BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde spreekt:: "Feyenoord komt er zeker weer boven op."

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 september 2010 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:38 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha:) GEWELDIGE REACTIE en wellicht heb je gelijk, maar kan je ook toelichting geven?
Ja
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 19 september 2010 - 23:40   quote  deeplink  
WE hebben een type Wouter Bos nodig om onze clun te redden
Kan en wil niet oordelen over Gudde.

Tuurlijk zal hij zijn best doen. Saneren is nooit leuk.

Wij moeten gewoon zorgen dat wij FEYENOORD financieel gaan steuenn
alibabba
 alibabba - zondag 19 september 2010 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja
Ben benieuwd!
craven
 craven - zondag 19 september 2010 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:39 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hiermee doe je v.Hanegem tekort! Zou De Kromme niets kunnen toevoegen aan het Feyenoord van nu?
nee
Els
 Els - zondag 19 september 2010 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nou ja, zie m'n posts eerder in deze topic: het is onverstandig om aan stoelpoten te zagen van wie dan ook: van bestuur tot trainingsstaf. De club is gebaat bij rust, stabiliteit en realisme (middenmoot). Gudde bezuinigt en dat is deze jaren het enige wat de club uit Cat. 1 kan trekken.
Elke nieuwe paus kost nieuw geld. En vertraging.
De club is gebaat bij rust, en het elftal trouwens ook. Ik ben het tot zover dus met je eens. Als ik dan kijk naar de afgelopen dagen, vraag ik me toch ernstig af of we met Gudde de juiste man hebben. Beenhakker zegt vrijdag dat de nabije toekomst voor Feyenoord zorgelijk is, een plek in de middenmoot lonkt. Gudde zegt in een interview met de Telegraaf dat na de eenwording van Feyenoord de sponsors staan te trappelen (hoe vaak heb ik dat al niet gehoord!!!) en Been zegt zaterdag dat hij ondanks het gebrek aan mogelijkheden en het uitblijven van investeringen in de kwaliteit van het elftal blijft.
De dissonant lijkt mij Gudde. Kan me niet voorstellen dat jij tot een andere conclusie komt. Hij zorgt voor hoge verwachtingen, en legt daarmee de basis voor onrust, ergo de club is niet gebaat bij Gudde.
alibabba
 alibabba - zondag 19 september 2010 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:38 schreef Els het volgende:

[..]

Zeker eens. Maar gaat niet gebeuren. Als ik Feyenoord was zou ik wel wat ikonen uit het verleden bij de club betrekken, zowel for old times sake als voor de aantrekkingskracht. Te beginnen met Joszef en Henk Fraser. Ik zie wel een rol voor de Kromme, maar meer op incidentele basis. Oh ja, en ik zou Kuijt ook graag terughalen..... gaat ook niet gebeuren.
Wat doet Jozef nog trouwens? Geweldige Feyenoorder!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 september 2010 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nou ja, zie m'n posts eerder in deze topic: het is onverstandig om aan stoelpoten te zagen van wie dan ook: van bestuur tot trainingsstaf. De club is gebaat bij rust, stabiliteit en realisme (middenmoot). Gudde bezuinigt en dat is deze jaren het enige wat de club uit Cat. 1 kan trekken.
Elke nieuwe paus kost nieuw geld. En vertraging.
Zit ik alweer voor lul zo'n intelligente post te plaatsen.
alibabba
 alibabba - zondag 19 september 2010 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:43 schreef craven het volgende:

[..]

nee
Waarom niet dan?
craven
 craven - zondag 19 september 2010 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:44 schreef Els het volgende:

[..]

De club is gebaat bij rust, en het elftal trouwens ook. Ik ben het tot zover dus met je eens. Als ik dan kijk naar de afgelopen dagen, vraag ik me toch ernstig af of we met Gudde de juiste man hebben. Beenhakker zegt vrijdag dat de nabije toekomst voor Feyenoord zorgelijk is, een plek in de middenmoot lonkt. Gudde zegt in een interview met de Telegraaf dat na de eenwording van Feyenoord de sponsors staan te trappelen (hoe vaak heb ik dat al niet gehoord!!!) en Been zegt zaterdag dat hij ondanks het gebrek aan mogelijkheden en het uitblijven van investeringen in de kwaliteit van het elftal blijft.
De dissonant lijkt mij Gudde. Kan me niet voorstellen dat jij tot een andere conclusie komt. Hij zorgt voor hoge verwachtingen, en legt daarmee de basis voor onrust, ergo de club is niet gebaat bij Gudde.
Ben ik gedeeltelijk met je eens Els, maar was Leo niet degene die riep dat hij naar de coolsingel wou? Hij heeft zelf ook die verwachtingen uitgesproken...
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 september 2010 - 23:47   quote  deeplink  
Het huidige bestuur heeft het niet op met ex spelers, kijk maar hoe ze Henk Fräser hebben behandeld
craven
 craven - zondag 19 september 2010 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:45 schreef alibabba het volgende:

