  
Ja, dat snap ik ook, daarom had ik een mail gestuurd met de vraag of dit zomaar kon........het resultaat staat hierboven.
Had het van www.marokko.nl, een site die momenteel nogal in opspraak is, vanwege de soepsidies...............
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 januari 2008 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 - 15:45 schreef hirihiri123 het volgende:
Ja, dat snap ik ook, daarom had ik een mail gestuurd met de vraag of dit zomaar kon........het resultaat staat hierboven.
Had het van www.marokko.nl, een site die momenteel nogal in opspraak is, vanwege de soepsidies...............
Ja, ik zou ook graag zo'n subsidie willen ontvangen. hoewel nieuws.marokko.nl er goed uitziet denk ik dat ik het voor dat geld beter kan doen, gericht op elke etnische groep en niet alleen de marokaanse...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 20:24   quote  deeplink  
Nou ik schrik mij kapot van zo'n website, te gokken wanneer iemand sterft. niemand hoeft van mij dood, maar ik zou het helemaal niet erg vinden wanneer de heer wilders, een tong te kort kwam voor zijn uitspraken, en geen vingers om een pen of wat dan ook vast te houden. ij geloofd dat hij de mensheid dient met dit soort teksten en uitspraken, porbeert een tweede Pim Fortuyn te zijn. Kom op zeg. Hij zou gewoon de bak in moeten,hij impliceert dat de moslims eengevaar zijn voor de samenleving. Ik vind heer Wilders een gevaar voor de samenleving.
jip gulzen
 jip gulzen - vrijdag 13 maart 2009 - 21:32   quote  deeplink  
De koran: het is moslims niet toegestaan zich blijvend in een niet-islamitisch land te vestigen! ROP OP, dus!
Abdelkarim
 Abdelkarim - donderdag 26 maart 2009 - 12:25   quote  deeplink  
Ik hoop dat de overheid stopt met indirect subsidiëren van deze sites: marokko.nl en maroc.nl. STOP DIE SUBSIDIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deze link heb ik van anderen gehad, mogelijk afkomstig is via marokko.nl of maroc.nl

http://www.youtube.com/watch?v=1Z3ULR5tdGM

Daarom stop deze twee sites "de bron van de ergernis".
kale co
 kale co - donderdag 29 april 2010 - 23:44   quote  deeplink  
inderdaad stoppen met die grappenmakers geen poen meer naar een onbetrouwbaar land als marokko ga door wilders en laat je niet gek maken mijn stem heb je
Quiroz
 Quiroz - zondag 13 juni 2010 - 19:19   quote  deeplink  
Wilders roept maar wat. Ouwe trekpijpert.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 01 september 2010 - 22:06   quote  deeplink  
Wilders geeft de mening van veel nederlanders (waaronder ook gekleurde nederlanders)en dat mag je volgens mij niet verzwijgen hoe hard dat ook klinkt bij sommige mensen zijn we het weer vergeten hoe het is om iemand te verliezen die zijn mening gaf Fortuyn van Gogh (nou vond ik die laatste wel erg ver gaan)
joost5500
 joost5500 - dinsdag 15 november 2011 - 16:12   quote  deeplink  
piet dat is niet zo ik vind dat die man moet op rotten met die bek van hem hij doet juist het tegenover gesteld die man doet hitler na maar inplaats van jode te willen vermoorden wil hij turken en marokanen als wilders vind dat hij het goed vind ik het oke maar hij hoeft zijn menig niet zo hard op te zeggen het is beldigent vind ik dus daarmee mag die mongol ook beledigent woorden vind ik en ik denk dat veel mesen dat ook vinden
mojo
 mojo - woensdag 16 november 2011 - 01:54   quote  deeplink  
dit wordt uit z'n verband getrokken, dit is een domeinnaam registratie van een amerikaans it bedrijf/ hosting bedrijf, http://www.sedo.com . wel een beetje vergezochte naam geef ik toe maar als Geert ooit eens ernstig ziek wordt, wordt neergeschoten whatever dan hebben zij deze naam en vermoedelijk nog meerdere in handen en proberen daarmee dan te cashen. Dat is het niet meer en niet minder, geen echte website dus alleen een aanbieding van de domeinnaam.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 09 januari 2012 - 20:43   quote  deeplink  
tja Wilders.. wat moet je ervan vinden..
bully
 bully - zaterdag 14 januari 2012 - 17:35   quote  deeplink  
wat piet de paler al aangaf.
wilders geeft de mening van veel nederlanders weer.
wat dus aangeeft dat er veel onvrede is.
bij fortuin is al gebleken dat de nederlandse politiek tever van de mensen staat.
en aantal jaren terug maakte fortuin en nu wilders daar handig gebruik van.
en veel mensen luisteren alleen naar hetgeen er word geroepen door zulke partijen.
maar kijken niet naar de rest van het programma van die partij.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 21 januari 2012 - 21:30   quote  deeplink  
Geert zaait alleen maar onrust
Meer valt er niet over te zeggen

