|
|
finsend
|
|
|
Vraagje: kan Bahia eventueel geschorst worden voor de 'elleboog' tegen Suarez?
de scheidsrechter gaf een vrije trap aan 020 wegens overtreding, maar zag hij ook de elleboog?
Zo niet, zou hij toch geschorst kunnen worden? |
|
|
|
|
mohpa6
|
|
|
na mij weten niet wegens de gele kaart met het sulijmani voorval |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Als scheidsrechter de overtreding heeft gezien en niet als zodanig heeft beoordeeld, kan het niet achteraf rood worden. als de scheids biks gedaan had, kon het wel. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vind dat Bahia de gouden bondsmedaille moet krijgen voor die elleboog. Hoogtepunt van de dag. |
|
|
|
|
mohpa6
|
|
|
hoogtepunt voor mij was dat tijdens die ene jood en wijnaldum toen ze aan hem kwamen dat er opeens 6 feyenoorders omheen stonden om wijnaldum te beschermen dat is en team niet net zo als die laffe joden |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
objectief gezien vond ik het niet eens een rode kaart. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De knjb zal de regels wel veranderen zodat Bahia geschorst kan worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 19:50 schreef mohpa6 het volgende:hoogtepunt voor mij was dat tijdens die ene jood en wijnaldum toen ze aan hem kwamen dat er opeens 6 feyenoorders omheen stonden om wijnaldum te beschermen dat is en team niet net zo als die laffe joden Mooi hè, te lang geleden dat we dat zagen. Het wordt een team! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De actie van Bahia was anders ook lekker,nog doorduwen op sulejmani terwijl hij er 5 seconde eerder geel voor had gehad... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Bahia alsnog op beelden wordt veroordeeld dan moet die Gregory van deBiel ook alsnog een 2e gele kaart krijgen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 21:28 schreef FR-Henk het volgende:Als Bahia alsnog op beelden wordt veroordeeld dan moet die Gregory van deBiel ook alsnog een 2e gele kaart krijgen. Wat denk je zelf |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hij kan niet geschorst worden Blom floot voor een overtreding Beoordeelde het dus en dus mag Bahia niet geschorst worden
Bahia Held! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hij kan geschorst worden als uit het wedstrijdformulier blijkt dat Blom de situatie niet beoordeeld heeft. Blom kennende: wat denk je zelf? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:49 schreef Els het volgende:Hij kan geschorst worden als uit het wedstrijdformulier blijkt dat Blom de situatie niet beoordeeld heeft. Blom kennende: wat denk je zelf? Blom heeft voor een overtreding van Bahia gefloten tijdens dat duel tussen bahia en die ander Dus nu mag er niks meer aangedaan worden |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Bahia is inderdaad een held. Die Suarez liep gewoon tegen zijn elleboog aan. Hij keek zelfs om om even goed te mikken ! |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 13:09 schreef de kromme2 het volgende:Bahia is inderdaad een held. Die Suarez liep gewoon tegen zijn elleboog aan. Hij keek zelfs om om even goed te mikken ! tsja wat een held..... en nu 5 wedstrijden niet meedoen en wie is dan de lachende derde??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 22:37 schreef Phyxsius het volgende:Hij kan niet geschorst worden Blom floot voor een overtreding Beoordeelde het dus en dus mag Bahia niet geschorst worden Bahia Held! Oh oké Ik dacht alleen als er een kaart voor werd getrokken. Maar fluiten alleen is al genoeg? |
|
|
|
|
zzzzzzzzzzzz
|
|
|
de scheidsrechter heeft het waargenomen dus krijgt hij geen aanklacht aan de broek
wel vind ik dat ze de zwaaiende arm van luuk de jong tegen onze held LUC moeten gaan bekijken (bij de cornervlag) wel vind ik dat de KNJB de gehele wedstrijd moet bekijken. Dan kunnen ze niet anders concluderen dat suarez dit seizoen niet meer in actie zal komen en dat blom zijn holmaatje is
Bahia HELD is de enige die die kut urugayaan aanpakt de rest van de nederlandse competitie lopen allemaal te zeiken hoe eng dit mannetje is maar doen niks
onze andre WEL!!!! |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Is het natrappen naar Bahia ook gezien |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
nee kan niet geschorst worden, is voor gefloten en inderdaad als dat wel zo is moeten ze het natrappen van suarez aanpakken, de handsbal van ? (weet even niet meer wie het was) een kaart voor van de wiel en de klap tegen luc! Bahia deed overigens niet veel bij sulemani alleen aangeven dat hij door moest lopen, dat sulemani dan zo over de zeik gaat is niet bahia's probleem. Bahia is een van de weinige die met beleving speelt en doet wat wij allemaal heel graag zouden willen doen in het veld als we tegenover die neuzen zouden staan. Strijd leveren! BAHIA INDERDAAD HELD |
|
|
|
|
zzzzzzzzzzzz
|
|
|
en de opzettelijke handsbal van enoh en van anita en van de bal iedere keer vasthouden, weggoien of wegtrappen en van de trappende beweging van de Wiel bij de dugout
niets en wij pakken een vrije trap en een gele kaart en een tegedoelpunt omdat dat enge mannetje met dat enge bekkie met die enge tanden tegen de grond valt en schreeuwt en weer lachend opstaat als hij merkt dat zijn holmaat hem toch wel helpt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja hij wil niet weg haha Mag van mij hier blijven spelen tot einde loopbaan :) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is nu officieel: Bahia kan niet aangepakt worden. Speelt gewoon weer lekker mee. Bahia ís Mr. Feyenoord. |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
|
|
|
MMM