[..]

Waarom niet dan?
Omdat de Kromme in mijn ogen niks toevoegd op dit moment, vanaf een stoel of column in het AD is het altijd makkelijk lullen..
craven
 craven - zondag 19 september 2010 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:45 schreef alibabba het volgende:

[..]

Waarom niet dan?
Omdat de Kromme in mijn ogen niks toevoegd op dit moment, vanaf een stoel of column in het AD is het altijd makkelijk lullen..

dduubbeell

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 september 2010 door craven --
alibabba
 alibabba - zondag 19 september 2010 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:44 schreef Els het volgende:

[..]

De club is gebaat bij rust, en het elftal trouwens ook. Ik ben het tot zover dus met je eens. Als ik dan kijk naar de afgelopen dagen, vraag ik me toch ernstig af of we met Gudde de juiste man hebben. Beenhakker zegt vrijdag dat de nabije toekomst voor Feyenoord zorgelijk is, een plek in de middenmoot lonkt. Gudde zegt in een interview met de Telegraaf dat na de eenwording van Feyenoord de sponsors staan te trappelen (hoe vaak heb ik dat al niet gehoord!!!) en Been zegt zaterdag dat hij ondanks het gebrek aan mogelijkheden en het uitblijven van investeringen in de kwaliteit van het elftal blijft.
De dissonant lijkt mij Gudde. Kan me niet voorstellen dat jij tot een andere conclusie komt. Hij zorgt voor hoge verwachtingen, en legt daarmee de basis voor onrust, ergo de club is niet gebaat bij Gudde.
De supporters zorgen voor de onrust en dat is de reden waarom kwibussen de raarste uitlatingen doen. Beenhakker moet met een duidelijk verhaal komen en het legioen tracteren op de werkelijkheid. Die werkelijkheid is dat Feyenoord nog minimaal 3 jaar nodig heeft om er bovenop te komen!
Els
 Els - zondag 19 september 2010 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:46 schreef craven het volgende:

[..]

Ben ik gedeeltelijk met je eens Els, maar was Leo niet degene die riep dat hij naar de coolsingel wou? Hij heeft zelf ook die verwachtingen uitgesproken...
absoluut, maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Dat was in de tijd dat hij dacht dat Babovic behouden kon worden en die Zweed aangetrokken kon worden als spits.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 september 2010 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:44 schreef Els het volgende:

[..]

De club is gebaat bij rust, en het elftal trouwens ook. Ik ben het tot zover dus met je eens. Als ik dan kijk naar de afgelopen dagen, vraag ik me toch ernstig af of we met Gudde de juiste man hebben. Beenhakker zegt vrijdag dat de nabije toekomst voor Feyenoord zorgelijk is, een plek in de middenmoot lonkt. Gudde zegt in een interview met de Telegraaf dat na de eenwording van Feyenoord de sponsors staan te trappelen (hoe vaak heb ik dat al niet gehoord!!!) en Been zegt zaterdag dat hij ondanks het gebrek aan mogelijkheden en het uitblijven van investeringen in de kwaliteit van het elftal blijft.
De dissonant lijkt mij Gudde. Kan me niet voorstellen dat jij tot een andere conclusie komt. Hij zorgt voor hoge verwachtingen, en legt daarmee de basis voor onrust, ergo de club is niet gebaat bij Gudde.
Kun je ook anders zien. Wat heeft Gudde er aan om zulke uitspraken te blaten? Hij weet donderdsgoed dat ie gefileerd wordt als ie onzin verkondigt. Gudde is een angsthaas, en da's maar goed ook, die niet ovwer lijken dúrft te gaan.
Tenslotte heeft Gudde het over zonniger periodes op iets langere termijn (>twee jaar). Been c.s. hebben het vooral over kortere termijn (< dan 2 jaar).
alibabba
 alibabba - zondag 19 september 2010 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:48 schreef craven het volgende:

[..]