En als je het niet gelooft
Leg zijn woorden eens neer naast zijn daden
Een wereld van verschil

Hij praat veel maar zegt niks
peka
 peka - zondag 12 februari 2012 - 19:13   quote  deeplink  
Geert zegt wat het merendeel van het volk denkt. Kijk maar naar de cijfers op landelijk niveau, het merendeel van de ernstige misdrijven wordt gepleegd door niet Nederlanders. Daarbij zijn de Maroikkanen en oost europeanen de belangrijkste criminele groeperingen. Wat dat betreft mogen ze van mij zeggen, kijk kritisch wat je in huis haalt, zie nederland als je eigen woonkamer, als er mensen in je huis dingen kapot maken of stelen, wat doe je dan? Je zet ze de deur uit en ze zijn nooit meer welkom. Zo moet je het met Nederland ook doen. We zitten toch onderhand al bij elkaar op schoot. Of het nu gaat om Marokkanen, oosteuropeanen, mensen uit andere landen, je bent hier te gast, je krijgt hier alles, vaak meer dan de Nederlanders zelf. Er worden Moskeeen gebouwd, islamitische scholen, de chinezen zitten hier al veel langer, maar ik heb in Nederland nog geen boedhistische tempel kunnen vinden. En probeer maar eens een katholieke kerk in Marokko of een ander islamitisch land te bouwen, je mag blij zijn als je het overleeft. Zelf stem ik doorgaans op de partij van de dieren, ben dus niet echt een wilders aanhanger, maar laat nu juist de partij voor de dieren bijna het religieus slachten hebben weten te voorkomen, voel ik me toch nog een racist hahaha. Wilders is overigens ook mede verantwoordelijk voor het invoeren van de 'cavia-politie', en dat is toch wel een goede zaak, daarnaast wilde wilders nederland in 4 provincies opdelen, dit moet makkelijk kunnen, zeker wanneer je beseft dat steden als Moskou en London vaak meer inwoners hebben dan heel Nederland. 12 preovincies is een overbodige luxe. Maar toen NH wilde samengaan met Fleovoland en Utrecht stak de zelfde heer Wilders daar een stokje voor, hetgeen te denken geeft. Het zou een hoop provinciele ambtenaren schelen, 2 provinciegebouwen konden gesloten worden. En het zou een mooie aanzet kunnen zijn voor de rest van de provincies. Dat wilders het opneemt voor de ouderen is volkomen terecht, veel van de huidige ouderen waren betrokken bij de wederopbouw na de tweede wereldoorlog. Er zijn er nog bij die in het verzet hebben gezeten, zulke mensen scheep je niet af met een lintje, een lintje heeft geen financiele waarde. Wilders doet dus best veel goede dingen, maar soms spreekt hij zichzelf tegen, en sinds hij dit kabinet gedoogd is het aantal mensen dat ons land inkomt nog nooit zo hoog geweest. Tegen de Marokkanen zou ik willen zeggen: ga eens binnen jullie groep Nederlands- Marokkaanse burgers overleggen en zorg ervoor dat we geen overlast meer van jullie hebben, dan zijn woorden als kutmarokkaan etc. al snel verdwenen. Opvoeding begint bij de ouders. Daarnaast is het tegenstrijdig wat er in Nederland gebeurd. Als Ajcieden zich in de Kuip misdragen zijn zij er voor 5 jaar niet welkom, vaak is het een kleine groep die het verpest voor de rest. Als een Marokkaan zich in Nederland misdraagt zetten we echter de deuren wijd open, kom maar met zijn allen, liefst mensen die geen kans hebben op de arbeidsmarkt, die komen dan in de wsw terecht of ze gaan de criminaliteit in.