Omdat de Kromme in mijn ogen niks toevoegd op dit moment, vanaf een stoel of column in het AD is het altijd makkelijk lullen..
Is idd makkelijk lullen, maar intern bij Feyenoord hoeft ie niet te lullen. Met zijn denkwijze is het voldoende om een bijdrage te leveren en die bijdrage is meer waard dan het GELUL van Gudde!
JanM
 JanM - zondag 19 september 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:51 schreef Els het volgende:

[..]

absoluut, maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Dat was in de tijd dat hij dacht dat Babovic behouden kon worden en die Zweed aangetrokken kon worden als spits.
Babovic wilde een miljoen verdienen en Beenhakker wist volgens mij dat hij met een lege buidel aan het winkelen was. Gudde is eindverantwoordelijk en kan moeilijk iets anders zeggen dan dat het uiteindelijk wel goed komt met Feyenoord. Beenhakker heeft als TD een andere rol en zet de boel als mens ook nogal eens op scherp. Niet altijd even handig, maar dan moet je hem wegsturen. En dat kost EN geld EN volgens mij mis je dan toch een heleboel ervaring en belangrijke input achter de schermen.
craven
 craven - maandag 20 september 2010 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:51 schreef Els het volgende:

[..]

absoluut, maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Dat was in de tijd dat hij dacht dat Babovic behouden kon worden en die Zweed aangetrokken kon worden als spits.
Dat is zo, maar ik denk dan altijd : hou dat voor je, weet eerst dingen zker voor dat je iets zegt, maar dat is persoonlijk...
Els
 Els - maandag 20 september 2010 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:55 schreef JanM het volgende:

[..]

Babovic wilde een miljoen verdienen en Beenhakker wist volgens mij dat hij met een lege buidel aan het winkelen was. Gudde is eindverantwoordelijk en kan moeilijk iets anders zeggen dan dat het uiteindelijk wel goed komt met Feyenoord. Beenhakker heeft als TD een andere rol en zet de boel als mens ook nogal eens op scherp. Niet altijd even handig, maar dan moet je hem wegsturen. En dat kost EN geld EN volgens mij mis je dan toch een heleboel ervaring en belangrijke input achter de schermen.
Ik denk dat je een aantal dingen omdraait. De hele discussie hierover is trouwens gebaseerd op 1 principe. Ben je risico-avers, of durf je gecalculeerd risico's te nemen. De eerste categorie heeft een redelijk tot goed functionerend verstand en worden ambtenaar (uitzondering Mo ;-)) en de 2e categorie gaat failliet of wordt vermogend of stinkend rijk. Gudde zit absoluut in categorie 1, een echt patat met appelmoes mens.
Els
 Els - maandag 20 september 2010 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 00:02 schreef craven het volgende:

[..]

Dat is zo, maar ik denk dan altijd : hou dat voor je, weet eerst dingen zker voor dat je iets zegt, maar dat is persoonlijk...
Nou, ik begrijp zijn euforie wel. Hij was tenslotte thuis ;-)
craven
 craven - maandag 20 september 2010 - 00:04   quote  deeplink  
hahaha alweer he
JanM
 JanM - maandag 20 september 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 00:03 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk dat je een aantal dingen omdraait. De hele discussie hierover is trouwens gebaseerd op 1 principe. Ben je risico-avers, of durf je gecalculeerd risico's te nemen. De eerste categorie heeft een redelijk tot goed functionerend verstand en worden ambtenaar (uitzondering Mo ;-)) en de 2e categorie gaat failliet of wordt vermogend of stinkend rijk. Gudde zit absoluut in categorie 1, een echt patat met appelmoes mens.
Volgens mij zijn het vooral de regels van Categorie 1 van de KNJB die op dit moment bepalen wat Feyenoord wel en niet kan/mag doen. En dus moet je daar eerst uit zien te komen: en wel ASAP! Daar is voormalig ambtenaar Gudde vooral mee bezig en ik stel voor hem de klus in ieder geval af te laten maken. Trusten!
alibabba
 alibabba - maandag 20 september 2010 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 00:08 schreef JanM het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het vooral de regels van Categorie 1 van de KNJB die op dit moment bepalen wat Feyenoord wel en niet kan/mag doen. En dus moet je daar eerst uit zien te komen: en wel ASAP! Daar is voormalig ambtenaar Gudde vooral mee bezig en ik stel voor hem de klus in ieder geval af te laten maken. Trusten!
Als het de KnJb was had Blom El Ahmadi en Bahia niet bespaart!
Els
 Els - maandag 20 september 2010 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:44 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wat doet Jozef nog trouwens? Geweldige Feyenoorder!
trainer bij Gyirmot
Milo
 Milo - maandag 20 september 2010 - 09:18   quote  deeplink  
alibabba jij bent een jood dus optyffen hier! been, beenhakker, gudde en co ook oprotten!
JanM
 JanM - maandag 20 september 2010 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 09:18 schreef Milo het volgende:
alibabba jij bent een jood dus optyffen hier! been, beenhakker, gudde en co ook oprotten!
Houden we nog wel iemand over als het aan jou ligt? Of ga jij het allemaal doen?
Milo
 Milo - maandag 20 september 2010 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 10:20 schreef JanM het volgende:

[..]

Houden we nog wel iemand over als het aan jou ligt? Of ga jij het allemaal doen?
In de afgelopen jaren heeft Feyenoord te veel laten liggen! Feyenoord had heel veel now how in huis en nu? Feyenoord gaat op deze manier kapot!

Beenhakker what the fuck! weer negatief over ons Feyenoord! we weten DIT nu WEL!
Doe er wat aan!!!!!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 september 2010 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 10:26 schreef Milo het volgende:

[..]

In de afgelopen jaren heeft Feyenoord te veel laten liggen! Feyenoord had heel veel now how in huis en nu? Feyenoord gaat op deze manier kapot!

Beenhakker what the fuck! weer negatief over ons Feyenoord! we weten DIT nu WEL!
Doe er wat aan!!!!!!!!!
Zou nu wel eens in de pers willen lezen/horen van investeerders zélf dat ze werkelijk staan te wachten om Feyenoord er boven op te helpen.
Anders blijft het grootspraak en het legioen tam houden.
Milo
 Milo - maandag 20 september 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 11:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zou nu wel eens in de pers willen lezen/horen van investeerders zélf dat ze werkelijk staan te wachten om Feyenoord er boven op te helpen.
Anders blijft het grootspraak en het legioen tam houden.
einde oefening! wij roepen al 2 jaar dat het legioen dood is! waarom geen forum vak? lijkt me lachen zeg!
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 september 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Hoeft dan geen groot vak te zijn
bram
 bram - maandag 20 september 2010 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 11:58 schreef hotjumper het volgende:
Hoeft dan geen groot vak te zijn
nou,ik ben 192cm en nog steeds 120kg
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 september 2010 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 12:11 schreef bram het volgende:

[..]

nou,ik ben 192cm en nog steeds 120kg
stevig vak dan.
Els
 Els - maandag 20 september 2010 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 12:11 schreef bram het volgende:

[..]

nou,ik ben 192cm en nog steeds 120kg
Ik ben ook erg imposant.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 september 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Ik ben maar een klein ventje
Els
 Els - maandag 20 september 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 12:15 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben maar een klein ventje
Maar ben je een imposant klein ventje?
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 september 2010 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 12:16 schreef Els het volgende:

[..]

Maar ben je een imposant klein ventje?
mwah, daar zijn de meningen over verdeeld he!
alibabba
 alibabba - maandag 20 september 2010 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 09:18 schreef Milo het volgende:
alibabba jij bent een jood dus optyffen hier! been, beenhakker, gudde en co ook oprotten!
Ik ben geen jood, maar een Ajax-fan en ik vind Feyenoord een geweldige club. De situatie van Feyenoord gaat me aan het hart en ik zou het geweldig vinden wanneer Feyenoord zich weer kan mengen met de Nederlandse top. Een mening respecteren van iemand met een ander gevoel kan ook bijdragen aan het herstel van Feyenoord!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 september 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 13:15 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben geen jood, maar een Ajax-fan en ik vind Feyenoord een geweldige club. De situatie van Feyenoord gaat me aan het hart en ik zou het geweldig vinden wanneer Feyenoord zich weer kan mengen met de Nederlandse top. Een mening respecteren van iemand met een ander gevoel kan ook bijdragen aan het herstel van Feyenoord!
Tuurlijk, gewoon blijven posten joh, maar dan wel eerst nadenken, he...
Milo
 Milo - maandag 20 september 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 14:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tuurlijk, gewoon blijven posten joh, maar dan wel eerst nadenken, he...
goed antwoordt henk
MMM
 MMM - maandag 20 september 2010 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 23:55 schreef JanM het volgende:

[..]