Wat tegen de heer Wilders pleit is zijn voorkeur voor Israël, een land dat volkomen schijt heeft aan alle mensenrechten. Het enige dat dat land interesseert is geld en macht, en Nederland loopt daarbij braaf mee aan het handje van Amerika, ook al zo'n grote gedoger. Je mag het eigenlijk niet denken, maar ik denk wel eens, wat als Hitler nu alle Joden had uitgeroeid? Had de wereld er dan niet heel anders en veel vreedzamer uitgezien?
papermate
 papermate - dinsdag 14 februari 2012 - 17:31   quote  deeplink  
Wat betreft de poolse arbeiders, inderdaad verdringen deze mensen onze arbeidsplaatsen,maar mede door toedoen van de ondernemers in tuinbouw/bouw en industrie.
die deze mensen voor eenderde van het cao loon aan het werk hebben. het zou prachtig zijn als
de banen in overheidssector / zorg en onderwijs
ook werden overgenomen door de polen.
Dit zou snel een halt toe worden geroepen.!!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 14 februari 2012 - 20:48   quote  deeplink  
we mogen allemaal wat zeggen in dit land,maar het lijkt dat de Wilders stroming zijn mond moet houden,zelf publieke omroepen geven anti Wilders berichten door (is dit democratie)Alle geloven durven we te beledigen in dit land van Katholiek tot Jodendom echter we durven niets over de Islam te roepen (laf)we kunnen naast elkaar leven geen probleem .Maar we leven in Nederland en we zijn angsthazen geworden.Dus laat een ieder aan het woord komen ook Wilders (PVV) volgers
henk daalhuizen
 henk daalhuizen - donderdag 16 februari 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Wanneer komt er een meldpunt: overlast door
Marokkanen?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 18 februari 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2012 - 17:07 schreef henk daalhuizen het volgende:
Wanneer komt er een meldpunt: overlast door
Marokkanen?
pas op hoor dat mag je niet zeggen van de VARA , PVDA en alle mensen welke niet tussen en in de probleem wijken wonen.Wij mogen geen mening hebben.Alleen democratie ondergaan
zippid
 zippid - woensdag 05 september 2012 - 13:37   quote  deeplink  
Ik ben geen buitenlander maar alsnog gun ik meneer wilders een flinke kogel door zijn kop, door een nederlands vuurpeleton van 10 man beginnend bij zijn ballen!! een pijnlijke langzame dood,, ik zou zeggen verneuk nederland nog meer met je praatjes, ieddereen die bang is op inspelen met je kk praatjes!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 september 2012 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 13:37 schreef zippid het volgende:
Ik ben geen buitenlander maar alsnog gun ik meneer wilders een flinke kogel door zijn kop, door een nederlands vuurpeleton van 10 man beginnend bij zijn ballen!! een pijnlijke langzame dood,, ik zou zeggen verneuk nederland nog meer met je praatjes, ieddereen die bang is op inspelen met je kk praatjes!
heel stoer .ben jij voor democratie BAH
cohen
 cohen - maandag 11 maart 2013 - 10:38   quote  deeplink  
Je heb zeker geen buitenlanders bij je wonen heel erg dat je deze woorden durf te gebruiken BA BA BA
VVout
 VVout - zondag 07 april 2013 - 20:19   quote  deeplink  
Ik zit net naar het nieuws te kijken in Syrië en dan vraag je je zelf af of dat normaal is wat daar gebeurt en waarom?

Of ik een Wilders fan ben, nou niet echt maar vraagstukken die hij stelde hebben enige aansluiting met wat daar gebeurt en dat vindt ik pas echt ba, ba, ba!