Babovic wilde een miljoen verdienen en Beenhakker wist volgens mij dat hij met een lege buidel aan het winkelen was. Gudde is eindverantwoordelijk en kan moeilijk iets anders zeggen dan dat het uiteindelijk wel goed komt met Feyenoord. Beenhakker heeft als TD een andere rol en zet de boel als mens ook nogal eens op scherp. Niet altijd even handig, maar dan moet je hem wegsturen. En dat kost EN geld EN volgens mij mis je dan toch een heleboel ervaring en belangrijke input achter de schermen.
ONZIN. Babovic wilde helemaal geen miljoen verdienen.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 20 september 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 12:15 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben maar een klein ventje
ligt er maar aan wat je klein vindt...
Pietje1
 Pietje1 - maandag 20 september 2010 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 11:43 schreef Milo het volgende:

[..]

einde oefening! wij roepen al 2 jaar dat het legioen dood is! waarom geen forum vak? lijkt me lachen zeg!
Laten we met zijn allen een vak kopen, dan is het opgelost.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 20 september 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2010 - 20:49 schreef Stylzz het volgende:
Eerst waren er schulden, toen kwam Gudde. pannekoek
Gudde was er al eerder. Pannekoek!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 september 2010 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 16:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Gudde was er al eerder. Pannekoek!!!
Zou nog eens goed nakijken als ik jou was.. staat hier niet eens ver vandaan...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 20 september 2010 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 11:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zou nu wel eens in de pers willen lezen/horen van investeerders zélf dat ze werkelijk staan te wachten om Feyenoord er boven op te helpen.
Anders blijft het grootspraak en het legioen tam houden.
Staan investeerders klaar maar dan zal eerst Gudde en Co moeten optyften!! Overigens denk ik dat "de Kromme", Feyenoord zeker kan helpen.

V.HANEGEM//HELD!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 20 september 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 16:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zou nog eens goed nakijken als ik jou was.. staat hier niet eens ver vandaan...
Kan niet vinden waar je het over hebt!! Ik weet wel dat Gudde er al zat tijdens Bosz en toen zijn de schulden alleen maar veel hoger geworden!! Help me anders even op weg met wat jij bedoelde!
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 september 2010 - 16:25   quote  deeplink  
28-06-2007 ROY MAKAAY EN KEVIN HOFLAND VERSTERKEN FEYENOORD
15-10-2007 ERIC GUDDE NIEUWE ALGEMEEN DIRECTEUR FEYENOORD
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 20 september 2010 - 16:31   quote  deeplink  
Dit ga ik uitzoeken!!Dan nog moeten Gudde en Co eerst optyften voordat er weer een echte investeerder klaar staat! Ook al klopt het wat je zegt dan is in die tussentijd dat hij er zat nog genoeg gebeurd wat echt anders had gekund! die man kijkt niet naar Feyenoord maar alleen naar zijn CV!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 september 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:
28-06-2007 ROY MAKAAY EN KEVIN HOFLAND VERSTERKEN FEYENOORD
15-10-2007 ERIC GUDDE NIEUWE ALGEMEEN DIRECTEUR FEYENOORD
Dat we het maar even weten. Gudde had alleen Verbeek minder z'n gang moeten laten gaan. Ook lekkere kostenpost geweest...
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 september 2010 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 16:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Staan investeerders klaar maar dan zal eerst Gudde en Co moeten optyften!! Overigens denk ik dat "de Kromme", Feyenoord zeker kan helpen.

V.HANEGEM//HELD!!!
Zeker dezelfde investeerders die zouden komen als v/d Herik weg zou gaan, heb wel gehoord dat de business club het niet op de RvC heeft, die ze zien als zakkenvullers, die azen op contracten mbt het nieuwe stadion.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde spreekt:: "Feyenoord komt er zeker weer boven op."









0.0080180