Je zal er maar wonen en het gevolg is dat ze hier naar toe vluchten, ik zou ook niet graag in die ellende blijven zitten, maar het hele trauma met alle achtergronden komen wel hier naar toe gewaaid.

Dit is het probleem waar we ons echt zorgen over moeten gaan maken en de oplossing is niet eenvoudig, elke verstandige atheïst, moslim, boeddhist , christen of wat dan ook zal dit hopelijk inzien.

Wanneer ben je nou egoïstisch of moet je je tegen een aanwaaiende storm gaan voorbereiden en dat wordt geloof ik toch wel zo langzaam tijd.
agiaden
 agiaden - donderdag 26 september 2013 - 16:04   quote  deeplink  
http://t.co/9lqlKyeaWQ
Lees en teken de petitie !
VVout
 VVout - vrijdag 27 september 2013 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 16:04 schreef agiaden het volgende:
http://t.co/9lqlKyeaWQ
Lees en teken de petitie !
Uiteraard gedaan, als je opkomt voor je land noemen ze gelijk maar een nazi. Ik ben er zo klaar mee met dat soort gedachten.
Sir
 Sir - zaterdag 03 oktober 2015 - 00:02   quote  deeplink  
Voor de mensen onder ons die geïnteresseerd zijn in wat de PVV nu werkelijk wel doet of niet beter gezegd.

1. In strijd met de gewekte verwachtingen stemde de PVV tegen het opstellen van een armoedebeleid en tegen gelijke rechten op WW en ziektewet voor flexwerkers.
2. De PVV stemde voor bezuinigingen op jonggehandicapten en sociale werkplaatsen voor het afschaffen van de alleenstaandeouderkorting en voor het korten van de huurtoeslag.
Dat laatste kost huurders met een laag inkomen zon 180 euro per jaar.
3. De belofte van de PVV om tegen graaiers en profiteurs in actie te komen blijkt eveneens loos te zijn. De partij stemde tegen het invoeren van een Balkenendenorm in de cultuursector en in de zorg. En voor de belastingvoordelen van het Koningshuis.
4. Gezinnen met een maandinkomen vanaf 1.950 euro mogen van de PVV niet meer in een sociale huurwoning gaan wonen.
5. Lonen in de publieke sector willen ze bevriezen.
6. Voor de verkiezingen (2010) eiste de PVV absolute transparantie over de ontwikkeling van de koopkracht in Nederland, nu vindt de partij het niet meer nodig dat deze cijfers in de rijksbegroting worden gepubliceerd.
7. De PVV beloofde dat de zorg beter en betaalbaar zou worden en ouderen meer rechten en voorzieningen zouden krijgen. In werkelijkheid stemde de PVV in de Tweede Kamer voor hogere eigen bijdragen en voor bezuinigingen op het persoonsgebonden budget (pgb) en de begeleiding van ouderen in de dagopvang met een IQ boven de 70.
Wilders zegt tegen marktwerking in de zorg te zijn, maar stemde voor particuliere
investeringen en winstuitkeringen in ziekenhuizen en voor betaalde voorrangszorg via zogenaamde SOS-artsen.
8. De PVV stemde tegen een meer inkomensafhankelijke premie (ZIEKENFONDS!), tegen maatregelen om wachtlijsten in de jeugdzorg te verminderen en zelfs tegen het in stand houden van het wettelijk recht op jeugdzorg.
9. De PVV stemde ook tegen een passende indicatiestelling voor AWBZ-verzekerden, waardoor meervoudig gehandicapten en mensen met een intensieve zorgvraag nu geen gebruik kunnen maken van een pgb.
10. Ook agenten in spe moeten het ontgelden: de PVV stemt in met bezuinigingen op de politieopleiding en betaalt aspirant-agenten geen vergoeding meer.
Voor zij-instromers wordt het zo onmogelijk om politie-agent te worden. De PVV stemde in met het afschaffen van de zogenaamde Montfrans-middelen, geld dat gemeenten gebruiken voor hun veiligheidsbeleid.
11. De PVV weigert ook alcoholverslaafden in het verkeer extra aan te pakken en is tegen concrete voorstellen om de oververtegenwoordiging van niet-westerse jongeren in de criminaliteit terug te dringen.
12. Recidive wil de PVV wel terugdringen, maar door te bezuinigen op reclassering en een snelle re-integratie van ex-gedetineerden af te wijzen, blijft ook dit een loze belofte.
13. De PVV laat gewone mensen in de file staan, maar laat de rijken rijden. De partij stemde in met betaalde elite-tolrijbanen, waarop mensen met geld de files kunnen passeren, tegen mobiliteitsmanagement voor werkgevers en werknemers, tegen geld voor sneller onderhoud van bestaande wegen en tegen maximale sluitingstijden van spoorwegovergangen.
14. De spoorwegen hoeven van de PVV niet weersbestendig te worden gemaakt
en de prijs voor een trein- of buskaartje mag sneller stijgen dan de kosten voor een auto.
15. De PVV stemde tegen een voorstel om het tekort aan fietsenstallingen bij stations op te lossen en tegen een minimum-voorzieningenniveau voor openbaar vervoer in het landelijke gebied.
16. De PVV verklaarde zich ook tegen het verbeteren van de verkeersleiding bij ProRail tegen een inventarisatie van knelpunten op het spoor en tegen een onafhankelijke klachteninstelling voor het openbaar vervoer.De reisinformatie en communicatie met reizigers bij een ongeluk op het spoor hoeft van de PVV niet te worden verbeterd.
17. De PVV was in de verkiezingstijd kampioen dierenrechten. Na de verkiezingen veranderde dat snel. De fractie stemde tegen verplichte brandbestrijdingsmiddelen in stallen waar de laatste vijf jaar ruim 700.000 dieren levend zijn verbrand.De partij stemde tegen betere controle op de intensieve veehouderij, tegen een voorstel om de dierenwelzijnsregels aan te scherpen, tegen plannen om gaandeweg een einde te maken aan de bio-industrie, tegen een verkoopverbod voor de bedreigde blauwvintonijn, tegen het in stand houden van het systeem van dierenrechten na 2015, maar voor de plezierjacht op wilde zwijnen op de Kroondomeinen.
18. De PVV stemde ook tegen een vergunningenstop voor megastallen. Bovendien was de partij tegen het voorstel om vervuilende bedrijven te laten meebetalen aan het opruimen van dioxine in onze rivierbodems, tegen een actieplan om zwerfafval aan te pakken, tegen gesprekken met België om te voorkomen dat de Westerschelde verder zou moeten worden uitgediept, tegen het voorstel om meer openheid te geven over de plannen voor nieuwe kerncentrales en voor de bouw van nieuwe kolencentrales.
19. Het woord democratie valt vijftien keer in het PVV verkiezingsprogramma, het begrip vrijheid nog vaker. Na de verkiezingen stemde de partij echter tegen de verbetering van de informatievoorziening van de regering aan de Kamer over Europese besluitvorming en de invloed van Nederland daarop. In strijd met haar beloften stemde de PVV tegen een nieuwe wet die de financiering van politieke partijen inzichtelijker moet maken.
20. Ook de belofte voor meer openheid werd gebroken: de partij stemde tegen openbaarmaking van de zakelijke belangen van ministers en hoe zij met die belangen zijn omgegaan. De beloofde onafhankelijkheid van Brussel leidde niet tot steun voor voorstellen om meer zeggenschap te krijgen over onze land- en tuinbouw.
21. De PVV verzet zich ook niet tegen de groeiende Europese bemoeienis met
onze woningcorporaties.
22. De partij stemde voor meer invloed van Brussel op de Nederlandse begroting.
23. De falende magistratuur is volgens de PVV een bedreiging voor onze democratie, maar de partij stemde tegen een onderzoek naar de invloed van de manier van financieren van de rechterlijke macht op de kwaliteit van de vonnissen.
24. En paar maanden geleden stemden ze tegen afschaffing eigen risico voor mensen met chronische aandoening en ouderen....
VVout
 VVout - zaterdag 03 oktober 2015 - 07:24   quote  deeplink  
Bronvermelding zou interessant zijn Sir.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Wilders gaat dood

0.0142748